Tuesday, June 8, 2010

מוכח! רק נשים רואות תינוק ענקי בתמונה הזאת! קטלני


42 comments:

  1. ראשווןןןן :DD וראיתי תינוק יאאההבבלים!

    ReplyDelete
  2. שניייייייה ! אוו מיי גאד איזה קוקי !

    ReplyDelete
  3. זה לא קשור לנשים או גברים זה סוג של אשליה אופטית....

    ReplyDelete
  4. ימכוערים ואיזה ישןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן אני זוכר את זה מתעתואי ראייה

    ReplyDelete
  5. ואיייייי איייזה מאמיייייייייייייי

    ReplyDelete
  6. ראיתי תוך שנייה ימפגרים

    ReplyDelete
  7. שלישיתת !
    OMG אייי'זה חמודד = )
    חחחח XD

    ReplyDelete
  8. איזה מפגרים מוגבלים אני בן ואני ראיתי!!!!!!!

    ReplyDelete
  9. נכון... אני בת ואני לא רואה שום תינוק...

    ReplyDelete
  10. ראיתי תוך שנייהL

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. לקח לי 5 דקות למצוע ואני בן!

    ReplyDelete
  13. אני גבר וראיתי

    ReplyDelete
  14. רוצה כיףף?!
    זו תמונה מזה ישנההה!!

    ReplyDelete
  15. ישןןן ראיתי את זה ממזמן ואני בן!

    ReplyDelete
  16. 16. omg he so cute..
    and i see it..

    ReplyDelete
  17. ראיתי, איזה אדייר

    ReplyDelete
  18. אין אני לא מצליח לראות ואני בן...

    ReplyDelete
  19. ווי איזה חמוד בהתחלה ראיתי רק את הפנים שלו ואז ראיתי את כולו איזה חמוד P:

    ReplyDelete
  20. אני לא רואה ואני בת..!!

    ReplyDelete
  21. מפגרים אני גבר וראיתי את זה!!!!!!

    ReplyDelete
  22. איזה אדיר זה!!!!!!!!

    ReplyDelete
  23. בת ואין תינוק

    ReplyDelete
  24. יש תינוק... אבל מה כל כך חמוד בו?!? כולה ציור של תינוק מה התלהבתם?

    ReplyDelete
  25. מפגרים אני בן ולקח לי 3 שניות לימצוא את זה ומי שכתב שלקח לו 5 דקות לימצוא את זה אז חמש דקות זה די הרבה זמן בישביל זה..

    ReplyDelete
  26. איו לו זין לתינוק

    ReplyDelete
  27. לאן להיסתכל

    ReplyDelete
  28. איזה מפגר מה לאן לאן להיסתכל אפשר לראות את זה תוך שנייה יבן זונה אחד

    ReplyDelete
  29. ראיתי את התינוק יהומואים !

    ReplyDelete
  30. אנייי בת ואני עם חחחבר שלי ושנינו ראיייינו את זה :O איייזה משועממיים ט'חחחח ..

    ReplyDelete
  31. חחחח אדיר..
    אני בת ולקח לי כמה דקות חח

    ReplyDelete
  32. אין לי כוח לחפש אני יכנס לכאן מחר ומקווה שמישהו יראה לי...(בן)

    ReplyDelete
  33. אני בן וראיתי תוך שנייה...ולמפגרים שלא יודעים איפה הוא תחפשו בענפים של העץ

    ReplyDelete
  34. כוס אמק! אני רואה רק תידיים שלו :(

    ReplyDelete
  35. אני בן ובשנייה הראשונה שראיתי את זה קלטתי תתינוק! סתם בולשיט!

    ReplyDelete
  36. חח רציני ,
    אני ראיתי ואני בת .
    ולאח שלי לקח מלא זמן ...

    ReplyDelete
  37. איפההה תינוק כושלראבק

    ReplyDelete
  38. נו תראו איפה זה!! לא מצאתי ואני בן...

    ReplyDelete
  39. התינוק זה העץ

    ReplyDelete
  40. אני בן ואני ראיתי

    ReplyDelete
  41. קטלני ביותר

    ReplyDelete
  42. לוקח חמש שניות עד שמזהים את זה
    גפ גברים רואים בקלות

    ReplyDelete