Sunday, February 21, 2010

שונאות את איילה? יצאתן חומוס

המתמודדת הכי מושמצת של העונה יכולה לעזוב את בית "האח הגדול" בראש מורם, להסתכל על משמיציה בבוז ולדעת שכל המילים הרעות שנשפכו עליה בחודשים האחרונים נובעות מקנאה ומצרות עין. קפון נפרד מאיילה ושולח אזהרה למעריצי אלירז


איילה, סער והאח הגדול(האח הגדול)
איילה וסער. פרידה זמנית
מחנה סער מודיע בצער רב וביגון כואב על הדחתה בטרם עת של איילה. מחנה אלירז, לעומת זאת, מודיע בשמחה רבה, בנשיקות שלא מתקבלות בברכה על ידי ארז ובצ'אפחות על הגב - על עוד פרי שנקטף בדרך לסלסלת הניצחון.

אצילה כאיילה

לא זכור לי מקרה נוסף של מתמודדת בתוכנית ריאליטי שזכתה ללעג רב כל כך ובאי צדק משווע כל כך מצד בחורות מתוסכלות וקנאיות כל כך. על מה אני מדבר? קבלו שתי דוגמאות בולטות:

1. ביום שישי בערב, יסלח לי אלוהים, פתחתי את כרטיס הפייסבוק שלי. גילית שם כי אחת מחברותיי הוירטואליות רשמה בשורת הססטוס שלה, השמורה בימים כתיקונם לברכות חמות לשבת, טור שלם המשמיץ את איילה במיטב הקללות שלא תוכלו למצוא במילון אבן שושן. על צורת הלבוש שלה, על מבנה חמוקיה, על מערכת יחסיה עם סער, על הדמעות שהיא מזילה. הבחורה אף הגדילה לקנח בתיאורית קונספירציה שלמה, הנסמכת כמובן על חבר שמכיר חבר שעובד בהפקה, שגילה לה שאיילה לא תודח מהמשחק עקב התערבות לטובתה, מה שכמובן התגלה כבדיה. ולמה אני מספר לכם את זה? כי רבה הייתה פליאתי לגלות שדווקא אותה בחורה שלפני מספר חודשים ניסתה להימרח עליי שיכורה במועדון, גייסה את מלוא חוצפתה להעביר ביקורת נוקבת על התנהלותה הנשית של גברת איילה רשף. אם אז הרגשתי בחילה, עכשיו היא ממש גרמה לי לרצות להקיא.

2. לפני כחודש נדהמתי לקרוא במדורי הרכילות שבחורה מסוימת, שהשתתפה בעבר באחת מתוכניות הריאליטי, בחרה לעשות מעשה, לקום בקושי רב מהספה, ללבוש את מיטב מחלפותיה, לחמם את מיתרי קולה ולנסוע עד לבית "האח הגדול" רק כדי לעמוד מחוצה לו ולצרוח בקולי קולות שאיילה היא מכשפה. כן כן, בניגוד לכן העצלניות שרק מסתפקות בכתיבת טוקבק משתלח ובשיחות רכילות, אותה בחורה אמיצה החליטה להפגין רוח התנדבותית ולצאת לרחובות.

אז אני מבקש מראש סליחה מאלו ששונאות את איילה ובטוחות שהן קלאסה; לטעמי מדובר בבחורות ממורמרות, קנאיות ומתוסכלות נפשית, שגברת איילה רשף היא אמא תרזה לעומתן. היא מצידה יכולה לקחת עכשיו אוויר ולהתעודד מכך שהסתיימו להם משחקי החתול ועכבר עם סער, הריכולים מצד גואל ואלירז והרמת הגבה מצד אלין.

יצא חומוס בפיתה

ארז ואלירז פותרים את העניינים(האח הגדול)
ארז ואלירז. האמת כואבת
טוב, ככל הנראה ניתן להעניק את המפתחות לאלירז כבר עכשיו, וגם להכין את האמבולנסים של הפסיכיאטרים לקראת סיום העונה הזו, שכבר מוציאה את כל הדיירים מדעתם. בניסיון אמיץ ואחרון לגנוב מאלירז את הבכורה, ארז קצת יצא חומוס, ואפילו בפיתה ואפילו עם קצת צ'יפס ופחית של מיץ ענבים.

זה דווקא התחיל טוב, ארז אזר אומץ להיות הראשון שאומר לאלירז בפנים את מה שאחרים מפחדים, אלא שאז קפץ לאלירז הוריד והיה נדמה שעוד רגע הוא שולף את הסכין וקוטע לארז את קריירת הדוגמנות עם כמה חתכים בפנים. אבל - וזה חתיכת אבל - אז אלירז עשה את מה שרק אלירז יודע לעשות, כלומר להפוך את כל יתר הדיירים לחומוס עם צ'יפס. יש לבחור הזה סגנון דיבור כל כך פשוט, כל כך ישיר וכל כך לא מתנשא ואמיתי, שנראה כאילו הוא בכלל נשלף מסצנה בסרט "קזבלנקה". למעשה, אלירז הפך לבנאדם היחיד בבית שגרם לארז להקשיב.

אלין והמסמסים

אלין לוי(האח הגדול)
אלין. המיליון מתקרב
אמנם אני בטוח שמעריצי אלירז מאושרים עד עמקי נשמתם מהדחתה של איילה והצלתה של אלין, אך מבחינה טקטית מדובר דווקא בחיסרון אדיר. אלין, כפי שציינתי בטור הקודם, עשויה להפתיע ולגנוב ברגע האחרון את ההצגה, מה גם שבעקבות פרקי השבוע, היא מגובה באהבתו של ילדון מתולתל שצפוי להכריח את כל החברים בגן לסמס עבורה. דווקא הדחתה הייתה מסירה מעל אלירז איום מאד גדול. בנוסף, הדחתה של איילה מאחדת את קהל מעריצותיה סביב סער ברגע הגמר הגדול.

אב כל ההדחות

אם הפעם נתקלנו באם כל ההדחות, היכונו היטב לאפשרות שבקרוב נגיע לאב כל ההדחות - סער, ארז ואלירז. אם הבית לא ישרף עד אז, יהיה גמר לוהט.



No comments:

Post a Comment