Monday, May 31, 2010

84% מהאנשים חייבים ללכת לשירותים אחרי שהם רואים את זה!!! חזקק

31 comments:

  1. חחחחחחח גדוול !!

    ReplyDelete
  2. קטלנייייי ,
    איך הוא מצליח לעבוד על כולם ,
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחח D:

    ReplyDelete
  3. חחחחחחחחחחחחח חזק

    ReplyDelete
  4. חח בן זונהההההההההההההההה

    ReplyDelete
  5. חחחחחחחחחזק

    7

    ReplyDelete
  6. מה מצחיק בזה ? סתם הומור רדוד ושטחי ! אנשים צריכים לפרוק את מעמסת בטנם וככה הוא יוצא להם מהשירותים ! וזה לא גורם לי ללכת לשירותים משתי סיבות ! :
    1. אני שוננאאאאאאאאאאאאאאת שירותים כאלה !
    2.עם אני יראה בנאדם שיוצא לי מתוך האסלה אני יעדיף להתאפק עד שאני ירגיש שאני ממש הולכת להתפוצץ ! xD סתיממממממממממממממממממממממממממממממממממממממות ! :S
    [ תרתי משמע ! ]

    ReplyDelete
  7. מה ?
    מה את חשה ?
    חושבת שכל העולם בכף היד שלך .
    זה מצחיק אבל את לא מבינה בזה .

    ReplyDelete
  8. חחחחחחחח פתאום נכנס לו עיור לשירותים

    ReplyDelete
  9. ראיתי את זה כבר מלא פעמים!!!
    וחוץ מזה.. לא הלכתי לשירותים..

    ReplyDelete
  10. חחחח ענק
    וזאת שלמעלה את חסרת חוש הומור בגרוש! ><
    אותי זה מצחיק,ואני לא שטחית ורדודה!
    אז לכי לכי..

    ReplyDelete
  11. חחחחחחחחחחחחחח חזק

    ReplyDelete
  12. חחחחח מסכן אם ניכנס לו לשם עיוור חרש XD

    ReplyDelete
  13. אוקיייי:-O
    זה סתאאםם ולא צריך ללכת לשירותים אפ'חד
    איזה טיפשוווווות סתאאם פאקינג סרטון דפוק

    ReplyDelete
  14. חחחח וזה ב'מת גרם לי ללכת לשירותיםםםם

    ReplyDelete
  15. חחחחחחחחחחחחחחחחחחח ווואאייי אםםם הייוו עווושיים ליי אתת זההה הייתתיי מקבלתת שבץץ ..איייזהה פחדדדד!!

    ReplyDelete
  16. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח גדוללללללל!!

    ReplyDelete
  17. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ענקק!!

    ReplyDelete
  18. טוואאווב!!חח..

    ReplyDelete
  19. איזהה הורססססססססססססס שרוט אחושרמוטהה :D

    ReplyDelete
  20. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח גדוווווללל!!! XDDDDDDDDD
    התכנית הזו שרוטה על הראש!!!
    אתם לא מבינים איזה דברים הם עושים XXDDDDDDDג

    ReplyDelete
  21. השאלה שלי היא מאיפה מגיעים האחוזים כאילו מה
    מכניסים אנשים לחדר ורואים כמה מהם הולכים לשירותים
    נו באמת

    ReplyDelete
  22. אני רוצה סקס ~
    מי שרוצה לזיין אותי אני מחר בתחנה מרכזית ב- 11 בבוקר , בסנטר ב- 3 בצהריים .
    אתם תזהו אותי : חולצה אדומה עם כיתוב שחור , מכנסי
    דפוקאותי קצרצרים בסגול , נעלי סיכה , קוקו גבוה .
    מחפשת גברים עם זין ענק שיודעים לזיין טוב !
    ישלי חזה ענק מנותח ועומד * והכוס שלי ענק בטירוף
    מקבלת אורגזמה תוך כמה שניות , תאמינו לי אתם תהנו בטירוף ( :

    ReplyDelete
  23. טווב מה המספר ?
    וואיי XD יהיה כייףף איתךךךך

    ReplyDelete
  24. חחחחח אלוווף! אהבתי....

    ReplyDelete
  25. חחחחחחחחחחח אני כבר ראיתי את זה!!!! וממש לא הלכתי לשירותים

    ReplyDelete
  26. חח אני באמת הייתי צריכה ללכת לשירותייייםם! :P

    ReplyDelete
  27. משיחק מגניב http://www.xpango.com?ref=92403150

    ReplyDelete
  28. חח אם היייתי באיזה אירוע בשדה..והיו שירותים כאלה..הייתי צריכה לעשות עסקים והייתי נכנסת לשירותים והיו עושים לי מתיחה כזאת..חח אז הייתי מורידה מים ! ובאמת מתחשק לי ללכת לשירותים XD חחחחחחחחחחחחח הכי מצחיק ומי שרושם "לא מצחיק" כנראה שאין לו תכונה פופולרית .. חוש הומור !!

    ReplyDelete