Saturday, May 15, 2010

עספור עונה 2

הסדרה עספור שעלתה החודש למסכים הביאה תגובות רבות ממבקרים רבים ברחבי הארץ. את הביקורות לא נוכל להביא לכם אבל תוכלו להיות בטוחים שהם משבחות. טרם עברו ארבעים פרקים בעונה הראשונה של הסדרה, התחילה להיכתב העונה השנייה. בלעדי לגולשי ynet הבאנו לכם קצת מידע מזוג הכותבים המבטיחים של הסדרה, הינה כתבתו של לורי שטטמאור:

גיא עמיר וחנן סביון, שני כישרונות מבטיחים בתחום הכתיבה הישראלית שהביאו לנו את הסיטקום "בילי", מגוון סדרות בערוץ ג'טיקס לשעבר ועכשיו גם את עספור התחילו בכתיבת עונה שנייה לסדרה המבטיחה, בלעדי ל
ynet הבאנו לכם עלילה שתפתיעה אותכם, קהל המעריצים לסדרת הפשע החדשה. הינה ראיון עם הכותב הצעיר חנן סביון:


מתי התחלתם לכתוב את הסדרה?

"אנחנו כבר בתהליכי עריכה של הפרקים הראשונים, הכתיבה עצמה התחילה יומיים לפני ליל הסדר".


יש כבר עלילה רשמית?

"יש כן. כמו שאמרתי היא בתהליכי פיתוח".


תוכלו להביא לנו קצה חוט?

"אני לא יודע מה זה קצה חוט... תפרט ואני יענה לפי מידת הצורך".


דמויות חדשות יהיו?

"כמעט כולם. מלבד ארבעת הדמויות הראשיות לא ימשיכו לשחק דמויות מהעונה הראשונה. אולי בתור כוכבי אורח".


תפניות עלילה משמעותיות יהיו?

"המון. אני לא יכול הלגיד הרבה וגם גיא לא אבל תפנית משמעותית תתחיל בסיום העונה הראשונה, מה שישנה את כול פורמט הסדרה בעונה השנייה".


תכננתם שתהיה כזאת הערצה לתכנית?

"האמת שממש לא. חשבנו עוד תכנית מגניבה שתעשיר את הנוער של היום. לא ידענו שכול כך הרבה אנשים יזדהו איתה".


העונה השנייה הייתה בראש שלכם כבר בכתיבתה של העונה הראשונה?

"עוד הפעם, ממש ממש ממש לא. העונה הראשונה הייתה אמורה לסיים את עלילת הסדרה באופן מיידי. לא לפתוח חלונות לעונה שנייה אבל בגלל הביקוש הרב של קהל הצופים והלחצים מטעם ההפקה החלטנו לכתוב סוף חדש שיביא עונה שנייה ומרתקת אף יותר מהקודמת לה".


אתה משחק את ניוטון נכון? הדמות שלו תתפתח במהלך העונה השנייה?

"אני חושב שכבר בעונה הראשונה ניוטון עובר איזשהו תהליך. אבל אני לא יגיד יותר מדי".


ובכול זאת מה עם העונה השנייה?

"אני לא רוצה לבלבל אף אחד אבל כמו שראינו כבר בפרק הראשון "המוות" של אחד מהארבעה השפיע על הרבה דמויות".


איך יכול להיות שבעונה השנייה יופיעו כול הארבעה כשאחד מהם "מת" כביכול בסוף העונה הראשונה?

"כמו שאמרתי, העונה הראשונה נכתבה מחדש אז תצפו לתפניות מרגשות".


האם גם בעונה השנייה הסדרה תתמקד בחיים באוטובוסים?

"אמרתי שתהיה תפנית בפורמט של הסדרה אז אתם יכולים להסיק שלא. החיים של הארבעה ישתנו מאוד את זה אני מבטיח. אם לרעה ואם לטובה".


דמויות חדשות שאתה יכול לפרט?

"אני יכול לפרט על ליהוק מוקדם שנערך לשחקן דורון עמית, אני יכול להגיד שלדמות שהוא עלול לגלם יקראו שגיא, והיא תהיה ה"קובי" הבא רק בהקצנה יותר גדולה".


פושע?

"ראש מאפיה איטלקית ששוכנת בארץ. עוד שני דמויות שהליהוק שלהם מוקדם הם גילת, אותה תגלם דלית לאומי, פליטת "האח הגדול 2" שהפגינה כישורי משחק מרהיבים במיוחד ואת סנטינו, חבר חדש בחבורה אותו ישחק הדוגמן אדריאנו חאובל".


מה עם הקשר בין שיר ומוטי?

"את הכול תבינו בפרקים הקרובים".


דמויות יהרגו מבהלך סוף העונה הראשונה?

"סוף העונה הראשונה תגרור הרבה תגובות את זה אני מבטיח לכם! אחרי המוות הלא צפוי שקרה בפרקים הקודמים זה נראה כאילו שה"רעים" כבר לא משתתפים בסדרה אבל אני מבטיח לכם ש"הרעים" עוד יפתיעו! עם איתי או בלי איתי".


אפרופו איתי, איך עלה הרעיון לסרגוסטי?

"תשמע לורי, סרגוסטי בעיקרון נועד להיות דמות קטנה כשהרעיון לסדרה עלה, אבל היו התפתחויות ואחרי שגילינו על הקשר המפשחתי לאיתי, והעסק המלוכלך שמתנל עם יעקוב אני בטוח שברגוסטי משך את תשומת הלב של הצופים".


ספויילר לסוף העונה?

"הרבה מהאנשים בסדרה יעברו תהפוכות עם זה מוות ועם זה עוד בגידות כמו הקודמות להם".


הארבעה ישיגו סוף סוף את האמה אלף שקל האחרונים? הם ישלמו את החוב?

"אני לא יכול להגיד אבל מה שכן, הם הולכים להסתבך עם עודד מעל הראש. במיוחד אחרי מה שגילינו עליו בפרק הקודם!"

10 comments:

  1. איזה חארטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטטה

    ReplyDelete
  2. רואים שילד כתב את זה סדר את השגיאות כתיב.!

    עונה שנייה ידוע שיהיה הראיון הזה זה חארטה.

    ReplyDelete
  3. למה למחוק את התגובה שלי? אמת שזה נכתב ב1 באפריל בFXP... אתה חייב שיהיו לך אוהדים בקבוצה, זה העניין? אתה פתטי OO"

    ReplyDelete
  4. אני מעוניין לפרסם באתר איך אני יוצר קשר?

    ReplyDelete
  5. זה פשוט שיש ילד שרצה להמשיך את הסדרה אז הוא כתב מה שהוא חושב שאמור להיות. שטויות!

    ReplyDelete
  6. חחחחח איזה ילדון חמוד

    ReplyDelete
  7. ישמצב שלא חארטה כי הכל נכוןןןן
    מי בא סקס

    ReplyDelete
  8. תזכירו לי מיזה עודד?

    ReplyDelete
  9. ייאללה תהיה עונה שנייהה מהאתם קופצים כאילו שאתם יודעים !

    ReplyDelete
  10. ברור שתיהיה עונה שנייה.
    עשו על זה גם כתבה בעיתון ..
    אבל כנראה שבאמת איזה טמבל כתב את זה כי לא קרה כלום עם עודד ><
    עודד זה כאילו קובי מחט

    ReplyDelete