Friday, May 14, 2010

Emo kid fight with his dad on facebook





73 comments:

  1. תרגוםם ודחופפ !

    ReplyDelete
  2. לא כל כך הבנתי...כאילו העיפו אותו מהבית והאבא הזה אמר שזאת אחריות שלו?(יעניי בעיה שלו?!)

    ReplyDelete
  3. תירגום בחיית דינק

    ReplyDelete
  4. הילד:
    תודה שמיהרתם אותי לצאת מהבית לבית ספר, עכשיו אין לי כסף לקנות אוכל ..אין אוכל בשבילי, אני יצטרך לגנוב אוכל,שיהיה.

    אבא:
    אם לא היית מבזבז שעה על השיער שלך בבוקר היית שוכח לקחת את הארנק שלך.
    זו אשמתך, לא שלנו.

    ReplyDelete
  5. FAIL,ומה הקשר ילד אימו...

    ReplyDelete
  6. תרגום:
    ילד: תודה רבה שגרשתם אותי כול כך מהר מהבית אמא ואבא, עכשיו אין לי כסף לאוכל. כנראה שאני לא אוכל היום. או שאני אגנוב. שיהיה.
    אבא: אם לא היית מבזבז שעה על לסדר את השיער שלך, אולי היית זוכר לקחת את הארנק שלך. אחריות שלך.. לא שלנו.
    (כאילו שיער אימו..)

    ReplyDelete
  7. חחחחחחחח ייא אללה אנשים אתם מוגבלים
    הוא אמר להם "תודה רבה שגרמתם לי למהר, עכשיו אין לי כסף לאוכל בסיקס פלגס (רשת פארקים המצליחה בעולם). רגע בעצם אני יכול לגנוב או משהו. שיהיה"
    אז אבא שלו אומר לו "אם לא היית מבזבז שעה על לסדר את השיער שלך לא היית שוכח את הארנק שלך. אחריות שלך, לא שלנו.."

    ReplyDelete
  8. הילד אומר "תודה" להורים שלו שגרמו לו למהר וששכח את הארנק שלו והוא לא יאכל היום וההורים אומרים שאם הוא לא היה מבזבז שעה על השיער שלו הוא לא היה שוכח את הארנק וזאת אחריותו ולא אחריותם.

    ReplyDelete
  9. אתם פשוט ילדים מפגרים... ההורים העיפו אותו מהביית, הוא מיתלונן שאין לא מספיק כסף לקנות כמעט אוכל, אבא שלו עונה לו שעם הוא לא היה מסדר את השער שעה בבוקר הוא היה זוכר לקחת את הארנק.

    לא פלא שהממוצע במיצב האחרון באנגלית הוא 73...

    ReplyDelete
  10. תודה שהעפתם אותי מהבית עכשיו אין לי כסף לאכול ,או שאני יכול לגנוב או משהו ..
    אבא :
    אם לא היית מבזבז שעה על השיער שלך אולי היית נזכר לקחת את הארנק שלך ... אחריות שלך לא שלנו

    ReplyDelete
  11. אני לא בטוחה אבל הבן אומר:תודה באמת שסילקתם אותי הורים.
    עכשיו אין לי אוכל כסף(ועוד כמה דברים שלא ממש הבנתי)
    ואז האבא אומר אם היית משהו משהו עם שיער אז היית זוכר..זאת האחריות שלך לא שלנו..

    ReplyDelete
  12. אם הייתם אומרים בבקשה הייתי מתרגם(:
    לכו תזדיינו וו'ניקים שלא יודעים אנגלית

    ReplyDelete
  13. זה לא לבית ספר six flags זה פארק של רכבות הרים וכל זה ו mooch זה לקבץ נדבות.....

    ReplyDelete
  14. נכון אתם מזה מוגבלים לא פלא שחלק מאמריקאים חושבים שאנחנו סתומים

    ReplyDelete
  15. חחחחחחחחחח טווואוב

    ReplyDelete
  16. נכון... זה לא כזה קשה האמתי.. ואם זה כזה מעניין אותכם אז למה להראות שאתם לא יודעים?! כנסו למילון או משהו ותבדקו!

    ReplyDelete
  17. למה אתם מטומטמים שלא יודעים אנגלית!?!?!?!?!?!?!

    ReplyDelete
  18. הבן: שחכתי את הארנק בבית אז לא יהיה לי אוכל היום

    האבא: אם לא הייתה מבזבז שעה כדי לערגן את השיער אולי לא הייתה שוכח את הארנק זאת אחריות שלך לא שלמו

    ReplyDelete
  19. פףףף שמתי לב שאף אחד מהתרגומים פה לא נכון ב100% XD
    כל אחד מפרש את זה אחר, 6 flags בארה"ב זה כמו הלונה פארק בת"א כזה, רק הרבה יותר טוב...
    קיצר, זה ככה:
    ילד:"תודה שמיהרתם אותי לצאת מחוץ לדלת הורים, עכשיו אין לי כסף לקנות אוכל ב"6 דגלים" בלי אוכל בישבילי היום אני מנחש, או שאני יכול לגנוב, או לאכול ממישהו"

    אבא:"אם לא היית מבזבז שעה על השיער שלך, אולי הייתה זוכר לקחת את הארנק שלך, אחריות שלך, לא שלנו"

    ReplyDelete
  20. חחחחח איזה סתומים אומיגד בכל הקבוצות האלה.. אפחד לוידע אנגלית כאילו בני כמה אתם? אחותי הצליחה להבין את זה והיא בכיתה ה' XD היא התחילה לצחוק חחח

    ReplyDelete
  21. דבר ראשון.. burn!!!!!!!!!
    דבר שני. כל המפגרים שלא יודעים אנגלית תלמדו!!!!!!!

    ReplyDelete
  22. זה לא כלכך מצחיק ^^

    ReplyDelete
  23. הילד כתב יענו תודה להורים שלו מהרו להוציא אותו מהבית ועכשיו אין לו כסף לאוכל והיום הוא לא יוכל ואולי הוא יגנוב וזה ואז האבא אומר לו: אם לא הייתה מבזבז 4 שעות על לסדר את השיער לפני שהלכת שלך לא היית שוכח את הארנק שלך אחריות שלך לא שלנו

    ReplyDelete
  24. יש לי רק שאלה אחת.
    איך הוא על פייסבוק אם העיפו אותו מהבית?!?!
    ואם הוא אצל חברים, אז מה הוא בוכה שאין לו מה לאכול?!?!

    ReplyDelete
  25. לאנונימי המטומטם שמלפני 2 תגובות, יש שם סמל של פלאפון מה שאומר שהוא התחבר לאינטרנט דרך הפלאפון ונכנס לפייסבוק.
    לישראלים יש אינטלגנציה ששואפת ל-0.
    לא שאני לא אחת כזאת אבל זה כ"כ עצוב

    ReplyDelete
  26. נו ומה מביך בזה ?!??! מה הקטע ומה הקשר לאימויים ??? איזה דבר מטומטם כל הקבוצות המפגרות האלה בפייס סתם נדחפים לחיים של אחרים ....

    ReplyDelete
  27. אנשים תתחילו לילמוד אנגלית ..... זה לא קשה ביכלל תמיד יש את המתרגמים בגוגל .... ומה הקשר לאימויים ?!?!? אז מה זה יכול ליהיות גם ערס .... הערסים מהבית ספר שלי עושים פנים וכאלה ... גייז אבל WHAT EVER ....

    ReplyDelete
  28. איזה איומים חחח הבאנתי הכול אני דוברת אנגלית !! :)

    ReplyDelete
  29. ילדים מפגרים, הילד אמר להורים- תודה שמיהרתם להעיף אותי מהבית, עכשיו אין לי כסף לאוכל אז אני אצטרך לגנוב או משהו (ניסה לעשות להם פסיכולוגיה).
    האבא בתגובה אמר שזוהי אשמתו של הילד בלבד ושהוא לא אחראי, כי אם הוא לא היה מטפל בשיער שלו במשך שעה הוא לא היה שוכח לקחת את הארנק.

    ReplyDelete
  30. מה הבעיה ? אנגלית פשוטה (:
    הוא אומר כזה " תודה רבה לכם שגרמתם לי למהר.. עכשיו אין לי בכלל כסף לקנות אוכל ואני אהיה חייב לגנווב !!"
    ואז האבא אומר לו שזאת אך ורק אשמתו .. אם הוא לא היה מסדר את השיער שלו שעה בבוקר הוא לא היה שוכח את הארנק..

    ReplyDelete
  31. איזה טימטום!! זה לא קשה להבין את השיחה הזאת! באמת האמריקאים יושבים וצוחקים על הטימטום שלנו! תלמדו אנגלית לפני שאתם סתם מביישים אותנו!

    ReplyDelete
  32. מסכן /:
    איזה הורים מניאקים < <
    ולכל מי שלא הבין - או שאתם דפרים , או שאתם סתם ילדים מתחת לגיל 12 שפתחו פייס בשביל להתלהב < <

    ReplyDelete
  33. learn english guys...

    ReplyDelete
  34. ילד:תודה שהעפתם אותי מהבית עכשיו אין לי כסף כדי לקנות אוכל ב6 flags כנראה אין אוכל בשבילי היום, או שאני יכול לגנוב, שיהיה
    אבא:אולי אם לא היית מבזבז שעה על השיער שלך הייתה זוכר לקחת את הארנק אחריות שלך לא שלנו
    חחחח אהבתי

    ReplyDelete
  35. מי לעזאזל החליט שהוא אימו...?אז,הוא סידר ת'שיער...מי אמר שהוא אימו....

    ReplyDelete
  36. מה זה משנה מי תירגם את זה נכון ומי לא!?!?? הפואנטה אותו דבר! חצי עמוד אתה חופרים על זה?!?!. WTF?

    ReplyDelete
  37. איזה עלוביםםם חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  38. יואוווו איך אתם חופרים על תרגומים אמאאאא בסדר הבנו את השיחה יאללה מה אתם מדייקים בכל מילה ??

    ReplyDelete
  39. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    עלובים

    ReplyDelete
  40. הבן: תודה הורים, בגלל שמיהרתם אותי לצאת כבר מהבית, אין לי כסף לאוכל ללונה פארק. אני מניח שהיום אני לא אוכל. או שאני תמיד יכול לגנוב. לחטוף ממישהו.
    אבא: אם לא הייתה תקוע שעה עם השיער שלך, הייתה זוכר לקחת את הערנק שלך.
    רואים שזה מזויף, כי או הוא היה בלונה פארק, איך הוא יכול להיות על הפייסבוק??

    ReplyDelete
  41. זה שמעליי : אתה נכה אחושרמוטה
    דבר ראשון תלמד לכתוב.עם זה שכתבת ללונה פארק במקום בלונה פארק אני יכול לשרוד.או שכתבת הייתה במקום היית. אבל ערנק? אתה אמיתי?

    ודבר שני- אפשר להכנס לפייסבוק מהפלאפון. רואים את האייקון של הפלאפון ליד הסטטוס. אתה פשוט מוגבל.


    ודבר אחרון שמופנה לכולם: יש פה מאה תרגומים בערך. תפסיקו לתרגם את זה. יש דרכים טובות לצאת חכם. זאת פשוט פתאטי. אתם יודעים אנגלית. יפה מאוד. אה סליחה, אתם יודעים לעשות קונטרול סי. מדהים.

    ReplyDelete
  42. אעם העייפווו' אוותו מהביית אייך הווא התחבר לפייס?וווגם עם כאן הווא אצל חבר אז הוווא ייכוול לאכוול אצלוו וווגם עאם כעע ייש לוו פלא'

    ReplyDelete
  43. הוא היה צריך למהר מחוץ לבית וההורים שלו ביקשו ממנו למהר ובגלל שהוא היה עסוק בשיער שלו שעה אז הוא שכח להוציא את הארנק שלו איתו, אז הוא מתלונן שזה באשמת ההורים שלו שהריצו אותו החוצה...

    ReplyDelete
  44. וגם רואים שהאימו ההוא כתב את זה דרך הפלאפון לפי התמונה שליד הסטטוס

    ReplyDelete
  45. פאק , לדעתי הילד מפגר .
    גאילו מה הקטע שלו שהוא מאשים את ההורים שלו על זה שהוא עסוק בשיער שלו כל היום ..

    אמממממממממממממ , סיוון ?

    ReplyDelete
  46. אווווח בסדר בסדר! לא צריך 157862 תרגומים!
    מספיק 1 , 2!
    קרציות

    ReplyDelete
  47. יואו איזה חבורה של מוגבלים אתם..קשה ללמוד קצת אנגלית בסיסית אה?

    ReplyDelete
  48. וואי די עם התרגומים, מישו אחד תרגם זה בסדר אבל שמונים הודעות אחר כך רואים עוד איזה מאה ילדים שמתלהבים שגם הם יכולים לתרגם... וזה אותו תרגום כ-ל פ-ע-ם-!!!! חחחח אם אחד תרגם נכון אל תתרגמו שוב!!

    ReplyDelete
  49. מה כל אחד חש את עצמו מבין כל כך טוב אנגלית..
    הולכים ומתרגים בגוגל תרגם וחשים את עצמם

    ReplyDelete
  50. חחחחחחחח התרגומים גרמו לכולם להגיד להפסיק לתרגם אבל מי שאומר שיפסיקו לתרגם עושה בדיוק את אותו מצב עם התרגומים XDDDDD

    ReplyDelete
  51. יובל יצחקיMay 16, 2010 at 3:53 PM

    באמא שלי אתה סתומים הוא הלך ושכח תארנק והוא כואס כי ההורים שלו אמרו לו לצאת מהבית.. באימא שלי אתם מפגרים אפילו אני לא יודע אנגלית והבנתי... XD

    ReplyDelete
  52. הילד אמר לאבא שלו שבגלל שהוא מיהר אותו לצאת מהבית הוא שכח לקחת כסף לאוכל ועכשיו הוא לא יוכל 6 שעות...
    אז האבא ענה לו שאם הוא לא היה מתעקב שעה רק על לסדר את השיער אז הוא לא היה שוכח לקחת את הארנק.
    -סוף-
    אני רק לא מבינה מה מביך בזה..god כולה ילד מעפן..

    ReplyDelete
  53. פוטושופ מזוייף רואים 5 דקות לא אמיתי אבל מצחיק ערכו את זה פיקסלים פוטושופ
    תלמדו לקרוא אנגלית כבר!!!

    ReplyDelete
  54. מזה קשור לדעת אנגלית?? אני 5 יחידות אנגלית אני מקבל כל מבחן מעל 90 ואני עדיין לא מבין הרבה דברים באנגלית. אז לכל האלה שחושבים שהם חכמים כי הם יודעים אנגלית מה שהם מדברים פה זה סלנג! ורק מי שיודע טוב את השפה יכול להבין.

    ReplyDelete
  55. כוווולכם מפגרים!!
    אני בנאדם בן 31 בעל תואר שני באנגלית.
    הילד:אבא אני חייב לחדש את השיער שלי הוא פשוט נראה מכוער אני צריך ספריי.
    אבא:אין לי כסף, עוף מהבית ואל תחזור לעולם.

    ReplyDelete
  56. דבילים כל מי שצריך תרגום D:
    האבא צודק! {למרות שאני עצמי ילדה - זה היה הדבר הנכון לעשות!} PP

    ReplyDelete
  57. חחח איזה מפגר הילד! ברור שהאבא צודק!(:

    ReplyDelete
  58. אקיצב חפרתם אם התרגומים שלכם הבנו את הקטע סתמו כבר וזה לא מצחיק בגרוש ..אתם סתם אפסים חפשו לעצמכם חיים כל הזמן יושבים בפייס ורבק תפסיקו כבר ..
    וגם אלה שלא יודעים אנגלית אין מה לעשות בשביל כאילו תרשמו תרגום בעיברית ישן למה כשה לכם ...
    כל החיים אתם צוחקים על אנשים ...
    סתמו כבר תאמינו לי אתם לא יותר טובים מאילו שלא יודעים אנגלית ..
    אז יאללה סעו סעו חפשו לעצמכם חיים ...
    חסרי מוח ...מגעילים ולא מצחיקים ...

    ReplyDelete
  59. יניב דובר אנגלית (בעל תואר שני באנגלית,3 יחידות,תותח אה?!)May 18, 2010 at 11:26 PM

    כוווווווולכם מפגרים
    הוא אומר שהוא רוצה ספריי לשיער האבא לא מרשה ובזה נגמר הסיפור אני בנאדם בן 26 בעל תואר שני באנגלית

    ReplyDelete
  60. אתם לא קולטים כלום כלום כלום,זה אמור להישמע כאילו גירשו אותו מהבית ונשאר לו רק הטלפון (פייסבוק בטלפון לפי הסימן) ואז אבא שלו רושם שאם לא בילה שעה של סידור שיער היה זוכר את הארנק!!!

    ReplyDelete
  61. חחחח וואי הילד יצא כזה אפס..

    ReplyDelete
  62. גבר שיכול לפרק את כולם (בן 20 בצבא)May 19, 2010 at 3:31 PM

    י'מפגרים הבנאדם צודק הוא רוצה ספריי לשיער ואבא לא מרשה לו.
    מי שיגיד לי שלא עכשיו אני אפרק לו תצורה אל תשגעו אותי י'מזדיינים בתחת אני בן 20 בצבא לכו שנו על האף בני זונות.

    ReplyDelete
  63. חח גמאני שעה עם השיער כל בוקר....

    ReplyDelete
  64. 6 פלאגס זה לונה פארק בארה"ב ועוד מקומות בחו"ל ... וכאילו הוא אימו כי הוא מבזבז שעה על השיער חחח חזק XD

    ReplyDelete
  65. חחחחחח זה כמוני מבזבז שעה כל בוקר על השיער החרא הזה :P

    ReplyDelete
  66. אתם פשוט ילדים מפגרים... ההורים העיפו אותו מהביית, הוא מיתלונן שאין לא מספיק כסף לקנות כמעט אוכל, אבא שלו עונה לו שעם הוא לא היה מסדר את השער שעה בבוקר הוא היה זוכר לקחת את הארנק.

    לא פלא שהממוצע במיצב האחרון באנגלית הוא 73...
    לך תזדיין יה זין מה אתה חש ת'עצמך יה חתיכת פריק חנון מזדיין בתחת לך תדחוף לאמא שלך אצבעות בן אלף זונות שרמוטה יה כלב זונה אחת אל תתעסק איתי אני יאכל אותך יה בן אלך זונות מוצץ לאבא שלך מלקק לו את השערות מהפטמות הומו מזורגג

    ReplyDelete
  67. ילד:תודה רבה שסילקתם אותי מהבית כל כך מהר עכשיו אין לי כסף לאוכל או שאני אגנוב,שיהיה

    אבא:אם לא היית מבזבז שעה על השיער לא היית שוכח את הארנק שלך זו האחריות שלך לא שלנו!

    ReplyDelete
  68. ומר יניב דובר אנגלית,למה נראה לך שהוא דיבר על ספריי לשיער אם הוא רשם שלא יהיה לא כסף לאכול!!!

    ReplyDelete