Tuesday, May 11, 2010


1. לאכול ביצה מבושלת עם החלמון. חלמון ידוע ביכולתו כדי להגדיל את המוח ואת פריון לזכירה.

2. שב עם שתי הרגליים שטוחות על הרצפה. אמנם זה נראה מאוד פשוט, 90 אחוז של אנשים יושבים עם הרגליים שלובות, או רגל אחת מעט / מלא מעל הקרקע רוב הזמן. ישיבה עם שתי רגליים שטוחות על הרצפה עוזר לזרימת הדם אל המוח, וזה גם מסיח פחות.

3. כאשר אתם קוראים השתמש באצבע שלך כדי להנחות את העיניים. מהר יותר אתה מעביר את האצבע שלך, העיניים שלך יזוזו מהר יותר. למרות שזה אולי נראה כאילו שאתה מדלג המילים במהירות, המוח שלך מרכיב את המילים החסרות. בני אדם הם הגיוניים. לא רק באמצעות האצבע זה מגביר את מהירות הקריאה ב% 300 +, אלא הוא גם מסייע לשמור עלייך ממוקד. רוב התלמידים נוטים לנמנם באמצע הקריאה, אבל באמצעות אצבע אתה תהיה יותר ממוקד!

עובד מיליון אחוז בהצלחה!

85 comments:

  1. ננסה תודה אבויה אולי סוף סוף נעבור איזה מבחן בהיסטוריה...

    ReplyDelete
  2. חחח הלוואי ויעזור .. נקווה ...

    ReplyDelete
  3. 4. תאכלו מלא מלא מלא זיתים!

    ReplyDelete
  4. הלוואי ונצליח!!!!!

    ReplyDelete
  5. בהצלחה במבחן :)

    ReplyDelete
  6. זיתים גורמים לשכחה :D

    ReplyDelete
  7. חחחח אהבתי :) ננסה את זה ביוום חמישי במבחן בהיסטווריה :)
    וחלמון זה הצהוב של הביצה?

    ReplyDelete
  8. חלמון = צהוב..

    ReplyDelete
  9. ביצה מבושלת, הכוונה לביצה קשה או לחביתה?

    ReplyDelete
  10. לא לאכול זייתים !! זה גורם לבעית זיכרון לתווח קצר !! ל זיתי ב כ ל ל !!

    ReplyDelete
  11. אולי נעבור סוףסוף את המתכונת במתמטיקה

    ReplyDelete
  12. חחח אחלה שיטה ניסיתי, קיבלתי 98 במטמתיקה!!

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. גם אל תלבשו הפוך ולא להוריד בגדים הכל ביחד זה גורם לשיכחה לפי הקבלה

    ReplyDelete
  15. O_O מתכונת בהיסטוריה מחר...
    נקווה שיעזור ;)

    ReplyDelete
  16. זה עוזר גם להכנת שליפים יותר מהר?

    ReplyDelete
  17. חחחח מבדר ביותר איזה שטויות...

    ReplyDelete
  18. אוווווווקי נקווה שזה נכון ובאמת עוזר....:D

    ReplyDelete
  19. הלוואי ויעזור P:
    תגידו מישהו יודע מה ההבדל בין תא עצב לתא שריר??

    ReplyDelete
  20. חחח :) רק חסרים פה האלה שאומרים שזה פוטושופ!
    חחח :) וזה עוזר.. ניסיתי

    ReplyDelete
  21. חחחחחח בכל מקום יש את ההאלה שאומרים שזה פוטושופ D:

    ReplyDelete
  22. פוטושוווווווווווווופפ !!!1 XD

    ReplyDelete
  23. הכל פוטושופ!
    סתם חח נשמע אחלה שיטה, אני אנסה. תודה.

    ReplyDelete
  24. חחחחחחחחחחח עלאק פוטושופ הרגת XDDDD

    ReplyDelete
  25. תעשו ביד ליפני...

    ReplyDelete
  26. חח זה מרגיע! זה הוכח מדעית!

    ReplyDelete
  27. חחחח ממחר ממבחן בהססטורייה . .ננסה :P

    ReplyDelete
  28. פרויירט מיכאל!!חח שווה ביותר

    ReplyDelete
  29. פוטושופ!!!!!!!!! איך אתם לא רואים שזה פוטושופ?!
    LOLLLLLLLLLL

    ReplyDelete
  30. חחחח הרגתם אותי עם הפוטושופ XD

    ReplyDelete
  31. "חחח :) רק חסרים פה האלה שאומרים שזה פוטושופ!"
    חחחחחחחח הרגת אותי חחח שמע תמיד יש ת'מטומטמים האלה.

    ReplyDelete
  32. שקרי עשו את זה בפוטושופ רואים עורך גרוע יש הבדל בפיקסלים בין האמצע לצד זה פוטושופ אל תאמינו

    ReplyDelete
  33. תעשו ביד לפני זה עוזר אתם לא מאמינים איך זה עוזר בגלל שעשיתי לפני ביד קיבלתי 94 באנגלית

    ReplyDelete
  34. איזה שטויות ..

    ReplyDelete
  35. נשמע מאוד הגיוני :) יש סיכוי טוב שזה יעבוד

    ReplyDelete
  36. חחחחחח בנים בכל דבר מוסיפיםם להגיד תעשו בידד..
    חוץ מהביצהה עושים את "השיטההה" זאתת בלי קשר..

    ReplyDelete
  37. זה מזה נכון כבר ידעתי את זה :>

    ReplyDelete
  38. יפה אני אנסה את השלבים(חוץ מהראשון כי אני שונא את החלמון של הביצה, אבל אוהב את החלבון..)

    ReplyDelete
  39. יאללה עוד שבועיים מתכונת בהיסטוריה.
    אולי זה יעזור לי ללמוד את החומר ויש 74 עמודים

    ReplyDelete
  40. יאו הלוואי שזה עוזר !
    ישלנו מבחן ענק במדעים ובגיאוגרפיה ביום שישי !
    בייחד , ובאותו יום . / :
    ואז ביום שני יש לנו מבחן מפמ''ר במתמטיקה ..

    בהצלחה לכולם במבחנים . ( :
    הלוואי שזה עוזר !

    ReplyDelete
  41. מפחיד!!
    http://www.facebook.com/pages/mpyd-twnt-drkym-ntpsh-bmlmwt/107049232672616?ref=ts

    ReplyDelete
  42. לומדים את זה בפרויקט מיכא"ל

    ReplyDelete
  43. יואא רציני זה מרגיע לעשות ביד ואני רציניתתת באמתת

    ReplyDelete
  44. חחחח אני אנסה יש לי מפמ"ר מחר אולי זה יעזור =]

    ReplyDelete
  45. פוטושופ !

    חחחחחחחחחחחחחחחח , לא סתם , פשוט יש את הילדים האלה שכל הזמן אומרים שדברים לא אמתיים . P :

    ReplyDelete
  46. איזה מפגרים אתם!!!
    אין כאן פוטושופ יא נכים!!!!
    מישו כתב את זה
    והאמת,זה ממש עובד מיבחן בתנך קיבלתי 99 והציון שהיה הכי גבוהה עד עכשיו היה 76

    ReplyDelete
  47. איך לכולם יש פתאום מבחן בהסטוריה ? O:
    -.-

    ReplyDelete
  48. אאא יופי מחר יש לי מבחן באנגלית נקווה שזה יעזור !!...תאחלו לי בהצלחה :)

    ReplyDelete
  49. תנסו את זה חברה ...תקראו את החומר לפני השינה וזה יבוא בחלום !!!!!!!אין מה להפסיד...!ב-ה-צ-ל-ח-ה...!

    ReplyDelete
  50. עוד רעיון במבחן בהיסטוריה תהפכו את החומר לסיפור מפחיד או מצחיק ,וככה תזכירו יותר ...!רק במצבים האלה אנו תמיד זוכרים אה...!

    ReplyDelete
  51. חחחחחחחחחחחחחחחחח D:
    לייייייייק ! ,
    עלאק פוטושופ אהבתי חחחחח [=
    ומחר מבחן במדעים אני עכשיו הולכת לאכול ואז נראה :-*

    ReplyDelete
  52. לעשות ביד עם חלמון בישיבה עם רגליים ישרות ואסור לשכוח את האצבע;)

    ReplyDelete
  53. מי שעושה הוא פראייר הכל פה חרטאה ילדים קטנים בטח רשמו את זה

    ReplyDelete
  54. כל האנשים סטלנים בעיקר זאת שאמרה שלעשות ביד מרגיע... נראה לי אחד הטובים ז'יניקים שולטים!!!
    יש כמה אנשים גברים לכל הז'יניקים בהצלחה במפמ"ר...
    לעשות ביד או לזיין מישהו/מישהי משהו כלב/חתול/כבשה או כל חיה אחרת ניראה לי יעבוד

    ReplyDelete
  55. אלזה מלמעלה: אתה מזיין כבשים??? 0.0



    טוב נראה לי אני אנסה.. אבל במה אתה מתכוון ביצה מבושלת?

    ReplyDelete
  56. אוולי אני סופסוף יעבור מבחן באזרחות

    ReplyDelete
  57. זה באמת עוזר, למדתי על זה פעם. מומלץ (:

    ReplyDelete
  58. באמא שלי חבורה של קוקסינלים
    מי שרשם את זה אמא שלו דפקה לו מחבט בראש אחרי החביתה מהחלמון שהיא הכינה לו.

    ReplyDelete
  59. ה1 וה3 זה טכניקות מפרויקט מיאכ"ל,זה ממש עוזר!

    ReplyDelete
  60. חח כמו חבורה של סטלנים נשבל עם רגליים על הריצפה נאכל ביצה ונקרא חומר למבחן אמא שלי שולחת אותי ישר לפסיכולוג המשפחתי :P

    ReplyDelete
  61. זה ממש עוזר לפני שניסיתי את זה קיבלתי במתכונת במטמתיקה קיבלתי 96 ובמועד ב' קיבלתי 98!!!!!!

    ReplyDelete
  62. www.tube8.com
    אתר סרטוני וידאו בהיסטוריה שיעזרו לכם להבין את החומר

    ReplyDelete
  63. נחמדד..ננסה במבחן הבא...=]

    ReplyDelete
  64. וואי אמןן שזה יעזור! יום שני מפמ"ר מזורגג במתמיקה והקדימו לנו אותו... -נ.ב.: הנכה שחשב שכל אלה שכתבו "פוווטוווושווופ" באמת התכוונו לזה, כנראה שאף שיטה לא תעזור לו דאמט. -הרגתם אותי!! כל כך פוטושופ! אם מגדילים רואים שהפיקסלים לא ברזולוציה הנכונה! =]
    בהצלחה לכולם במבחנים!!

    ReplyDelete
  65. בקיצווווווור :
    בניםם:לשפשףף המון עד שיצצא השפיךך
    בנות : אם האצבע על הדגדגן עד שגורים
    או לזיין מישו :
    להכין תזין לכוס וללזזזזזזזזזזזזזזזזווז

    עשיתי אתת השיטה קיבלתי 89 בבגרות בחשבוןן :))

    ReplyDelete
  66. אני ישב על אמא שלךך מה זה לשבת עכשיו עם רגליים שטוחות כמו שאמא שלך ישבה עליי?

    ReplyDelete
  67. כמה דברים ~
    1. ל"מושקה", לכולם יש מפמ"ר במתמטיקה יום שני (כיתות ז') זה ארצי .. :( בהצלחה לכולם..
    2. אני ינסה לעשות את זה חוץ מהביצה ><
    3. מה הכוונה בלשבת עם 2 רגליים שטוחות על הרצפה ? :S

    תודה רבה מראש למי שעונה

    ReplyDelete
  68. מי שרשם על האתר בהיסטוריה www.tube8.com
    הוא פשוט אדם א-ד-י-ו-ט וחולה מין שחייב לטפל בעצמו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  69. קיצר מה שהבנתי זה שלפני מבחן אני צריך לאכול חלמון של ביצה, לעשות ביד/להזדין ואז אני אצליח במתכונת בהסטוריה....

    אה וזה שרשם על האתר של tube8 דווקא זה כן יכול לעזור להסטוריה למה צריך לעשות ביד כדי לזכור בהיסטוריה וזה יכול לעזור לעשות ביד....

    ReplyDelete
  70. איזה עילגים!! אתם לא רואים שזה פוטושופ?!?!


    חחחחחחח

    ReplyDelete
  71. איזה דוחים מי שרשמו לעשות ביד לפני מבחן,לא כל מי שקורא את זה הוא בן וגם לא כל מי שקורא את זה מעוניינת לשמוע על זה כי בנות בכיתה ז' זה דוחה כי עובדה יש ילד חתיך שכולם אהבנו אבל הוא עשה ביד ואף אחת כבר לא מעוניינת בו אז איחחסס......

    ולמה לאכול ביצה?השיטה 3 באמת עוזרת אבל לא ידעתי שהיא עוזרת כי זה כולה עם אתה צריך לחדד בידוק עיפרון או מישו מבקש מחק באמצע משפט אז לא להאבד בטקסט!!...
    ולמה נשב ככה בזמן המבחן
    ?????

    ReplyDelete
  72. עוובד !!!!
    עברתי מבחן בהיסטוריה ובאנגליית עם השיטה הזאת : )
    באנגלית קיבלתי - 92
    ובהיסטוריה קיבלתי - 96
    אחלה שיטטטה !

    ReplyDelete
  73. שמעווווווווו אתםם סחלות D:
    עללללללללללק לעשות בידד רצחתם אותיי חחחחחחחחחחחחחח
    ואני יאמץ ת'שיטות חוץ מלעשות ביד כמובן חחח:D

    ReplyDelete
  74. חחחח איזה אנשים שבורים יש פה, פוטושופ עאללקק
    וכן השיטה הזאת עוזרת זה הכל פסיכולוגי
    נקווה שיעזור למתכונת בהסטוריה יום חמישי D:

    ReplyDelete
  75. זה עובד בכלל?
    השיטה הזאת?
    מישהו ניסה??
    אם כן תגידו לי!
    יש לי מבחן ביום ראשון
    ואני צריכה לדעת אם זה עוזר...

    ReplyDelete
  76. אוקי זה די הזוי אבל זה עובד!!!!!
    למדתי ככה יום לפני מבחן באזרחות וקיבלתי 97!!!! O:
    ובשעה 9וחצי עד 10.
    זה באמת עובד!

    ReplyDelete
  77. חחחחחחחחחחח מי שהתחיל עם הפוטושופ ? אתה גדול הרגת אותי D:
    והשיטות האלה עוזרות אבל לא לכל אחד . אלו שיטות פסיכולוגיות אתם לא מכירים ? -.-
    נאממנאמאמנ כל חולי המין שפה שכותבים לעשות ביד ?
    חחחחח לכו תמצאו חיים ! D:
    אני יאמץ את כל השיטות חוץ מלעשות ביד ^^
    D:

    ReplyDelete
  78. תוכלו איזה 10000000 זיתים זה עוזר לזיכרון ויעשה אותכם גאונים רק תקראו זה יעזור עצה שלי אני ניסתי

    ReplyDelete
  79. וואי זה בא בול בזמן לבגרות שלי תודה רבה רבה אני אנסה ואגיד אם זה עזר

    ReplyDelete