Sunday, May 30, 2010

החולצה שגרמה לגירוש תלמיד בבית ספר


86 comments:

  1. אך בדיוק זה גרם לבלגן ולגרוש הילד?

    ReplyDelete
  2. נכון העיף ילד מבית ספר

    ReplyDelete
  3. בטח...
    רק על זה יגרשו ילד מהבצפר ועוד ילד כזה חמוד
    פחח משועמם מי שעשה את זה..
    (:

    ReplyDelete
  4. שום גירוש ושום בלגן!
    סך הכול סווצ'רט מגניב...

    ReplyDelete
  5. חחחחחח חולצה נדירהה ביוותר !P:
    וזה שמעליי? לך תתפרק קצת עם אתרי פורנו מהאתה רוצה מאיתנו ?

    ReplyDelete
  6. יש לי חולצה כזאת רק אם סמל של קקי ולא משנה

    ReplyDelete
  7. מפגררייםםם

    ReplyDelete
  8. זה סתם שקר זה בכלל ילד מדגמן חולצה מגניבה

    ReplyDelete
  9. מי המנהל שהעיף אותו זאת חולצה יפה!!!!!

    ReplyDelete
  10. עאלק העיפו את הילד בגלל החולצה הזאת הכל שקרים :S
    והילד ש"חסר לו סיפוק" לךךךךך תזדיין מה אתה חש ?

    ReplyDelete
  11. ליייייייייייייייייייק :)

    ReplyDelete
  12. אני יזרום איתך רגע זה בן או בת.. ?

    ReplyDelete
  13. חח אחלה חולצה ומי שאמר שהוא מדגמן , חח זורמת איתך , ומי אתה בכלל , עאלק רוצה סיפוק ~ לך תחפש זונה !

    ReplyDelete
  14. וואללק אתם גמורים!!!!
    וזה שרשם פוטושופ אתה טמבל עלללל!!!!
    והחרמן איפה אתה חושב שאתה נמצא?!!?!?!
    והחולצה קטלנית אשש..והכל חרטא לא יעיפו שום ילד בגלל חולצה מבית הספר...שמעתם פעם על חופש הביטוי??
    ותפסיקו להמציא דברים בשביל שיכנסו אליכם..
    והסיבה היחידה שאני נכנסתי לכאן זה רק כדי לראות את החולצה..

    ReplyDelete
  15. למען השם איך כזה דבר מעיף ילד מיבית הספר?!

    ReplyDelete
  16. יש עוד קבוצה בפייסבוק דומה לזאת רק שז ילד בגן

    ReplyDelete
  17. חולצה מגניבה!!!!!!!!!!!!!! זה שרשם פוטושופ מה הקשר ?? אני מכירה חולצה דומה רק שכאילו מחבקים ילד רואים את הראש בלי הפנים והידיים פרושות ומקדימה רואים את הידיים במין חיבוק קיצור מגניב!!!!!!!!


    שתי החולצות :)

    ReplyDelete
  18. מפגרים ! כולכם סתם שמים פס על זה אבל בימינו הדברים האלו מאוד חשובים כי הילדים מתחילים לחוש את עצמם אז שוש ותרגעו ומהר !!!

    ReplyDelete
  19. מאגנייייייייייייייב !
    אבבל למה לסלק ? :D

    ReplyDelete
  20. מה פוטושופ מה יפשאר לעשות כאן פוטושופ???
    מה אתם מפגרים חולצה יפה מאוד

    ReplyDelete
  21. קטלנייי ביותר

    ReplyDelete
  22. אני בן ומה אני רוצה לפתוח מישהי אז תנדבוווווווו כבר זונות !

    ReplyDelete
  23. אני יזרום איתך :]

    ReplyDelete
  24. מה המספר שלך ?

    ReplyDelete
  25. טוב לא משנה ..

    ReplyDelete
  26. אף אחת פה לא רצינית שרמוטות !

    ReplyDelete
  27. אני דו מינ ית למעוניינים צרו קשר..:

    סתאאאאאאאאאאאם מה נראלכם אני כמו כולם פה?! זונות!

    ReplyDelete
  28. בני זונות שמוצצים לערבים!!

    ReplyDelete
  29. אבל למה העיפו אותו??

    ReplyDelete
  30. וואי די להיות ילדים קטנים כולם פה עברייני מקלדת שמוקים!
    תתבגרו טיפה!
    אגב חולצה מגניבה!

    ReplyDelete
  31. אוקי למי שלא הבין-זה לא אתר שבו מחפשים סטוצים,יש אתרים שמיועדים לזה,כנסו לשם,לא לפה ומי שעושה אתזה בצחוק-דיי מקבלים עלייך רושם של זונה ולא,זה לא כזה מצחיק (לדעתי לפחות).
    מי שאמר שזה פוטושופ-לא הכל פוטושופ תרגיעו כבר!!!.
    ואין מצב שילד גורש מבצפר בגלל חולצה כזאת הוא בטח עשה משהו והעדיפו לומר שהוא סולק בגלל החולצה. :$

    ReplyDelete
  32. חחח איזה ילד חמוד .
    לא נראה לי שהעיפו אותו מהבצפר בגלל חולצה כזאתיף היא לא מפחידה בכלל למה להעיף ילד בגלל שלבש חולצה של דינוזאור ?

    ReplyDelete
  33. לאידיוט שכתב פוטושופ מה קשור פוטושופ הגיוני לגמרי החולצה מה שלא הגיוני זה שסילקו את הילד מבצפר

    ReplyDelete
  34. תכל'ס, תמיד יהיה הילד המפגר שירשום "פוטושופ" לא משנה אם זה כן או לא .. מעצבן אעעש!! אז לכל מי שאומר את זה יש לי שלוש מילים להגיד לכם:
    אוקיי, יאללה, ממממ...ביייי!!

    ReplyDelete
  35. חחח זה ילד שמקמפיין את הקפוצון הזה... דרך אגב אני מיבא כאלה לארץ... הפס הזה שייך לי.... L.BARSI זה התיקט שלי

    ReplyDelete
  36. חזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזזק XD

    ReplyDelete
  37. כאילו, אתם רואים שאלה תמונות מקצועיות, ז'תומרת תמונות של פירסומת!!!! ויש קבוצה אחרת, שהשם שלה הרבה יותר מתאים: "חולצה שכל ילד היה רוצה", כי זה בידיוק מה שזה!!! למה שחולצה תיגרום לגירוש ילד מהבית ספר?!
    אבל חולצה מגניבה רצח D:
    ולא הכל זה פוטושופ, בטח שלא חולצה תמימה כזאת, שזה לא משהו שבכלל לא יכול להתקיים במציאות!!!!

    ReplyDelete
  38. מה גורם לזה לעוף מבית ספר יסתומים?!
    לכו חפשו לכם חיים

    ReplyDelete
  39. הטימטום הזה לגירוש ילד מבצפר . בסדר .

    ReplyDelete
  40. פפפחחח בווולשייטטט!!

    ReplyDelete
  41. אם את בת אנייזרום איתך

    ReplyDelete
  42. חולצה מגניבההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה עלק לזרום מה אתה מים?

    ReplyDelete
  43. זה בכללל????

    ReplyDelete
  44. חזקקק ביוווווותרר אהבתייי

    ReplyDelete
  45. חחח איזה חמוד הילד.. Oo
    אהבתי ת'חולצה :)

    ReplyDelete
  46. יווו איזה מגניייייייייב!!
    ואיזה ילד חמווד P:::

    ReplyDelete
  47. אעלק גירוש מביה"ס...חחח.
    מפגרים..
    אבל חולצה ממש מגניבה, יש לכם מושג איפה אפשר להשיג?

    ReplyDelete
  48. ככל שהתגובות הולכות ובאות פה, כך כל תגובה שבאה מפגרת יותר מהתגובה שלפניה!!
    מי שעשה את הקבוצה הזאתי דיי משועמם כמו כל המשועממים האלה בפייסבוק. ויש פה כאלה שאין להם חיים, תסתכלו על התגובות של חלק ותבינו...
    אבל סה"כ, חולצה מגניבה,שום פוטושופ ושום גירוש!

    ReplyDelete
  49. חולצה מגניבה אבל לא נראה לי שגירשו אותו בגללה !!

    ReplyDelete
  50. ט'ח איזה מפגרים.
    למה שיגרשו אותו בגלל זה?

    ReplyDelete
  51. פוטושופ!!!! XD
    ברור לעין שזה פוטושופ!! XD

    ReplyDelete
  52. האחרון מפגר כוסומו מה פוטו עלק גירוש מבצפר חולצה מסכנה חחחח מה שיש לי לא גירשו אותי אז למה ניראה לכם

    ReplyDelete
  53. עללללללק גירשו אותו תעשו טובה ימפגרים!!!

    אהה...כן מתה על החולצה P:

    ReplyDelete
  54. וואי אייזה ישן וזה לא גרם לשום ילד שום דבר זה חולצצה אחת השוות זה איזה דיגמון לכל מיני חולצצות מהסוג הזה ראיתתי באינטרנט את כל הקטלוג!!!

    ReplyDelete
  55. מגניב לאללה

    ReplyDelete
  56. מה הקשר בין זה לבין לגרש אותו מבצפר? :P
    סתאם ממציא חארטות :D
    חולצה יפה XD

    ReplyDelete
  57. נחמד אני חייב להכין כזה D:

    ReplyDelete
  58. בארור, כי דינוזאור זה כ"כ לא חוקי.....
    אתם פשוט מוצאים תמונות "מגניבות" באינטרנט וממציאים עליהם סיפורים....T.T

    ReplyDelete
  59. אחלה חולצה אבל זה שרוצים לפרסם חולצה לא גורם לילדים לעוף מהבצפר???

    ReplyDelete
  60. איזה שווהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

    ReplyDelete
  61. אין סיכוי שחולצה כזאת גרמה לגירוש ילד מבצפר.. איזה שטויות סתם ילד שמדגמן חולצה..

    ReplyDelete
  62. זה אח שלי ילדים מטומטמים והוא לא היה בבית ספר אם החולצה הזאת אף פעם!

    ReplyDelete
  63. אני תימני וJune 1, 2010 at 9:47 PM

    בא לי ג'חנון חולצה מפגרת ותפסיקו להגזים גורש איזה חרטה

    ReplyDelete
  64. טוווווווואוווווווווווווב

    ReplyDelete
  65. כככככככככל מי שחשת'צמו איזה עבריין מקלדת שישב בשקט ויאכל מנגגגגגגגגגגגגגגגגו

    ReplyDelete
  66. מגניייבבב אני גם רוצה כזאת חולצהה

    ReplyDelete
  67. חזזזזק
    איזה חולצה נדיירה

    ReplyDelete
  68. מישהי חכמה יותר מרובכםJuly 17, 2010 at 12:23 AM

    חולצה נדיירהה ביותרר !! [ וגם חזזקה ביותר D : ]
    הייתי מ-ת-ה לחולצה כזאת DD:
    וואו אחת ה-חולצות! [:

    ולכל שאר התגובות -

    למה אתם נדבקים למילים?? בטח סתם כתבו את זה כבדיחה!
    ב-ד-י-ח-ה , מבינים, אנשים כבדים שכמותכם??? [:
    [מכוון רק לחלק מהתגובות!]
    ולטוענים שזה פוטושופ-לא נראה לי, יש הרבה חולצות מגניבות כאלה בסגנון... :)

    ולערסים שבינינו -
    עשו טובה, אל תידבקו עכשיו למילים שלי ותתחילו לחוש עברייני מקלדת.. תחסכו מאיתנו את המילים שעוברות לכם בראש, בבקשה !

    ולאנונימי שתי הודעות מעליי - איזה חזק/ה את/ה!
    'שישב בשקט ויאכל מנגו'! חחחחחחחחחחחחחח D:
    יאאמיי [:

    ReplyDelete
  69. תכלסס! איך אתה יודע שהעיפו את הילד מבית הספרררררררררררררררררררררררר?

    ReplyDelete
  70. חחחחחחחחחחחח
    אייזה דפוווווקים המנהלייייייםם !!

    ReplyDelete
  71. איפה אפשר לקנות חולצות כאלה ושל דינוזאורים בכלל?

    ReplyDelete
  72. פחחחחחחחחחחחחח
    מקשור
    סתם לקחו תמונה של ילד מהגוגל
    ורשמו את כל הסיפור הזה שגירשו אותו

    ReplyDelete
  73. דייי כבר על כל פליצה לכתוב "החולצה שגרמה לגירוש ילד מבצפ'ר" "הקעקוע שגרם לבן אדם להיכנס לכלא" "הסטטוס שבגללו כמעט פרצה מלחמה" "הזזזבייי שבגללו גרשו בן אדם מהמדינה.. (היה לו גדול מדיי זה כבר היה בלתי חוקי!! :-O "

    ReplyDelete
  74. חחחחחחחחחחח , ילד שלובש אצלנו סוודר שרשום עליו i love boobs לא סולק מבצפר !
    אז איייך זה אפילוו קרוב לזה ?

    ReplyDelete