Monday, May 24, 2010

ילד מגלה שאמא שלו שוכבת עם חברים שלו דרך סטטוס בפייסבוק


69 comments:

  1. ראשון!!!!!!

    ReplyDelete
  2. תרגום בבקשה:

    ReplyDelete
  3. omg!!
    חח זה נראה לי מבוים
    ראשוןןןןן

    ReplyDelete
  4. פלייייז תרגמו (:

    ReplyDelete
  5. ציניות חבר'ה..

    ReplyDelete
  6. חחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  7. חמישית מואהאהאהאהאהאה

    ReplyDelete
  8. תרגגמו :-[

    ReplyDelete
  9. תרגמו כבררררררררררר

    ReplyDelete
  10. מי שאומרת תתרגמו תורידי בבילון ותתרגמילעצמך!!

    ReplyDelete
  11. הסטטוס: כולם באים אלי הביתה השבוע.. הולך להיות מדהים.
    טים: אמא שלך באה אלי הביתה השבוע.. זה הולך להיות מדהים.
    קורט: מסכים.. היא לא מפסיקה לשלוח לי הודעות..
    טימי: אלוהים היא ידועה...
    האמא: וואו בנים חדשים ומתוקים לשחק איתם!! אוהבת את הבשר הצעיר הזה!
    הילד: OMG אמא..

    ReplyDelete
  12. פאק XD ! נשפכתי כשקראתי את זה ! XDDD לייק

    באהבה אנונימי <:

    ReplyDelete
  13. חארטה! שימו לב זה באחד באפריל XD

    ReplyDelete
  14. חחחחחחחחחח וואללה זזה באחחד באאפררילל !

    איזה חחארטה חח :)

    ReplyDelete
  15. מה התרגום??

    ReplyDelete
  16. חח נכוןן זה באמת ב1באפרילל

    ReplyDelete
  17. תסתכלו על התאריך....ראשון לאפריל

    ReplyDelete
  18. חחחחחחחחחחחחחח זה בראשון באפריל יום השקר חחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  19. בבקשהההה תעזרו. רק תלחצו לייק אחד קטן, וזהו. תודה מראש. אם אתם לא מצליחים, קודם כל תהפכו לאוהדים של סוני אריקסון ורק אז תוכלו לעשות לייק (לא לשכוח לעשות לייק אחרי שהפכתם לאוהדים, זה חשווב!). תודה ענקיייייייית לכל מי שיעזור:) אוהבת, אור. http://www.facebook.com/SonyEricssonInside?v=wall&story_fbid=397050767833

    ReplyDelete
  20. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה גנובההההההה

    ReplyDelete
  21. חחחחחחחחחחחחח דפוק ביותר :) ולכול מי שלא מבין מה כתוב שם הוא אידיוט :) כן אכן מפגר בייייייייייייייייי :) :) XD.XD.

    המשך יום נעים.

    ReplyDelete
  22. חחח תראו את התאריך האחד באפריל

    ReplyDelete
  23. You all stupid it happend in April 1st

    ReplyDelete
  24. אחחד כותב אחד באפריל כל השאר אחריו יאללללללה הבנו !
    וזה לא כזה טוב ....

    ReplyDelete
  25. איזה כאפות זה ביומולדת שליי ברור שזה לא אמיתי אם זה ב1 באפריל

    ReplyDelete
  26. נו באמת סתכלו על התאריך זה 1 באפריל....

    ReplyDelete
  27. כזה בולשיט..

    ReplyDelete
  28. תרגום:::

    ניק: כולם הולכים לבוא לפה השבוע, הולך להיות ענק
    תים: אמא שלך הולכת לבוא אלי בסופשבוע הזה, הולך להיות ענק
    קורט: נכון, היא לא מפסיקה לסמס לי
    תים: וואו היא שרמוטה
    ניק: אני רק מחכה שאמא שלי תקרא את זה! אני בין החברים היחידים שלה בפייסבוק!
    אמא של ניק: וואו, בחורים צעירים חמודים חדשים! אני אוהבת את הבשר הטרי הזה...
    ניק: וואט דה פאק אמא?

    ReplyDelete
  29. תיראו תתאריך כתוב 1 באפריל זה יעני מתיחה לא רציני.

    ReplyDelete
  30. חחחח חברים שלו כתבו לו את זה בצחוק כמו שגם בארץ אנשים אומרים בצחוק על אימהות ואז האמא והבן חברים בפייסבוק אז היא ניסתה לצחוק וכתבה את זה זה הכל.. זה לא מזויף

    ReplyDelete
  31. אתם חיים בסרט רע אנשים XD
    אתם חושבים שאם אמא שלו הייתה עושה תחברים שלו ,
    הפייסבוק זה היה המקום הכי נכון להודיע לו על זה ? XD
    בחייאתתתתתת . תפסיקו לאכול כל בולשיט שהאנטרנט מאכיל אותכם בכפית כמו תינוקות !
    כתוב - 1 באפריל , אז למה להיות עוד יותר סתומים ממה שכבר אפשר להיות ? O:
    וגם אם זה לא היה באחד באפריל , קצת שכל לא יזיק לכם , זה היה מבוים .
    עמותתתתתתתתתתתת ><

    ReplyDelete
  32. אנונימי אתה כזה כלי

    ReplyDelete
  33. FAIL
    זה היה 1 באפריל...

    ReplyDelete
  34. שמעווווווווווו זה אחד ההזויםםם

    ReplyDelete
  35. חחחחחחחחחחחחחחחחחחח אחד החזקיייייייייייייייים XP
    אבל אם כתוב שזה ב-1 באפריל אז זה בטוווח בדיחה!
    איזה אמא מפגרת תשכב עם החברים של הבן שלה?!
    אמא שיצאה עכשיו מבית משוגעים אולייייי XD

    ReplyDelete
  36. חחחחח איזהה אמא בת שחלההההההההה WTF ?!!???

    ReplyDelete
  37. חחחחחחחחחח לייק DD:

    ReplyDelete
  38. Mom Burn
    זה הכי כואב..

    ReplyDelete
  39. פאק איזה אנשים סתומים!
    החברים שלו אמרו את זה בצחוק...

    ReplyDelete
  40. מי ידע אולי זה נכון

    ReplyDelete
  41. למה נראה לכם שאמא לא מסוגלת לשכב עם אחד החברים של הבן שלה.......בואו אני יחדש לכם אני זיינתי את אמא של חבר שלי שעשה לי קטע מסריח

    ReplyDelete
  42. אני ה49
    זה ציניות זה לא רציני

    ReplyDelete
  43. וואלללללללללללה אחד באפריל חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    מפגרים !!

    ReplyDelete
  44. אני חייב לציין - NEXT.

    ReplyDelete
  45. חחחח....אהבתיי! אחד באפריל XD

    ReplyDelete
  46. ניק(הילד)- הסטטוס: כולם באים אליי בסופ"ש הזה, הולך להיות מגניב!
    טימי: אמא שלך באה אליי בסופ"ש הזה, הולך להיות מדהים!
    קורט: אני מסכים, היא לא מפסיקה לסמס לי!
    טימי: אלוהים, היא מגיעה!
    ניק: אני שמח שאמי באה לבקר אותך, חחחח זה יהיה נהדר כשהיא תקרא אתזה, בייחוד שאני החבר היחידי שלה בפייסבוק חחחח...
    לורי(האמא): הווו, יש בחורים חדשים וחמודים שאפשר לשחק איתם! אני אוהבת את הבשר הצעיר הזה!!!!!
    ניק: או מיי פאקינג גוד!!!

    ReplyDelete
  47. יא סתומים רשום בתאריך האחד באפריל

    ReplyDelete
  48. ראשוןןן!!!!

    ReplyDelete
  49. לא אמיתי ..
    אבל, לייק לייק ליייק ^^^

    -שי תמיר- D:

    ReplyDelete
  50. ווווואאאאיי!! דיי כבר לחפוור! הבנתי שזה ב1 באפריל כתבו את זה בסביבות ה1000000000000 פעעם... בכל זאת מתיחה מפגגררתת!!

    ReplyDelete
  51. לא נשמע אמיתי

    ReplyDelete
  52. מבוים 100000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000%

    ReplyDelete
  53. כולה בדיחת אמא שך מטומטמת
    באמא שלי אתה ילד הומו מפגר

    ReplyDelete
  54. ..
    מבוים 100%

    ReplyDelete
  55. דניאל , היפה ! (:May 26, 2010 at 4:00 PM

    נו באמת , בטח .. גם היא תרשום דבר כזה בפייסבוק ? חחאררטה !

    ReplyDelete
  56. אנשייייים , אל תהיו מפגרים , 1 באפריל ..
    תכלללס , אייזה אמא תשכב עם החברים של היילד שלה , רק אם היא חולה בראש !
    אל תהייו מפגרים , אבל זה אחד הגאונייים (:

    ReplyDelete
  57. חאאאארטטטטטהההה !!

    ReplyDelete
  58. כתוב - 1 באפריל ... חחח ...
    בהתחלה לא שמתי לב וחשבתי איזה אמא בכלל תעשה את זה
    ועוד ת ו ד י ע לו ... XD

    ReplyDelete
  59. מעפן ... זה ביכלל לא מצחיק ...

    ReplyDelete