Monday, May 31, 2010

99% מהאנשים מסתכלים על המקלדת אחרי שהם רואים את התמונה הזאת! ח-ז-ק!


44 comments:

  1. חזק שנייייייייייייייייייייייייייי

    ReplyDelete
  2. חחחחחחחחחחחח גדווווול
    שלישית ><

    ReplyDelete
  3. המממ... או.. קי... מה מיוחד בתמונה הזו חוץ מזה שהיא מפוברקת... אין שום מקלדת בעולם שמיוצרת ככה, לכן רק טמבלים באמת יסתכלו לבדוק את זה במקלדת....

    ReplyDelete
  4. מה קשור סתכלו במקלדת -וזה ממש לא ככה ! אחרי S הולך DוF וואי איזה דפוקים -____-

    ReplyDelete
  5. מחרמן אחושרמוטהההההההההההה!!!!!!!
    סקסי.. :)

    ReplyDelete
  6. חחח נדיר

    ReplyDelete
  7. חחחחחחחחחחחחחחחח חזק

    ReplyDelete
  8. חחחחחחחחחח וואאיי חזקקקקקקקק אאאשש ! D:

    ReplyDelete
  9. לההההה! DD:
    ל"אנייי" - כל הקטע פה זה שאנשים יסתכלו על המקלדת אחרי התמונה הזאת. תאכלס כולם יודעים שזה לא ככה.
    ואנחנו הדפוקים ?! XD

    ReplyDelete
  10. במקלדת אמיתית אם הs יתחלף אם הe אז זה יצא מלמעלה למטה P:

    ReplyDelete
  11. רואים שזה חרטא כי רק E ממקום בשורה העליונה של האותיות וגם הוא לא ליד המספרים 678,מה שאומר שזה פוטו שופש או הוצאת לחצנים והרכבת עם האותיות האלה למטרת צילום!
    בקיצר מי שהעלה את זה חרמן!!
    וחלאס כבר להמציא על כל שטות קבוצה בפייס חירפנתם ת'סבתא של הקיר

    ReplyDelete
  12. סתם אחת מהפייסבוק (:May 31, 2010 at 3:24 PM

    חחח אני לא הסתכלתי P: כי אני זוכרת איפה כל אות בע"פ !!! אני כותבת כל יום מעל 10 שעות... חח (:

    ReplyDelete
  13. יאאו צוחקים איתכם אנשים מה אתם לוקחים רציני וכותבים למה זה לא נכון ?!

    ReplyDelete
  14. חחזקקק חח למרות שרואים שזה מדבקות ....או גזירה בפוטושופ... אבל רעיון נחמד ;-) חחח

    ReplyDelete
  15. למה כולם חושבים שהכל בפוטושופ???
    הכי הגיוני שהוא פשוט הוציא את המקשים ושם אותם כדי שתתקבל המילה SEX

    ReplyDelete
  16. זה לא זה ולא זה אפשר להוציא תמקשים במקלדת ולהחליף אותם (:

    ReplyDelete
  17. חחחחחח חזקקקק[=[=

    ReplyDelete
  18. חחחחחחחחחחח I love it

    ReplyDelete
  19. לא הסתכלתי XP
    וזה זיוף אני יודע את המקלדת בעל פה :)

    ReplyDelete
  20. גם אני יודע שלא באמת רשום ככה.
    וכשראיתי את השם של הקבוצה, אמרתי לעצמי שאני לא אסתכל על המקלדת. ובאמת לא האמנתי, ולא הסתכלתי.

    אבל אמרו לא להסתכל, אז הייתי חייה להסתכל XDD

    ReplyDelete
  21. חחחחחזזזזקקק גמאני היסתכלתיי על המקלדתתת

    ReplyDelete
  22. חחחחח התסכלתי D:

    ReplyDelete
  23. זה בכלל מקלדת מחו"ל!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  24. נכון!!!! ויש רק אותיות באנגליתת!

    ReplyDelete
  25. חחח וואלה הסתכלתי..

    ReplyDelete
  26. חחחח חזקק

    ReplyDelete
  27. בן אדם שיש לו קצת שכל
    יבין שאין סיכוי שS שהוא מעל X יהיה בשורה של E שמעל S
    חחחחחחחח
    במיוחד שהם אותו שורה !@#!@

    ReplyDelete
  28. אין סיכוי ש S תהיה בשורה מתחת למספרים
    רק מפגר לא יקלוט

    ReplyDelete
  29. חחחחחחח מכוערים ..
    מה כל אחד חש לי פה חכם !
    בדווק כולכם התסכלתם , איאיא מסכניייייים

    ReplyDelete
  30. אני ידעתי שלא והסתכלתי כי ברתי לכתוב משו

    ReplyDelete
  31. חחחחחחח ישר הסתכלתי =]

    ReplyDelete
  32. מקלדת כמו שלי XD

    ReplyDelete
  33. ידפוקים מה אתם אומרים שמי שעשה את התמונה דפוק?? סתם עשו את זה כדי להראות לאנשים שהם באמת מסתכלים אפילו שזה לא אמיתייייי

    ReplyDelete
  34. אפשר לשות ככה פשוט מחליפי את המקשים במקומות שלהם.
    אבל אז האותיות מתבלבלות חח

    ReplyDelete
  35. כוסעמקקקק!!! בא לי לזיין ת'מקלדת ולעשות איתה ילדים!! אני חרמן אשששששש!!
    זייןןןן, ציצייי, ילדייםםם.
    בא לי לזיייייןןןן אותה חזקק חזק ברחוב על שולחןן...
    זה הפנטזיה שליי!!
    זיוןןןן... סקקקקסססס...

    ReplyDelete
  36. חחחחחח איזה חזק.. באמת הסתכלתיי

    ReplyDelete
  37. חח זה בהתחלה -
    תשבע רשמת על 3 אותיות במקלדת שזה מחרמן -__-

    ReplyDelete
  38. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    חזקקקקקקקקקק

    ReplyDelete
  39. כמו שבמילה סבבה יש אותה במקלדת מהעסוף להתחלה!!:)

    ReplyDelete
  40. חחחח עננק !

    ReplyDelete