Friday, January 29, 2010

האח הגדול 2: אלין יש רק אחת

לא צריך להיות גאון גדול כדי להבין מראש שבירדי בל לא מתאימה לריאליטי. זורמת? כמו קרחון.
בירדי בל
בחיי, חסרות באמריקה בחורות שיכולות לאונן על סער תוך עשר דקות מהכניסה לבית ולגזור לאיילה את הבגדים תוך שעתיים? הרי הטלוויזיה שלהם המציאה עבורנו את ג'רי ספרינגר כבר עשרים שנה, ומאז לא חדלה להזרים תת רמה אל המסך: ריאליטי הניתוחים הפלסטיים "אני רוצה פרצוף של מפורסם", ריאליטי הטרנסקסואליות "איי לאב ניו יורק", ריאליטי הפוסטמות "דה הילס". אנחנו קיבלנו את בירדי (פיהוק) בל.
אמרו לנו שהיא שחקנית, אבל אפילו תומר היה יותר משכנע ממנה, דארלינגס, והוא עבד בתנאי תפאורה קשים במיוחד. אז איך זה קרה? אני קצת מפקפקת בידיעות היח"צ שמספרות לנו כיצד בירדי הגיעה לחופשה קצרה בארץ, ואז פגשה במקרה בסוכן אייל מלול, שותפו של רוברטו, ונוצר ביניהם רומן מהמם. ואז, במקרה ובאותו יום, הגיעו לבר גם נציגי האח הגדול ונפלו מהרגליים, ואז, במקום, היא החליטה להאריך את שהותה בארץ (ואולי גם להתגייר? חבל שאת זה לא הוסיפו בקומוניקט).
אחרי שסיימתם להשמיע פחחח מגדרה ועד חדרה, כנסו לטוויטר של בירדי ותגלו: כבר בארה"ב היא הודיעה לחבריה שהיא נוסעת לעבוד במשך כמה שבועות בישראל. מיד עם הגעתה, שוכנה בדירת דוגמניות בפארק צמרת והחלה לעבוד. שום רומן ושום חופשה בישראל, למקרה שתהיתם. לא ברור מי המליץ לה על האח הגדול, ומי המליץ לאח הגדול עליה, אבל בטוח שהיא קלטה את גודל הטעות אי שם בתחילת הדרך ולא יכלה לסגת. הכניסה לבריכה בביקיני הורס היה כל מה שנותר לה לעשות, וחבל, כי זה גרם לאיילה להצטרף אליה מיד ולהוכיח לכולנו מה רביצה של חודשיים יכולה לעולל לאחוריים.
האומנם רוברטו בן שושן מסוגל לערבב ככה שועלי דוקומנטרי ותיקים כמו יורם זק (עורך האח הגדול)? או שמא מדובר בקומבינה מסוג חדש שאנחנו פשוט עוד לא מסוגלים להבין? ואולי, על רקע בירדי האנמית, יוצרי "האח" מבקשים להזכיר לנו מי היא בעצם השחקנית הטובה ביותר באח הגדול 2: איילה רשף.
ותכלס, ריספקט. בחורה שגבר אשפתות כמו סער מטיח בה "את רוכבת על הגב שלי לגמר", ובתגובה- לראשונה בתכנית- היא מתנשקת איתו כדי לרכוב על גבו עד הגמר, היא ריאליטי-טראש אמיתי. מבינה שמעמדה החברתי מעורער, יודעת מה נשאר על רצפת חדר העריכה של התכנית, משנסת מותניים ועושה את כל מה שצריך כדי שנתרגל לעובדה המבאסת: איילה כאן כדי להישאר.
ולסיכום, בטח שמתם לב ש:
1. אלירז עשה טעות ראשונה ואיומה במשחק, כשהתעקש להעמיד את עצמו ראשון במדד האמיתיות וחשף בבת אחת את אלף פרצופיו ("אמיתי זה לא דבר טוב, אני סובל מזה כל החיים".. מסכני)
2. צריך להמציא ג'י.פי.אס שעובד לפי האינטואיציות של ארז. זה כמו "יותר מזל משכל" בגוגל: לא תגיעו לשום מקום שרציתם.
3. לגואל עלה חיוך ממש מכוער על הפרצוף כשהבחין כיצד המחנות של הבית מתהווים מחדש, עם החשד בהדחה
4. עם בולבולון זה כבר אבוד מזמן. אבל אחרי השבועיים האחרונים, אפילו הרווקה הכי נואשת תדחה מעליה את סער
5. אלין לגמר!

מקור: MSN

No comments:

Post a Comment