Tuesday, January 12, 2010

אלירז שדה משפחתי

משפחתו של הגבר היחיד בבית האח, שאפשר לקרוא לו גבר בלי להתפקע מצחוק, משתוללת מכעס על מה ששרה אמרה על אמא שלו, ואפילו הגישה תלונה להפקה. וואלה! סלבס הלו, בלי הורים

אלירז שדה, הגבר שגורם לוואלה! סלבס למות עליו יום אחד ולשנוא אותו למחרת, עסוק בעיקר במריבות של כולם עם כולם בבית המפורסם במדינה. הוא בכלל לא יודע שמאחורי גבו שרה הספיקה להכעיס את כל משפחתו, ולגרום להם להתלונן עליה להפקת "האח הגדול".

בסוף השבוע האחרון קיבלה משפחתו של שדה מבול טלפונים והודעות, שסיפרו כי ביום חמישי בערב אמרה שרה לסער כי אמו של אלירז היתה צריכה לגדוע אותו כשהיה קטן. מקורבים למשפחה סיפרו לוואלה! סלבס כי היתה בהלם למשמע ההתבטאות, ומיד פנו להפקה כדי שתעניש את שרה. עוד סיפרו המקורבים כי המשפחה, שמחכה לתגובת ההפקה, ומנסה במקביל לאתר את הקטע המדובר, שומרת בסוד את העניין מאמו של אלירז, אילנה, מחשש כי תתקשה להתמודד עם הנאמר.

מה יש לך, גברת לוין

ביום שבת פרסם אחיו של שדה, עופר, הודעה בפורום המעריצים של אלירז, בה התייחס לדברים: "האמת ששרה עברה את כל הגבולות, דבר שהדהים אותי ואת כל מקורביי, והיא משתמשת בשפה כל כך נמוכה שאני אפילו לא רוצה לחזור על מה שהיא אמרה כאן". זו התלונה השנייה, תוך פחות מחודש, נגד לוין. בסיבוב הקודם היא ננזפה על ידי האח הגדול, אחרי שניסתה לתאם את הדחתה של איילה.

- הפקת האח הגדול, פעם שלישית גלידה בטעם מונית?
- "האח הגדול עוקב אחרי כל הנעשה בבית ומטפל במה שדורש טיפול".

- עופר שדה, הצעה לעונש: מניעה של אספקת נרות גליצרין.
- "זה לא היה צריך להגיע לרמה הזו, זו פשוט התבטאות אומללה, אין לי מילים. שרה היא אישה מבוגרת עם ילדים בגילו של אלירז, זו אלימות מילולית לכל דבר. בהפקה אמרו שזה נמצא בבדיקה והם מחפשים את הסרטון".

מקור:ואללה סלבס.

14 comments:

  1. פשווט עצוב שרה פשוט עצוובב : O

    ReplyDelete
  2. לא שמעתי אבל הכול לא ממש רציני שם לא צריך להתייחס

    ReplyDelete
  3. כלכך שונאת את השרה הזאתי, פשוט תת רמה מה שהיא אומרת ואיך שהיא מתנהגת. באמת יש לה ילדים בגיל של אלירז ומתנהגת כמו ילדה בת 14 ! גועל נפש.
    אלירז אתה איש מקסים וכלכך אוהבים אותך בחוץ שאתה לא מתאר לעצצמך כמה . ובנוסף אם שרה אמרה לאמא של אלירז לגדוע את ראשו או מה שלא יהיה, היא ממש טועה הוא בן אדם מדהים אין מילים אפילוו !!
    ואין ספק שהואיקח את המליון.

    ReplyDelete
  4. אם זה חשוב לכם שאלירז יזכה קחו תקישור לכתבה הזאת ושימו בפייסבוק שהרבה יראו

    ReplyDelete
  5. שרה הזאת מה היא עושה בכלל ב'אח הגדול' ?! היא אמורה להיות בבית משוגעים !! כי רק אישה זקנה וצבועה שמתנהגת כמו תינוקת !! היא הייתה אמורה להיות המודחת הראשונה !! גם אם זה אומר שמעיין תמשיך לקלל !!
    אלירז הוא איש מהמם, מקסים, חמוד, מתוק ואי אפשר לתאר איש כזה מושלם ! שרה הזאת, היא טועה ! בואו נראה אותה גודעת את ראשם של ילדיה ! הוא צריך לקחת את המיליון ! שרה צריכה לקית את עצמה, ולדחוף אותה בתוך גיגית או משו רק שתעוף משם ! היא עושה אותה תמימה, ומשחקת את המשחק בצורה הכי גועלית שיש !
    אני רוצה להגיד לאלירז ולמשפחה שלו שיש לכם את הבן הכי חמוד, יפה, חכם, נחמד, מדהים שאי אפשר לתאר !!!!! יש לכם בן מושלם !
    ולמשפחה של שרה האמא שלם צבועה ! היא אומרת שנמא לה מהצבועים בבית, ושהיא לא רואה אותם ממטר, זה אומר שהיא לא רואה אותה! וגם אני לא רואה אותה במאה מטר, חמישים מטר, עשרים מטר, עשר מטר, חמש מטר, ואפילו לא סנטימטר ! היא פשוט חיה בתת רמה !! כולם שונאים אותה.. אז אל תתפלאו למה.. !!

    ReplyDelete
  6. היא פשוט אישה דוחה ומגעילה אלירז מאוהבת בך מאחלת לעצמי אותך לבעלי איך האקסית היתה מסוגלת לעזוב אותך?????אייייייך????
    תתחתן איתי??

    ReplyDelete
  7. היא פשוט אישה דוחה ומגעילה אלירז מאוהבת בך מאחלת לעצמי אותך לבעלי איך האקסית היתה מסוגלת לעזוב אותך?????אייייייך????
    אתה כזה חמודדד

    ReplyDelete
  8. הלוואי שלשרה אמא שלה הייתה צריכה לחשוב קצת! לשרה היו רועפים את הראש ולא לאלירז [לא נגיד את שמו לשוא חח] אבל שרת הזאת תפסה תחת מעצמה יותר מידי יאלה פולנייה מסריחה!!!!!!

    ReplyDelete
  9. אלירז המלך!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  10. אלירז אין עלייך, כולם אוהבים אותך...
    אני בתור לסבית היתי עושה לך ילדים...
    בהצלחה עד למיליון (:

    ReplyDelete
  11. אלירז התותח של האח הגדול אין עוד אנשים כאלה!!!...

    ReplyDelete
  12. אלירז איש מקסים,מעניין,מצחיק,חברמן,חברותי,פיקח,טוב-לב,נעים,שובה-לב בקיצור החברה שלו בר תהיה מאושרת,,

    ReplyDelete
  13. אין לי מילים העונש הראוי לזקנה השבט הפולניה ללא ספק ה ד ח הההההה בגדול זו התעללות רק הדחה תספק האח הגדול חייב לעשות כך

    ReplyDelete