Sunday, May 30, 2010

הסטאטוס ששיגע את המדינה!


44 comments:

  1. ראשוןןןןןןןןןןןן!!!!!
    כושליאמא של הילד הזה...
    ומה החרטא שזה כמעט פתח מלחמה...

    ReplyDelete
  2. סתם אחת מהפייסבוק (:May 30, 2010 at 4:12 PM

    חחחח אעלק!!!!!!! ראשוונה מהבנות! P:

    ReplyDelete
  3. עלאק מלחמה
    והילד הזה גאון

    ReplyDelete
  4. זין בדואיMay 30, 2010 at 4:15 PM

    שתוק יחתיכת ילד כפות מפגר

    ReplyDelete
  5. מוות לערבים!
    ערבים יןדעים לעשות רק פיגועים!

    ReplyDelete
  6. בנזונה הלבאי שיהיה עליו ועל המשפחה שלו מלחמה חושב שזה קל ההומו בנזונה הזה.. ! ! ! כל אלה צריכים למות ! ! !

    ReplyDelete
  7. ילד מפגר !
    באמת שטויות שזה פתח מלחמה

    ReplyDelete
  8. مختومة الكتف ميزونو

    ReplyDelete
  9. מה?יא ילדים....

    ReplyDelete
  10. חבורה של מפגרים.. זאת ילדה כתבה את זה לא ילד!
    כתוב "אני שונאת את איראן"

    ReplyDelete
  11. שנייה מהבנות (:
    מלחמה מדבר כזזה ?
    גמהם בטוח מדברים עלינו ככה .

    ReplyDelete
  12. מי זה הערבי הזה הוא כתב סתמו תפה יזונות הישתמשתי במילון

    ReplyDelete
  13. אני אם הילדה הזאת בסטטוס גם אני שונא אותם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  14. זה לא יחול לגרום למלחמה זה סתם שטויות ....

    ReplyDelete
  15. שונאאא ערבים!!May 30, 2010 at 4:28 PM

    כלל הערבים בנייי זונותת שרמוטות מקבלים בתחת מוצצי זין כושי...!!!!11 וערבי אמא ש'ך בת זונה שלא תעיז לקלל יהודים יא חתיכת מניאקק מזדיין עם חמורים!!!

    ReplyDelete
  16. דיי כבר תקשיבו אל תאחלו כאלה דברים הוא חלק מהעם שלכם וכל עוד הוא חלק מהעם אל תאחלו לו כלום כי זה יחזור עליכם ויפגע בכם בחזרה וזה יתנקם בכם בגדול ! אז תפסיקו לחוש בוא נראה אותכם אומרים את זה פנים מול פנים איינלכם אומץ ! ובוא נתערב שהוא לא גרם כמעט למלחמה גם עם אני עכשיו יכתוב את זה ,זה יגרום למלחמה ?! לאאאא יפה .

    ReplyDelete
  17. לייק עצוםםםם על המלך שכתב את הסטטוס הזה!! מלךך!!

    ReplyDelete
  18. חן ינקו:
    מי שרשם את זה מחזיק ממנו גאה בו + מצדיע לו ואני מעד מה שהוא רשם

    ReplyDelete
  19. איזה עבריינית הילדה D:

    ReplyDelete
  20. אתם סתומים?!
    זאת בת מה אתם לא רואים שהיא רשמה "אני שונאת" בגוף נקבה?

    ReplyDelete
  21. סתם ילדה טמבלית שמוצצת בכל פינה ופינה ברחובות ת''א ...אני מתערב איתכם שזיינת אותה פעם...נשמעת לי טיפוס של אוכלות בתחת...איטליה לנצח

    ReplyDelete
  22. זה פשוט סטטוס מפגר שלא יכול היה לגרום למלחמה...

    ולכל אלה שמסכימים, מה אתם טיפשים???

    מילא שאתם טועים לגמרי בקשר לערבים שהם אחלה בני אדם ואני מכירה כמה נורא נחמדים, אוקיי? מילא...
    אבל אתם רוצים מלחמה כוללת עם כל הערבים עכשיו????
    המון חיילים של ישראל ושלהם יהרגו ובסופו של דבר זה לא יעשה שום דבר טוב, אנחנו לא נהרוס את כל המדינות שלהם ונקווה שהם לא את שלנו...

    אז תעשו טובה לעולם וסתמו את הפה...

    ReplyDelete
  23. טלטווווווווווולה הנסיייייייייכהMay 30, 2010 at 5:36 PM

    אלהילה לך תמוווות איין לי עצביים עכיו למלחמה . . :/

    ReplyDelete
  24. מוות לערבים!!!!
    רק רע הם עושים לנו אינעל אחותם הצולעת שיכחדו אמן!!!
    וזה שטויות עאלק כמעט עורר מלחמה פחחחח
    לא נראה לי שיש לחאמס פייסבוק.....חחח

    ReplyDelete
  25. ערבי טוב זה ערבי מת!!
    ערבי גבר זה ערבי בקבר!!!מווווות טוטאלי ל=כ=ל הערבים!!!!!!!!!!!
    ואלו שכתבו שמי שחושב ככה מטומטם???
    כאילו אתם שמים לב איפה ואיך אתם חיים,
    ויש בחורה או שתיים שכתבו שערבים הם אחלה, אז ימודות....
    אתן בדוק שרמוטות מזדיינות בתחת , מוצצות לערבים, אם לא הייתן כאלו, ח\ואללה לא הייתן כותבות אז זה , אתן ש=ר=מ=ו=ט=ו=ת, אפילו לא זונות, אתן עושות את זה אשכרה להנאתכןןןןןןן, גןעל נפש פשוט!!!!!!!!
    אז שוב, מוווווווווווותתתת לערבים ומי שכתבה את זה תותחיתתת אחושרמוטה ומי שלא מסכים איתה, טונה!

    ReplyDelete
  26. חעחעחעחח הם סיפרו בדיחה

    ReplyDelete
  27. למה אתם פותחים את הדיון הזה ?!
    מה אתם לא רוצים שלום ?!
    בסך הכל כולנו בני אדם אז למה פשוט לא להסתדר וזהו !?

    ReplyDelete
  28. להמשיך ככה ואדוני סתם שתדע ערבים הם בני אדם כמעט כמונו

    ReplyDelete
  29. סתם אחד מהפייסבוקMay 30, 2010 at 8:43 PM

    גם כן הרעיד את המדינה

    ReplyDelete
  30. אם בגלל הזונה המשועממת הזאת היתה מלחמה הייתי הולכת פותחת לה ת'כוס לשמונה עושה לה בססטה שמממה לפירות וירקות חתיכת לסבית לא מסופקת

    ReplyDelete
  31. שכל הערבים ימותו וישרפו ותפסיקו לאכול סרט שהיו פותחים על זה מלחמה חוצמזה גם ככה מדברים על שזה יקרה בזמן הקרוב

    ReplyDelete
  32. ואייייייייי מה זהההההה :D
    טוב למרות שהיא צודקתתתתתתתת זה לא יפהההההההה חחD:
    מישו יודע מי זאת ?

    ReplyDelete
  33. אם הוא היה זה שצריך להילחם הוא לא היה מדבר ככה

    ReplyDelete
  34. מה רע? הוא צודק

    ReplyDelete
  35. דבר ראשון ב"ה לא תהיה מלחמה... כי אם תהיה גם חיילים שלנו, ואזרחים רבים חפים מפשע יפגעו. מה צריך את זה עכשו?
    דבר שני אין סיכוי שהסטטוס הזה יפתח מלחמה למה זה זכותה להגיד מה שבא לה- מדינה דמוקרטית לא?.
    דבר שלישי מסכימה איתה לחלוטין!
    גם אני שונאת את הערבים, כי משאני ילדה קטנה כל מה שאני שומעת שהם עשו זה להרוג ,להתאבד, לרצוח!
    גם אם הם טוענים אחרת כל מה שעובר להם בראש זה איך להרוג אותנו ואיך לקחת מאיתנו את ארץ ישראל! כבר 62 שנה!, אז די לכל הייפי נפש של גם הם בני אדם.
    בני אדם לא מתאבדים ורוצחים להנאתם! חיות כן!

    ReplyDelete
  36. התגובה ה-8 כוס אמא שלך ערבי מת יהומו מוות לערבים יבן זונה !!! סתכלו הוא כתב בערבי ההומו

    ReplyDelete
  37. הייא צוודקת הם רושמים את אוותו הדבר עלינווו
    לא סוובלת אוותם !
    ומה מלחמה ?

    ReplyDelete
  38. תימנים זה מגעילJune 1, 2010 at 9:43 PM

    הילד הזה אמר מילים כדורבנות !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  39. מוות לערבים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  40. וואלה רוצים משהו כן זה אני פירסמתי נכון אני לא מיתביש אני שונא את הערבים כמו שבחיים לא שנאתי מישהו קורים לי אורן ביטון מחיפה

    ReplyDelete
  41. ערבי טוב זה ערבי מת !

    ReplyDelete
  42. מי שלו רוצה מלחמה יימח שמו עד שיהיה עוד פיגוע וזה יהיה קרוב אליו נראה אותו ימח שמם של הערבים צריכים מלחמה בשביל לזיין את השרמוטות האלה למחוק אותם

    ReplyDelete
  43. "אנונימי אמר/ה...
    مختومة الكتف ميزونو
    30 במאי 2010 16:17"

    "אנונימי אמר/ה...
    מי זה הערבי הזה הוא כתב סתמו תפה יזונות הישתמשתי במילון
    30 במאי 2010 16:19"

    את/ה לא השתמשת במילון כי אם היית משתמש/ת היית רואה שהוא כתב "אטום הכתף מיזונו" ואין לי מושג מה זה אומר...



    שדגכעיחלךף,\
    ואת הקטע הזה כתבתי סתם כי משעמם לי
    שדגכעיחלךף,\

    ReplyDelete