Tuesday, May 25, 2010

הכלה הכי זייפנית ופרחה בעולם

115 comments:

  1. ראשונה!!
    היא ממש פרחה אבל די הסתירו את הזיופים שלה אז סחתיין לאולפן הקלטות...

    ReplyDelete
  2. וואיי איזה צלם גרועע!!! מה הוא מצלם אותה בקקטוסים??

    ReplyDelete
  3. חחח איזה ענק עם הוא הבריז לה מהחתונה XD

    ReplyDelete
  4. איזהה פרחהה באליי להעיףף לה כאפההההה למכוערתת הזואת!!

    ReplyDelete
  5. אני מרחם אל עמוס

    ReplyDelete
  6. עצוב... עוד קליפ בפארק הלאומי, חוסכים בעלויות אהה? :P

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  8. יא באבא, איזה הסתירו תזיופים? אם זה ננקרא להסתיר אני לא רוצה לדעת מה הקול האמיתי שלה! לול, זה אחד המצחיקים

    ReplyDelete
  9. אוויי ואבויי החלונות שלי נישברוו!!!אעע

    ReplyDelete
  10. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  11. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה נוראית אני בן זונה עם הוא לא מתגרש ממנה תוך שבועייםם !!
    חח איך היא רוקדדתתת

    ReplyDelete
  12. גאד איזה פוסטמה XD הכי קורע 0:47 ו 1:09

    ReplyDelete
  13. לא רצינית

    ReplyDelete
  14. ממש הצליחו להסתיר את הזיופים.
    תשמעו יש לה פוטנציאל אל תזלזלו, אם הייתי מכיר אותה, הייתי מארגן לה להיות מחזיקה של שלט שירותים, או אולי בתור רמזור עם זנב.

    ReplyDelete
  15. יאווווו באלייייייייייייי להביא לי מכותתתתתתתתתתתתת
    איזה מכוערת אין דברים כאלה
    באמת מסכן עמוססס

    ReplyDelete
  16. וואי אתם גרועים אתם לא קולטים שזה לא אמיתי?
    זה סתם חארטה בשביל הצחוק

    ReplyDelete
  17. חחחחחחחחח אני מקווה בשבילה שזו פארודיה XDDD
    היא דומה לגמל ב2:32 XDDDDD

    ReplyDelete
  18. תגידו מה אתם דפוקים?!
    זה פארודיה ימסכנים חסרי חוש הומור נראה לך יצא משם מישו עם מתקה?!

    ReplyDelete
  19. תגידו מה אתם דפוקים?!
    זה פארודיה ימסכנים חסרי חוש הומור נראה לך יצא משם מישו עם מתקה?!

    ReplyDelete
  20. תגידו מה אתם דפוקים?!
    זה פארודיה ימסכנים חסרי חוש הומור נראה לך יצא משם מישו עם מתקה?!

    ReplyDelete
  21. תגידו מה אתם דפוקים?!
    זה פארודיה ימסכנים חסרי חוש הומור נראה לך יצא משם מישו עם מתקה?!

    ReplyDelete
  22. תגידו מה אתם דפוקים?!
    זה פארודיה ימסכנים חסרי חוש הומור נראה לך יצא משם מישו עם מתקה?!

    ReplyDelete
  23. תגידו מה אתם דפוקים?!
    זה פארודיה ימסכנים חסרי חוש הומור נראה לך יצא משם מישו עם מתקה?!

    ReplyDelete
  24. מסכן עמוססס :D:D:D

    ReplyDelete
  25. יאו אין מצב שזה אמיתי!
    אין מצצצצצב!
    עלק אתם באמת מאמינים לזה?

    ReplyDelete
  26. אמא'לה זה נורא O:
    מה היא חושבת לעצמה ?!?!
    באמת מסכן עמוס ..
    אני די בטוח שהוא התגרש ממנה אחרי זה D:

    ReplyDelete
  27. חחחחחחח דפוקה בראש זאתתיי..D:

    ReplyDelete
  28. חחחחחחחחחחחחחחחח קטלנייי
    שמלת חתונה עם כפכפים
    ומסכנה התרנגולת לא רק עמוס

    ReplyDelete
  29. זה זוג סטודנטים לתקשורת שעשו פארודיה על הזוגות שעושים שירים אחד לשני וכאלה- כי זה קיטשי ומגעילל...

    היא לא באמת פרחה וזה חח וגם לא קוראים לה קארין

    ReplyDelete
  30. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  31. אם היא התחתנה ואני לבד..
    אז העולם ממש השתגע (;
    גם לי יש סיכויי (;
    זייפנית בטרוףףף

    רותם נעים... (;

    ReplyDelete
  32. או מיי גוד!!
    איזו פרחבה, פקצה, חובטית, ערסית, זייפנית, מכוערת, רןקדת מזעזע ועוד מלאאאאאאאאאא דברים היא!!! ואם באמת זה פארודיה, אז 'קארין' צריכה לקבל אוסקר!!!!

    ReplyDelete
  33. טוב תגידו הילדה נדפקה מה היא חושבת לעצמה מיס עולם מסכן הבחור ... הוא מרוב הבושה ברח לה בחתונה...
    מה זה הריקודים האלו איפה היא חושבת שהיא נמצאת...
    פה של סוס מדברת כמו פרחה רגע למה כמו היא פרחה אחו בלוווווווהההה

    ReplyDelete
  34. אממ זה אמיתי מה ניראלככם ?

    ReplyDelete
  35. מעניין מי זה העמוס הזה....מרחם על הבחור

    ReplyDelete
  36. איזה פחד...

    ReplyDelete
  37. תגידו מישהו יודע עם הוא באמת התחתן איתה בסוף? איזה פדיחות

    ReplyDelete
  38. אוי ואבוי לי.. עעעעמוווווס, תתגרש ממנה ומהר, עעעמווסססס

    ReplyDelete
  39. נראה לי שבכוונה הם עשו את זה, כמו סרטון מצחיק כזה....
    לא נראה לי שהיא הייתה עושה צחוק מעצמה

    ReplyDelete
  40. ואיפה עמוס ???? אולי עמוס זה הבחור שברח עם המטקות? חחחח בסוף לא רצה להתחתן איתה
    אהה אולי בגלל זה היא מטיילת בין קקטוסים במקום בין שושנים. שיואו אם זה אמיתי הבחורה חיה בסרט ביג טיים

    ReplyDelete
  41. חעחעחעחעחעחעחעחעחחעחעחעחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    מה היא מתפרעת חחחחחחחחחעחעחחחחחחחחחחחחחחעחעחעח
    מאההההה אחוז% הוא ברח מהחופהההההה
    ואיזה חיוך היא דופקת פאקצה
    וזה שמעלי ==> אני מקוווה מאוד בשביל כולם לא רק בשבילה..שזה רק סרטון באמתתתת XDDDDD

    ReplyDelete
  42. איזה קנאים....תפרגנו קצת....כל הכבוד לה על האומץ....ותחשבו כמה כיף לבעלה שיש לו מישהיא שאוהבת אותו כל כך...הלוואי לכולנו....

    ReplyDelete
  43. חחחח מסכן עמוס....

    ReplyDelete
  44. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ואי איזה יפה היא רוקדת ב3:06.
    מדהימה!

    ReplyDelete
  45. זה לא אמיתייייי אני מכיר את זה תראו זה הוככה:

    http://net.nana10.co.il/Article/?ArticleID=721010&pid=54

    ReplyDelete
  46. אווווווווו ממך לקבל אוווווווווו אוצרות תבל אווווו עכשיו אני שלךך עד כלות טה קיירו עמוס
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח פפפפפאק איייייזה קוווופה.
    מיקי מלכה

    ReplyDelete
  47. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    אין מצב שזה אמיתיי

    ReplyDelete
  48. אוייייייי ואבויייייי

    ReplyDelete
  49. ניראלי הוא ראה תקליפ ביום החתונה ושהרב שאל אותו עם הוא מסכים להיתחתן איתה הוא אמר לא.. לפחות הסתירו אותה עם הפארק המושלם שלנו!

    ReplyDelete
  50. וואי איזה מכההההההההההההההה
    בא לי להרביץ לה!! ולא אכפת לי אם זה אמיתי או לא, גאד איזה פרצוף מעצבןן יש ללללללללללללללה

    ReplyDelete
  51. יוואוו איזה פרחה מכעורת וזייפנית!!!!
    מסכן הבחור מרחמת עליו!!:|

    ReplyDelete
  52. יאוו אייזו זייפנית פרחה !
    וואלה נראלי העמוס הזה עיוור וחירש !
    אם לא, סתם קוף-כמוהה
    אם אני הייתי במקומו- הייתי בורחת מהחופה
    אימלה איזוו מפחידה OO"

    ReplyDelete
  53. חיה בסרט הבחורהה..... משתתפת בצערו של עמוס

    ReplyDelete
  54. איזה מפחיד הקטע שב- XD3:02
    פתאום רואים תפרצוף שלה חחח...XD

    ReplyDelete
  55. זו פארודיה בוודאות וגם יש על זה כתבה, בכל זאת משעשע (:

    ReplyDelete
  56. קליפ מפחיד!!

    ReplyDelete
  57. מכוערתתתתתת

    ReplyDelete
  58. חחחחח איזה מטומטמת!!!!! פשוט מתרד אקולוגי!1

    ReplyDelete
  59. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה פרחה סתומה מכוערת XDDD
    אם הייתי עמוס הייתי דופק לעצמי גרזן בראש רק בשביל לא להיות איתה אחרי זה XDD

    ReplyDelete
  60. חחחחחחחחח למה נראלכם שזה באמת אמיתי??
    המורה שלי מכיר אותה וזה לא אמיתי, הם עשו פרודיה לאיזשהו סרטון אמיתי :)
    קייצר היא לא פרחה לא סתומה ולא מכוערת, הכל בצחוק

    ReplyDelete
  61. לעמווס קנייתי לך כרטייס טייסה לג'מייקה
    היוום ב3 בלילה סבבה
    שחיייים שלך היייו יוווותר טווב
    משתתפת בצערך

    ReplyDelete
  62. סתומים זאת פרודיה על איזה זוג שאישתו ככה שרה XD
    היה את זה עכשיו במה קורה :D

    ReplyDelete
  63. למה הוא מתחתן איתה?? בטח היא מזה טובה במיטה!

    ReplyDelete
  64. זה לא פרודיה, זה מה שמבייש את המדינה שלנו חחח
    עזבו את זה שהיא שרה כמו עקומה וגם נראית כמו עקומה,
    איך היא רוווווווווקדת?! עוד שנייה היא שוברת עצם מכל התנועות האלו..השם ישמור, עמוס, אני משתתפת בצערך.

    ReplyDelete
  65. מסכן עמוס XD

    תראו מ1:07 עד 1:18 קטע קורעעעע

    ReplyDelete
  66. כללכךך דורששת כאאפה! אני מרחמת מכלל ליביי על עמווס XD

    ReplyDelete
  67. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח דיייייי אני בוווווווכה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח היתי מעדייפה כבר להיוווות רוווקה כל החייים מלהצטלם ככה D:
    ואאי אני ניקרעעעת חחחח איייך הייא רוווקדת איייזה שיניייייייים של בקסבני D:

    ReplyDelete
  68. עעעעמוווווווווווווווווווס!!!

    ReplyDelete
  69. חחחחחחחח..
    שהיא קופצת ישלה כפכפים O:
    עמוווווווווווווס!!
    ממי מצטלם בקקטוסים ?
    רק לבכות ...
    מסכן עמווווווווווס : )

    ReplyDelete
  70. ימעפנים זה פרודיה על שירי החתונה מה לא הבנתםם!!

    ReplyDelete
  71. עמוס ?!
    משתתפים בצערך :(
    קרין ?!
    איזה ריקודים את רוקדת ממש מעלף !
    (ציניות ) .

    ReplyDelete
  72. וואי היא דורשת כאפפפהההה....היא מממממשששש מזייפתתת וממממש פרחחחחההה איכסה גועל נפשששש..בעעעעעעע

    ReplyDelete
  73. איכסה גועל נפש של בנאדם אםילו אם זה סתם לצחוק בחיים לא היתי מתקרבת לאישה כזאת והיא רוקדת שמו הצרות שליי איכסה

    ReplyDelete
  74. עמוס משתתפת בצערך....

    ReplyDelete
  75. עמווווווווווווס תברח ומהר (:
    ישלי כרטיס טיסה לזימבבוה רוצה? X:
    אני יתרום לך אותו O:

    ReplyDelete
  76. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מתתי פה !! עמוס שמע אחי מצא תביניין הכי גבוה, קפוץ ממנו!

    ReplyDelete
  77. איזה שרוטים אתם באמא שלי, זו אחות של גורי אלפי

    ReplyDelete
  78. חח.. היא סטודנטית למשחק.. אני מכירה אותה :) זה בכוונה XD

    ReplyDelete
  79. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה פרחה!! מיסכן עמווס .. מה מי ירצה אותה סתם מכוערת!! :P

    ReplyDelete
  80. נו ל תיהיו סתומים רואים שזה מבויים !

    ReplyDelete
  81. היא לא מתביישת לרקוד ככה באמצע הרחוב חחחחחח??!!!

    ReplyDelete
  82. שה' הישמרו אותה היא כזאת פרה שהייתי נותנת לה כאפה

    ReplyDelete
  83. איייזה חיוווך מטומטםם חחחחחחחח D ==== ֱֱֱֱֱ

    ReplyDelete
  84. חחחחחחחחחח מיסכןן האיש שלה

    ReplyDelete
  85. עמוס ברחחח כל עוד נפשך בך!!!!

    ReplyDelete
  86. חחחח איךך האייש קםם לה עם מטקקה באמצעע!!! חח

    ReplyDelete
  87. אוי ילדים מפגרים..
    זה פארודיה שהיא עשתה לקולנוע...היא סטודנטית...T_T

    ReplyDelete
  88. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    זה היה אחד הטובים XDDDDDDDDDD

    ReplyDelete
  89. עוד שורה לשיר ,
    נראה לי שעקץ אותי משהו ... עמוווווווס XDDDDDDDDDDD

    ReplyDelete
  90. חחח פעם ראשונה שראיתי את זה רציתי להרביץ לה. אבל אחר כך אמרו לי שזאת פארודיה, וראיתי את המקורי, ושם יש אחת כל כך הרבה יותר גרועה!! XD שבאמת התכוונה לזה! XD

    ReplyDelete
  91. חחחחחחחחחחחחחחח חשוב לציין שגם מכוערתת

    ReplyDelete
  92. עמוס המסכן :(

    ReplyDelete
  93. זה לא אמיתי זה פרוייקט סיום של סטודנטים לשים מראה לזוגות שעושים קליפים לפני החתונה

    ReplyDelete
  94. חחחחחח פאאק תראו ת'מכוערת הזאת היא אפילו לא יודעת לרקוד D:

    ReplyDelete
  95. ייאוו קרעתם אותי עם התגובות שלככם ,
    זה בכלל לא אמיתי !!
    זה פארודיה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח D :

    ReplyDelete
  96. O M G
    !!!!!!!

    חח ניראה לי כשעמוס ((החתןן) ישמע את זהה הוא יברחח מהחתונה!! חח מיסכנה ..

    ReplyDelete
  97. איזה מכוערת מה היא רוצההה???

    ReplyDelete
  98. תלמדו לפרגן....

    ReplyDelete
  99. אה זאת אחות של אסף!

    ReplyDelete
  100. אנשים זה פרודיה ! זה לא אמיתי ! זה 2 סטודנטים הכינו כמיזם !

    ReplyDelete
  101. עמוס יתותח איזו אישה אוהבת יש לך!!!!!!!
    קרין יתותחית תמשיכי כך עלי והצליחי
    ותמשיכי לשיר עוד שנים רבות לאהובך!!!

    ++++++++++++ חבר'ה המון הצלחה בסיום הקורס
    סרטון מעולה כל הכבוד++++++++++++++

    ReplyDelete
  102. היא מתנהגת כמו ילדה בת 14 פגומה....
    עמוסס... חחחחח איזה שיר דפוק

    ReplyDelete
  103. עדיף שתיסתום ת'פה ולא תשיר ..

    ReplyDelete
  104. וואו אתם כל כך מפגרים!!!
    זה פארודיההה
    באמיתי הכלה טוב גם זייפנית אבל לא פרחה
    וזה סתם פארודיה גם לחתן עשו פארודיה

    ReplyDelete
  105. חחחח עמוסס חחחחחחחחחחחחחחח איזה קול של חתול מייוחם

    ReplyDelete
  106. מטומטמים דייבלים שרמוטות זה מתוכניייייייייייייייייייית !

    ReplyDelete
  107. נכוווווווווווווווווווווווון , מסכימה זה מתוכנית ראיתי ת'תוכנית י'מפגרים !!

    ReplyDelete
  108. גם מכוערת דומה לתחת גם רוקדת מזעזע שרה מזעזע גם פרחה ואני ממש מרחמת עם עמוס..!!!!!!!!!!!!!!!
    מסכן!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  109. עמוווווס עכשיו זה רגע האמת עממממוווס נשבעת אמונים לך עמוווס היום מתחת לחופה שוברים ת'כוס

    ReplyDelete
  110. היייא לא כזאת פרחחה יש יותר גרועים ממנה אבל היא ממממש זייפנית

    ReplyDelete
  111. וואיי מה חשבתם?? זה קרן ועמוס שני סטודנטים שעשו פרוייקט!! אפילו יש שעמוס מחזיר לה!!הכל בכוונ!!!



    בכוונה*

    ReplyDelete
  112. חחחחחחחחחחחחח איזה כאפה הייתי מביאה לה

    ReplyDelete