Sunday, May 9, 2010

17 years old girl look like baby

its real!
check out the video




93 comments:

  1. יאו ראיתי את זה כבר זה אחד המפחידים אין דברים כאלה

    ReplyDelete
  2. היא בת 12 לא 17...
    אם זה משנה..

    ReplyDelete
  3. זה מ2005... היום היא בת 17

    ReplyDelete
  4. עכשיו היא בת 17 בסרטון היא בת 12

    ReplyDelete
  5. היא לא גודלת?

    ReplyDelete
  6. כנראה שלא!

    ReplyDelete
  7. חחחחחחחחחחחחחחחחחחח :D

    ReplyDelete
  8. מה אתה צוחק יטיפשששששש

    ReplyDelete
  9. מי אמר שהיא באמתת בגיל הזה???? (בסרטון)

    ReplyDelete
  10. "בת כמה את?"
    "17 בקיץ הבא"
    "הייתי נותן לך הרבה פחות"

    ReplyDelete
  11. חחחחחחחחחח חמודהההההההההההה

    ReplyDelete
  12. חחחחחחחחחחחחחחחחח מעניין מי יטפל בה בעוד 20 שנים....

    ReplyDelete
  13. היא צריכה להתגייס עוד מעט לא?

    ReplyDelete
  14. מי יגייס תמסכנה תגיד לי...!\:
    ראיתי עוד משהו כזה.. אבל עם ילדה בת 17 אבל פי אלף יותר קטנה . |:

    ReplyDelete
  15. מפגריים זה ארה"ב אתתה לא חייב להתגיייס שם (:

    ReplyDelete
  16. שיואו אתם מפגרים. זאת מחלה שהגוף לא גדל, הוא נשאר באותו מצב. היא בת 17 שנים, שבהן הגוף שלה לא התפתח, לא שכלית ולא גופנית.
    זה לא מצחיק, לאידיוטים שחושבים שכן.
    ולמה נראה לכם שהיא תאלץ להתגייס?! דבר ראשון, למה שיגייסו אותה?! בשום מקום לא יעשו את זה, היא לא מפותחת בשביל צבא! דבר שני - היא באמת לא צריכה להתגייס, זה בארצות הברית. ><

    ReplyDelete
  17. היה על זה כתבה פעם בראש 1...
    יש גם ילדה בת 15 שנראית ממש מבוגרת...
    שיהיו בריאות..

    ReplyDelete
  18. מסכנההה...... היא יודעת לדבר?

    ReplyDelete
  19. היא כאילו לא גודלת ולא כלום כבר 17 שנה לא הבנתי

    ReplyDelete
  20. תינוקת לנצח (=

    ReplyDelete
  21. ראיתי את זה פעם ביס דוקו

    ReplyDelete
  22. אמאללה יאווו
    הרבה בריאווות !

    ReplyDelete
  23. היא כולה לא משו

    ReplyDelete
  24. וואי, אמאאאא
    מסכנה!!
    תארו לעצמכם שהיא אפילו לא יודעת בת כמה היא , היא לא מבינה את זה !! מסכנהה היא נשארת כל הזמן באותו גודל ! וואיייי עצוב!!=[[[
    ובוידיאו אומרים שהיא בת 12 אז רק השנה היא בת 17 והיא עדיין לא גדלהה מסכנה=[

    ReplyDelete
  25. יואווו ראיתי ת'כתבה על זה ב"יס וואלה" , איזה מסכנה... אשכרה אחותה בת 13 וזה נראה מוזר שהאחות הקטנה שלה יותר גדול ממנה...=\

    ReplyDelete
  26. יוואו מסכנהה!! איזה נוני

    ReplyDelete
  27. למדריכה אצלנו היה ילד כזה איפה שהיא הדריכה !!
    הוא היה בן 17 והיה לו גווף של בן 80 מסכן ) : זאת מחלה !

    ReplyDelete
  28. לדעתי הילדה הזאת בכלל לא נראית בבבבת 12 \17 היא נראית תינוקת ..:(

    ReplyDelete
  29. לכל אלו שרוצים \לא מאמינים לזה שהילדה בת 17 הנה הכתבה : http://yes.walla.co.il/?w=2/7833/1630211
    שווה צפייה...

    ReplyDelete
  30. היא תמות מתי שהו ?

    ReplyDelete
  31. לזה שמעלי- דא! או מוות טבעי שפשוט היא תמות מזקנה [היא תהיה תינוקת מזדקנת (בגוף)] או מתאונה או ממחלה... אפאחד לא חסין בפני המוות... מזל... אתה מעריך משו רק אם יש לו סוף... מסכנה הילדה...

    ReplyDelete
  32. זה לא מצחיק בכלל .. זה עצוב.. ]]:
    איזה מסכנה..
    צריך להעריך מה שיש בחיים כי לא כל דבר ברור מאליו שיהיה..
    שיהיו לכולם חיים טובים ובריאים.

    ReplyDelete
  33. יאווו מסכננהה :\
    מה עכשיו ככה היא תשאר ?!

    ReplyDelete
  34. זה אמיתי, מי שאולי מכיר את ANDY MILOUAKINS,
    או איך שלא אומרים ת'שם שלו.. מפורסם מסטול בן 33, עם גוף של בן 10..

    ReplyDelete
  35. זה ישן ראיתי את זה בטלוויזיהה חחחח איזה מחרמנת היא !!!!!

    ReplyDelete
  36. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מפגריםםםםם !
    מה הקשר שלא יגייסו אותה !
    מבחינה גופנית ושכלית היא תינווווווקת \:
    לא קשור ליגייסו או לא יגסייו .
    ראייתי את זה בטלווייזיה :DD
    קוראים לה ברוק גרינברג OO:

    ReplyDelete
  37. קרראאתי על זה וזה ממש לא מצחייק !
    זאת מחלה נדיירה שמונעת ממך לגדול ...
    ואתה נשאר תינוק לנצח |:
    מסכננה ... :(

    ReplyDelete
  38. היא יכולה למות או שהיא תחיה לנצח ?

    ReplyDelete
  39. forever young!=]

    ReplyDelete
  40. ילדים,תקשיבו לילדה יש בעיית גדילה וזה לא מצחיק היא פשוט לא גודלת אבל מתבגרת מבחינת הגילל היא תמות מתישהוא אבל לא יודעים מתיי =]
    גם למסי היה את זה אז מה תראו איזה שחקן הוא הכי טוב בעולם!
    אז אין שום הבדל חוץ מהגודל לא צריך לרחם!1

    ReplyDelete
  41. יואו איזה באסהה להה ממש מסכנה.. אן משהו שאפשר לעשות?

    ReplyDelete
  42. שרואים דבר כזה, אז אי אפשר כבר לבכות על הצרות הקטנות שלנו!!

    ReplyDelete
  43. אמאלה אף פעם לא ראיתי דבר כזה בחיים שלי לא ראיתי דברים כילו

    ReplyDelete
  44. מסכככככככככככככנה . איזה חיים אלה !?

    ReplyDelete
  45. חחחח מזה החייזר הזה? היא גם פוזלת איכס שההורים יזרקו אותה לזבל או משהו!

    ReplyDelete
  46. אוי ואבוי יזרקו אותה לזבל?! זה משפט נוראי....אתה חולה בראש
    ח'ברה מי שכתב על שתתגייס היה לחלוטין בצחוק למרות שאין פה מקום לצחוקים.
    מצב מסובך ואל תשכחו כמה קשה זה להורים לטפל בתינוקת במשך 17 ויותר שנים, גם להורים זו עבודה לא קלה ......

    ReplyDelete
  47. טוב ברור ש90% ממי שפה נכה שכלית ...
    לכו תלמדו אנגלית יא יצורים !
    ואל תצחקו הלוואי וזה יקרה גם לכם !!!!

    ReplyDelete
  48. איזה חמודה!! לחשוב שהיא בגיל שלי, איך שהיא נראית בסרטון.... כ"כ עצוב... כל מי שצוחק-שילך לה(!)*, כי זה ממש לא נושא שצוחקים עליו!!!

    ReplyDelete
  49. אבל היא יודעת לדבר או מבינה משהו? או שהיא כבר 17 שנה אותו דבר בלי לדעת כלום?? אויי מסכנהה... מסכנים גם ההורים שלה.. :((

    ReplyDelete
  50. מה אתםם מבואסים מה תיכננתם ליראות איזה כוסייתת אחת?

    ReplyDelete
  51. כל המטומטמים האלה שצוחקים עלייה...אני יגיד לכם משהו אם היא הייתה גויה אז מילא על הזין שלי תצחקו אבל בפרופורציה אבל היא יהודייה שיהיה לכם קווים אדומים יא טיפשים! זה ילדה שלא גודלת ואתם צוחקים עליה?!? אומרים שמי שצוחק על ילדים חולים אז בסופו של דבר יהיה לו ילד חולה! החיים והמוות ביד הלשון אל תשכחו!

    ReplyDelete
  52. למי שכתב ב-14 במאי 2010 17:57
    יא חתיכת מכוער אתה לא נראה יותר טוב זה בטוח אמן אותך יזרקו לפח יא חתיכת ילד מסכן מי אתה חושב שאתה ? אין לך לב לכתוב דבר כזה ?! תתבייש יא מטומטם .

    ReplyDelete
  53. כל מי שצוחק על זה כל כך מפגר!!! זה מפחיד!!!! להתקע בגיל 6 חודשים (אני יודעת שזה נשמע נורא) אבל אולי לא שווה חיים... היא לא יודעת כלום ולא מתפחת .. היא אפילו פחות מפותחת מכלב וזה נורא..
    ועם כבר קצת ציניות עדיף להתקע בגיל 17 או 18 לנצח... זה יכול להיות נחמד =]

    ReplyDelete
  54. וואי הייתי מזיין אותה קורע לה תתחת עד שיוצא לה דם והיא מתה... כןןן לזיין תינוקות אווווו!!!

    ReplyDelete
  55. אומייגד!!!

    ReplyDelete
  56. איזה משוגעים!! זה בכלל מצב עדין!!

    ReplyDelete
  57. חחחחחחחחח האנס תינוקות הזה הרג אותי חחח בקיצור מגיע לה מה אכפת לי צריך לשרוף אותה בחיים ואז לתת לבדואים לאכול אותה מה אכפת לי ממנה זאת ילדה מפגרת טיפשה היא בטח איזה חייזר מגיע לה למות זונה בת זונה אני אכניס לה נרגילה לתחת ואז אני אכניס אותה לתנור על 200 מעלות שתמות כלבה

    ReplyDelete
  58. מה אתה דביל ?! והלוואי שזה יקרה לך !!

    ReplyDelete
  59. זה קרה לאמא שלך אחרי שזיינתי אותה וזה קרה לאבא שלך אחרי שהשפכתי עליו רוצה להיות הבא בתור יא הומו? ולכל מי שלא מוצאת חן התגובה שלי שיבוא וימצוץ לי את הזין גם אם זה בן(אם זה בן או כונפה אני אלבש קונדום) זאת דעתי שתמות העבריינית מקלדת הזאת איזה חיים מאושרים יש לה עוד אתם מרחמים על הבת זונה הזאתי שתמות ערבייה חייזרית רוצחת מגעילה אני אשסע לה את הרגליים ואת הידיים ואצחק מולה עד שתמות מדימום המזדיינת הזאת מפלצת מכשפה עושה על עצמה קסם נעורים מניאקית כולרה

    ReplyDelete
  60. אנשיייםםם רעיייים אתםםם פשוטט רעיםםם וגרועיים !!!!
    קראתי עליה במעריב לנוער מתישהו והיא כמעט מתה מזה !!!!
    והיא נתקעה שהייתה בת 11 חודשים אבל היא לא הצליחה לצמוח מנטליית ונפשית....
    אז היא מסכנה וכולם חושבים שהיא מותק ומהממת וחמודה כמו תינוקת רגילה אבל רק ישראלים לא ובגלל זה אני והמשפוחה עוברים לחול

    ReplyDelete
  61. אמאלה איזה ילדים חוליייייים ,
    אתם רבים על התינוקת הזאת ..
    במקום שתראו שיש אנשים שסובלים בעולם הזה ,
    אתם רק רבים .
    אז יאללה שכולם יכנסו לזין שלך , עם יש לך בכלל .
    יאללללה מה הקטע שלך ?
    רב פה עם כולם יחתיכת ילד חסר חייים !
    יש אנשים חולים בעולם הזה ,
    ימגעיללללל איכס !

    ReplyDelete
  62. היא בת 12 לא 17

    ReplyDelete
  63. חחחחחחחחחח אין אני בוכה גדוללל!
    לא מהזונה המעוותת אלא מהתגובות! שימו זין על העולם כאילו למישהו אכפת תעשו מה בראש שלכם מי שרוצה להגיד שהיא זונה הוא יגיד ואתם לא תסתמו לו את הפה יא שרמוטות כל מי שקילל אותה טוב מאוד תמשיכו!
    שתמות לא מעניין אותי שיזיינו אותה למוות אמן!

    ReplyDelete
  64. כל הכבוד אחי זאת הגישה ראית את שתי ההספמות הארוכות שלי 19 במאי+18 במאי הן לא נמצאות רחוק מקווה שמצאת אותן וראית אותן לפי דעתי הראשונה יצאה לי יותר מצחיקה :)

    ReplyDelete
  65. חחחח ראיתי אחי אהבתי... אני הראשון שהתחיל לקלל את הזונה המעוותת 14 במאי 2010 17:57 תגובה שלי :)

    ReplyDelete
  66. מסכנה וזה מעניין ..

    ReplyDelete
  67. ימטומטמים יש סירטון עליה באתר אחד ראיתי והמדענים אומרים שאם יגלו למה היא לא מתפתחת ימצאו תרופה לחיי נצח!!

    ReplyDelete
  68. איזה באסה זה להחליף למישהו תיתולים 17 שנה

    ReplyDelete
  69. איזו מסכנה......
    אני לא הייתי רוצה להשאל תינוקת עד סוף החיים שלי!!

    ReplyDelete
  70. אי אפשר לעשות עם זה כלום? : O

    ReplyDelete
  71. מה אתם דפוקים זה לא אמיתי כאילו דה!!!!!!!!
    כולם רואים שהיא בת שנה וחצי אולי!!!
    אם היא היתה בת 12 היא היתה יכולה לדבר!!!
    אבל היא בת שנה כולם יכולים להביא את אח שלי הקטן שהוא בן שנה ולהגיד שהוא בן 14 בטח נתנו להם כסף בשביל להגיד את זה!!!
    מה זה לא מאיתי כאילו דה!!!!!!!!!!!!!!! כל מי שחושב שזה אמיתי הוא ממש לא מהעולם הזה!!!

    ReplyDelete
  72. אמלההה איזה פחדד כל החתיכת מפגרים האלה שמקללים שירגיעו ומהררר חתיכת סתומים אתם לא רואים שזה אמיתי??? מסכנה התינוקתתת מי.נ. ש.

    ReplyDelete
  73. רגע רגע אז איך היא ניראתה בגיל שנה ???

    ReplyDelete
  74. אני מכירה את הסיפור..היא תהיה בת 17 ב-1 באוגוסט הקרוב..היא אשכרה גדולה ממני בחודשיים..
    זה נקרא תסמונת פיטר פן.
    בגיל 5 היא נכנסה לקומה של שבועיים והרופאים אמרו שלא תשרוד ובכל זאת היא חיה ככה כמעט 17 שנה,היא גם עברה שבץ ועוד הרבה מחלות.
    היא מיוחדת כבר מהלידה..היא נולדה עם רגל אחת מסובבת מאחורי הראש וזה תוקן בניתוח... מקווה שימצאו את התרופה שתעזור לה.

    ReplyDelete
  75. בכל זאת היא גדלה מאז שהיא נולדה קצת, אולי עוד 20 שנה היא נראה בת4... אולי היא תחיה יותר זמן מכולנו... אולי זה אבולוציה 

    ReplyDelete
  76. אלא איסטרר !!
    איזה מלחיצצה היא ייאוו !!

    ReplyDelete
  77. ממש מסכנה רחמיםם
    אף אחד לא היה רוצה להיות במקומההההה תהיו בטוחים בכך
    ילדה אני משתתפת בצערך על זה שאת ככה עוד כמה זמן את אמורה להתגייס לצבא ואת לא תוכלי להיות שמה ולחוות תחוייה הזאת שכל אחד רוצה לחוות אותההההההה
    יש הרבה ילדים אם דברים כאלההה אני עצמי לא הייתי רוצה לראות אף אחד במצב כזהההההה :[
    ואני מבינה אותך טוב מאוד כיי איך שאת נראית זה נראה סבל מאודדדדדד
    ואף בן אדם אין לו זכות לצחוק עליהה ,בחיים שלכם לא,כי אם הייתם כמוהה אתם הייתם מרגישים אותו דבר וכל בן אדם שהיה מגיב פה היה אומר לכם מסכנים ,אז תקחו תדבר הזה לצומתתתת ליבכםם כיי זה יכול לקרות חס וחלילה למשהו מהמשפחה שלכם

    ReplyDelete
  78. כוס אימא שלכם מה אתם צוחקים??

    ReplyDelete
  79. הפעם זה נכוןן מסכנה רצחח >_<
    טווב .. אנחנו לא יכולים לעשות כלום חוץ מלרחם ..
    חבל שזה לא עוזר..><

    ReplyDelete
  80. אתם רואים למה צריך להגיד אני רוצה להשאר צעירה?! זה מה שקורה

    ReplyDelete
  81. פוטושופ ואת הסירטון הוא יצר בMOVIE MAKER
    ובוירטואל DJ וב FL STUDIO

    ReplyDelete
  82. טוב בקיצור לכל העברייני מקלדת המסכניםם שצוחקים על אנשים כאלה.. פשוט גועל נפש לא מתביישים וברגע שאני אראה מישהו שיצחק מולי על דבר כזה אני משתקת את אמא שלו הצולעתת כושלרבאקקק הערסס שרמוטותתת! סתם אתם ילדים בני 5 שתגדלו תבינו!!
    אפילו זה שאמר למצוץ לו תזין.. מותק אני בטוחה שהזין שלך יותר קטן מהילדה הזו אז שבב בשקט בצד!!!!

    ReplyDelete
  83. מי שכתב שהיא צריכה להתגייס מ-ט-ו-מ-ט-ם זה בארצות הברית בארצות הברית זה רשות כל מי שרוצה הולך לצבא שם אבל זה ממש ממש ממש לא חובה!!!

    ReplyDelete
  84. איזה ילדהה מסכנה =[ אמל'הה איזה מוזרה...
    אהה ולכל אלא שאומרים: "זה לא יפה לצחוק.. הלוואי וזה היה קורה לכם" לכו תעשו משהו ימשועממים!!! כל היום אתם רק אומרים את זה.. כל אחד יכול לומר מה שבא לו ואף אחד לא יואמר לו על זה כלוםם!! אאם בא לי לצחוקק אזז אני יצחק אבל אני לא כזאת.. כל אחד יעשה מה שבא לו..

    ReplyDelete
  85. מסכנננה הייילדהה !
    אבבל איין מה ללהגיייד היייא נראאת ילדדה ברייאה !
    הייייא חמוודה מאאד !
    ולכל מי שצווחק עלייה ? בחלוום השביעי שלככם לא תגייעו לקרסוליים שללה אתם לא שביים ת'אצבבע שלללה !
    לכוו חפשוו ת'כבוווד שלככם !
    יוורדיים לי על ילדדה חוולהה ...
    הלווואי זהה יקררה לכם ואז נראאה מי מדבר .. !

    ReplyDelete
  86. יש מצצצב שהייא במחזווור ?

    ReplyDelete
  87. טוב שמעו זה חד המרגשים מזל שיש לה הורים כאלה מסורים ולכל אלה שצחקו אז כדי שירגיעו את עצמם ומהההר !
    ה' ישמור מה הקשר יגייסו אותה לצבא ניראלכם שיגייסו תינוקתצ אשכרה לצבא היא ממש מיסכנה שהיה לה הרבה בריאות והחלמה עם בייכלל פשר לאכל לה דבר שכזה וכן היא בעצם תינוקת לנצח תינוקת מדהימה אבל, ומה הקשר מחבור מה אתם סתומים אתם רואים שהיא בקושי עומדת ומדברת אז אתם מדברים על מחזור לתתינוקת יואו זה פשוט נישבר הלב שלא נדע מידסרים שכאלה
    הרבה אושר ובריאות להורים ולה (:

    ReplyDelete
  88. איייייזה יישן זה אני מכיירה את זה מילפני מלא זמן ..
    אבל כן זה קצת מצמרר ../:

    ReplyDelete
  89. כלכך מסכנה ירדה לי דמעה .
    והבן זונה שצוחק עלזה מת !

    ReplyDelete
  90. כואב לי הלב עלייה♥

    ReplyDelete