Tuesday, June 8, 2010

האישה הכי זקנה בעולם! בת 157 מאינדונזיה + הוכחות שזה אמיתי! בתה המאומצת בת 101

החשיבה שלה צלולה, היא שומעת מעולה ואפילו ממשיכה לנקות את הבית ולעשן. הכירו את טורינהא, קשישה אינדונזית שטוענת כי נולדה ב-1853. ומה לגבי הוכחות? היא שרפה את כל המסמכים המזהים כשהייתה "צעירה" בת 120

תחליטו אתם
 - זו אישה בת 157? (צילום: חדשות 2)
תחליטו אתם - זו אישה בת 157?
צילום׃  חדשות 2
באינדונזיה סבורים שהצליחו לאתר את האישה הזקנה ביותר בעולם - בת 157. גורמים במפקד האוכלוסין מאמינים לקשישה שטוענת כי נולדה בשנת 1853 למרות שאין בידיה מסמכים המאוששים את הגילוי המרעיש. העובדים בלשכה המרכזית לסטטיסטיקה במדינה סיפרו כי הטוענת לכתר היא תושבת האי סומאטרה ששמה טורינהא. "למרות גילה, היא צלולה לחלוטין, בעלת זיכרון מדהים ולא סובלת מבעיות שמיעה", ציין אחד מהם. בנוסף היא ממשיכה לנהל את משק הבית ולא מוותרת על אף מטלה או על סיגריה בסוף היום.
לדברי הגורמים במפקד האוכלוסין, טורניהא שרפה בשנות ה-60 את כל המסמכים המזהים שהיו לה על מנת שלא ינסו לקשר אותה לפעילות קומוניסטית. "אין לה אמנם תעודות, אבל על סמך עדותה והעובדה שבתה המאומצת היא בת 108 קשה לפקפק בדבריה", מסבירים שם.

 

42 comments:

  1. ראשווון =] חזק !

    ReplyDelete
  2. מאגניייבב..ראשונה^^

    ReplyDelete
  3. =שנייה=
    אמאל'ה!!!!!!!! אבל זה נשמע קצת לא הגיוני כי שנה שעברה אמרו שהאישה הכי גדולה בעולם היא בת 114...

    מי בא לכאן מהפייסבוק? שיכתובב...

    ReplyDelete
  4. חחח בולשיט אחד גדול!

    ReplyDelete
  5. שני שני שני שני

    ReplyDelete
  6. התבלבלתי... אני הייתי שלישית...

    ReplyDelete
  7. שטויווותתת!!!!!!!!! אנשים אף פעם לש שמעתם על המושג ל-ה-מ-צ-י-א??? וחוצמזה שלישית!!^-^

    ReplyDelete
  8. למה ניראלכם אולי זה אמיתי ?

    ReplyDelete
  9. כולם פה באו מהפייייייייייייס ,
    חוצמזהה נראלי אמיתי כולה מצאו אתזה השנה ואיאפשר להכניס אתזה לספר השיאים שלגינס כי זה לא עובדה ,
    יכול להיות שהיא ממציאה .
    ואם היא ממציאה לא ישקרו, אז פשוט לא שמים :)
    [ באמת שזה מפגר ה'ראשון שני שלישי' ]

    ReplyDelete
  10. היא נראת יותר מבוגרת חחח

    ReplyDelete
  11. בטח איזה כוס מגעיל יש לה....

    ReplyDelete
  12. למה שהיא לא תהיה בת 200?

    ReplyDelete
  13. אני באתי מהפייסבוק ו - איכככככ XD

    ReplyDelete
  14. היא מליון אחוז ממציאה.
    רק לפני חודשיים הודיעו על האישה הכי זקנה בעולם בטלווזיה והיא הייתה בת 130.
    אינמצב שהיא באמת בת 156...

    וכמובן שגמאני באתי מהפייסבוק D:

    ReplyDelete
  15. אי אפשר לדעת, אולי זה נכון ואולי לא

    ואני גם מהפייסבוק

    ReplyDelete
  16. אני גם מהפייסבוק... איזה מאגנייב זה :) אבל זה נראה קצת מוזר כי בתמונות של הבת שלה היא נראת בת 80... לא יודע

    ReplyDelete
  17. שקר.שקר.שקר.שקר.שקר.שקר.שקר.שקר.שקר.שקר.ועוד:שקר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    נ.ב. גמאני מהפיסבוק... :)

    ReplyDelete
  18. כל אלו שמהפייסבוק מתבקשים לא להתערב.....

    ReplyDelete
  19. תשממעו בעיניי היא עושה את זה בשביל פרסוום וכסף היא שרפה את כל המסמכים כנראה כדי שלא יתפסו אותה על חם ..
    אני למשל שמעתי על סיפור שילדה הודית בוכה דם ויצא לה דם מכפות הידיים ומהראש בלי שום פצע ורופאים וחוקרים ממש מקצועיים חקרו א זה ולא מצאו שום פתאון בסוף מסתבר שהאמא פשוט ההייתה שמה לה על הראש ובמקומות האלה דם כדי פרסום וכסף הרי הם עניים בהודו ...

    ReplyDelete
  20. אי אפשר לדעת אם זה אמיתי או לא או שזה רק המצאה... בקיץ קץ זה ניראה לי -ה-מ-צ-א-ה- למה ניראה להם שעד גיל 158 ניחיה

    ReplyDelete
  21. היא חיה עד עכשיו רק בזכות הסיגריות

    ReplyDelete
  22. אני מהפייסבוק

    ReplyDelete
  23. אוייש, זה כל כך לא מיצאותי...
    כל מי שמאמין לה, הוא כל כך פאתטי, ותמים..

    ואני גם מהפייסבוק...
    חפשו אותי ב..........

    ReplyDelete
  24. אמאלההההההההה :O

    ReplyDelete
  25. מפגרייים ! :\\\
    אני קשיש ואתם ממש נותנים חוסר כבוד לעם של הקשישים בימינו !!!!!!!
    תתבייישו לעצמכם כי עכשיו אני מתקשר למשטרה ומראה לה על מה אתם צוחקים !
    סתאאאאם חחחח עוובדים עליייכםם :P
    איייזה זקנהה אמאאאאאלללהה !

    ReplyDelete
  26. כל כך בולשיטט 157 מעשנת ומנקה כע ויש גם חיים על הירח וכדור הארץ משולש

    ReplyDelete
  27. חחח...היא לא מעשנת סיגריות זה גוינט...ולכן היא חיה כזה מלא זמן...

    ReplyDelete
  28. מה אתם מטומטמים? בת 157? מי שמאמין לזה ממש אידיוט... אם השיא הוא 123, איך זה שהיא בת 157 שזה פי 1.2 מה-123, מה אתם צוחקים עלי? פתים.

    ReplyDelete
  29. וואי אתם כאלה מסכנים !! עלאק ראשון שני שלישי מה אתם רוצים על זה מטבע !<? קופיייייים
    וד"א איך מישהו שכיביכול 'רביעי' רושם שני ?!


    אנונימי אמר/ה...

    ראשווון =] חזק !
    8 ביוני 2010 22:59
    אנונימי אמר/ה...

    מאגניייבב..ראשונה^^
    8 ביוני 2010 22:59
    חן אמר/ה...

    =שנייה=
    אמאל'ה!!!!!!!! אבל זה נשמע קצת לא הגיוני כי שנה שעברה אמרו שהאישה הכי גדולה בעולם היא בת 114...

    מי בא לכאן מהפייסבוק? שיכתובב...
    8 ביוני 2010 23:05
    אנונימי אמר/ה...

    חחח בולשיט אחד גדול!
    8 ביוני 2010 23:05
    אנונימי אמר/ה...

    שני שני שני שני
    8 ביוני 2010 23:05
    חן אמר/ה...

    התבלבלתי... אני הייתי שלישית...
    8 ביוני 2010 23:06
    אנונימי אמר/ה...

    שטויווותתת!!!!!!!!! אנשים אף פעם לש שמעתם על המושג ל-ה-מ-צ-י-א??? וחוצמזה שלישית!!^-^
    8 ביוני 2010 23:07

    ReplyDelete
  30. אם זה נכון אז אני מרחמת עליה!!!!!!!!

    ReplyDelete
  31. מה כל כך מגניב? לא קנו לכם את הספר השיאים של גינס?

    ReplyDelete
  32. אם זה אמיתי שיחיו עוד הרבה שנים בעזרת השם (:

    ReplyDelete
  33. אולי היא מעשנת משהו מוזר והיאלא יודעת מה זה וזה מחזיק אותה חיה??!

    ReplyDelete
  34. סבתא רבא שלי נולדה ב1900 והיא חיה בירושליים היום..

    ReplyDelete
  35. אני אדבר איתה באלי לפתוח איתה ראש ואולי נשב על כמה סיגריות גם ואז נלך לסופרלנד

    ReplyDelete
  36. הלוואי על כולנו להגיע לגיל כזה...

    ReplyDelete
  37. פ'חח טווווב בסדר :/

    ReplyDelete
  38. זה שקר בגיל 120 היא שרפה את כל המסמכים המזהים
    זה שקר היא רוצה פינוקים

    ReplyDelete
  39. וגמאני מהפייסבוקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק

    ReplyDelete
  40. הלוואי שזה אמיתי שיהיה לה בריאות עד 220 שנים אממממן :]

    ובאארור שאני מהפיבוק :)

    ReplyDelete