Saturday, May 22, 2010

חמשת הבתים המוזרים ביותר

The 76 year old Maria Ponce stands in her house in El Salvador. She built it from plastic bottles because she did not have the money to afford the usual materials.

 A house built into a gigantic Boulder near the cost of Portugal





The house of british television presenter James May. It is build from Lego and has a working Lego Toilet, and Lego Furniture.






The Wardrobe inside the “Ice House” in Valencia, Spain



  


This House was built in in 1939 as a Cottage for Pittsburgh department store owner Edgar Kaufmann. It is in Mill Run, PA.

 

40 comments:

  1. אני ראשון?

    ReplyDelete
  2. חחחחחחחחחח חזק :P:P:P:P ראשון

    וזה לא פוטושופ .....

    D.D.D

    ReplyDelete
  3. ראששוווווווונה :]]]]

    ReplyDelete
  4. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    אשששש

    - טל כהן -

    ReplyDelete
  5. חחח שלושתכם באותו זמן קטלני

    ReplyDelete
  6. חזקק אני נראלי שלישית

    ReplyDelete
  7. חחח איזה מוזר!!!!! (הבתים)
    חחח שלושתכם כתבתם באותו זמן... אז שלושתכם ראשונים...

    ReplyDelete
  8. מי שבא לכאן מהפייסבוק, שיגיד...

    ReplyDelete
  9. באמת מוזרים

    ReplyDelete
  10. חח יש גם את הבית של תנובה [=

    ReplyDelete
  11. וואיי הם מוזרים אחושרמוטהה אבלל יפיםם ...ועכשיו שאלה םה לכולם: יש פה מישו חתיך אם כע תביאו ת'פייס או תאייסי תודה :D

    ReplyDelete
  12. השני בפוטושופ

    ReplyDelete
  13. אעעעש !! כפרעליכםם !
    -עידו קנלר-

    ReplyDelete
  14. גדול אבל רואים שהשני זה פוטושופ -הילה שושן-

    ReplyDelete
  15. השלושה האחרונים מגניבים!!!

    ReplyDelete
  16. ראשוןןןןן

    ReplyDelete
  17. טוב בן אדם!!!!

    ReplyDelete
  18. השלישי והאחרון לא מוזר הרביעי יפפפפפפה !

    ReplyDelete
  19. חח ענק!! וסופרר מגניב.......

    ReplyDelete
  20. מגניבבבבבב

    ReplyDelete
  21. שמעווו האחרון זה אאחד הבתים הקטלניים למדתי עליו בעיצוב גרפי מבפנים הוא אחד החזקים !

    ReplyDelete
  22. ואי איך באלי את ביצ 5 על המים אבל בטח כל 5 דקות היה לי פיפי OO

    ReplyDelete
  23. אני השלישית

    ReplyDelete
  24. איזה חזק הבית עם המפל!!!!!

    ReplyDelete
  25. חחחחח נדיייייר PP=

    ReplyDelete
  26. הייתי רוצה את הארחון עם המפל (:

    ReplyDelete
  27. אני חמישית

    ReplyDelete
  28. לזה של הבלוג: תוסיף!!!!!!!!!!!1 יש אחת שבנתה את הבית שלה משיער! זה בשיא גינס היה מזמן................ איזה ניסוח עילג..............

    ReplyDelete
  29. באחרון אני מוכנה לגור ~
    מוחהחהחהחהחהחה (:

    ReplyDelete
  30. זה שמעליי גמאני הלוואי לגור בו(:
    בתים מגניבים..(:
    לא הבנתי מה הבעיה בבית ה-3 ?
    מי שיודע שיענה..

    ReplyDelete
  31. טטח חזזזזזזק . ( :

    למיייי שיש פייייים שיווסיף .. עדי כהן .

    ReplyDelete
  32. וואוו בככיףף הייתי גרה בבית האחרוןן :P

    ReplyDelete
  33. אהה והבעייה בבית השלישי זה שהוא קפפואא שככלל

    ReplyDelete
  34. התמונה השנייה חרטא

    ReplyDelete
  35. לייק לגמרי על הבית האחרון :))))
    הייתי רוצה לגור באחד כזה...

    ReplyDelete
  36. הבית עם המפל מה זה חזק...

    ReplyDelete
  37. אניי הייתי גרה בבית ה-3וה-5

    ReplyDelete