Tuesday, May 25, 2010

הוכח מדעית!! בנים לא רואים את הסבא


131 comments:

  1. חחחחחחחחחחח !
    כ"כ נככון !
    אגגב , אני בןן .
    והייתי עוושה אוותהה !
    אאם היא הייתה לייייידיי הייתיי אונסס אוותה !

    ReplyDelete
  2. איזה מפגר זה אני רואה את הסבא:ם

    ReplyDelete
  3. ח ל ש
    די לרדת על בנים ! אני בת ואני אומרת שהנות יותר חרמניות ויותר עם ראש כחול מאשר בניים ואם תשינו לנו סבתאא מקומטת ולידה אחד כוסון עם קוביות ברור שנתמקד בוו אבל יהיה קששה לפספס תסבתאא אז תפסיקו לרדת על בנים כבברר !

    ReplyDelete
  4. ואם הבחורה לסבית?#$!@##$?@?#$
    הא?!@$@?#%?@#$

    ReplyDelete
  5. רואים את הסבא ואני בן,הת מזה מכוערתת

    ReplyDelete
  6. אני ראיתי את הסבא...
    האישה ממש לא כוסית זה שהיא עם ביקיני לא אומר כלום...

    ReplyDelete
  7. בנזונה הסבא שם עליה ידד..

    ReplyDelete
  8. ח ל ש
    די לרדת על בנים ! אני בת ואני אומרת שהנות יותר חרמניות ויותר עם ראש כחול מאשר בניים ואם תשינו לנו סבתאא מקומטת ולידה אחד כוסון עם קוביות ברור שנתמקד בוו אבל יהיה קששה לפספס תסבתאא אז תפסיקו לרדת על בנים כבברר ! וואלק לא יודע מי כתבה את זה אבל רוצה להכיר אותי חח ?

    ReplyDelete
  9. איזה סקסי הסבא

    ReplyDelete
  10. מה לא הבנתי אני ראיתי גם את הבחורה וגם את הסבא

    ReplyDelete
  11. כולכם על הזין שלי!!!

    ReplyDelete
  12. נכון עם היה בן חתיך ברור שהבנות היו מסתכלת עליו יש בנות יותר חרמניות מהבנים ....דופקים...!!

    ReplyDelete
  13. איככככככככככססססססססססס מכוערת עקומה

    ReplyDelete
  14. ווואי ככל כך חללללש !!
    אני בת ושמתי לב גם לבחורה וגם לסבא ... ובנים לא כאלה חרמנים..חוצמזה לא יכולתם להביא לבנים מישהי יותר כוסית מהגירפה הזאת ?! חחח

    ReplyDelete
  15. אוי איזה דבילי .. די כבר לשים תמונה של מישהי שנראת רק בסדר ולשים ליד משהו פחות מעניין ולחשוב שלא נראה את זה -_-

    ReplyDelete
  16. חחח דור בן כמה אתה ?

    ReplyDelete
  17. רואיים את שניהם דיי לחפור סתם חרתה כן הייא כוסית אני מודה!! (:
    ואם הייתי במקומה הייתי בועטת בעלק "סבא" החרמן הזה!!!!! D:

    ReplyDelete
  18. אני בת ואני אומרת שזה כל כך נכון (בנים הבנו שכולכם יעשו אותה) ! ! !

    ReplyDelete
  19. קוורע :$ דיי כבר לרדת על בנים לא נמאס?!?!
    ואני בת אגב :$

    ReplyDelete
  20. אוייי איזה עלובים באמא!! בנים הם לא כאלה חרמנים כמו שאתם חושבים שיתקעו תפנים שלהם בבחורה! תאמינו לי יש בנות שיותר חרמניות מהבנים אז די כבר לרדת עליהם! הם חמודים מדי בשביל זה :P

    ReplyDelete
  21. בגלל האנורקסית שלידו ? O.ם"

    ReplyDelete
  22. אתם לא רואים שזה לא סבא אמיתי רק הפרצוף תסתכלו טוב על הגוף תסתכלו על הצוור אתם לא רואים הדבקה של הפררצוף

    ReplyDelete
  23. מי שרוצה לעשות איתי ....ס שיחזיר תגובה....אנ

    ReplyDelete
  24. הבת שטוחה ויש לה בליטה למטה...איכככככ אני בחיים לא יזיין אותה! אאייככ אף גבר(כולל אותי) לא ירצה לזיין אותה!

    ReplyDelete
  25. לראשון - יא חתיככת סוטטה אם זה מה שעובר לך בראש עדדיף שלא תיכנס לדברים האללה!
    איככ'! פשוט בווושה! אתה מבייש את ככככל המין הגברי!

    ReplyDelete
  26. הבת ממש מכוערת ולא כוסית ואני בן וישר ראיתי את הסבא

    ReplyDelete
  27. איכ היא מכוערת ושטוחה ויותר מידי רזה :S

    ReplyDelete
  28. חחחח.... יש לי קטילה מה זה טובה!!!
    הבנות לא רואות את הבחורה (:
    המבין יגיב "חזק"
    והסתום יגיב "חלש... "

    ReplyDelete
  29. שיואו איזה כוסון!!!

    ReplyDelete
  30. לא נכון בכללל יא עלובים אני בן וישר הסתכלתי על הסבא למרות שהייתי מת לתקוע תיפה הזאת!!!!

    ReplyDelete
  31. איכס שתאכל משהו..
    ד"א אני בן.

    ReplyDelete
  32. היא לא כל כך כוסית.. היא די יפה.. אבל זה חשוב? חחח סתם..
    היא רזה וגבוהה..

    ReplyDelete
  33. איכככ
    איזה מגעילה..תראו איזה רזה נראית כמו שלד
    בחיים לא הייתי עושה אותה

    ReplyDelete
  34. אם את כוסית כמוה וחרמנית תוסיפי אותי לסקייפ ונעשה מצלמת סקס nonamexxx1010

    ReplyDelete
  35. היא אנורקסית :|

    ReplyDelete
  36. שמתם ליד של הבחורה זה רק אני או שיש עליה יד שלא שייכת לאף אחד???!!!

    ReplyDelete
  37. לזה שמעלייי! אתה דפוק רצח!! חחחח זה היד של הסבא!! חחחחחח וכן אני הייתי עושה אותה גם! יש לי משהו אם רזות ויפות כמוה. תחושה אישית

    ReplyDelete
  38. זאת בכלל עריכה שימו לב איך הגוף שלה בכלל נסוג... היה שם גוף יותר גדול וחסון....ושימו לב ליד מצד ימין שלה... הכף יד לבנה.... והזקן בכלל שחחום עור

    ReplyDelete
  39. שניהם מכוווווווערים !!!
    ורואים את שניהם ........

    ReplyDelete
  40. צודקקקק (זה שמעלי)

    ReplyDelete
  41. חחח אני בת ואני רואה גם סבא וסם אישה אחת והיא לא כוסית אז תירגעו ומה אתם מאמינים לשטויות האלו חח זה סתם מפגר וכתבו שבנות רואות רק סבא וזה לא נכון בכלל!!!!

    ReplyDelete
  42. מה זאת האנורקסית הזאת

    ReplyDelete
  43. אם כבר רוצים שנתמקד בבחורה למה בכזאת מכוערת ? ..
    שיביאו את בר רפאלי או משהו או אנג'לינה ג'ולי אבל היא ? חוץ מיזה תאמינו לי אנחנו כן חרמנים חוץ מכל הילדים שכל היום מול המחשב ופותרים לי X+Y וכל החרא הזה..

    ReplyDelete
  44. יווואוו .. ! תפסייקוו לעשוות את הבניים חרמניים שכלל מה שהם רוציים בחיים זה רק לזיין ..
    רוואייים ת'סבא בבירוור .. וזזה שהבת כווסייית לא אוומר שהבנייים רק מתמקדיים בה .. וכככככל סה לא הוכח מדעיית ..

    ReplyDelete
  45. חחחחח איזה שטוחההה

    ReplyDelete
  46. עם אנורקסית כזאת, רואים רק את הסבא, אותה כמעת ולא רועים, גועל נפש!

    ReplyDelete
  47. חחחח חזק רצח!!

    ReplyDelete
  48. חחחח זה ערוךך, אתם לא רואים שטיפה מתחת לצוואר לא קשור לשאר הגוף, היה לידה גבר שנראה יותר טוב, וחתכו לו את הראש ושמו במקום זה סבא...אבל רעיון נחמד=)

    ReplyDelete
  49. איכססס היא אנורקסיתת

    ReplyDelete
  50. איכס היא כזאת מכוערת שזה מגעיל עדיף כבר לאנוס את הסבא

    ReplyDelete
  51. ח ל ש
    די לרדת על בנים ! אני בת ואני אומרת שהנות יותר חרמניות ויותר עם ראש כחול מאשר בניים ואם תשינו לנו סבתאא מקומטת ולידה אחד כוסון עם קוביות ברור שנתמקד בוו אבל יהיה קששה לפספס תסבתאא אז תפסיקו לרדת על בנים כבברר ! - ענקית :)

    ReplyDelete
  52. הבת שטוחה חח אני בתור בן לא הייתי ממש נדלקת עליה חח ואני בת ^^ והיא בכלל לא יפה - שימו פמלה אנדרסון יותר טוב חחח XD

    ReplyDelete
  53. יא אלוהים איזה עמלקית אבל חייב להודות שהיא כוסית עלללללל

    ReplyDelete
  54. הוא הסבא הכי יפה שראיתי כל חיי

    ReplyDelete
  55. חח לבת פה יש בולבול..

    ReplyDelete
  56. הילדה הזאת למעלה דברי בשם עצמך שאת יותר חרמנית זה ממש לא נכון מה שאת אומרת ! אז את חרמנית זונה שרמוטה זה לא אומר שכל הבנות כמוך!!

    ReplyDelete
  57. אני דווקא פספסתי את הבחורה, כל כך הסתנוורתי מהיופי של הסבא החתיך הזה שם

    ReplyDelete
  58. ראיתי תסבא זה עובד אם היא הייתה כוסית עם שדיים ענקיים אבל ככה?

    ReplyDelete
  59. איככ האישה הזאת כל כך רזה שזה מגעיל !!
    שטוחה מכוערתתתת

    ReplyDelete
  60. רק אני רואה שהיא אנרוקסית ?!?!
    איכס שיוריד תיד

    ReplyDelete
  61. אני דווקא הסתכלתי על הבת קודם...ד"T היא לא משהו [לכל בנים שהתלהבו ממנה]

    ReplyDelete
  62. טוהר אמר/ה...
    ווואי ככל כך חללללש !!
    אני בת ושמתי לב גם לבחורה וגם לסבא ... ובנים לא כאלה חרמנים..חוצמזה לא יכולתם להביא לבנים מישהי יותר כוסית מהגירפה הזאת ?! חחח

    כל כך נכון!!! אני בן והיא ממש לא כוסיתת מה שהופך את הבדיחה להרבה פחות חזקה ממה שהיא אמורה להיות, בלי קשר להיותה חרושה עד מאוד.

    ReplyDelete
  63. מה זה היא דוק...איזה שרוך באמא שלי...

    ReplyDelete
  64. איכ היא אנרוקסייייייייייייייייייית

    ReplyDelete
  65. הולי שיטטטטט באמא שלי נשבעעעעע לכם שהוא 2 טיפות מים המורה שלי למתמטיקה פאקקקקק XDDDDDDDDDD

    ReplyDelete
  66. אחת האנורקסיות המכוערות...
    למה ניראה לכם שניתכל רק עליה?
    פעם הבאה תביאו תמונה של איזו דוגמנית או משהו ולא אנורקסית מכוערת

    ReplyDelete
  67. כולכם בניי זונות !

    ReplyDelete
  68. יאא ווארדיייייי איזה פיגור ששכלי
    אומרים לי אני לא מבין מה הבעיה אני רואה גם פה את הסבא
    wtf?איייזהה פיגוררר לכו ללמוד בכיתה טיפולית הם מתכוונים שהבחורהה כוסיתת ולא מראה את סבאאאאא איזה ראש

    ReplyDelete
  69. מילא היתם שמים כוסית...
    מזה האנורקסית המגעילה הזאתי הייתי מביא בסאבא ולא בה

    ReplyDelete
  70. הסבא יותר סקסי ממנה

    ReplyDelete
  71. למה אכפת מהבת? זה הסבא הכי שמעקסי שראיתי בחיים XD

    ReplyDelete
  72. היא לא כזאת כוסית ><"
    ואני בן. ..

    ReplyDelete
  73. אמא שלכם מוצצת בולבולים היא רזה מתה למה אתם לא מצחיקים?

    ReplyDelete
  74. וואו זה ממש ממש שטויות מה זה החרא הזה?
    מילא בנים חרמנים זה עוד סוג של נכון
    אבל זה שהבחורה הזאת עם ביקיני לא הופך אותה לכוסית זה אחד
    ושתיים דיי קשה לפספס את הסבא :)

    ReplyDelete
  75. היא לא יפה בכלל ואני בן וישר קלטתי את הסבא קודם ראיתי את הסבא ואז אותה אז אל תז*נו לי ת'שכל

    ReplyDelete
  76. איזהה רזזהה !@##$!
    וזה על אותו עיקרון של האישה עם הדג והאישה עם האבטיחים ....
    דני (:

    ReplyDelete
  77. איפה הסבא??????

    ReplyDelete
  78. די לרדת על בנים ..
    כאילו בנות עם עותר טוב ( ואני בת )
    עם זה היה הפוך היה קורה בדיוק אותו דבר !

    ReplyDelete
  79. לכל המפגרים שבינינו זה לא העניין שבנים לא רואים הם פשוט מעדיפים להסתכל על האישה...
    (אני בת ולא מבינה מה הקטע של זה..)
    נ.ב בכלל היא אנורקסית וזה מכועער לא מבינה מזה הטעם הדפוק בבנות שיש לבנים...

    ReplyDelete
  80. יאאיכס היא מכועערת :P והסבא מזה שקסי חח סתאאם

    ReplyDelete
  81. ט-מ-ט-ו-ם-!
    אוקייי אז ככה הבת הזאת ניראת כמו הצרות שליי !! כיעור מהללךך יותר מדי רזה ויותר מדי גבוה ואני בת וישר ראיתי את שניהם ודי לרדת על בנים אולי הם חרמנים אבל זה בגלל שלא נותנים להם...חח ילדים מהכיתה שלי אמרו לבנות שהם ניהיים חרמנים יותר ויותר רק כי אף אחת לא נותנת להם..אגב בנות ממש חרמניות ...אז זה לא קשור לבנים .... וחוצמזה מיזאתתת הגירפה הזאתת ? מאיפה הביאו אותה !!?!

    ReplyDelete
  82. וואוו זאת שמעללייי אני בן ...וואאי את מזה צודקת תגידי בת כמה את ? חחח יש פייסבוק?

    ReplyDelete
  83. היא לא כוסית והיא שטוחה כמו דף נייר בודד מה זה שווה ולבת החרמנית יש איסיקיו ?

    ReplyDelete
  84. האישה הזאת מכוערת ג

    ReplyDelete
  85. הי הסבא שם עליה יד

    ReplyDelete
  86. בעעע מכוערת (ואני בן)
    מז"א לא רואים את הסבא? הוא מאחוריה, מפגרים!

    ReplyDelete
  87. איזה מכוערת!!!!!

    ReplyDelete
  88. מה לא רואים את הסבא?! אני בן ואני רואה את הסבא! והבת שם ממש מכוערת! היא נראת כמו איזה ג'ירפה אנורקסית!

    ReplyDelete
  89. נראה כאילו יש לה זין

    ReplyDelete
  90. מה זה???!!!!
    יש לה ציצי של ילדה בת שלוש!!!!!!
    אני בת ואם הייתי בן הייתי רואה כודם את הסבא.....יש בכלל מידת חזייה שמתאימה לצימוקים האלא???

    ReplyDelete
  91. איכס איזה מגעילה אני בחיים לא הייתי עושה אותה היא מגעילה ברמות יש לה ציצים בגודל של תפוז סיני חחחחחח

    ReplyDelete
  92. אוקיי ... כל אחד יכול ליראות את שניהם.
    הבת ממש ממש לא יפה .. רזה מייידי .

    ReplyDelete
  93. חחחחחח לסבא יש ציצי יותר גדול משל הבת ... XD

    ReplyDelete
  94. חחחחחחחחחחחחחחחחחח תגובות קורועות !! רק התגובות הרגו אותי כן !!!D:

    ReplyDelete
  95. אנורקסית מגעילה

    ReplyDelete
  96. מסכים עם האחרון/ה לפני

    ReplyDelete
  97. טוב שאין לה ציצי נוו יאללה איזה מכוערים אתם
    עלק לא נראה את הסבא אל תשאלו הוא בים תובע שלא נראה אותו...
    לא הסתכלתי עליה בכלל מרוב שאין לה כלום חוץ מפנים...

    ReplyDelete
  98. אמממ זה ששאל אם ישלי אייסי ...ישלי אני לא זוכרת ת'סיסמה.. יש פייסבוק? חוצמזה בן כמה אתה? חח

    ReplyDelete
  99. וואי זה כל כך לא נכון !!
    אני ממש חרמנית וראיתי את שניהם בו זמנית חוצמזה זה פוטושופ ורואים הצבע עור של הסבא הסקסי לא זהה ליד!! אני ממש לא מסכימה עם התאוריות שלכם בנים ממש ללא חרמנים אני חרמנית יותר מכולם ביחחחד !!! אוווווו

    ReplyDelete
  100. כל מי שמתחת לקו הזה נראה כמו תחת של החמור של אימיול
    ________________________________________________

    ReplyDelete
  101. זאת שלמעלהה באללךך ?

    ReplyDelete
  102. סתם חרטה אחושרמוטה

    ReplyDelete
  103. סתם מכוערתת האישהה הזאתת!!!!!

    ReplyDelete
  104. איכס היא רזה ואין לה ציצים,

    ReplyDelete
  105. היא בכלל לא סקסית.. היא פשוט נראת טוב.. אין בה שום דבר מיני או מחרמן אפילו בביקיני...
    ומה קשור הסבא אלייה.. מה היא המטפלת שלו...??

    ReplyDelete
  106. הייתי עושה איתם שלישייה D:

    ReplyDelete
  107. חעחעחעחעחע רעיון טוב

    ReplyDelete
  108. אייכככס....מכוערת....הסבא נראהיותר טוב!!!!!1

    ReplyDelete
  109. Anoreksi ze lo sexy

    ReplyDelete
  110. מכניסים לה מצד אחד-יוצא מצד שני

    ReplyDelete
  111. מי לא רואה את הסבא?! מה הטמטום מפגרים...

    ReplyDelete
  112. אני רוצה לדעת מי לעזזל הוכיח את זה מדעית ?!!!!!!!!!!!!!!?!?!??!?!?!?!?!?!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!?!?!?!?!?!?!!?!?!??!?!?!?!

    ReplyDelete
  113. איייכ היא מכוערת!!!!

    ReplyDelete
  114. אני בן והבחורה מכוערת אששששש
    היייתי עושה ת'סבא [;

    ReplyDelete
  115. אחחחחחחחח על הסבא הסקסי הזה :)
    אייייזה מכוערת זאת שליידו

    ReplyDelete
  116. שטוחה מסריחה

    ReplyDelete
  117. חללש בייוותתרר !
    ואני בת וראיתי את שניהם..
    וגם היא לא כזאתי יפה

    ReplyDelete
  118. אני מתערב שהאישה בתמונה זאת הבת שלו XD

    ReplyDelete
  119. מה הקשר בנים לא יראו מה ישש לכם מההה נגמרו הבדיחות בוואלה תקשיבו חברה אתם לא מצחיקיםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם בכלללל לאאאא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  120. בונאה אתם חברות חרמנים מיזתדיינים זה לא עובד בכלל יאלה לכו למצוץ לאימ אימא שלכם .....

    ReplyDelete
  121. דבר ראשון,
    הבחורה הזאת עקומה ומכוערת טילים.
    דבר שני,
    בנים לא רואים את הסבא כי הם חרמנים יצורים.
    דבר שלישי,
    רואים שזו הבת שלו.
    דבר רביעי,
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח.

    ReplyDelete
  122. אלהה מזה פעע?איזה שטוחהה יאלהה(ואני בת)אגבב נשמותת בניםם לפעמים חרמנים ולפעמים לאא כיי כל פעם שהם נכנסיםם לאיזה אתר פורנו עולה להם עדד למעלהה ושהם אם בנות גםם ואל תתווכחוו כי זה באאררורר סבבה?ושלא אז לא ובאמתת עדיףף לעשותת תסבאאXD חחחח:)

    ReplyDelete
  123. אני בת
    ובנים רואים את הסבא ברור מאוד מסיבה אחת פשוטה
    לא יכלתם למצוא יותר שטוחה ממנה ??!?!?!

    ReplyDelete
  124. איכ היא שטוחה ורזה....

    ReplyDelete
  125. הכלבה שלי יותר כוסית ממני

    ReplyDelete
  126. חח טוב אז אני בת ואני מודה שאני חרמנית גם חח לפעמים חח כמו כל הבנות רק יש כאלו שלא יודו אבל גם בנים מה אתם חושבים?ובנות לא חרמניות?
    בקיצר די לעשות מכל המינים משו שמקובל על פי החברה לחשוב ככה

    ReplyDelete
  127. מי מעוניין בזיון ?

    ReplyDelete