Monday, January 18, 2010

שרה: "אני זו אני, ולא נכשלתי"

המשפחה שלה לא נתנה לה יותר משבועיים, אבל שרה הפתיעה את כולם וסגרה בבית חודשיים שלמים. המודחת הטרייה של בית האח הגדול לא אוהבת את כל הפוילישטיקים בבית, ומבקשת להבהיר - "אמרתי רק את האמת"
"לא נכשלתי, אני רוצה שזה יהיה ברור", מבקשת שרה להבהיר, דקות ספורות אחרי שיצאה מבית "האח הגדול". "מראש אמרתי שאין לי שום אסטרטגיה, אני זו אני", היא אומרת, "ואני לא אוהבת את כל הפוילישטיקים בבית. אמרתי רק את האמת".
שרה, שנמנתה על מחנה סער ואיילה בשבועות האחרונים, ליבתה רבות את הרוחות בבית ובספו של דבר מצאה את עצמה בחוץ, אבל אין לה שום בעיה עם זה. עם חזרתה לחיים האמיתיים נתקלה שרה במעריצים שחיכו לו בכל מקום והרעיפו עליה חום ואהבה. "אני מרגישה כמו בסרט" היא הסתנוורה, "אני לא מעכלת, לא תיארתי לעצמי אף פעם. לא החזקתי מעצמי כל כך".

ומי הפייבוריט שלה בבית, אתם תוהים? "זה צריך להיות ארז, בגלל המאמצים והרצון שלו. צריך להיות שם בשביל להבין".

No comments:

Post a Comment