Monday, May 17, 2010

99% OF MEN CAN’T SEE THIS!!!



183 comments:

  1. חח אני בן וישר ראיתי את האבטיח =]

    ReplyDelete
  2. חחחחחחחח חזק רצח

    ReplyDelete
  3. נווו מההה אותו דבר יש עם הדג האישה מחזיקה אותו ביד אבל כל הבנים מסתכלים על האישה....כל כך הרבה אבטיחים ואתם תסתכלו על האשה מילה....
    בנווות הרבה יותר חכמות מבנים זה למה הם רואות את זה ישר...:))

    ReplyDelete
  4. גמאני :) .. מנסים להוציא אותנו חרמנים אבל עליי זה לא עובד השטויות האלה חח ..

    ReplyDelete
  5. תגובבה ראשונה! D: חחחחח לאיזה "אבטיחים" מתכוונים ?

    ReplyDelete
  6. אין פה שום אבטיח...

    ReplyDelete
  7. ממה קששה ? אייך בנים לא ימצאאו אתזזה יששר ? !

    ReplyDelete
  8. הבעיה שפה גם האיששה נראית כמו אבטיח ! ..
    סתם ...
    צריך לעשות גם משהו כזה לבנות עם איזה גבר אני מתערב שרובכן תגיבו אותו דבר ..

    ReplyDelete
  9. יש פה איזה 5 אבטיחים.. מה הבעיה למצוא?? או שלא הבנתי ויש משהו אחר..

    ReplyDelete
  10. אני גם בן וראיתי את האבטיח ישר הם נותנים תמונה של מישהי ואומרים שהבנות ימצאו את זה קודם ברור כי הבנות לא יסתכלו לה על הציצי ומילא תביאו איזה מישהי עם ציצי יפה משהו טוב לא סתם אחת מגעילה

    ReplyDelete
  11. על איזה אבטיח מדובר אני רואה מלאאא =]

    ReplyDelete
  12. על כככל האבטיחים

    ReplyDelete
  13. אני באמת לא מבין את הבדיחה הלא מצחיקה הזאת ...
    יענו בנים מסתכלים עכל הציצי ?

    ReplyDelete
  14. זה בדיחה! מפגרים!

    ReplyDelete
  15. גם בתור בן ראיתתי את האבטיח וברור שהסתכלתי על האישה,אבל אם תשימו לבנות גבר כמו איזה דיויד בקהאם תראה שיקח להן זמן כי זה ברור שהן לא יסתכלו על בחורה כמו שאתם לא תסתכלו על גבר

    ReplyDelete
  16. איפהההה?????????

    ReplyDelete
  17. לא יודע מה איתכם אבל אני היתרכזתי בשני אבטיחים חחחחחXD

    ReplyDelete
  18. עלאק לא רואה אבטיח אני רואה 2 אבטיחים גדולים וטובים יש שתיים לא אחד

    ReplyDelete
  19. חחחחחחחחח לככל היעלגיים למיניהם ביגלל שיש אישה אתם תסתכלוו קודם על האישה ואז על האבטיח ! חחחחח

    ReplyDelete
  20. וואו יש לה שתי אבטיחים ממש ממש גדולים

    ReplyDelete
  21. הבן לא מוצא את האבטיחים ישר כי הוא עסוק להסתקל אל האישה!xd

    ReplyDelete
  22. חחחחחחחחחחחחחח גדול

    ReplyDelete
  23. חח חבורת מכוערים "5 דק' " טוב שלא הגזימו .. כמה אפשר להסתכל על הבטטה הזו ?

    ReplyDelete
  24. חולייי נפששש...!

    ReplyDelete
  25. חחחחחחחח

    ReplyDelete
  26. הציצים שלה זה אבטיחים!!!!!!!

    ReplyDelete
  27. מה הדבר הדפוק הזה? יאללה סעו סעו יא שפעת

    ReplyDelete
  28. וואי אני בן גיליתי יש! איך אתם לא רואים אני גיליתי את זה ממש על התתחלה כאילו בשנייה הראשונה! יש על האישה שניי אבטיחים ענקיים!!! לייק (;

    ReplyDelete
  29. מי מסתכל על האבטיחים תראו איזה ציצי יש לה !!

    ReplyDelete
  30. וואי וואי איזה חזה !
    חחחח סחתיין על החידה..

    ReplyDelete
  31. אבטייחיים יפייים ! ; ] =] ♥ ♥ ♥ ♥

    ReplyDelete
  32. אני מצאתי שני אבטיחים אחד של האישה ואחד על האדמה

    ReplyDelete
  33. מפגרים למה הם אומרים שלבנים יהיה קשה למצוא ??! כי בנים ישר יסתכלו לה על הדברים ואז ימצאו תאבטיח ואנחנו הבנות נראה ישר תאבטיחים מה קשה ?!!
    חחח חזק הדבר הזה D:

    ReplyDelete
  34. קודם כל לכל הגאונים שהגיבו על החזה של האישה, זה עדיין שניים ולא שתיים, לא משנה באיזה דרך אתם מסתכלים עלל זה זה שני אבטיחים.
    דבר שני, כל כך רואים שעל האישה הזו עשו פוטושופ
    יש מלא אביטיחים על הרצפה, אני די בטוחה שגם בנים לא יפספסו את זה, וגם אם כן, לא לחמש דקות!
    ודבר אחרון האישה עצמה נראית כמו אבטיח, האפקט יותר טוב עם האישה והדג

    ReplyDelete
  35. מה נעשהה אנחנו הבניים חרמניים....וואלה לאישה הזאתי יש שתי "אבטיחים" מה זה גדוליים !! הייתי מכניס שמה ת'זייןןן

    ReplyDelete
  36. מי שלא הבין הבנים ייבהו בבחורה במקום לראות שיש שם אבטיחים :) חחחחחחח

    ReplyDelete
  37. זה סתם איזה 5 דקות אני הסתכלתי על הבחורה וראיתי אבטיחים..:D

    ReplyDelete
  38. ואתם בנות אתם לא רואים ישר נקניקיות...

    ReplyDelete
  39. ישר ראיתי את האבטיחים שלה ^^

    ReplyDelete
  40. אין פה אבטיחים. יש פה פומלות

    ReplyDelete
  41. אני בת והסתכלתי לה על הציצי כמה שניות ואז חיפשתי תאביטיחים , לא קלטתי אותם ישר XD

    ReplyDelete
  42. כאילו הציצים שלה והבגד ים זה כאילו האבטיחים לא כל השאר XD חח אהבתיי

    ReplyDelete
  43. חחחחח מי שמעליי אתה אידיוט
    חחחחחח חזק אהבתי

    ReplyDelete
  44. יואוו הציצים שלה זה פלסטי

    ReplyDelete
  45. אאז אתה הומוו חחח

    ReplyDelete
  46. צריך לעשות לבנות את זה עם גסטין ביברס

    ReplyDelete
  47. ראיתי תוך שניה...

    ReplyDelete
  48. אני רואה רק אבטחים מסביבה זה נקרא ? ( אני בחורה )

    ReplyDelete
  49. חחחח כבר מצאתי שתי אבטיחים תוך שנייה!!!!!

    ReplyDelete
  50. חחחח חזקקקקק אהבתיייייייייייי רצחחחחחחחח!!

    ReplyDelete
  51. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אהבתי ביותר

    ReplyDelete
  52. חעחעחעחעחעחעחעחעחע אהבתתיי

    ReplyDelete
  53. אהבתי את השניים האמצעיים... P=

    ReplyDelete
  54. יש גרסאות הרבה יותר טובות לזההה

    ReplyDelete
  55. סתכלו על הציצי שלה שם האבטיח!!!

    ReplyDelete
  56. זה נראה כמו שדה בטטות לא אבטיחים

    ReplyDelete
  57. ואי אין קורע.בחיי מי שהמציא את זה חכם כמעט כמו תפוח אבל כמעט כי התפחוח עוקף אותו

    ReplyDelete
  58. חחחחחחחחחחח..... קטלניייייי!!!!!
    אחד החזקים
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח...

    ReplyDelete
  59. חח כי בנות יותר חכמוותת!!

    ReplyDelete
  60. אוו אווו!!
    אני רואה אבטיח!!
    הזה עם הפיטמה~!

    ReplyDelete
  61. איפה אתם בכלל רואים אבטיחים?
    אני רואה פה תפוזים

    ReplyDelete
  62. אני בן ולקח לי רק איזה שתי שניות לשים לב לאבטיחים על הריצפה אחר כך חזרתי להסתכל על האבטיחים היותר מעניינים :)

    ReplyDelete
  63. איזה כוסית

    ReplyDelete
  64. טוב אני בת ואני מודה שאם זה באמת היה דיויד בקהאם אני קודם כל הייתי מסתכלת עליו 5 דקות ;))

    ReplyDelete
  65. לא עבד עלי.. (:

    ReplyDelete
  66. יש פו 2 אבטיחים והם גדולים!!

    ReplyDelete
  67. איפה אבטיחים? חחח
    סתם נו, רואים אותם מיד, אבל זאת בדיחה לכל הסתומים שעדיין לא הבינו

    ReplyDelete
  68. וואי ענק !
    לא ראיתי אותם
    הסתכלתי שעה!!!
    -_-.

    ReplyDelete
  69. ראיתי ישר 2 אבטיחיםםםםםם!!!!

    ReplyDelete
  70. אני בן וגם אני ישר ראיתי את האבטיח(האמיתי מבין השניים..חחח)

    ReplyDelete
  71. אתם צוחקים עלי....יש לה ציצי יותר גדול מהאבטיחים שם!!!><"

    ReplyDelete
  72. חחחחחחחח D: . נראהה לי שהםם התכוונו ל"אבטיחים" . . . ><

    ReplyDelete
  73. מצאתחי תוך שניה..

    ReplyDelete
  74. כמה פוטושופ גרוע .. הידיים קצרות , השדיים מוזרים הגוף קטן מדי ..

    ReplyDelete
  75. איזו עריכה גרועה של פוטושופ XDD

    ReplyDelete
  76. ראיתי את האבטיחים של כל האמות שלכם ואויי איזה אבטיחיםםםםם !!!!!

    ReplyDelete
  77. אנייי לא רואהה תאבטיח אניי רואהה תשדיםם שלההה

    ReplyDelete
  78. גם אם זה פוטושופ מזה משנה יא אהבלים.
    מי לא יראה את זה??

    ReplyDelete
  79. חרטההה הכולל

    ReplyDelete
  80. מה קרה כל בז'ז שלה 100 טון ..

    ReplyDelete
  81. סתם מגעילה אם כבר הייתם שמים איה אחת שווה שמים לי דובה מסריחה!!
    לא חרמן אותי ולא הצחיק אותי

    ReplyDelete
  82. האבטיחים די ברורים (. Y .)

    :)

    ReplyDelete
  83. ואוו אתם מוגבלים!!..
    כל הקטע שהחזה של האישה זה כאילו "האבטיחים"...
    זה יעני הסתלבטות עלינו[הגברים] כי אנחנו חרמנים..
    אבל בת'כלס רשום למטה בתמונה:"יש גברים שאומרים/שיגידו שאחרי התבוננות ממשוכת האבטיחים יופיעו"(תרגום חופשי...)
    יעני אנחנו מסתכלים לה קודם על החזה שלה..ולא על האבטיחים..אז לא כל הקטע למצוא אבטיחים כמו ילדים מוגבלים...
    אתם ממש מפגרים!..

    ReplyDelete
  84. וואלה היייתי מוכן לשים ת'זיין שלי בין שתייי הציציים הענקיים האלה הייתי מזייןן לה ת'צוורה בייחדד הייינווו מעליים סיירטון על הסקס שלנו ליוטיווב....לא מצאתיי שום אבטייח למה זיינתיי אותתה קיבינימט!! וואלה כוסית שחבל על הזייןן....חחח....וואי סתקלוו ת'ציצי....אניי חרממן אניי אאש עלל הכווסית הזאתיי !! מזייוןן אחחד איתי היא מתאהבתת !! יא אללה הינה היא בדלת !! שמעו שמעוו:אח איי אווה אייה אתה מכאיב לי נינינינניי....עושה טווב להתחחרמןן....מעוונןן על התמוונות שלהה ... חייב להעלות לכם תמונה ששם אני שם ת'זיין ביין הציצים שללה...מצצה לי ליקקנ לי ואני לה ומה שאתם תחחלמו...צ'או הדיגע עוד זיוון =]

    ReplyDelete
  85. חחחח אני ישר ראיתי את האבטיחים של האישה=)
    צריך לעשות לבנות איזה גבר ערום שמחזיק תפוח
    יקח לבנות כמה שעות לימצוא את התפוח

    ReplyDelete
  86. חחחחחחחחחחחחח WTF הקטע של זה יא מפגרים

    ReplyDelete
  87. וואי זאתי שווה זיון! האבטיחים זה השדיים שלה XD

    ReplyDelete
  88. איפה האבטיח? אני לא מוצא!
    יש את הבחורה... ומה עוד?

    ReplyDelete
  89. אין פה בכלל אבטיח

    ReplyDelete
  90. אני בת ואני חשבתי שהציצי שלה זה האבטיחים קורה לפעמים חחחחחחXD

    ReplyDelete
  91. יש כאן 100 אבטיחים יעילגים

    ReplyDelete
  92. מה כולם משחקים אותה בנים ישר מחפשים אביטיחים אבל שהם רואים תבחורה הם מסתכלים עליה הרבה זמן ואחרי זה רק מחפשים את האבטיחים

    ReplyDelete
  93. אז ת'הומו אחי .. :D
    חזקקקק ..

    ReplyDelete
  94. כל הגברים אותו דבר "אותו חרא "

    ReplyDelete
  95. מילא היו שמים אבטיח אחד, היו מקשים, טוב שלא פוצצו באבטיחים ועוד יש אחד קרוב אחושרמוטה למצלמה רואים אותו על רבע מהתמונה... הוא בולט יותר מהאישה

    ReplyDelete
  96. על איזה אבטיחים אתם מדברים, על ה"אבטיחים" של הבחורה, או על אלה שבשדה? חחח

    ומי פותח את כל הקבוצות המפגרות האלה, כל פעם איזה תמונה עם פרט שולי ואישה סקסית, וכתוב שבנים לא יצליחו לראות את זה.

    מי הסתומה שפותחת את כל הקבוצות האלו, כי היא חושבת שבנות יותר חכמות מבנים? וזה שהיא פותחת את הקבוצות האלה כבר מוכיח שהיא לא. תלמדי קצת מעבר - תקראי תנ"ך, תראי מה קרה כשחווה ניסתה להתעלות על אדם, כשהכריחה אותו לאכול מעץ הדעת. תראי איך זה נגמר... (סתם דוגמה)

    ReplyDelete
  97. יאלללללללללללה שלככככםם ,איפהה אתםם רוואייםם אבטייחחחח ? O: ,מעניייייןןןן מאוווד למה אני לא מווצא כי איןןןןן ... יש שםםם מלאאא ציציםםםם גדוווליםםם ..וזהוווו..סתםםם חארטההה מנסים לשגע אוותנוו..

    ReplyDelete
  98. חזקקקקקקקק ,חחח זה מלמעלה יסטלן..

    ReplyDelete
  99. אני בהחלט רואה "אביטיחים"

    ReplyDelete
  100. חחחחח אז אתה הומו

    ReplyDelete
  101. אני בן ואראיתי את האבטיח וגם מה הסיפור של הציצי של האישה?

    ReplyDelete
  102. יש 7 אבטיחים!!!!!!!!!!!! (אני בת)

    ReplyDelete
  103. טעיתי... יש 8!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  104. מה זה קשור לחוכמה??!!?!?
    בנים הם חרמנים ובנות יפות ועם ציצים גדולים מעניינים אותם יותר מהאבטיחים המכוערים האלה!!!
    אבל הציצים שלה יותר מדי גדולים לטעמי :)

    ReplyDelete
  105. אני בן ישר ראיתי את האבטיחים שלה..חחח

    ReplyDelete
  106. אני בן ואני ראיתי 2 אבטיחים גדולים מאודדד

    ReplyDelete
  107. nזה האדום הזה מאחוריה ? זה גם אבטיח ?

    ReplyDelete
  108. אני בהתחלה ראיתי את ה"אבטיחים" שלה ומיסביב ראיתי סתם צמחים

    ReplyDelete
  109. אני מצתי 2 יפים אחו שרמוטה

    ReplyDelete
  110. לכל הבנות שחושבות שבנים מפגרים
    לכו זדיינו ישרמוטות זה שיש כמה מפגרים שמתייחסים לבחורה אתם ישר מסיקים מסקנות

    ReplyDelete
  111. יופיי כל הכבוד מה אתםרוצים מהבנים מי אמר שכולם מסתכלים על ה"אבטיחים" של האישה ולא האמיתיים !!!! תעזבו תבני בשקט..... אני בת אבל בחייאט מה אתם עושים להם מחשיבית אותם כחרמנים? אז הנה עובדה חדשה! לא כל הבנים ככה!!!! בנים.... :) :)

    ReplyDelete
  112. אני חרמןן!!

    ReplyDelete
  113. לאנונימי הראשון - אתה אולי בן וגם ישר, אבל כנראה שאתה גם הומו...

    ReplyDelete
  114. הן מנצלות את החולשה שלנו כדי שנצא טיפשים חחחחח

    ReplyDelete
  115. יש 2 אבטיחים גדולים

    ReplyDelete
  116. החזיות שלה לא באותו צבע =)

    ReplyDelete
  117. יש שם אבטיחים על הרצפה ועל הגוף שלה XD

    ReplyDelete
  118. לא הבנתי,חצי שעה בתמונה ולא מצאתי אבטיח אחד....מה כאילו אתם באים לסתלבט?

    ReplyDelete
  119. חח נשים להם תמונה של מייקל לואיס עירום ניראה על מה הם היסתכלו חח מה החוכמה פה זה אותו דבר בדיוק

    ReplyDelete
  120. שמעו זה באמת אבטיח רציני חח אני בהתחלה לא ראיתי את האבטיח

    ReplyDelete
  121. איזה ציצים ענקיים!!! ציצים מוגזמים אפילו לא?...

    ReplyDelete
  122. אני בת והסתכלתי לה על השדיים *~*

    ReplyDelete
  123. כל מי שגבר , והוא אומר שהוא ראה ישר את האבטיח הוא הומו

    ReplyDelete
  124. טוב , אני מודה , הכי בולטת בתמונה זו האישה.
    אבל תחלס , מה אתם מפגרים?!?!?!?
    ממש לידה יש 2 אבטיחים אז קצת שכל!

    ReplyDelete
  125. בן מי שרוצה את אייסי 399773937May 18, 2010 at 11:57 PM

    איזה ציצים יש לאישה ויש שמה ים אבטיחיים חשבתי שזה יהיה יותר קשה למצוא

    ReplyDelete
  126. היזה שדים ינאל האולםם

    ReplyDelete
  127. עדדיןן לא מצאתי את האבטיחח (:

    ReplyDelete
  128. צריך לעשות את זה לבנות עם מלפפונים...חחחח

    ReplyDelete
  129. אני ישר מצאתי את "האבטיחים" :P

    ReplyDelete
  130. חתיככת חרממנייייייים !!

    ReplyDelete
  131. חח לדעתי הבגד ים גדול עלייה!

    ReplyDelete
  132. ואי איזה שדיים והאבטיח חקרתי אותו המבין יבין חחח

    ReplyDelete
  133. איזה שטויות...אם לפחות האישה הייתה כוסית מילא אבל היא שמנה עם שדיים ענקיים ומגעילים

    ReplyDelete
  134. אוווף חרשתם עם התמונות המעצבנות האלה... קלטנו את הרעיון, צחקנו בפעם הראשונה, די כבר.

    ReplyDelete
  135. אני רואה שני אבטיחים על האישה ^^

    ReplyDelete
  136. נשים בן ערום עם בולבול ארוך וברקע טומפומים ניראה אתכן מוצאות את זה בנות :}

    ReplyDelete
  137. נצלם בימקום נשים **

    ReplyDelete
  138. זה אפילו לא ציצי אמיתי....תנוחו

    ReplyDelete
  139. אני מניאק אם לכל הבנים פה אין זיקפה אחרי הציצי המטורף הזה!!!

    ReplyDelete
  140. אני מצאתי ישר את שני האבטיחים שהיא גידלה

    ReplyDelete
  141. אני רואה רק שתי אבטיחים מדהייהיהיהיהיהייהיהיהיימיםםםםם

    ReplyDelete
  142. הם צודקים,אני בת וראיתי ישר את ה...אבטיח...

    ReplyDelete
  143. :P איפה האבטיח עד עכשיו לא מצאתי אותו

    ReplyDelete
  144. חחח חזקק

    ReplyDelete
  145. איפה יש קטע של דדג??!
    לא ראיתי שום דג..
    וזה פוטושופ מה זה גרוע כאילו מה הקטע...?!
    וכל הבנים? יאללה חפרתם!!!
    כאילו מה אתם רוצים?
    מיצידי לכו זיינו אותה מה אתם באים אלינו בתגובות..?!

    ReplyDelete
  146. איזה אישה אתם מדברים אני רואה רק אבטיחים על הריצפה ועוד משהו מכוער עם ידיים רגליים וראש.
    אני לא הומו (כן ההבא שמגיב) אבל אני גם לא מתחרמן הOI IOשלי עומד פעם בשנה
    I I
    I I
    U

    ReplyDelete
  147. איפה יש אבטיח כוס אמק ><

    ReplyDelete
  148. זה לא שאנחנו מפגרים עד כדי כך....

    ReplyDelete
  149. אויששש..פשוט דוחה..מילא הייתה איזו אחת שווה

    ReplyDelete
  150. מה הבעיה היא מוקפת כולה באבטיחים.
    אני בן וישר ראיתי.

    ReplyDelete
  151. איזה פייל בקושי ראיתי את האישה הזאת... אחלה פוטושופ, הם עשו לה הסוואה טובה חחחחח

    ReplyDelete
  152. את האמת יש מחקר שבנות יותר חרמניות מבנים אבל הם יודעות להסתיר את זה טוב ;)

    ReplyDelete
  153. ואווו איזו כוסית~~!! מזה הציצים האלה!! אני מחורמן עליי.. מאמי בואי לסקס

    ReplyDelete
  154. איזה חולים!!!
    אבל רואים שזה פוטושופ.

    ReplyDelete
  155. האמת אני בת....
    ואני חושבת שהיא כוסית
    יש לכם בעיותתת? רק תגידו לי

    ReplyDelete
  156. תשמוע אני בת, והאבטיח זה לא הדבר הראשון שראיתי חח

    ReplyDelete
  157. איזה אבטיחים יא ווארדי...

    ReplyDelete
  158. איפה האבטיחים? אני רואה רק אישה

    ReplyDelete
  159. איזה שדיים מה שאני הייתי עושה לה

    ReplyDelete
  160. חחח ניסו להוציא אותי חרמן למרות שאני כן.... אבל קודם חיפשתי את האבטיח.... והיו שם איזה 7 אז חשבתי שזה לא הגיוני ואזז חשבתי שזה שני הענקיים האלההההההההההההההההההההההההה איך אני רוצה לדחוף בין שניהם את הזין הענק שלי ימח שמו פאקינג 23 ס"מ ואני בכיתה ח'וווווואיי איזה כוסית היפנית הזונה הזאת מה הייתי עושה להההההההההההההההההההההההההההההההה

    ReplyDelete
  161. רובכם הומואים נהדרים......חלקם חרמנים מהתחת.....והשאר סתם טיפשים.....תשיגו חיים כפרות!:) 

    ReplyDelete
  162. אני בת ולקח לי זמן למצוא את האבטיחים..הציצים שלה יותר מידי גדולים שהם ניראים כמו אבטיחים..אי אפשר לפספס (:

    ReplyDelete
  163. הציצים חח ענקק!!
    ;)
    אחד אדום ואחד


    ירוקקקקקקקק

    ReplyDelete
  164. לא הבנתם כיאילו בנים לא ימצאו את זה ישר כי יש לאישה ציצים עצומים אז ירוא רק ת'ציצים ואז שהם יגמרו הם יחפסו ת'אבטיח
    ובנות לא מסתכלום ישר על הציצים כי הן אוהבות בנים ! D:
    הבנתם ?
    מי שלא הוא ילד דפוק בראש ושילך למיון לא מחר עכשיו ! P:

    ReplyDelete
  165. מה אבטיח יש שם שניים

    ReplyDelete
  166. לא זה כאילו בגלל שהדעת של הבנים מוסחת מהציצים הגדולים שלהההה

    ReplyDelete
  167. שיעשו תמונה של גבר שוכב ועומד לו וירשמו שלאישה יקח 5דקות למצוא את הנקניק חחח

    ReplyDelete
  168. המ שמתחתי: אז אתה הומו קוקסינל...

    ReplyDelete
  169. נו באמת בנות מה אתן משחקות אותה אם נגיד הייתן צריכות למצור בבנה ומייקל לואיס היה עירום בשדה הזה כשעלה אחד מסתיר לו את המה שמו לא הייתן רואות שום בננה...

    ReplyDelete
  170. חארטה ישר מצאתי חחח איזה חלש

    ReplyDelete
  171. סתם שטויות..
    אני ראיתי ישר ואין פה תגלית מדעית מזורגגת כולשהי...

    ReplyDelete
  172. זה בגלל שהבנים יסכלו ישר על הציצי הענק שלה משהו כמו 5 דקות ורק אז הם יחילו לחפש את האבטיח :P

    ReplyDelete
  173. ראיתי את האבטיח ישר (ואני בן)!!!!

    ReplyDelete
  174. רוצים עוד משהו חזק? כושי ובולבול ענקי ... בנאדם כושי וציפור בולבול XDDDDDDDDDD

    ReplyDelete
  175. אני נשבע לכם הייתי מזה מזיין אווותה!
    באליי לדפווק אוותה חזק על הקיייייר!!!!!!!!!!
    הייתיי מזהה מוצץ לה את הציצי הזה!!!!
    ואוווו!

    ReplyDelete
  176. עם כבר לבנים יקח שניה ולבנות יקח 5 דקות למצוא את האבטיח

    ReplyDelete
  177. דיבילים !
    כולכם !

    ReplyDelete