Sunday, January 17, 2010

אסי שומע? הבית השתגע

עד כמה שזה נשמע הזוי ועם כל הכבוד למחנה סער ומחנה אלירז, המחנה השפוי בבית הוא דווקא שלטון היחיד של ארז. שרה אולי יודעת לשחק אותה אבל לא בחרה במחנה הנכון ושילמה את המחיר. קפון לוקח צד


שרה לוין הולכת הבייתה
שרה. לא סורגת ולא מתחסדת
אסי עזר שומע יכול למסור לבולבולון של סער, לכלב של גואל, למעריצות של אלירז ולפסיכיאטר של איילה שהם יכולים להירגע. הקהל העדיף להמשיך עם הכדורי פלאפל של פותנה ושלח את גפילטע שרה הביתה.

שרה אמנו

שרה יודעת לשחק אותה. אם יש מישהו בבית הזה פרט לארז שהייתי שמח שיקח את המיליון זאת היא. ההערות העוקצניות שלה הפילו אותי לרצפה, הסיפור העצוב על בעלה של עדנה לא קנה אותה ("היא מעדיפה לחבק ילדה ערביה במקום לטפל בבעלה"), פותנה לא הזיזה לה ("תראו אותה, כמו כלב על רצועה") ואת הקשר הכי טוב היא דווקא בנתה עם גורג'ס פביולס כי בדיוק כמו במילואים, יש קשרים שיכולים להתפתח רק בבית "האח הגדול".

שרה הייתה אחת הדמויות המפתיעות העונה ובכלל, הנשים המבוגרות עשו השנה קאמבק רציני. קודם הייתה זו ליאורה הפייטרית מ"הישרדות", ועכשיו שרה, שהוכיחה שכדי לרכל, לעקוץ בציניות ולריב על שטויות ממש לא חייבים להיות נערה צעירה.

אז נכון שהיא הייתה תככנית, סכסכנית ורכלנית, אז מה? מי אמר שאנשים מבוגרים צריכים לשבת בצד ולספר סיפורים על הטוריה והשבריה? מי אמר שסבתא פולניה לא יכולה להכנס לבית "האח הגדול" עם תספורת של הנסיכה ליה ממלחמת הכוכבים ולרכל עם צ'ובאקה גורג'ס? תודה לאל שהיא לא הייתה סבתא סורגת ומתחסדת, הספיקה לי אחת כזו בעונה שעברה.

שני מחנות לשני שחקנים

כל השבוע שגעו אותי עם השאלה לאיזה מחנה אני משתייך. ברדיו, בעבודה, ברחוב ובפייסבוק - האם אני שייך למחנה סער או למחנה אלירז, כאילו עוד רגע יוסיפו את המחנה שאתה מעדיף לתעודת הזהות. אז מכיוון שהמחנה האחרון שהשתייכתי אליו היה בנוי מעץ והחזיק מעמד בערך שעתיים, הייתי חייב לעשות בדיקה על מה לעזאזל מדובר ולהלן הממצאים:

מחנה סער

ארז משתעשע ואיילה וסער כבר לא
איילה בעוד ריב עם סער. לא זן נדיר
המחנה המתחסד של הבית. לקבוצה זו שייכים האנשים שמרגישים שהם יותר טובים, יותר ערכיים, יותר נימוסיים ושאוהבים לבלות שעות מול המראה, מבלי באמת להסתכל על עצמם. פרצופם המתחסד התגלה בשיא תפארתו במשימת הפרס, כשהגדילו לזעום על הילה שהביעה סלידה מפותנה בכרטיס הביקור שלה, בזמן שגורג'ס פבילס זלזל ברובם, אבל הם סלחו לו בחיבה.

סער: אם תכנסו עכשיו לבר או מועדון תל אביבי, תבחינו במלא סערונים כאלה יושבים מסביב לבר. הם כולם אינטיליגנטיים, אמידים, נאים למדי אבל יותר מכל מלאים בעצמם ולא משנה כמה בולשיט ומילים יפות הם ימכרו לנו. בסופו של דבר הם רק רוצים להכניס אותנו, גברים או נשים, למיטה. סער אמנם עושה רושם של אדם אכפתי ומתחשב אבל כשמישהו קורא לחברה שלו 'בולבולון' בזמן שהוא משחק משחקים של ילד בכיתה ט' עם צעירונת בשם איילה, נדלקים אצלי לגביו כמה נורות אזהרה.

איילה: אם תכנסו עכשיו לבר או מועדון תל אביבי, תבחינו גם במלא איילות כאלה שמקפצות להן מסביב לאותם סערונים. הן צעירות, נאות מראה ומודעות לכך, אבל עדיין לא החליטו אם הן מתוסכלות או מרוצות מכך שכל הסערונים למיניהם רק מנסים לצוד אותן כל הזמן.

גורג'ס פביולס: לא הבנתי אם החרמנות השתלטה על מר פביולס או התחכום. איך זה שכשתומר נכנס לבית הוא התלבש על גואל, הטריד אותו אוראלית וגרם לו לאבד שלווה - ועכשיו הוא פתאום במחנה של סער, מנסה לשכנע אותו שהוא גיי בהסוואה. אז או שתומר רוקד בשתי חתונות ולוקח לעצמו צ'קים מהתיבה, או שהחרמנות הוציאה את הבחור מדעתו. בכל זאת, פביולס שכמותו נברא כדי לעשות אהבה.

שרה אמנו: הצטרפה לאברהם אבינו.

ארז דה דרזנר עם מסיכת נינג'ה מדבר עם אסי בטלפון (צילום: עופר בלנק)
ארז. השפוי היחיד בבית
צילום׃ עופר בלנק
מחנה אלירז

מחנה הפשוטים והעממיים. אלה שלא לוקחים את עצמם ברצינות, אבל בתכלס עדיין מתים על עצמם. מעין אוסף של כל הדחויים של החיים, שלא יכולים לסבול אנשים שמזכירים להם את מה שהם לא סובלים בעצמם. אבל אליה וקוץ בה: משפט חכם אומר, אמור לי מי חבריך ואומר לך מי אתה. וכשהחברים הטובים שלך הם עוכרת ישראל ובחור סכסכן ומתוסכל, זה אומר דרשנו אדון אלירז.

אלירז: קדמו לו נועם טור, צבר, רודריגו, ההראלים ועוד כמה שכבר שכחתי. יאמר לזכותו הרבה של אלירז, שהוא הפך לגבר הראשון בתולדות הריאליטי הישראלי שבחורות פשוט נופלות לרגליו, מבלי להראות כמו דוגמן. לי אישית אין בעיה עם הבחור, אבל מכאן ועד להבין מה כל כך מדהים בו המרחק רב. משיחות עם בחורות למדתי שאם את רווקה מתוסכלת, רוב הסיכויים שאת מתעלפת כרגע מאלירז.

הילה: בדיוק כמו צ'רלי בממלכת השוקולד, הרנטגנית זכתה בכרטיס כניסה לממלכת האח הגדול במטרה ללקק את השוקולד מאלירז. מזל שחשפו את פרצופה בכרטיס הביקור כדי שנזכה לקצת אקשן ממנה, כי פרט להבעה חלולה של מכינת מעמולים מנתיבות לא הבנתי מה לעזאזל היא עושה על המסך.

- פרסומת -
פותנה: אשת הקבבים והפלאפל של אכרם. וואללה אישי סער בדישי. חוץ מלהתפלל 16 פעמים ביום ולהשתלט על המטבח, לא הבנתי מה היא רוצה ולמה אנחנו אמורים להתלהב מהקטע שלה.

עדנה: כשנינג'ה ארז נתקל אתמול בעדנה באמצע הלילה היא נותרה אדישה כאילו היא רגילה לישון באותו בית עם מחבלים, שלא לומר מתעוררת להכין להם תה באמצע הלילה.

גואל: הוא אמנם הוריד קצת הילוך אבל לא נשכח איך חיבק את יוסף, בירך לשלום את אמא לבנה - ואז מיהר לעשות לו דיקור סיני בגב.

מחנה ארז

ואם נמאס לכם מכל המריבות המטופשות, אם גם אתם נגעלים מקרבות אגו מטופשים שנובעים מקנאת מיליון, אם אתם רק רוצים לצחוק ולהאזין לשיחות בוקר עם אסי עזר, אתם מוזמנים להצטרף למחנה של ארז. אני כבר שם. ואתם?

מקור:מאקו

1 comment: