Thursday, April 22, 2010

האח הגדול צופה בך: הרגלי הטיפוח של איילה

השיער הארוך זוכה לטיפול יומיומי אוהב, הגוף עובר אימוני ריקוד, האיפור לא מוגזם ובענייני אוכל אין מעצורים. איילה רשף, ‭,25‬ מגלה מה היא עושה בשביל לשמור על הנכסים

"העור שלי היה זקוק לשיקום אחרי היציאה מ'האח הגדול' כי אכלתי ממש גרוע ולא טיפחתי את עצמי שם. באיזשהו שלב נגמר לי סבון הפנים של ניוטרוג'ינה ולא הביאו לי עוד. אני שותה הרבה מאוד מים, שזה מאוד עוזר, ומשתמשת בקרם פנים ובסרום של קליניק שאותם לא הבאתי ל'האח‭.'‬ בקיץ אני גם משתמשת בקרם נגד שמש של קליניק. פעם בשלושה חודשים אני הולכת לקוסמטיקאית שלי, אורית, היא בראש - העין והיא עושה לי ניקוי כמו שצריך. עוד לא הספקתי לבוא אליה מאז שיצאתי, אבל אני מתכננת‭."‬

צילום: איציק בירן
איילה רשף. לא סתם יפה, גם משקיעה צילום: איציק בירן
שיער ‭//‬ שתי חפיפות ביום

"אני חופפת פעמיים ביום: כל בוקר ולפני השינה עם שמפו הרבל אסנס, לא שמה מרכך ולא מסתרקת. אני לא יכולה להתחיל את היום בלי להתקלח, ואני נורא אוהבת להיכנס למיטה ריחנית ורעננה. בבית של 'האח' הייתי מתקלחת בבוקר, ובערב, בגלל שכבר לא היו מים חמים, הייתי עושה מקלחות עם

סירים. סער היה מחמם לי איזה חמישה סירים של מים וככה הייתי חופפת ומתנקה. הספר שלי הוא רפי חובב. אני הולכת אליו כבר שנה והוא מקסים ומדהים. אני לא צובעת, אז אני הולכת אליו להסתפר ולפני אירועים עושה איזה פן או תסרוקת. אני לא משתמשת במסיכות בכלל‭."‬
איפור ‭//‬ כן אבל טבעי

"אני מאוד אוהבת איפור, אבל רק מאוד עדין וטבעי. בחורף אני משתמשת במייק-אפ נוזלי של מדינה מילאנו ובקיץ אני לא שמה מייק-אפ. אני משתמשת במסקרה של לוריאל, סומק ורדרד של מאק ואם אני יוצאת למסיבה גם שפתון ורוד חזק של איב סן לורן, שגם היה איתי ב'האח‭.'‬ שם כמעט ולא התאפרתי אלא רק בהדחות. לפעמים גם הייתי שמה צללית כזו שחורה של מאק‭."‬

תזונה וכושר ‭//‬ מכורה לשוקולד

"עוד לא ראיתי אפילו פרק אחד של התוכנית, אבל אני יודעת שנראיתי הרבה יותר גדולה ממה שאני במציאות, כי כל בן אדם שעובר ברחוב אומר לי 'יו, את ממש רזה' וגם 'יש לך תחת קטן‭.'‬ רק בגלל זה לא בא לי לראות את התוכנית. הטלוויזיה אכן משמינה וכולם אומרים לי את זה. עליתי בסך הכל שלושה וחצי קילו ב'האח‭.'‬ כל היום אכלנו ג'אנק ואורז ולחם עם שוקולד, אבל לא לקחתי את זה קשה בכלל, וכבר הספקתי להוריד אותם. לא עשיתי דיאטה, זה בא לי טבעי. אני לא מהבחורות שעושות דיאטה ולא יכולה לשמור. לרוב אין לי נטייה להשמנה. אין לי בעיה לאכול המבורגר באמצע הלילה. אני בעיקר מכורה לשוקולד, וכל שוקולד מבחינתי זה אפשרי. אני ממש לא אוכלת בריא. אין לי עניינים של לחם מלא וירקות אורגניים וכאלה. אני חושבת שאני רזה כי אני עסוקה, וכשאני עסוקה יוצא שאני אוכלת ארוחות מסודרות יחסית, ולא תוקעת הרבה. לפני שנכנסתי ל'האח' רקדתי לפחות פעמיים בשבוע בכל מיני מסגרות משתנות ואפילו הייתי מורה לריקוד בראש - העין. כשנכנסתי לבית זה היה לי מאוד חסר, ועכשיו אני מחפשת שוב מסגרת מתאימה. אין על ריקוד‭."

צילום: רועי ברקוביץ
איילה רשף, אלופה בפוזינג צילום: רועי ברקוביץ
גוף ‭//‬ מקפידה להחליק
"אני לא יכולה לסבול שיער על הגוף. לבית של 'האח' הבאתי שעווה קרה וכשהיא נגמרה התחלתי להשתמש במכשיר בשילוב עם סכין גילוח. נשארתי חלקה לאורך כל הדרך. אני בטירוף על זה, שערות סוררות אני מוציאה עם פינצטה וגבות אני עושה לעצמי כל שלושה ימים. את שאר השיער אני מורידה אצל יוליה, בדיזנגוף, בתל-אביב. אני משתמשת בבושם 'ראלף' של ראלף לורן ובקרם גוף מאותה סדרה. פעם בכמה שבועות אני משתדלת לעשות פילינג, מה שיש בבית. אני משתמשת בדיאודורנט הסגול של ליידי ספיד סטיק ואת הציפורניים אני מסדרת לעצמי, בגלל שזה דורש תחזוקה ואין לי זמן ללכת פעם בשבוע‭." ‬

7 comments:

  1. טוווווב.....

    ReplyDelete
  2. כתבה נחמדה, והיא באמת יפה...

    ReplyDelete
  3. קולי בהחלטMay 1, 2010 at 7:01 PM

    למה כולם מגיבים כאנונימים? אני הולך נגד הזרם. :)

    ReplyDelete
  4. כמה שהיא משיקעה בעצמה היא עדיין דומה לתחת שלי

    ReplyDelete
  5. אני חייבת לומר- כל הכבוד על ההשקעה! קודם כל כל אחת מאיתנו תראה יותר טוב כשהיא משקיעה בעצמה- מאשר כשהיא לא! וזה ברור ופשוט! וזה גם מראה על ההערכעה והאכפתיות שלה לעצמה ולגוף שלה- כול הכבוד.

    ReplyDelete
  6. בחורה מדהימה! איכשהו היא מצליחה להראות מעולה גם בלי להשקיע הרבה בלבוש ובאיפור, כנראה שזה סוד הם שלהם על המסך ומחוצה לו.

    ReplyDelete
  7. איילה סתם זונההההההההההההה לידעתכם

    ReplyDelete