Thursday, June 10, 2010

מחקר מוכח! כמעט כל גבר יכול לראות את הגבר שבתמונה ! כל מי שלא רואה גיי


108 comments:

  1. ראאאשוונננהה!!11

    חחח

    ReplyDelete
  2. איזה חתיךךךךךךךךך :]

    ReplyDelete
  3. אני לא ראיתי את הגבר בתמונה...... ואני בת

    ReplyDelete
  4. שיט אני גיי

    ReplyDelete
  5. זה הומו , לא גבר ..

    ReplyDelete
  6. justin bieber is rockss1!!!

    ReplyDelete
  7. רעים איזה חתיך מושלם כולם הוא רק שלי חח :) ג'סטין <3

    ReplyDelete
  8. מי שאמרה של ראתה את הבר אז את ממש מטומטמת... זה ג'סטין ביבר ההומו!!!!

    ReplyDelete
  9. יאהבל/ה תראי הוא נראה כמו בת והוא שר כמו בת אחושרמוטה וכמעט כל העולם סבור שהוא הומוווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו

    ReplyDelete
  10. לא הבנת מה הבעיה?

    ReplyDelete
  11. נכוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן!!!! איזה גייי הומו!!

    ReplyDelete
  12. אני בן וכל מה שאני רואה בתמונה זאת בת עם שיער יחסית קצר

    ReplyDelete
  13. זה שלמעלה צודק הומו גמור..........
    פייגלע וגייי מי שמוצא עוד כינויים שירשום!!!!

    ReplyDelete
  14. וווואי אני מתתה איייזה חתייך !!
    מאווווווווהבת בוווו , איין עלייו ב ע ו ל ם !

    ReplyDelete
  15. זה כל המעריצות המזוינוווווווווווווווות של ההומו הנשנש הזה שאוכל כל היום בתחת וצועק איה!!!!!!!

    ReplyDelete
  16. לא סובל אותו כוס אמא שלו כל הבנות שחולות לא על הצורה אתן לא מבינות איזה הומו יש לכן פה ותאמינו לי לא חסר בנים יפים בעולם!!!!

    ReplyDelete
  17. כל מי שאמר שג'סטין הוא הומוו! אז הוא בעצמוו הומוו אתם כולככם מקנאיים שיש לו כל מה שהוא רוצה בנות , כסף , תהילה , הופעות , מעריצים... יבניי שרמוטוותת הוא לא הומוו! הוא הכיי חתייך בעולם! כל הבנים ? - תשלימוו עם זה כל בת תרצה להיות שלו!

    ReplyDelete
  18. כמה שאני שונא אותו והוא הומו מזדיין אני גם מעריץ אותו כי הוא יכול להשיג כמעט כל בת שהוא רוצה והוא מליונר

    ReplyDelete
  19. בנות עזבו אותכן עינלכם סיכוי איתו הוא אוהב בנים ורק בנים לא בנות אז אתם יכולות לרצות שהוא יהיה שלכם כי הוא הומו מזדיין בן של אלף זונה

    ReplyDelete
  20. אני מהכמעט מכול הגברים שרואים בחורה!!!!
    חחחח....

    ReplyDelete
  21. איזה מסריחים!! כול מי שקורא לג'סטין ביבר הומו הוא סתם קנאי... מה לעשות שהוא הכי חתיך בעולם?! תתמודדו עם זה מפגרים!!! כולכם הייתם מתים להיות כמוהו כי כל הבנות חולות עליו

    ReplyDelete
  22. אני שעה מחפשת ולא מוצאת!!!!!!איפה בתמונה הזאת אתם רואים גבר זה משגעה אותי?!?!?!?!?!?

    ReplyDelete
  23. חתיייייייךך מוושלםםם...!

    ReplyDelete
  24. כוסאמשלו הומו

    ReplyDelete
  25. ג'סטין הוא סתם הומו מוצץ זין עומד וכל מי שאוהב אותו גם

    ReplyDelete
  26. לזאתי שאמרה שכל בת תרצה אותו-אז אני בת ואפילו בבלוטוס לא הייתי נוגעת בוו אז..הלכה לך התיאוריה..
    סתם הומו מזדיין בתחת!! מה אתן מוצאות בו בכלל?! תגידו לי צ'אנינג טאטום אני יבין אבל הוא?! איכסס

    ReplyDelete
  27. שילך אניעל הבוקייייי

    ReplyDelete
  28. אהבתייייייייי רצחחחחח !!!

    אבלל זה לאא יפה !!
    כלל מי שאומרר שהואא הומוו אזז הואא קנאי!!!!
    ג'סטיןן מתהה עליךךך חתיךך שלי !

    ReplyDelete
  29. חחחחח איזהה חתייךך פשוטטט הוורססס תננשממהה !!!
    חחחח לכוו יילדים מוזנחיים !!! כולכם מקנאים !! זה בגלל שהוא מושלם נכוןן.!?!?! קנאות הוורגתתת !!
    חחחחח ילד הומו חחחחח

    ReplyDelete
  30. איזה זין אני גיי

    ReplyDelete
  31. ג'סטין ביבר ההומו

    ReplyDelete
  32. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  33. סתם עוד סלבית העלתה תמונה של הגיי הזה ועלק מושלם ,עם הוא לא היה מפורסם אז הוא היה הגיי הכי חנון בבצפר 

    ReplyDelete
  34. מצטער אבל אין גבר בתמונה תעלו תמונה אחרת..

    ReplyDelete
  35. אה ורק שתדעו הוא מעדיף לשכב עם כבשה מאשר עם יהודיה.

    ReplyDelete
  36. די איזה גיי מה כל כך מדהים בו הוא ניראה כמו טרול בלונדיני -_-

    ReplyDelete
  37. אני לא רואה שום גבר ואני בת!!!!!!
    מה שאני רואה זה סתם ילד הומו מכוער ומגעיל ברמות ששר זוועה!!!!!!><"

    ReplyDelete
  38. זה פייגלע,פייגע,גיי,הומו,gay כל מה שתרצו אבל הוא לר גבר

    ReplyDelete
  39. סליחה על מה שאמרתי עכשיו.

    אבל הוא לא גבר!!!!!!!!

    ReplyDelete
  40. הומו הומו הומו הומו

    ReplyDelete
  41. מה הקטע של ההומו??
    כולה ילד בן 13.. הקול שלו עדיין לא התפתח סופית..
    הילד מתעסק במוזיקה.. ח'ברה קצת פירגון מה יש?!

    וכולכם בטח סתם מקאנים בו כי הוא מצליח בחיים שלו בזמן שאתם תקועים במחשב ורושמים עליו תגובות של ילדים בני 2... תלמדו לפרגן.. (הוא לא הומו דרך הגב, וגם אם כן.. (מה שהוא לא).. אז מה? אתם רואים כאלה כל יום, זה כבר לא חדש, לא ככה?)

    ReplyDelete
  42. יאללה סתמו סתמו ג'סטין הוא :
    1. אמר שהוא שווונא יהודים .
    2. הומו -> והוא הודה בזה !
    פעם גם אני אהבתי את ג'סטין ביבר ,
    היוום - > מ ו ו ת ל ב י ב ר !

    ReplyDelete
  43. ואני גם כן מתעסק במוזקיה.. ולילד יש כישרון!

    ReplyDelete
  44. ראיתי בן זה שהוא הומו זה שהוא הומו לא אומר שהוא לא בן

    ReplyDelete
  45. אני גיי שיט חחח בחורה מנופחת הגסטין הזה

    ReplyDelete
  46. מכוערררר

    ReplyDelete
  47. וואי יזונות מה אתם חשים..? אני אוהבת אותו ויש כאלו שאוהבים אותו וסתם אומרים שהוא הומו..! יאללה לכו ת'חפשו ת'חברים שאין לכם יחסרי חיים...!!! חחח והוא מתלהב אהה..? אתם היחידים שמתלהווים שחושבים שהוא הומו...אז תשמעו משו חדש שכולם ידעו ואתם לא......אתם ס-ת-ו-מ-י-ם והבנים שחושביםם ת'עצמם אתם אפילו לא קרובים להיות כמוהו הוא פי אלף יותר טוב ממכם!! תלמדו משו לחחיים פסדר??? קנאה זה שמין אין פלא שאתם מקנאים ככה.....בקיצור אל תהיו ערסים פאקצות פרחות חננים ועוד....אתם כאלו בגלל חוסר פרגון יא כלבים לכו תמוותו אמן...!

    ReplyDelete
  48. אני בת ושאני שווונאת אותו !!

    איך בכלל אפשר להגיד שהוא חתיך ?!
    ><

    ReplyDelete
  49. טוב זה פשוט לא להתייייחס !!
    קנאייייים ? אתם הגאווווה שלי ושלוו ..
    זה בסדר אנחנו יודעים שאתם מקנאיייייים ממנו כי הוווא מצלייייחה !
    אז יאלה חחחאללס דיייייייייייי !!!

    ReplyDelete
  50. כוסעמק אני גיי? כי אני לא רואה אף גבר רואה רק כוסית

    ReplyDelete
  51. אני בת ואני רואה פה הומו מכוער
    מה זה אומר עליי?

    ReplyDelete
  52. מי שרושמת שג'סטין הכי חתיך בעולם טועה! אשטון קוצ'ר הרבה יותר ג'סטין טיברלייק ועוד המון ג'סטין ביבר היא ילדה שלא יודעת לשיר

    ReplyDelete
  53. נונייייייייייי ? חיימשלי הילד הזה ! וואי : O
    כל הבניםם הקנאיים אומרים שהוא הומווו-שילכו טיזינבייי !
    בנזונה מי שחושב שהוא הומווווווווווו .
    הוא חתיך אעאעשאשעש : )
    מושלםם שלייייייייייייייייייייי. והוא שר מדהיים:D

    ReplyDelete
  54. איפה הוא אני לא רואה שום גבר

    ReplyDelete
  55. אני בת ואני לא רואה את הגבר בתמונה

    ReplyDelete
  56. גם אני לא רואה גבר אני רואה איזה ילדה מסכנה!!

    ReplyDelete
  57. כל הבנות פה יכולות לקבל ממני זין לפה אם הן חושבות שהוא חתיך הוא דומה לתחת שלי החתיכת מכוער הזה,והכסף שלו יכול להיכנס לי עמוק לתוך התחת,וכל הכונפות שמאוהבות בו יכולות ללקק לי תזין חתיכת מושפעות והוא מתרוממם אחושרמוטה

    ReplyDelete
  58. שוונא ג'סטין ביברJune 10, 2010 at 8:01 PM

    שיט , אני גיי !

    ReplyDelete
  59. שיט אני גיי אבל יש לי חברה

    ReplyDelete
  60. אני בת ואני לא רואה פה גבר, מקסימום ילדונת מסכנה DD:

    ReplyDelete
  61. הוווא לא הוומו יא בני זוונות
    תמווותוווווו - כל מי שכתב שהווא הוומו !

    ReplyDelete
  62. יבני זונווווות אחושרמוטה !
    ג'סטין ביבר החתיךךךך אני מתה עלייך יפה שליי חיימממ יפייםםםם!

    ReplyDelete
  63. אני לא גיי כי אני רואה דו מיני

    ReplyDelete
  64. סעמק זה גיי אתם לא מבינים כל מישחושב שהוא גבר אז זה הבנות המושפעות שלא מבינות כלום מהחיים שלהן

    ReplyDelete
  65. זה לא גבר זאת בחורה XD
    דרך אגב אני בת ואני שונאת אותו.. P:

    ReplyDelete
  66. אייזה חתייייך!! !!! !!!! אני מאוהבת!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  67. הוא הומו בהכחשה

    ReplyDelete
  68. וואי איזה חרא עכשיו אני גיי אני יהיה גמו ג'סטין

    ReplyDelete
  69. גם הומו הןא גבר,
    קצת יותר מידי נשי אבל גבר

    ReplyDelete
  70. למי שרצה עוד כינוים בישבילו אז :
    מקלף אבוקדובחושך בוחש בשוקו מדלג בעליה ויש עוד

    ReplyDelete
  71. חחחחח זה סתם תמונה
    אין פה באמת גבר זה רק כדי לשגע אותכם
    גיי מי שרואה גבר >.< (או בת פקצה מושפעת)

    ReplyDelete
  72. איזה חתייךךךךךךך אלוהים ישמור!!!!!!♥

    ReplyDelete
  73. אני לא מעריצה אותו
    אל תגידו ש: " כולכם הייתם מתים להיות כמוהו כי כל הבנות חולות עליו"
    כי עובדה - אני לא מתה עליו, ותכלס, לא מזיז לי אם הוא ימות בעצמו.
    תאספו את שאריות הכבוד העצמי שנשאר לכן, ותמצאו מישהו שיש לכן סיכוי איתו יא מתלהבות

    ReplyDelete
  74. חתיייייייייייייייייך שלללללללליי כול מי ששונא אותוווווווווו הכול מקנאאאאאאאאאאאאה הוא הככי חתייך בעולם י'קנאייייייייייים הייתם מתים להיות כמוהוווווווו XD

    ReplyDelete
  75. נכוון ג'סטין הכי חתיך בעווולם [[=
    לפחוות עכשיו מבינים למה אתם שונאים אותו כול כך XD
    אותו אוהבים - אותככם לאאאאאא P:

    ReplyDelete
  76. אז לכו לדף של ג'סטין ביבר מה אתן עושות פה זונות ? O:
    ואני בת ואני חושבבבבת שהוא נששששששששששנש

    ReplyDelete
  77. אמא שלך זוננה ..

    ReplyDelete
  78. אז מה אם הוא הומו?! לפחות הוא בנאדם יותר טוב ממכם-שרק ע"פ הקול הגבוה שלו והצורת לבוש שלו קובעים שהוא הומו.....
    שכל אחד יצליח בחיים-נראה אתכם יוצאים החוצה עם דעות כאלה.נמושות

    ReplyDelete
  79. לא הבנתי את התחביר של המשפט!!!!!!

    ReplyDelete
  80. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח בייייייייייגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגג ליייייייייקקק!!

    ReplyDelete
  81. איכ. הומו (:

    ReplyDelete
  82. יאא זוונות לכו תתאבדו..! יחסרי חיים זה מה שיש לכם לעשות..?

    ReplyDelete
  83. אנונימי אמר/ה...
    לזאתי שאמרה שכל בת תרצה אותו-אז אני בת ואפילו בבלוטוס לא הייתי נוגעת בוו אז..הלכה לך התיאוריה..
    סתם הומו מזדיין בתחת!! מה אתן מוצאות בו בכלל?! תגידו לי צ'אנינג טאטום אני יבין אבל הוא?! איכסס
    צודקת ב-100 % גמאני בת ואני לא סובלת אותו סתם חש את עצמו אפילו בלייזר לא הייתי נוגעת בו איככ... אפילו סתם הומו אפילו עודד פז יותר חתיך ממנו באמא שלי !

    ReplyDelete
  84. שיט אני גיי !
    בואנה מה זההה סתם הומו עם תספורת של לסבית לא סובל את ג'סטין בביר עדיף את ליידי גאגא מאשר את הקוקסינל הזה מה זה מוסיפים לו שתי צמות זה בת איככ.. !!

    ReplyDelete
  85. אשכרה הומו ואני בת דומה לתחת של המורה שלי ואפילו התחת של המורה שלי יותר יפה ממנו !

    ReplyDelete
  86. אייזה שבורוות אין ללכםם חיייייים !
    חחפשוו חפשו ללעצצמכם ת'חיייים!
    גמ-אני חוושבת שג'סטין בבייייבר הוא ההדבר הכי חחתיך שבייקום אבל דדדדא כאילו ,
    למה נראה ללכם שהוא יירצה לגעעת בבכםם [ללשבורות שאמרו שהן לא הייו נווגעוות בו]
    פפשווווווט יילדות עם שריטה עמוווקה סעעו סעעעעו חחפשו ללעצמכם ת'חייייים י'שבוורות וושבוורים !!!!

    ReplyDelete
  87. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח זאתי שמעליי - תשעיני את הראש קדימה, תרימי את היד, ותני לעצמך כאפת שטות חח טיפשה.. הכי חתיך ביקום עלק חח

    ג'סטין גייבר - מקלף אבוקדו בחושך, רץ אחורה בשדה תירס, וקושר שרוכים בעמידה.

    ReplyDelete
  88. כל מי שאומר לגסטין ביבר הומו?!הוא הומו בעצמו יאאלה סתכלו על עצמכם מה אתם חשים פה?הייתם מתים להיראות כמוהו חחחחחXD והוא לא גיי בכלל!!

    ReplyDelete
  89. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח זאתי שמעליי - תשעיני את הראש קדימה, תרימי את היד, ותני לעצמך כאפת שטות חח טיפשה.. הכי חתיך ביקום עלק חח

    ג'סטין גייבר - מקלף אבוקדו בחושך, רץ אחורה בשדה תירס, וקושר שרוכים בעמידה.

    אחי אני מעריץ אותך!!!!! ויש שם רק הומו !!!!! אולי התמונה לא בסדר???

    ReplyDelete
  90. כל מי ששונא את ג'סטין ביבר,אין עליו!!!!!!

    היינו מתים להיראות כמוהו?? נו באמת!!!!!

    הבדיחה הכי טובהששמעתי לא מקנאים בו בכלל איכככככססססס

    ReplyDelete
  91. איכס חצי מהמעריצים שלו הם פדופילים XD
    לא יודעת אם הוא הומו אבל הוא חתיכת תינוק עם חצ'קון ראשון בסנטר

    ReplyDelete
  92. ראיתי גבר וגבר גבר אחד המהממים ואני בן פשוט חתיך אין דברים כאלה

    ReplyDelete
  93. ביבר זה שם של גייז ... אני לא גייז !!

    ReplyDelete
  94. וואו....
    כולכם הומופובים ממש!!!!!!!!!

    "איזה הומו, הומו מזדיין..." בלה בלה בלה בלה בלה בלה...


    מה יש לכם נגד הומואים, הם גם כן בני אדם!

    איזה אידיוטים!


    וגסטין ביבר לא הומו הוא יוצא עם בנות, אני לא אוהבת אותו אבל זה לא אומר שאני צריכה לקלל אותו...

    ReplyDelete
  95. לכל מי שאמר שהוא הומו וכל זה.. אין שומדבר רע בלהיות הומו זה נורמלי זה בדיוק כמו להיות סטרייט אז תפסיקו להיות סתומים בכוח טוב ? :O

    ReplyDelete
  96. מתוווקות !? , 'דברו שבם עצמכם י'זוונות .
    אני בת ואני שוונאת ת'נשנש הזה אייכ' :*
    כל בת פה שרשמה שהיא אוהבת ת'מכוער הזה בטח בת 12 .
    כיעורי שעולו יודעת מהזה בובול , שעודלא מטפטף לך דם מלמעטה מכוערות .

    ReplyDelete
  97. איזה חתייךךךךךךךךך!!!!!!!!!!!.........
    אני מאוהבת בבן אדם המושלם הזההה!!!!!....
    אין על יופי שלו וכל מי שאומר שהוא גיי חיי בסרט ..
    ווהיתם מתי הוא לא שר כמו בת רק בעריכות של הקליפים שלו אז משתנה לו הקול.
    הייתם רוצים להיות כמוהו הוא חתיך עשיר מפורסם יודע לנגן בהכל כמעט וכל הבנות חולות עליו ויש לו חברות יותר משיש פה לכולם ביחד אם הוא יבוא ויגיד לאיזה בת שהוא רוצה אותה אין מצב שהיא הייתה אומרת לו לאא..
    אז לא לחיות בסרט..
    חיימשלי הבנאדם המושלם הזה ♥♥♥
    justin i love uoy

    ReplyDelete
  98. אני רואהה פה רק בחורה שום גבר ושום נעליים [בת]

    ReplyDelete
  99. אאיייייייייייכ הוא סתם הומו!

    ReplyDelete
  100. כל מי שאוהבת אותו חיה בסרט בשביל מה הוא צריך אתכם זונות מטומטמות הוא מעדיף לאנוס ג'ירפה ולא ליהיות באותו חדר עם יהודיה לכו תחפשו למי ללקק תביצים חומוסיות מטומטמות הוא דומה לאוגר ים ויאטנמי

    ReplyDelete
  101. Justin X girlfriend!June 28, 2010 at 4:59 PM

    טוב אני גרתי בUSA ואני הכרתי את ג'סטין אישית אל כעזבתי ניתקנו קשר והייתי חברה שלו {חברה חחברה} והוא מסתיר את זה אבל לא חשוב! לג'סטין יש אישיות מדהימה הוא נחמד מקסים אדיב נדיב וטוב לב והתהילה רק עשתה לא רע עשכיו מי אומר שהוא הומו טוב.... קראתי מחקר שעשושכל מי שמקנא במישהו אומר שהוא הומו או קוקסינייל ואו שהוא הומו בעצמו! אז פשוט תעזבו אותו מה הוא עשה לכם!?!?!?!?!?! וזה אין לכם תשובה ! זהו תבינו את זה!!!!! YOU BICHES!!!!!!

    ReplyDelete
  102. הוא גיי אחושרמוטה מוצץ לאבא שלו ולכי יא מטומטמת "פגשת אותו" וגם"היית חברה שלו" היית מתה אבל הוא לא רוצה כי הוא הומו סקסואל

    ReplyDelete
  103. אוקיי! אני גאיית! ולא אכפת לי כי אני בת!!! וכן, יש לי חיים, לא כמוכם!

    ReplyDelete
  104. מי זה הגיי הזה?
    אני מכיר אבל אסור לשאת שם מכוערים יותר ממני לשווא

    ReplyDelete