Tuesday, May 25, 2010

סטטוס בעברית הכי דוחה שראיתי בא לי להקיא


260 comments:

  1. שלישי

    ReplyDelete
  2. רביעי + חמישי סליחה

    ReplyDelete
  3. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    אהבתי :D

    ReplyDelete
  4. חחחחחחחחחחחחחחחח
    אייכס
    הייתי מוחקת אותה חחח :D

    ReplyDelete
  5. אייייכס !

    ReplyDelete
  6. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מה היא רושמתת את זה מה היא דפוווקקקקה ? חח באיממא שלי היא אהבהללה

    ReplyDelete
  7. חחחחחחחח איזה דפוקה

    ReplyDelete
  8. איכס בחיים לא שמעתי שבת חרבנה קקי עם תירס חחחחחחחח xD

    ReplyDelete
  9. חחחח למה נראה לכם שבאמת מישו מחק אותה יאהבלים חיים בסרט

    ReplyDelete
  10. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  11. סתם אחת מהפייסבוק (:May 25, 2010 at 2:52 PM

    אייכס דווחה אם היא הייתה חברה שלי גמאני הייתי מוחקת אותה בעע

    ReplyDelete
  12. חחחחח מפגרת הילדה D:
    אבלל אאי איי עלק עד עכשיו עומד לי הקיא בגרון מה הקשר ?!
    זה בצחווק D: !

    ReplyDelete
  13. חחחחחח קטלני!

    ReplyDelete
  14. מה מגעיל???!?
    זה קורה לאנשים..

    ReplyDelete
  15. איכס! ילדה מטומטמתת!!! קצת מוח! מפגרת! גמאני הייתי מוחקת אותה יא מגעילה! הלוואי שהיא תראה את ההודעה הזאת ותבין למה אפחד לא חבר שלה!

    ReplyDelete
  16. חחחח בחורה מצחיקה מה הקטעע ? כאילו אתם לא מחרבנים חחחח למה למחוק ? ולמה זה מגעיל אתכם ? כאילו לפני זה חשבתם שלא יוצא לה קקי חחחחח ?

    ReplyDelete
  17. איחחחח מגעיללל

    ReplyDelete
  18. אוייש מפגרים כולכם חברוה של מושפעים איזה שטויוווווווותתתתתתתתתתתתתתתתת כאילו שמישהי באמת כתבה את זה ומחקו אותה איזה ילדים חסרי חיי םרצו קבוצה בפייסבוק מפגרים מה מגעיל בזה? מפגרים

    ReplyDelete
  19. סליחה קצת הגזמתי בתגובה הקודמת
    אבל מה זה בזבזתם לי תזמן עם הקבוצה הזאת
    חח..

    ReplyDelete
  20. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    אני על הריצפהההההההההההההההההההההההההה

    ReplyDelete
  21. בטח איזה ילדה בת 12 שלא יודעת כלום מהחיים שלה...

    ReplyDelete
  22. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח וואיייי אני מת מיצחווווק פה!!!

    ReplyDelete
  23. לכל המפגרים שאומרים אזה מספר הם שבו בשקט זה לא מעניין אפחד

    ReplyDelete
  24. נראלכםם שזה אמיתי ימפגרים יש תוכנה שמשנה את מה שכתוב אבל זה רק לך משנה ואחרי שעושים רענן זה חוזר למה שבאמת כתוב איזה עלוב מי שעשה את זה חחחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  25. איייייייככככככסססססססססססססס איזה מגעילההההה

    ReplyDelete
  26. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  27. חחחחחחח קורע XDD אין מצב שילדה תכתוב את זה .. אם יש לה טיפת כבוד היא לא הייתה כותבת את זה ((:

    ReplyDelete
  28. תאמרו לי עד איזה תת רמה אנשים אנשים יכולים להגיע יצורה הילדה הילדה הזה וכל האחרים שאיתה יצור מישבכלל מגיב פה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  29. איייאי מי שישמע מה היא אמרה ..

    ReplyDelete
  30. איייכס... ועוד בחורה..

    ReplyDelete
  31. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח , למרות שזה לא כזה יפה מה בגלל דבר כזה לריב איתה ? :O אבל בעיה שלהם . הילדה הרגה אותי עד מווווווווות אני לא נושמממממת

    ReplyDelete
  32. אחד שצחק מזהMay 25, 2010 at 3:45 PM

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח!! אחחח... זה היה חזק!
    מה אתם מתרגשים מזה?? בטח איזה מפגר אחד פרץ לה ורשם את זה... בכל אופן, זאת יציאה חזקה אחושרמוטה

    ReplyDelete
  33. חחחח חזק איזה ילדה אהבלה הייתי מרביצה לה!!

    ReplyDelete
  34. חחחחחח חזקק מכירים את זה שיש לכם תירס בקקי חח מה היא אוכלתת

    ReplyDelete
  35. חחחחח מה מגעיל ?! וואי אני הייתי כותבת לה שהיא מלכה !! XDD
    כאילו, דפוקה ברמות כן ...אבל גדולה ! D:

    ReplyDelete
  36. טוב אולי זה מגעיל, אבל זה לא כ"כ גרוע שצריך להוציא אותה מהפייסבוק.. כולה כתבה שהיה לה חירבון טוב.. זה בשביל הצחוקים.. הכול לוקחיםם ללב מה יש זרמו.., מסכנה איזה חברים מעפנים יש לה.

    ReplyDelete
  37. חחחחח יאלה זרמו !!! מה קרה כתבה את זה מוחקים
    משו לא בסדר איתה והיא מודעת לכךך....
    אז יאלההה צחקו צחקו ותחזרו לישון ..!

    ReplyDelete
  38. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח קרועהXD

    איזה חברים לא זורמים יש לה היא כתבה את זה בקטע של הומור!!!!:)
    ומה מגעיל יש את זה לכולםXD

    ReplyDelete
  39. חחחחח וואללה יש לי תחושה שזה ב1 לאפריל רשמו את זה כי אחרת איזה סיבה יש להם למחוק את התאריך???

    ReplyDelete
  40. מה הקטע שלכם לכתוב :"איזו מפגרת הייתי הורגת אותה"?
    כאילו WTF?! אחת המצחיקות!!! היתי נשפכת לה על הסטטוס ומתחילה לחפור לה על זה....
    אתם סתם מפגרים שחשים ת'צמם....קיצור...בחורה מצחיקה ומטורפת XD

    ReplyDelete
  41. הגועל והאומץ שיש לאנשים לכתוב דברים כאלה...כך או כך בואו תאחלו לי בהצלחה כי יש לי בגרות במתמטיקה!!!!!! עושה את זה BIG ITME

    ReplyDelete
  42. שלום , שמי יוגב ואיני מבין את דחף שלכם לכתוב את מספר התגובה שלכם.. בכל אופן מי שעושה זאת יוכל להסביר לי מזה?
    ושנית איני חושב שאתם צריכים ללעוג לילדה.. אומנם לא הייתה צריכה להתבטא בצורה שכזאת, אך הצחוקים שלכם עליה רק מזכירים את אפקט הנחשול שקורה בארצנו
    רק תודות
    יוגב

    ReplyDelete
  43. מה אתם רוצים ממנה?! כאילו לכם זה לא קורה...

    ReplyDelete
  44. מה אתה רציניים?
    זאת בטח חברה שלה כתבה את זה חתיכת מפגרים שאין דברים כאלה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  45. היה חזק חחחחחחחח מה היא עד כדי כך מפגרת היתי לא היתי משאיר אותה בפייסבוק היתי משאיר אותה אצל אנטיזחן

    ReplyDelete
  46. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חזקקקקקקקקקקק!!!!! מה הבעיה שלכם?!?! קחו באיזיי ....היא סתם כתבה את זה להומור...ובטח לחברים שלה שמחקו אתה אין הומור.................מוגבלים XD

    ReplyDelete
  47. חחחחחחחחחח טוואוב...
    לא מבינה תחברה שלה.. מה היא לא מבינה שזה בצחוק ?
    אם היא חברה שלה והיא מכירה אותה אז.. היא סתוומהה
    מה לא ברור שהיא עשתה את זה בצחוקקקקקקק.
    יייוו אחד הטובים (:

    ReplyDelete
  48. אוייש מה אתם מתרגשיים אזז ילדהה קצתת סתומה ואומרתת ת'אמאת בפניםם ! וזה היה בצחוקק לא יודעיםם לקחתת בצחוק אל תגיבו! כעלק נשארה בלי חברים כולה שניים הגיבו ולמה השאר לא הגיבו ?!
    כי היא בטח אחלה ילדה !

    ReplyDelete
  49. איייייייייכס:S

    ReplyDelete
  50. 53 !!!!!!!!!! חחח
    [ לא סספרתי - כתוב ליי ^^ ]
    ווואוו אייזה פייגור ~ חח הזויה ( :

    ReplyDelete
  51. איכככסססססססס!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  52. איזה חרא ילדה!
    חרא עם תירס אפילו!

    ReplyDelete
  53. חחחחחנקתה אותי
    גם אתם בנות מה אתם משחקות אותה שלא יוצא לכם תירס מהתחת ייצורות כל אחת שהגיבה פהה יצא לההה בדוקק

    ReplyDelete
  54. רותם גיא :)May 25, 2010 at 5:41 PM

    חחחחחחחחחחחח וואלה הרגה אותי הילדה

    ומה אכפת לנו איזה מספר אתם ?

    וכולה רשמה שהיה לה אחלה חירבון ! מה הם נסחפים ומוחקים אותה ? אני הייתי רושמת לה שהיא הרגה אותי מצחוק חחחח

    ReplyDelete
  55. זה לא מצחיק זה מפגרT.T

    ReplyDelete
  56. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח..אני על הריצפה!!
    הרגה אותי עם התירס!!!XDDDDD
    מהנסחפות שתי אלה אה?! "אני מוחקת אותךך..".
    יאללה תחזרו לרוסיה יא קוקיצות!
    משחקות אותה כאילו הן לא מחרבונות..עובדה!
    אני בת ואני בהחלט מחרבנת..אני לא מודיעה על זה בפומבי (XD) אבל אני בהחלט מחרבנת! (והקקי שלי לא ורוד עם נצנצים..סורי לאכזב..).

    ReplyDelete
  57. ברור שכולם מחרבנים!
    אבל אף אחד לא בא ומספר על זה בסטטוסים המחורבנים שלו!!!!!
    בהמה

    ReplyDelete
  58. תשימו ♥ שהתאריך מטושטש ! בתוך זה היה ב- 1 באפריל !

    ReplyDelete
  59. בולשיט חחחח זה כולה בשביל צחוקים

    ReplyDelete
  60. כמה אנשים יכולים להיות דפוקים???.

    ReplyDelete
  61. סתומה .. באמא סתומה חחח :P

    ReplyDelete
  62. חחחחחחחחחחחחחח איכס איזה ילדה סתומה XDXD
    אבל הגזימו לא צריך למחוק מהפייס בגלל זה ...

    ReplyDelete
  63. אפשר לחשוב, ראיתי סטטוסים יותר גרועים.

    ReplyDelete
  64. אייאיי כבר חשבתי איזה משו בסגנון של ההוא שחשב שזה כיף לדפוק תינוק..

    ReplyDelete
  65. חחחחחחחחחח זה טואובבב אני רוצה אותה בפייסבוק שלי!!

    ReplyDelete
  66. איככס איזה דוחהה

    ReplyDelete
  67. וואי, היא חייבת למצוא חיים !
    למה היא חושבת שזה מעניין מישהו ?!

    ReplyDelete
  68. מעתיקנים!!!
    זה הסטטוס של חברה שלי!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  69. אהבבתיייי
    חזקקקק אבלל זה עדייןןן מגעילל....!

    ReplyDelete
  70. יאאאלה כאילו אתם לא מחרבנים..
    אז מה אם יש לה בעיות והיא מודיעה על זה.

    ReplyDelete
  71. ווואי נו, באמת .. אפשר לחשוב !
    אנשים לוקחים יותר מדיי רציני סטטוסים בפייסבוק \:זכותה לרשום מה שבא לה ואם אנשים מעדיפים למחוק אותה זאת כבר בעיה שלהם ..
    הטימטום שלכם, לפעמים הורג .

    ReplyDelete
  72. Oh Fuck. I Never thought ill pute because of a girl.... o.O

    ReplyDelete
  73. איכסווווווווווווווווווווש

    ReplyDelete
  74. תתבגרו בטח כולכם פה ילדים קטנים!
    אז היה להה חראא וואלהה גם לי אם היהי חרא אני ירשום סטוטוס כזה וישים זין על כולם!
    ותאמינו לי שיש לה חברים זה הכל מתוכנן ילדי חארם

    ReplyDelete
  75. מה חזק? י'מתומתמים היא התאבדה אם לא הבנתם!!!

    ReplyDelete
  76. את שתי התגובות רשם אותו בנאדם !!
    אתם לא רואים שבשניהם כתוב "delete" ?! רק מי שכתב את ההגבה יכול למחוק אותה !
    או מי שכתב ת'סטטוס ....!
    בקיצור זה הכל מתוכנן !!!

    ReplyDelete
  77. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    אני נשפך פה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  78. ט'חח .. נסחפנווו .. למחווק אוותה בגלל זזה .. ?

    ReplyDelete
  79. איזה נסחפות !אני גם כותבת דברים מפגרים (לא מגעילים) וכולם צוחקים איתי ! איזה כבדות יא אללה !

    ReplyDelete
  80. יאוו איזה מפגרים נכון יוצא לה קקי וזה אבל זה עדיין מגעיל מה היא צריכה לספר לנו את זה ?
    זה מגעיל יופי יצא לה קקי עם תירס שתתמודד ותשמור את המידע הזה לעצמה !

    ReplyDelete
  81. איך רואים שזה מפוברק

    ReplyDelete
  82. חחחחחחחחחח איזה שאקלית באמא שלי תותחית !!!! :]

    ReplyDelete
  83. איזה גנובה חחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  84. חחחחחחחחחחחחח הרגה אותי התגובה של "מה חזק? י'מתומתמים היא התאבדה אם לא הבנתם!!! "
    במיוחד בגלל שאח"כ קראתי את התגובה "מעתיקנים!!!
    זה הסטטוס של חברה שלי!!!!!!!!!!!! "
    וגם את :
    "את שתי התגובות רשם אותו בנאדם !!
    אתם לא רואים שבשניהם כתוב "delete" ?! רק מי שכתב את ההגבה יכול למחוק אותה !
    או מי שכתב ת'סטטוס ....!
    בקיצור זה הכל מתוכנן !!! "
    חחחחחחחחחח הרגה אותי כל השרשרת תגובות פה חחחחח
    התאבדה חחחחחחחחחחחחחחח
    אגב אני בת והיום דפקתי חרבון צף, תקיאו תקיאו העיקר תתקעו בשירותים ותפסיקו להגיב את התגובות המפגרות שלכם (לא לכולם)

    ReplyDelete
  85. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח היא דפוקה ברמות

    ReplyDelete
  86. חחחחחחחחח שרוטה מהתחת :P

    G.R

    ReplyDelete
  87. חחחחחחחח מה היא מפגרת אני לא מבין ;)

    ReplyDelete
  88. אוווווווויש אז היא פאדחנית בצחוק יא כבדים עאלק עומד להקיא מפגרים..

    ReplyDelete
  89. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    איזו הזויההה ;)

    ReplyDelete
  90. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אנלא מפסיקה לצחוקקק! חרבון דליקטסס!! חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח! שרוטה במוח הילדה!!!!
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    אה כן וזה זיוף יש בזה דיליט...אבל קורעע!

    ReplyDelete
  91. באמת מה זה מעניין אנשים איזה חירבון היא דפקה המגעילה הזאתי!!!

    ReplyDelete
  92. חשבתי שזה יהיה משהו מעניין,
    אבל בסוף גיליתי שהגזמתם.
    היא סתם צומי וכל מי שהגיב סתם אידיוט

    ReplyDelete
  93. יואו איזה הגזמות פה מה כולםכ כבדים פתאום כולה מה הילדה כתבה! בשבילי ילדה גדולההה חחח קרועה בטירווף כולה מה קרה כתה על חירבון טוב יאללה איזה חברות כבדות ישלה!

    ReplyDelete
  94. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חזק ביותר איך קוראים לה אני יוסיף אותה בחברים חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  95. איזה ילדים קטנים חחחחחח ..
    קצת חוש הומור לא יזיק ..

    ReplyDelete
  96. זה לא כזה גרוע ,
    ראיתי הרבה יותר גרועים מאלה , לצערי \ :
    אלה אין להן חוש הוממור ? זה בצחווק !
    נוו אז מה ?!
    אז היה לה קקי צהוב ? אפשר לחשוווב מי שישמע !

    ReplyDelete
  97. עפתםםם ... כולה היא חרבנה עם חתיכות תירס תראו מה עשיתם לה מסכנה הילדה O: עלק "עד עכשיו עומד לי בגרון" זה בסדר כשתתבגרו אולי תבינו כמה מפגרים יצאתם ><
    כתבה אז כתבה עלק מה היא חושבת היא מאיימת עליה "אני אמחוק אותך ואשקול אם אני רוצה להיות חברה שלך שוב" .. טוווווב אחי . למי את עושה טובות ?
    וגם "נראה בלי חברים" כולה מדכנה אחת שלא מבינה מהחיים שלה חשבה שהיא מאיימת עלה .. באלוהים שעפתם O:

    ReplyDelete
  98. חרטה!!! אם זה אמיתי אני חותך תזין!

    ReplyDelete
  99. אז היא כתבה את זה בצחוק.. עלק חברות שלה מוחקות אותה פחחח איזה סתומות

    ReplyDelete
  100. מילה שזה אחד החלשים

    ReplyDelete
  101. סחתן אחותי על החירבון :) ^ זה נורמלי כול אחד עם החירבון שלו...
    הילדה סה"כ שיתפה מה שיש לה אז למה לא ?!!!!

    ReplyDelete
  102. חחחח מה הבעיות שלכם?! בחורה קרועה אחושרמוטה צחקתי שעה חחחח י'עלובים רואים שזה בשיא הצחוק חחח

    ReplyDelete
  103. זה מזויף מישהו צילם את זה וכתוב בתגובות שהוא יכול למחוק אז הוא בעצם המנהל כתב

    ReplyDelete
  104. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ואיייי איזה ילדה ק=ט=ל=נ=י=ת באמא שלי יצאאאאה כלה אש אם היא הייתה בחברים שלי היא הייתה מקבלת לייייק עצבנייייייייייי חחחחח מלכה גם אני יכתוב את זההההה

    ReplyDelete
  105. תתתתתתתתתתתתתחחחחחחחחחחחחחחחחחחחתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
    קקי בלבן עם טונה ותירס
    ותערובת לסלט

    ReplyDelete
  106. גבר יצא לי וופלים בקקה אני שוקל למחזר ולאכול אותם מה אתה אומר?

    ReplyDelete
  107. אני ממליץ לטבול בפיפי שיהיה רך ואז לאכול
    תנגב בשוקולד אבל שלא תרגיש את הטעם של הפיפי או הקקי

    ReplyDelete
  108. גמני פעם רשמתי סטטוס כזה;]
    היה איזה 70 לייקיםXD

    ReplyDelete
  109. חחח אעלק בלי חברים חחחחח אני עושה תמיד סטטוסים חולנייים חח זה עוד בעדין

    ReplyDelete
  110. סלמטאק, קורה לי כל שני וחמישי, נמאס לי מהזי ן הזהף יוצא לי חרצנים בגודל חרצני אבטיח , יש לך פיתרון אולי למקרה החריג הזה? נמ אס לי לשלשל גרגירי תירס

    ReplyDelete
  111. התמונה כבל לא כל כך מצחיקה אותי אבל תהגובות יותר מצחיקת מהתמונהההההה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    ReplyDelete
  112. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  113. מי ישמע מה היא אמרה... :\
    ניסתה להצחיק לא הלך מה קשור למחוק אותה ?

    ReplyDelete
  114. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חנקתתתתתתתתתתתם בננננננננדר

    ReplyDelete
  115. איכס דוחה!!!11

    ReplyDelete
  116. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יואו איזה שבורה XDDDDDDDDDDDDDD

    ReplyDelete
  117. לי בד"כיוצא אפונה עם חתיכות של גזר טחון...אבל בסופי שבוע אפשר למצוא גם תירס !

    ReplyDelete
  118. איזה סתומים אתם אף אחד לא חשב שמישו רשם את זה במקומה או פרצו לה?!טיפשיםם!!

    ReplyDelete
  119. וואלה יצאה מלכה אף אחד במדינה הזאת לא מבין צחוק יקוקסינלים

    ReplyDelete
  120. זה דוחה ובכל..
    אבל מי מוחק אנשים בגלל דבר כזה? O______O

    ReplyDelete
  121. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה מפגרת

    ReplyDelete
  122. איאיאיאיאיאייאאיייייי.. לוותר על חברות ביגלל דבר כזה ? , נו מה אתם בסדדר ! ?
    חחחחחחחחחח טוב אז היא אמרה משהו מגעיל, עשתה לעצמה את הפדיחות ..
    איזה סתומים פה אנשים, שאין דברים כאלה XDD

    ReplyDelete
  123. דניאלי המלכה , (:May 26, 2010 at 3:56 PM

    אומייגד , הטמטום של אנשים היום ..
    אין אין פשוט עצוב ! D :

    ReplyDelete
  124. אוווווווווויייייי בגלל זה מוחקיייים מישו ?
    שטויות וחוץ מזה שזה מצחיייק רצח

    ReplyDelete
  125. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  126. חחח אז מה אני כתבתי שהבאתי ביד ולא יצא הרבה היום ואפחד לא מחק אותי חח

    ReplyDelete
  127. חחחח יזייו לא מאמין לך

    ReplyDelete
  128. שתוק חחחח נשבע לך רשמתי

    ReplyDelete
  129. דניאלווש ♥May 26, 2010 at 4:36 PM

    זהה מבויים

    ReplyDelete
  130. חחחחחחחחחחחחחח עלק דליקטס...חחח אין דפוקה הילדה.. אבל חברים שלה לקחו קשהה.. עלק מחקו אותה.... גם הם לא בוגרים במיוחד..:-P

    ReplyDelete
  131. פ'חחחחחחחחחחחחחחחח :D
    ומה בפיפי יוצא לך ? סלללט ? [:

    ReplyDelete
  132. הבנדם שפתח תקבוצא יהיה עיתונאי מדהים איך ניפחת את הסיפור "אני עד עכשיו מקיא"
    "לא נשאר לה חברים" מעפן רצח בטח אתה רשמת והגבת לעצמך משעמום

    ReplyDelete
  133. אזמה ? היא קצת צווחקת .. מי שזה לא נעים לא שלא יגיב ויסתכל !
    יאלללה מכל סייייפור קטן עושים ענייין , יש לה חברים יצווווווווורים !
    וילה ? תמשייייכי לעשות צחוקים :)

    ReplyDelete
  134. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח



    הכי נדיר בארץ !!!!!!!

    ReplyDelete
  135. בנות מחרבנות ?*-*

    ReplyDelete
  136. חחחחח .. גדול :)

    ReplyDelete
  137. אמיתי או לא אמיתי, מגעיל או לא מגעיל, אני נקרעת פה מצחוק , ואני לא מבינה למה כל השאר לא יכולים לזרום קצת חחחחחחחחחח ... איזו סתומה xD

    ReplyDelete
  138. אני דווקא הייתי מפרגנת בלייק D:

    ReplyDelete
  139. אנומי השלישי כמו שאתם מחרבנים,אין מצב שזה אמיתי.
    למה נראה לכם שילדה תכתוב את זה בסטאטוס מפגרים D:

    ReplyDelete
  140. אוקיייי אם זה אמיתי זה ממש ממש פיגור! כאילו כל העולם יכול ליראות את זה! (לא שהם יבינו) היא ממש ממש פיגוריסטית!

    ReplyDelete
  141. קוקסינל מי שמחק אותה באמא שלי

    ReplyDelete
  142. מה כולכם משחקים אותה האיתי מוחקת חבורה של פלצנים

    ReplyDelete
  143. איזה פירוט היא הביאה פה חחחחחחחחח

    ReplyDelete
  144. חחח זה דווקא מצחיק זה לא כזה נורא למה למחוק אותה מה היא כבר אמרה היא פשוט רצתה לשתף את כולם בחירבון שלה צריך לקבל את זה....חחח גדול מלכה!

    ReplyDelete
  145. 90% מהדברים האלה בווווווווווולשיט!

    ReplyDelete
  146. איייככ'''

    ReplyDelete
  147. חחחחחחחחחחחח איזה אהבלה גאאאדד
    עאלק 'חחחח אני הורגת את עצמי ' XXDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    ReplyDelete
  148. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    טיזה מטומטת !@#$%^&*

    ReplyDelete
  149. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח וווואיייי הרגההההההה אווווותייייי חנקהההההה אנייי פהההההההה עלל הרצפההההההה ! D:D:D:
    אמאאא איייין דבריייייייייייייים כאלההההה אחתת
    הקרוווווווועוווווווות D:

    טוווב שמעווווו אייזהה חברווווות מעפנווווווות ישלהה איייכסס זהה כברר מגעיייל יאללה זרמווו מהה הבעייה שלכםםם כלל אלהה עםם התגוובווות המפגרוות האלהה מהה הקטעע שלכםם מהה? הייא רשמהה בצחוווווווק יאללה ימעפנייייייים אאמממא מפגריייייים

    ReplyDelete
  150. ווואי י'חבורה של אפסים 1
    זה כ"כ ברור שפרצו לה !

    זה הדבר הכי גרוע שראיתי בחיי

    ReplyDelete
  151. חחחחחחח זה הדבר הכי מוזר שקראתי בחיים שלי XD
    לא כזה אכפת לי אם פרצו לה או שהיא רשמה את זה,
    זה פשוט קרע אותי מצחוק XDDD

    ReplyDelete
  152. איזה חירטוטים!!!!

    ReplyDelete
  153. הייתי מספר לה בחזרה על החוויות שלי ועושה לייק XDD

    ReplyDelete
  154. בטח פרצו לה לפייס....

    ReplyDelete
  155. בטח אחת החברות הזונות שלה פרצו....

    ReplyDelete
  156. איייייייייכס :-!

    ReplyDelete
  157. בטוח פרצו לה לפייס !!
    ואתם .. וואי כולה סטטוס !! =O להפסיק לדבר איתה ביגלל סטטוס ?! לימחוק אותה מהחברים ביגלל סטטוס ?! פייייי חברים עאלקקקק

    ReplyDelete
  158. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אמאאאאאאאאאאאאאאא הרגהההההההההה D : חחחחחח איזה חברה שכנטוזית כולה משו מצחיק

    ReplyDelete
  159. איך אפחד לא נשאר חבר שלה אם רק ניים הגיבו לה על הסטטוס???? מה היו להר שני חברים?!?!
    אויש תעשוו לי טובה! איזה שטויות!

    ReplyDelete
  160. חולה בתחת חחח

    ReplyDelete
  161. מכוערייים .
    וואלה באלה להגיד את זה ,
    באלה להגיד שהיא דפקה חירבון שיהיה ת'חירבון של החיים שלה .
    חחח עלק מוחקות אותה
    שימחקקקקו .
    באלי לחרבן עכשששיו את החרא הכי גדול אז מה?
    זה יקרה ? לא .
    זה מגעיל ? מממש לא . זה בן אדם .

    ReplyDelete
  162. מזה החרטה הזאת חחחחחחחח

    ReplyDelete
  163. חחחח איזה סטלנית...
    אבל לא הבנתי ת'קטע של החברות המטומטמות שלה, הם לא קולטות שהיא צוחקת?

    ReplyDelete
  164. פאק! אנשים, אתם צבועיייםםםם!!!!
    למה אתם לא מחרבניםם?!?!?!
    מי שרשמה את הסטטוס היא אחלה של ילדה, פתוחה והכל!
    מי צריך את האנשים סטייל "אני לא מפליץ.. אני מפקפק..." או משו כזה!
    לכו לכו יא צבועים! יא עדיני נפש

    ReplyDelete
  165. יא נקבות! אז היא כתבה משו!!! זה אומר שצריך למחוק אותה?

    ReplyDelete
  166. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אני נקרעת פהחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחהילדה יצאה ווחד חרמנית חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    מי שכותב מתחת לקו הזה גם חרמן כמוה עם חוקים על כולםםםםםםם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    __________________________________________________________________________________________________

    ReplyDelete
  167. י'מסריחה חתיכת מגעולה ;D

    ReplyDelete
  168. איזה איכס זה חחחחחחחחחחחחחחחח איזה קרועה הילדה

    ReplyDelete
  169. באאאאאאאאנה איזה מפגרת היא

    ReplyDelete
  170. אני לא אוהבת תירס -_-

    ReplyDelete
  171. אישתו של ביבר P =May 27, 2010 at 8:00 PM

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח , חזק איזה סתומה הילדה XD

    ReplyDelete
  172. איוווו ><"
    למה אנשים צריכים לדעת על החירבונים שלה ?!

    ReplyDelete
  173. תמיר מויאלMay 27, 2010 at 8:35 PM

    Jחחחחחחחחחח איזה חזק זה שמע אני על הרצפה חחחחחחחחח!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  174. אנשים לא מבינים הומור בימינו הייתי מוסיף אותה אם היו מראים את השם

    ReplyDelete
  175. מה קרה ??? לא כזה ביג דיל .. אם זה היה בן שרשם את זה לא היו עושים עניין חח

    ReplyDelete
  176. איככככככככככ' בליזר לא הייתי נוגע בה

    ReplyDelete
  177. פוטושופ !!!!!!! @@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

    ReplyDelete
  178. נדייייייייר אין אין איזה קרוווווווועה XD

    ReplyDelete
  179. וואללה איזה סטטוס מסריחח.. D:
    גם לי זה קורה..:').. [חח סמיילי עם נקודת חן XD]

    ReplyDelete
  180. אז מה גם לי יש תירס בקקי לפעמים גם חתיכות עוף אפונה שועית ועוד (ובטח לכולם יש ככה אז שתקו אל תעשו את עצמכם!! )

    ReplyDelete
  181. זה שכתב שתי תגובות מעלי יטממבל פחח עלאק סמיישלי עם נקודת חן פחח יהומו זה סמילי בוכה :'( טמבל יא אלללה

    ReplyDelete
  182. חחחח ראיתי בשירותים של הבית ספר שאני לומדת בו קקי כזנ עם תירס!
    נגעלתי...
    אבל ליפעמים גם לי יש!
    אז תירגעו!
    מה קרה!
    כולה קקי עם תירס!

    ReplyDelete
  183. בטח פרצו לה ...

    ReplyDelete
  184. מה יש לכם כולה ילדה עם קצת הומור ....
    זה שאתם דפר''ים ערסוואתים חסרי חיים זה לא אומר שהיא כן חחחח אולי היא טיפה הגזימה אבל אני מתערב שלכולם פה לפחות פעם בחיים יצא חרא עם תירס או סומסום חחח ......

    ReplyDelete
  185. איזה ילדה מפגרת!!!~!!!! מה היא רושמת דברים כאלה בפייסבוק?! איזה ילדה מטומטמת!!!!!!

    ReplyDelete
  186. אחרוונה !!
    בינתיים D:

    ReplyDelete
  187. אנונימי אמר/ה...
    מה מגעיל???!?
    זה קורה לאנשים..

    מה מה מגעיייל ? מה היא משתפת אתזה מוול כול ה"חחברים" שלה ?!?!
    איייייייכס גועל נפש .

    ReplyDelete