Thursday, May 20, 2010

And Like, That One Time Totally Didn’t Count, He Had A Condom, And…



227 comments:

  1. תירגום :)

    ReplyDelete
  2. מי מתנדב חתרגם????????

    ReplyDelete
  3. תתרגמי ונענה לך D :

    ReplyDelete
  4. תירגום !! : ) .....

    ReplyDelete
  5. היא רשמה בערך : שהיא עשתה עם איזה 7 אנשים ושהיא לא באמת הרגישה אתזה

    ReplyDelete
  6. תרגום בבקשה!!

    ReplyDelete
  7. "אני לא מבינה למה אתה שותה שוקו. תפסיק כבר יחתיכת בהמה בסוף אני יזרוק אותך!"

    ReplyDelete
  8. אשכרה strong female logic חחחחחחחחח

    ReplyDelete
  9. שכבתי רק עם 7 בחורים חלק מהם לא נחשבים כי בכלל לא יכולתי להרגיש {משהו כזה} אז זה לא נחשב אז אני בתולה.
    בתגובות הראשון: אני מקווה שאותי הרגשת.
    שני : הגיון נשי חזק

    ReplyDelete
  10. תרגום למה שהיא כתבה :

    היה לי סקס רק עם 7 גברים , וחלקם כיאלו לא מחשיבים את זה כי לא יכולתי להרגיש את זה , אז זה כאילו לא נחשב. אז אני בתולה

    ReplyDelete
  11. הסטטוס:"עשיתי סקס רק עם 7 גברים, וחלק מהם ממש לא נחשבים בגלל שלא ממש הרגשתי אז, זה לא נחשב.. אז אני בתולה."
    תגובה 1 : "אני מקווה שאת הרגשת את שלי מתוקה"
    תגובה 2 : "היגיון חזק של נשים"

    תרגום מלא בלי טעות אחת. אתם יכולים לבדוק.

    ReplyDelete
  12. תירגום: נראלי..:P
    היא רשמה שהיא עשתה סקס עם 7 אנשים והיא לא הרישה את זה אז היא נחשבת לבתולה
    ייז רשם לה אני מקווה שהרגשת את שלי
    וחברה שלה רשמה היגיון נשי
    נראלי..:P

    ReplyDelete
  13. גואל נפש זונה בת זונהה מגעיללללהה

    ReplyDelete
  14. שמרו על הכבוד העצמי שלך בנות זה גועל נפש
    אני (בת) בת 17 ובתולה עדין!!

    ReplyDelete
  15. זאתי שמעלי.... רוצה לשבור את הבתולים איתי?... גם אני בתול בן 17 וחצי...

    ReplyDelete
  16. זאתי שמעלי...... תגידי רוצה אולי לבוא אלי ולשבור את הבתולים שלך?? תחשבי על זה אני 17 וחצי ובתול...
    מחכה לך אהובתי.!! 3>

    ReplyDelete
  17. תגיד אתה רציני שאתה אומר את זה?? מה אתה דפוק??

    ReplyDelete
  18. אני רוצה לישבור את הבתולים שלי עם בת לא עם בן!

    ReplyDelete
  19. אתה שמתחתי אני ברוך ה' יש לי כבוד עצמי אני לא כמו אחותך!

    ReplyDelete
  20. הכי טוב להיזדיין עזבו אותכם משטוויווות כל הבנות רוצות זיין בדוגרי אל תתביישו

    ReplyDelete
  21. איזה חרמנים יש פה!!

    ReplyDelete
  22. אתה שמעלי!
    כל הבנות שאתה מכיר רוצות זיין אבל יש מללאא שללא בגיל כזה רוצות !
    זה גועל נפפשש כל אחד רוצה שחברה שלו תישמור על הכבוד שלה

    ReplyDelete
  23. נכון אני בת 17 ומחפשת זיון!
    מישהוא רוצה לשבור איתי את הבתולים?

    ReplyDelete
  24. חחח קוקסינלים מגעילים בני 17 בתולים ועוד חושבים שבתולה תשכח איתכם פחחח
    לכו לכו תעשו ביד ימכוערים רצח

    ReplyDelete
  25. מזה פה חולי נפש! לא פלא שיש כ"כ הרבה אונסים!!!

    ReplyDelete
  26. חחחחח מי בתול בגיל 17 יהומום עכשיו אני מזיייןן 2 אתם מוזמנים

    ReplyDelete
  27. באמת גועל נפש ! ילדים קטנים זה ממש לא יפפה כל הדיבורים האללה

    ReplyDelete
  28. אחי כלבים זה לא נחשב אז...

    ReplyDelete
  29. יא יצורים אני בת 13 ואני לא בתולה...
    עשיתי לחבר שלי ביד בגיל 12!

    ReplyDelete
  30. זה לא אתר היכרויות לחרמנים! תחפשו את שוברי הבתולים המזוינים במקום אחר, יש ילדים קטנים שרואים את זה יא סוטים!! 

    ReplyDelete
  31. מי שרוצה זיון ללילה אחד: בלונדינית בת 14, כל יום בסנטר בשעה 12:30. לעוד פרטים תגיבו !

    ReplyDelete
  32. אני רוצה לזיין בלונדינים חרמנית!

    ReplyDelete
  33. תאמינו לי הכי טוב לסבית זייןן זה אחד הדברים המגעילים כוס וציצים זה לייגהה!

    ReplyDelete
  34. גועל נפש

    ReplyDelete
  35. נתנתי לך עשיתי אותך !
    וואללה החיים תותים יהומוים

    ReplyDelete
  36. תנסו לקרוא הכל מהתחלה עד הסוף...
    אנשים המצב של החברה שלנו בריצפה...
    פשוט גועל נפש...

    ReplyDelete
  37. חחחח.. תגידו אתם בסדר.??
    ואם אני יגיד לכם שאני בת 14 ועדיין בתולה?? מה תגידו??

    ReplyDelete
  38. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  39. אהה והמשך למה שכתבתי גם לא התנשקתי..

    ReplyDelete
  40. חחח הרגתם אותי עכשיו אייזה רמה..
    כולם פה חרטטנים ..
    אבל הייה מצחייק,
    סאללמת..

    ReplyDelete
  41. אז ככה, לכל דורש, מחירים נמוכים אני בסנטר כל יום ב00:30, אם יש לכם עוד שאלות אני עונה...

    ReplyDelete
  42. מי רוצה לאבד איתי בתולין???

    ReplyDelete
  43. אז ככה, לכל דורש, מחירים נוחים אני כל יום בסנטר ב00:30, אם יש לך עוד שאלות, אני עונה...

    ReplyDelete
  44. יחתיכת זונה! איך את לא מתביישת?! את בת 14 למען השם!!!

    ReplyDelete
  45. בוואנה כולכם פה חרמנים אחושרמוטהה..!!!!!!!!
    אבלל מי שרוצה יכול לעשות את זה עם.....

    ReplyDelete
  46. העםם איתך...:)

    ReplyDelete
  47. במה יש לי להתבייש? אני צריכה כסף, לאף אחד לא אכפת בת כמה אני ויש לי גוף מספיק יפה ומפותח, אני נהנית מסקס אז איזה סיבה יש לי לא לעשות את זה?

    ReplyDelete
  48. ואם תיכנסי להריון???

    ReplyDelete
  49. אז..? אני אכנס להריון.. אפשר לחשוב..

    ReplyDelete
  50. אני לא מאמינה כמה שהדור שלנו התדרדר.. זה פשוט נורא!

    ReplyDelete
  51. אפשר לחשוב שאת בחיים לא תזדייני עם מישהו שאת לא אוהבת.. אז אני עשיתי את זה בגיל יותר מוקדם, זה לא באמת ישנה מתי זה יבוא, את יודעת שזה יבוא, את לא עד כדי כך מטומטמת !

    ReplyDelete
  52. שתיהיו בריאים.. תיראו על מה אתם מדברים..

    ReplyDelete
  53. אתם מפגרים ברמות אין לכם חייםםם!!!!
    אתם אפילו לא בני 18 כולה 17 אתם אפילו לא מכירים אחד את השני והנערה הזאת בת 14 את ילדה מפגרת ברמות ומטומטמת וכול מיני עוד דברים מה את?זה נראה שאת עובדת בבת זונות מה עובר אליייךךךךךךך ותאמיני לי שאם תכנסי להריון זה יהיה אכפת לך ומאוד והילדה הלסבית הזאת לכי תמצאי לך חיים מה אתם חושבים על זיונים בגיל הזה מה עובר עלכייםםם תראו כמה אנשים סובלים את זה קלטו כבר!!!!

    ReplyDelete
  54. אפשר לחשוב שאת בחיים לא תזדייני עם מישהו שאת לא באמת אוהבת, אז אני עשיתי את זה קצת קודם, אז מה זה באמת משנה מתי זה יבוא, את יודעת שזה יבוא, את לא עד כדי כך מטומטמת !

    ReplyDelete
  55. אוי אולי תירגע קצת?!

    ReplyDelete
  56. את מדברת?! תפסיקי להזדיין עם גרושים בני 40 בסנטר בשביל כמה גרושים! מה קורה לעולם הזה לעזאזל?!

    ReplyDelete
  57. איאיאיאיאי אתם לא יודעים מה אתם עושים כמה שזה אסור רק תשמעו פעם אחת מה זה עושה ויעשה אתם תתחרטו על זה

    ReplyDelete
  58. חחח זה כל כך מה אתם................................................................................................ הייתם עושים ?!

    ReplyDelete
  59. את לא יודעת כמה "גרושים" זה!

    ReplyDelete
  60. יווו אני בת 12 וזה מגעיל אותי את צריכה כסף מה את מטומטמת תעשי מיביסיטר ההורים שלך יודעיים את זה תבקשי מהם כסף איככס פשוט מגעילים אותי הדוור של היווום כמה חרמנים אתם יכולים להיוות !

    ReplyDelete
  61. אייזה זוווננה את איככס ימגעייילה פעם אחחת תיכנסי לזה באמת ותביני !!

    ReplyDelete
  62. היא כתבה שהיא עשתה את זה עם 7 אנשים והיא לא הרגישה את זה עם כולם אז זה לא נחשב והיא בתולה או משו כזה ... ואז כתבו לה " אני מקווה שהרגשת את שלי "  

    ReplyDelete
  63. היא עשתה *** עם שבע בנים וכ'ו...

    ReplyDelete
  64. בלי זיון!!! מי רוצה? (מהדרום) ;)

    ReplyDelete
  65. זה שמהדרוום אני רווצה אני זוונה שאווהבת ננעיים בכווס שלי אאאאאאאאוי אני מאווננת עכשיו ממממ ננעייים !!

    ReplyDelete
  66. יאוו פשוט כל האאנשיםם הסטוויםם כאןן רואים שאין לכם חיים וזה די עצוב!!!
    וזה ממש עצוב שאנשים מגיעים לרמות כאלה!!! זה הדבר הכי לא מגני ב בעולם לעשות והכי לא "אין מילים לתאר את זה" פשוט שבוא בשקט ותפסיקו לריב כמו מפגרים על דבר שאין מה לריב עליו תודה יאללה אממ.. ביי!

    ReplyDelete
  67. יש לך את המספר שלה אולי היא תירצה ליהיות החברה שלי??? =]

    ReplyDelete
  68. כןן גם אני עשיתי את אמא שלך סליחה 1..

    ReplyDelete
  69. איכככככסססססס כווולם פה סוטטיםם יחתיכת מגעילים איך את מסוגלים לדבר ככה ידוכים :( זה ממש עצב איכככסססססס עלקקק חלק אומרים שאתם עשיתם את טוב טוב יאלה לכו תעבדו על משהו אחר וזה שכתב מהדרוםם יאלה מה את מפגר? נראה לי שכן !! וזאת שכתבה אחריו תגידי לי מה את דפוקה בשחל יחתיכת סוטה איכס

    ReplyDelete
  70. המשךך ... מי שמסכים איתי שיגיד אני !!

    ReplyDelete
  71. אני מסכימה אייייתך !
    דיי כבר מה הקטע שלכם יסוטים !
    יאללה לכו לאתרים שיעשו לכם טוב אני מדברת על אתרי הכרויות ואתרי סקס שיהיה לכם טווווווווווב @@#@!!
    אבל פה זה ל מה שאתם מחפשים אז לכו חפשו חיייים @#!!

    ReplyDelete
  72. sex, drugs and rock n'roll!!!!!

    ReplyDelete
  73. איכסס יחתיכת מגעילים !!! יש פה גם ילדים שקראו את זה ניראה לכם שהם צריכים לדעת את זה?! ולכו תחפשו לכם חיים וחתיכת סוטים בואו נודה בזה שכימעט כול מי שכתב פה כתב את זה סתם מהשעמום ולא באמת רוצה לעבד את הבתולים שלו אז לכו תחפשו לכם מה לעשותת!!!!!

    ReplyDelete
  74. *לאבד

    ReplyDelete
  75. לילדה בת ה-14 , איייכס יא מגעילה . זה לא שווה את הכסף . תלכי להורים שלך תבקשי דמי כיס, אל תתני שיפתח אותך כל הומלס מהרחוב בשביל שקל וחצי . נו באמת!! אני אומרת לך שמתישהוא את תהיי אמא ויהיה לך בעל שתאהבי ותעשי את זה איתו. אבל את בת 14 !
    את פשוט לא מבינה מה את עושה. וגם אם זה חרטוט , יש הרבה בנות כאלה שמוכרות את הגוף בשביל כמה גרושים זה פשוט ד ו ח ה ! בנות , לכו לעבוד ותרוויחו את הכסף שלכם כמו כולם . אל תהיו זוונות בשביל זה ! איכס יש כאן גולשים שקוראים תגובה תגובה ומזילים ריר על המקלדת או לחלופין ילדים קטנים שלא מגיע להם לראות את זה . גועל נפש פשוט .

    ReplyDelete
  76. לילדה בת 14 .. יש לך כסף למחשב להגיב פה אז המצב שלך לא עד כדי כך גרוע כדי שתהפכי לזונה.

    חח שמעו ניראלי חצי מהתגובות פה חירטוטים .. עזבו אותכםם

    ReplyDelete
  77. הוכח שבנות יותר חמרניות מבנים

    ReplyDelete
  78. איכס ימגעייליייייייים מה אתם חרמנים כאילוו מה ניראלכככככככם ?

    ReplyDelete
  79. וואי יא אילגים מה הבעיה לתרגם!!
    הנה התרגום:היא אמרה שהיא עשתה סקס עם 7 בחורים אבל גם עם 7 בחורים זה לא שווה להנאה שהיא עשתה איתו(עם חבר שלה)

    ReplyDelete
  80. היא כתבה ש:עשיתי את זה רק עם איזה 7 אנשים וחלק מהם בכלל לא גמרו (יענו השפיכו)וגם אני לא גמרתי אז לא יכולתי להרגיש איך זה ושזה לא נחשב אז אני בתולה.....זונה!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  81. אם זה התרגום אז המצב של אותה אחת בקנטים

    ReplyDelete
  82. בואי תרגישי את שלי :)

    ReplyDelete
  83. תגידו משעמם לכם בחיים?! לכו תעשו משו עם עצמכם!! ילדות בנות 14 שהן צריכות כסף אז הן הולכות להיות זונות!? לאן הגענו?!?!?! ילדים בני 17 שמחפשים זונה שתיתן להם את התענוג הזה?! באמתת בנות בנות 12 שעושות לחבר שלהן בידדד מזה?!

    ReplyDelete
  84. איו איזה ילדים סתומים ! כאילו מה אתם מדברים על זה פה?
    והילדה בת 14 היא סתם חרטטנית היא לא בתולה ולא בטוח שהיא באמת בת !! אז לכו זדייינוכוולכם !!

    ReplyDelete
  85. אני אם אור.. כולכם פה חרטטנים בלי חיים מדברים על סקס כאילו שאתם מבינים משהו..
    למה צריך למהר בכלל? זה יגיע לפני שתרגישו.. סקס זה דבר יפה זה שהפכו אותו לדבר סוטה ומגעיל (לרוב האנשים) לא אומר שהוא עדיין משהו שצריך להמציא כדי לקבל צומי או לא יודעת מה..
    ולילדה בת 14 באמת שאני לא מאמינה למילה שיוצאת לך מהפה.. את מחפשת אהבה, צומי משהו? יש לך הורים חברים לכי אליהם אני בטוחה שהם יביאו לך קצת.
    ואלה למעלה שמחפשים אם מי לאבד תבתולים ועוד אם מישהו אתם בכלל לא מכירים?! כמה עוד אפשר להתבייש בדור שלנו..
    פשוט עצוב

    ReplyDelete
  86. אתם באמת לא נורמליים רק בגלל היחס הדוחה שלכם , עכשיו חס וחלילה נאנסת ילדה באשקלון , אשדוד אנאערף.... העיקר הוא שתבינו שלעשות את זה מסיבות כמו לחץ חברתי או כסף זה לא שווה את זה הסכום שתשלמו כדי לעשות הפלה הרבה יותר גבוה ממה שתקבלו מכל "היחסי-כסף" האלה! זה לא שווה את זה!

    ReplyDelete
  87. רועי ברוכים הזיין

    ReplyDelete
  88. בואו זיייייייינואותי אני רוצה אורגיות תעשו אותי ארארררררררררררררררררררררררררר

    ReplyDelete
  89. לאנונימי שמעלי: עדיף לך לא להסתכל על התגובות(כולם פו סוטים חרטטנים) אבל תרגמו את זה כבר!

    ReplyDelete
  90. בא לי זיוווווווווווןן מי בא אני בת 13

    ReplyDelete
  91. כמעט כל התגובות פו זה חירטוטים עזבו אותכם מיזה ניאלכם שבאמת ילדה שיש לה כסף למחשב תעשה את זה מה אתם דפוקים!!!! הכל פו זה שטויות

    ReplyDelete
  92. אתם כל כך תאבדו ת'כבוד שלכם אם תתנהגו כמו הזונה הזאת שרשמה שם בסטטוס ...
    כאילו לעשות סקס בגיל שבע עשרה עם 7 בנים ?!?!
    זה לא נראלכם מטומטמם .??!?!!?#Q!@$^%!#$^

    ReplyDelete
  93. בווווווווווווואו ותעשו אותי !

    ReplyDelete
  94. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    איזה ילדות אומללות יש פה :D

    ReplyDelete
  95. מי רוצה לזיין אותי אני בת 13??

    ReplyDelete
  96. בת 15 רוצה בתחת , יאו כלכך בא לי זין אמא .

    ReplyDelete
  97. אני ! תביאי אייסי כפרע... |
    O|O

    ReplyDelete
  98. יש כאן אנשיים כל כך מפגריים !
    אחד . למה אתם חושביים על דבריים כאלה בכלל ועוד בגיל כזה ?! [לילדה בת 12 ולזאת בת 14].
    ושתיים אני בת 13 ובנתיים אף פעם לא עשיתי את זה והתנשקתיי רק פעם אחת! ואפילוו לא צרפתית אז אנשיים בחייאת תמצאו לכם חיים כי אם זה ע=כ למה שאתם חושביים עליו החיים שלכם ייגמרו מהר מאוד ותאמינו לי מתישהו זה כב יימאס לכם! לחשוב ו\או לעשות את זה ! אז תפסיייקו קראתיי כאן את התגובות וכמעט הקאתייי !! מה זה ?! איככ!

    ReplyDelete
  99. איסי שלי -194009847
    זייייייין אותי .

    ReplyDelete
  100. נסטיה מונטןMay 21, 2010 at 4:03 PM

    אני בת 11, כל החרמנים שרוצים זיון.... אני נמצאת עוד שעה בסנטר בשירותים של הנשים בבניין A תבואו....
    אתם יכולים לעשות לי הכל - אני לא עוצרת כלום!
    אני מקבלת אורגזמה ממש מהר אז אתם תתענגו :]
    אני חרמנית בטירוף אז תבואו, אני מעדיפה מבוגרים נשואים... אני רוצה להיות חלק מבגידה!
    מחירון -
    מזמוז - 10 שח (רבע שעה)
    סקס - 20 שח לשעה
    50 שח ל3 שעות

    אפשר להכפיל הכל... :]
    אני זולה תבואו!
    זאת בת ה14 - כל הכבוד לך! רצית זיונים בכמויות - כמוני ועשית את זה. וגם מקבלים כסף אז מה הבעייה ?!?!?!?

    ReplyDelete
  101. וואיי זה שאמר תבייא תאייסי בוא תקע ליי!

    ReplyDelete
  102. איסי שלי - 194009847
    תוסיף אותי .

    ReplyDelete
  103. חחח איזה דפוקה בשכל אני מתערב איתכם שהיא בלונדינית XD

    ReplyDelete
  104. נסטיה מונטןMay 21, 2010 at 4:04 PM

    תאמינו לי להיות זונה זה מקצוע לכל דבר! אני בחרתי לאבד את הבתולים שלי בגיל מוקדם עם המורה שלי לספורט ונהנתי ממש!
    אם אתם חושבים שאני מגעילה תחשבו - זה מה שאני עושה וזה עושה לי נעים!


    דרך אגב - אני זונה שרוצה כסף וסקס - בכמויות!

    ReplyDelete
  105. חחחחחח שמעו כולם פה מחרטטיםם אפחדד פה לא מדבר באמתתת אז אל תגיבו בכלל כי אין לכם מה , כל מי שמחרטט פהה חתיכת משועמםםםם

    אבל מילה שהרגתם חחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  106. נסטיה מונטןMay 21, 2010 at 4:06 PM

    וכן אני בלונדינית!

    אני לא באמת בת 11
    אני בת 17 - כל מי שבא שירשום "אני - נסטיה הכוסית"
    ואני אכתוב לו שעה <3

    ReplyDelete
  107. זונהה קטנה אניי רוצה !

    ReplyDelete
  108. נסטיה?!
    אניי לא רוצה אבל רציתי להגיד לך משהו..
    זה שזה כייף לך ... אף אחד לא יכול לעצור אותך אבל תעצריי רגע ותחשבי, זה שווה לך?
    אולי תמצאיי משהו שאת באמת אוהבת ותאמיני לי את תהניי יותר ! אני כבר עשיתי את זה עם חבר שלי וכל כך נהניתי !

    ReplyDelete
  109. נסטיה מונטןMay 21, 2010 at 4:08 PM

    כן אני בלונדינית!
    ואני לא בת 11
    אני בת 17
    מי שבא לזיין אותי שיכתוב - "אני - נסטיה הכוסית"
    ואני אכתוב לו שעה...
    תכתבו דחוך אני חייבת לדעת!
    ובבקשה תבואו לזיין אותי אני כלכך חרמנית ואני חייבת זייונים!
    אני מקבלת אורגזמה תוך 15 דקות!

    ReplyDelete
  110. גמאני בסנטר עוד שעה .
    בואו כולכם , לא לוקחת כסף.
    רוצה זיון ומציצה בואו בנתים אני עושה ביד .

    ReplyDelete
  111. פחח 15 ?!
    אני 5 דקוות!

    ReplyDelete
  112. נסטיה מונטןMay 21, 2010 at 4:10 PM

    אני עשיתי את זה עם המורה לספורט ונהנתי..
    אז מה?
    תפיץ לחברים חרמנים שלך!
    חייבת את הכסף - אני נוסעת לפתוח ביתן באמסטרדם בחלונות האדומים!

    תכתבו מי שרוצה לזיין אותי :]

    ReplyDelete
  113. מי פה רוצה להיפגש אני בת סקסית שטנית עם עיניים ירוקות וחרמנית בטרוף אבל בת 13 אז מי שרוצה שיגיב

    ReplyDelete
  114. נסטיה מונטןMay 21, 2010 at 4:11 PM

    אתם באים או לא?

    ReplyDelete
  115. אניייי רוצה אבל אניי לא יכול...
    חבלל מאווד ..

    ReplyDelete
  116. וואי כמה חרטוטים רצים פה אמא!! נסטיה את מפגרת אוקיי?! אני חושבת שמישהו היה חייב להגיד את זה ובחיאת לכל החרמנים שאשכרה מגיבים לנסיה הזאת תמצאו חיים כבר

    ReplyDelete
  117. טוב כולם אני הלכתיי נסטיה תעשיי לי ביד ותמצצי לי פעם אחרת!
    יש לי זין 15 ס"מ

    ReplyDelete
  118. בת 13 מוכנה להכול .
    מחכה בסנטר בתא של השירותים של הנשים
    ערומה , בואו תעשו לי אתזה .

    ReplyDelete
  119. נוווו יואו עכשיו בא אלי מישו אז מממממממממממממממממבי הוא הולךך לזיין אותי כמו שצריךך

    ReplyDelete
  120. נסטיה מונטןMay 21, 2010 at 4:14 PM

    מתי אתה יכול??
    אני יכולה כל הזמן!
    אני כבר בסנטר - אני דרך הפלאפון עוד דקה אני מתחילה להזדיין עם משהו עם זין ענקי! הוא כבר התפשט תכתבו מהר אני יכולה לדבר תוך כדי...
    ואני מקבלת אורגזמה ב5 דקות <3

    ReplyDelete
  121. אבל פעם לא זיינתי אבל כל כך בא לי :'(

    ReplyDelete
  122. זה שמעלי בן או בת עם בן אז בוא אלי=]

    ReplyDelete
  123. למי יש זין גדול ?

    ReplyDelete
  124. תרגום:
    שכבתי עם 7 בנים. את חלקם בקושי הרגשתי אז הם לא נחשבים.. זה אומר שאני בתולה.

    ReplyDelete
  125. נסטייה תצלמי תמונות!

    ReplyDelete
  126. אניי בן [בן 17]

    ReplyDelete
  127. מי שיש לו גדול שיגיד !

    ReplyDelete
  128. נסטיה מונטןMay 21, 2010 at 4:17 PM

    זה אמיתי לגמרי!
    ואני באמצע זיון !
    אני לא מפגרת יש לי מטרות בחיים ואחת מהן היא להיות זונה!
    מי בא אני מוכנה גם לאורגיות בלי קונדום!

    ReplyDelete
  129. וואיי אפשר רק אני ואת בליי קונדום? בא לי מציצה תקיעה וביד ..

    ReplyDelete
  130. לזה שבן 17 בוא זיין אותי עכשיו !

    ReplyDelete
  131. איפה את כפרעע ?

    ReplyDelete
  132. בסנטר עוד כמה דקות.

    ReplyDelete
  133. נסטיה מונטןMay 21, 2010 at 4:22 PM

    מחירון חדש!
    סקס-
    עשר דקות - 5 שח
    שעה - 7 שח
    חצי שעה - 6 שח
    אפשר יותר זמן <3

    ReplyDelete
  134. טוב אני שולח לשמה את חבר שליי הוא רוצה אניי נקעתיי את הרגל עכשיו , נפלתיי כי גמרתיי סקס לפניי דקה משהו כזה .

    ReplyDelete
  135. הכול חינם בסנטר , בואו .
    נו בואו אני חיייבת זין !!1

    ReplyDelete
  136. טווב הוא הגיע את שמה ?

    ReplyDelete
  137. לכיי לתא האחרון ותתפשטי

    ReplyDelete
  138. מי רוצה זיון ? בן 13

    ReplyDelete
  139. אני ערומה תא לפני האחרון .

    ReplyDelete
  140. אני בוא לסנטר !!!!!1

    ReplyDelete
  141. שביי על האסלה עם רגליים פתוחות .

    ReplyDelete
  142. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח כן באמצע זיון,בטח.
    בנות תשאירו אייסיקיוווווו במיוחד בנות מהמרכזזזזזז

    ReplyDelete
  143. הוא נכנס? אמרתיי לו להיכנס.

    ReplyDelete
  144. תשמעו אתם אנשים חסרי חיים , אתם יודעים המציאו את הזונות בעולם בשביל להזדיין איתכם לא על חשבון תגובות של מיקרה מסוים חתיכת מפגרים

    ReplyDelete
  145. פותחת ,
    תוסיף -194009847

    ReplyDelete
  146. מגבעתים .

    ReplyDelete
  147. 194009847 אייסי שלי ;)
    יש לי מצלמה אני מחכה ערומה.
    עוד מעטנכנסים אליי לזיון אז תתחבר מהר..
    אחח וואיי אמא איזה זיין ענק !
    וואי איזה תקיעה! בוא כבר

    ReplyDelete
  148. אני בן 13 ואני לא בתול אז מה כולם מזדיינים בדור הזה מגיל קטן !! אני לא בתול שפתיים כבר מגיל 10 חח ואני עכשיו בן 13 מי שבאלה עליי שתדבר איתי בפייס תרשמו ben faber ותמצאו אותי ותדברו איתי רק לבנות :)

    ReplyDelete
  149. הו , הוא מזיין טוב גררררררררררררר .

    ReplyDelete
  150. זה שבן 13..
    מה התמונה שלך?
    יש לך גדול?

    ReplyDelete
  151. אעעעעעעעעעעעעעעעעעע איזה כיף.

    ReplyDelete
  152. מי שרוצה זיון שתוסיף לאייסי 190843179

    ReplyDelete
  153. זאת עם האייסי?
    אין לך תמונה , בא לי לראות את הגכוס שלך לפני שאני תוקע .. תשימי תמונה של הכוס שלך לא מהאיטרנט!

    ReplyDelete
  154. הלכתיי לזיין .. אני בסנטר בתא האחרוןן מחכה עם קונדום אחד משומש מאוד בת 18 עם תחפושת משרתת ומקל בואו!חינם

    ReplyDelete
  155. בת 13 רוצה מציצה ונגיעות !

    ReplyDelete
  156. בואי מצצי לי ישלי 15 ס"מ

    ReplyDelete
  157. בת 16 בסנטר בתא של הגברים
    מחירון:
    הכול חינםםםםםםםםם

    בוא זינו אותי בלי קונדום!!!!!!!!!!!
    ויש לי כוס ענק!!!!!!!!!
    20 ס'מ קוטר!!!!!!!!!!!
    ואני לא שמנה!!!!

    ReplyDelete
  158. בת 21 מחפשת זין 22 ס"מ

    ReplyDelete
  159. אני בא לזיין אותך

    ReplyDelete
  160. מי רוצה לגרום לי סקס עם מילים? אתם יודעים איך עושים את זה?
    אומרים כל מיני יכוסית אני בא לזיין אותך ואני תך כדיי נוגעת ועושה את מה שאתם אומרים לי רוצים?

    ReplyDelete
  161. אני רוצה

    ReplyDelete
  162. יאללה תתחיל ..

    ReplyDelete
  163. אני ערומה עם וויברטור

    ReplyDelete
  164. מחכה רק לזונות אמיתיות ובעיקר ל נסטיה הכוסית"May 21, 2010 at 6:37 PM

    "אני - נסטיה הכוסית"
    אני רוצה רק לדבר איתך אני כבר מאוהב בכך חיימשלי באה לי להכיר אותך אני בן 19 חרמן אש פנוי כול הזמן במיוחד בשבילך יש לי זין ענק אבל רק מלראות אותך כותבת את כול זה אני רוצה מצדי 10 שעות או יום שלם אפשר אצלי בבית אני גר לבד כי רצתי להזדיין בלי לפחוד שההורים שלי יכנסו אבל לא יצא לי את תיהיה הראשון בבית שלי כי כול השאר עשיתי איתם שהיתי בלי ההורים שלי אז דברי איתי זונה קטנה שלי אבל מהר אני בצבא גם אבל מתי שתרצי אני יעזוב ויבוא להזדיין איתך כי אני מנוסה מאז שהייתי בן 13 עם החברה הראשונה שלי אני מחכה תגיבי מהר זונתי ולא אכפת לי כמה זה יעלה לי <3

    ReplyDelete
  165. תגיד קראת את משכתבתי על סקס במילים?
    תעשה איתי בבקשה כל כך בא לי זיון עשיתי ויברטור מקודם אבל בא לי מילים פלייז בא לי לזיין אותך!

    ReplyDelete
  166. לי?!
    יש מילה אחת להגיד לך זונונת שליי!
    זין זין זין זין זין זין זין זין זין זין זין זין זין זין זין זין זין זין זין זין זין זין זין זין זין ועוד מילים?
    תזייני אותי י'שרומטה כוס ענק יש לך בטח! בואיי תקעיי לי בליי קונדום! זיין זין זייני אותי!!

    ReplyDelete
  167. תגייד לי תנועות לעשות! יש לי מקל , ויברטור ויד פנויה מאוד! ;)

    ReplyDelete
  168. מקל סטריפ*

    ReplyDelete
  169. אווווווח כווליי רטווווובה מאוונננננת ,
    בבת 13 מהצפוווון רווצה מישהו בגיליי תבייאו אייסיי .
    אאם מצלממה מראאה את הגווף ללא פניים !

    ReplyDelete
  170. אני בן 18 רוצה הרבה

    ReplyDelete
  171. יואאאאאאו אמא כנסו כנסו לפה 48984030 , אני רוצה זיון חזקקק פרפר דחיפה חזקה חזקה לכוס המדהים שלי ראאאאר זריז תבואו אנלא יכולה יותרררר

    ReplyDelete
  172. טוב אז , אני עם אייסי ומצלמה , מראה ת'גוף בעירום ללא פנים, דרוש מישהו לסקס שידחוף לי חזקקקקקק וגם פרפר נשיקות צרפתיות אממאמאמאמאמאמאמאמאמא ולהכניס אותי להריון אבל שדיחפו לי חזקקקקקק אששששש אני רוצה להזדיייייייןןןן זה כיפפפ' אממממא פאאק כואב לי הכוס תבואו תבואו בהמוניכם אללללללה אורגיה , אאמאמאמא זייייייייינו אותי כפרההה עליכםםםםםםםם אני רוצה זיוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן

    ReplyDelete
  173. פאק כול הדיבור הזה עושה חשק לסקס .
    באלי סקסססס

    ReplyDelete
  174. אני רוצה לעשות סקס ברגעים אלו אז אנא תקשרו אלי0542191696

    ReplyDelete
  175. ישלך אייסי?

    ReplyDelete
  176. אני בן 14 מי שרוצה לקבל אז שתתן לי את האייסי שלה

    ReplyDelete
  177. אני מוכן לזיין אותך

    ReplyDelete
  178. בוא'נה התגובות פה יותר מעניינות..

    ReplyDelete
  179. וואייי זיינו אותייי!!!!
    בא לי כמו הילדה הזאת ! בא לי סקס עם מילייים!!! חבר שליי נפרד ממנייי אחרי הזייון! [לא סקס ,זיוןן!!!] וואי יש לי חשק לזין 21 ס"מ!

    ReplyDelete
  180. היי, אני בת 27 וילדדים, אתם קצת קולולו! זה לא המקום

    ReplyDelete
  181. נסטיה מונטןMay 22, 2010 at 4:08 PM

    נסטיה עברה לחינם!!!!!!!!

    עד 5 שעות כל אחד
    מותר אורגיות!!1

    לגברים בעלי 20 ס"מ ויותר מותר בלי קונדום!!
    מחכה לזיון (לא סקס - זיון) בסנטר בארומה - משם לשירותים <3

    כמו אתמול לגברים הבאים
    תרשמו אני הולך לזיין את נסטיה <3

    בואו אני חרמנית כמו זין!
    לפני דקה סיימתי להזדיין עם משהו עם 25 ס"מ !!!!!

    ReplyDelete
  182. אני רוצה זיון בואו זיינו אותי חזק
    שתהיה לי אורזמה ושיהיה כיף ונעים .

    ReplyDelete
  183. מי שעושה לי סקס במילים נשבעת מוצצת לו .

    ReplyDelete
  184. יוואווו יבנייי זונווות יש פה ילדיים קטטטנייים מה אתם חושבייים פה???דברו על זהה בבביית שלכםם יסווטטיייים מגעייליייים חרמנייםםם

    ReplyDelete
  185. omg!!!!!!!! זה רציני לא המקום לכתוב את זה אבל לי אין כל כך בעיה... ;)
    תגידו, יש פה הומואים/לסביות??

    ReplyDelete
  186. היינה האיסיי שליי .. 620582344
    אני בת 14 D :

    ReplyDelete
  187. למי בא סקס וירטואלי ? יעני אתם אומרים לי ~
    לפתוח ואני פותחת ואתם אומרים אני מכניס ואני
    כאילו מרגישה אתזה רוצים ?!

    ReplyDelete
  188. כאילו את המצלמה מכניסה???

    ReplyDelete
  189. נסטיה מונטןMay 22, 2010 at 9:49 PM

    עברתי מהסנטר לדירה שלי....
    הכתובת :
    תל אביב
    בזל 26
    קומה 2
    דירה 6

    עכשיו אני רוצה רק זיון חזק במיוחד!
    אני חייבת אורגזמה!!!!!!1
    לא אכפת לי מה - מציצה, ביד, בעיקר סקס מילים!!!
    כל עוד בנוסף אני מקבלת גבר גדול עם זייייין גגדול (22 ס"מ לפחות ) בלי קונדום!
    עם עדיפות לגבר שרירי, שמקבל זקפה מהר!!!
    מהשנייה שאני מתפשטת - ככל שזקפה יותר מהירה כך הזיון יותר ארוווך!

    ארררררררארררררררררארררררר
    אה אה אה אהא אה אה אה
    (גניחות - לבתולים שבינינו)

    ReplyDelete
  190. נסטיה עברה לחינם!!!!!!!!

    עד 5 שעות כל אחד
    מותר אורגיות!!1

    לגברים בעלי 20 ס"מ ויותר מותר בלי קונדום!!
    מחכה לזיון (לא סקס - זיון) בסנטר בארומה - משם לשירותים <3

    כמו אתמול לגברים הבאים
    תרשמו אני הולך לזיין את נסטיה <3

    בואו אני חרמנית כמו זין!
    לפני דקה סיימתי להזדיין עם משהו עם 25 ס"מ !!!!!

    טוב אז , אני עם אייסי ומצלמה , מראה ת'גוף בעירום ללא פנים, דרוש מישהו לסקס שידחוף לי חזקקקקקק וגם פרפר נשיקות צרפתיות אממאמאמאמאמאמאמאמאמא ולהכניס אותי להריון אבל שדיחפו לי חזקקקקקק אששששש אני רוצה להזדיייייייןןןן זה כיפפפ' אממממא פאאק כואב לי הכוס תבואו תבואו בהמוניכם אללללללה אורגיה , אאמאמאמא זייייייייינו אותי כפרההה עליכםםםםםםםם אני רוצה זיוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן
    זאת עם האייסי?
    אין לך תמונה , בא לי לראות את הגכוס שלך לפני שאני תוקע .. תשימי תמונה של הכוס שלך לא מהאיטרנט!

    ReplyDelete
  191. דניאל קופרMay 22, 2010 at 9:54 PM

    חייבת זיייייווווןןןןןןןןןןןן !
    עם זיין רציני - מעל 50 נשים שונות
    שיזחוף לי ת'זייין שלו חזק פרפר כואב לי הכוס עוד דקה אני מטמוטטת חיייבת זיון עכשיוווווווו !!!!!!
    אני חייבת זיון (לא סקס) בעירום מלא!!!
    אני רוצה להכנס להריון - בלי אחריות לאבאא
    אני חייבת למרוד במשפחה שלי - חייבת הריון!!!
    אני עושה סרט פורנו לוהט שלי ושל הזיין נכנסת להריון !
    כל המעוניין לבוא עוד 10 דקות לקריית אונו
    לרחות וולך 10

    חייבת להזדיין <3

    ReplyDelete
  192. אני בן 14 האייסי563707673

    ReplyDelete
  193. אבל תביא ת'אייסי אני אשלח לך באייסי חייםשלי

    ReplyDelete