Monday, March 14, 2011

התמונות הקשות של הצונאמי ביפן לפני ואחרי! לא להאמין!


צילומי הלווין חושפים את החורבן ביפן

לוויני גוגל ארת' תיעדו את ערי החוף היפניות לפני ואחרי שהצונאמי הכה בהן. צפו בהבדלים הצורמים שהתחוללו באותם המקומות, לפני שגלי הענק סחפו את הכל - מערים שלוות לאתרים מוכי אסון

אסון מלמעלה (צילום: GOOGLE EARTH)



התמונות שזורמות מאזורי האסון ביפן מעוררות זעזוע בכל פעם מחדש, אבל גם הרחק בחלל ניכרים היטב סימני ההרס שזרעו גלי הענק שהכו בסוף השבוע האחרון ביפן. שירות google earth פירסם תמונות מערי החוף היפניות שנפגעו בצונמי, כפי שתועדו לפני האסון וזמן קצר אחריו.
ביום השלישי אחרי רעש האדמה, דווחו הרשויות ביפו על מניין הרוגים שחצה את רף ה-10,000. כוחות החילוץ וההצלה עדין משקיעים מאמצים לנסות ולאתר את הגופות בערים הגדולות שנשטפו על ידי גלי הצונאמי האדירים.
אזור סנדיי, כפי שצולם ב-2004 - ואחר כך כ (צילום: GOOGLE EARTH)
אזור סנדיי, כפי שצולם ב-2004 - ואחר כך כ
צילום׃  GOOGLE EARTH
שירות המפות של גוגל ארת', תיעד את אזורי האסון שניות לפני האסון, ורגעים ספורים לאחר מכן כאשר המים עלו על גדותיהם, גרמו למותם של אלפים רבים ולרבים אחרים להישאר ללא קורת גג.
מדהים: לוויני גוגל בצילומים לפני ואחרי (צילום: גוגל)
מדהים: לוויני גוגל בצילומים לפני ואחרי
צילום׃  גוגל
הצילומים מביאים למעשה את סיפורן של ערי החוף שנפגעו, וייתכן ויעברו שנים ארוכות - אם בכלל, עד שישובו להיראות כמו שנראו בתמונות לפני שהאדמה רעדה.
הצונאמי פגע קשות בערי החוף (צילום: גוגל)
הצונאמי פגע קשות בערי החוף
צילום׃  גוגל
קו החוף שנפגע (צילום: גוגל)
קו החוף שנפגע

3 comments:

  1. עצוב ביותר
    מאחל להם בהצלחה לשרוד

    ReplyDelete
  2. אין להם שום סיכויי לשרוד הכור פלט קרינה גרעינית שתעבור רק בעוד 500 שנה כמו פצצת אטום ואפילו יותר גרוע כי המוטות יותר גרועים מהפצצה עצמה
    וגם אני מאחל להם שיקום טוב

    ReplyDelete