Thursday, May 20, 2010

תמונות מספר מחזור של עוז זהבי

כתבה ממאקו





51 comments:

  1. נו מה הקשר גיי..מי ישמע מלא אנשים לא ניסו

    ReplyDelete
  2. הוא ממש לא נראה גיי.. היום זה נורא מקובל להיות עם שיע ארוך.. וחוץ מיזה לא כל מי שטיפה יותר עדין ויפה מכל ה"גברים" זה אומר שהוא גיי....
    תפסיקו עם הדעות הקדומות

    ReplyDelete
  3. אשכרה תפסיקו!

    ReplyDelete
  4. הוא גבר מדי להיות גיי ונוא מעשן נובלס אז כנראה שלא...

    ReplyDelete
  5. חתיך עששששש אייזה גיייי מה אתם מסטלבטיםםם

    ReplyDelete
  6. עזמה גם אני מעשן נובסל ואני הומו גאה!!!

    ReplyDelete
  7. הוא דו מיני--

    ReplyDelete
  8. הוא כ"כ סקסי מה נכנס בכם?

    ReplyDelete
  9. איזה אנשים דפוקים
    הסטריאוטיפים עולים כבר על העצבים!
    אז הוא התנסה פה ושם, הוא לא היחיד, והסיגריות שהוא מעשן לא אומרות כלום על הנטיות המיניות שלו.

    ReplyDelete
  10. מכולם !!! הוא הכי נראה לא גיי !!! אז תשבו בשקט !!

    ReplyDelete
  11. יואוו איזה אנשים מטומטמיםם!!
    זה שהוא מעשן נובלס אומר שהוא גיי?!?!
    וחוצמזה הוא לא חייב להיות גיי אם הוא זרם עם בנים הוא יכול גם להיות דו מיני (והוא לאא!!)

    ReplyDelete
  12. מה קשור גיי ?? איך גיי??

    ReplyDelete
  13. זהה שהוא זרםם עם גברים לא אומר שהוא גיי!!!!
    וזה שהיה לו שיער ארוך כול מי שראה האי יודע את זה !!

    ReplyDelete
  14. אין לכם חיים

    ReplyDelete
  15. תיקרעו את "מחפש זוגיות?" רשום שם שהוא לא חים עים אף אחתת!!!
    והוא קימת יתחתן

    ReplyDelete
  16. איזה חמווווודדד ^^

    ReplyDelete
  17. נשבר לי הזין מכל החארטות האלה!!!!

    ReplyDelete
  18. אוי תנוחו , הוא לאאאאאא גיי ! , אחד הגברים החתיכים בעולם (: .

    ReplyDelete
  19. מה קשור בגלל שהוא חתיך זה אומר שהוא לא הומו ?? 0.0 אז מה אם הוא הומו יד לכם בעיה ??

    ReplyDelete
  20. ימות העולם , אני לא יאמין שהוא הומו D:

    ReplyDelete
  21. חחחחחחחחחחחחחחחחח
    לכו תמצאו לכם חיים,ברצינות.

    ReplyDelete
  22. הוא ויון תומרקין בין המושלמים.
    משעמם לכם אתם מחפשים לגלות דברים שאת יודעים שלא נכונים.
    קנאים מי שפתח את זה הא?
    טוב.
    תקנאו בשקט.
    ביי.

    ReplyDelete
  23. אתם פשוט חסרי חיים בראש שלי!
    מה הקשר גיי ימכוערים?

    ReplyDelete
  24. בונהה אתםם מטומטמייםםם מה גיי בזהה מהה י'דפוקייםם לא מביניםם כלום מהחיים שלכםם כל פעם רק מנסים להפליל את המפורסמיםם הלוו גם להםם יש חייםםם למה להרוס להםם אותםם למההה מה הם עשו לכםם לעזאזלללל ?!?!?!?!?

    ReplyDelete
  25. מה הקשר דו מיני הוא בי

    -הוא נמשך גם לבנים וגם לבנות-
    SO

    ReplyDelete
  26. הוא לא מעשן נובלס זה רק בעספור נובלס !!

    ReplyDelete
  27. אשכרה הוא כזה גבר, הוא יכול למצוץ ל10גברים קושים את הזין ועדיין יהיה גבר

    ReplyDelete
  28. יש גם בנות שהתנסו עם בנות וזה לא עושה אותם לסביות,יש פשוט אנשים שאוהבים לנסות הכל ....

    לא משנה מה הוא ,הוא שחקן מעולה וזה מה שחשוב!!!

    ReplyDelete
  29. יא סתומים תקראוו את כל הכתבה במהקו(מה קורה)
    ויכול להיות שזה בסרטים שהוא עשה

    ReplyDelete
  30. גיי או לא גיי הוא עדיין חתיךךךךך....

    ReplyDelete
  31. חחחחחחחחח מישהו כתב שהוא מעשן נובלס אז הוא לא גיי
    למה מי שמעשן נובלס הוא אוטומטית סטרייט?! XD

    ReplyDelete
  32. איחחחח איזה הומו

    ReplyDelete
  33. די להיות אנשים חסרי שכל דיי !!
    אעלק דיי .. פ'חח .

    ReplyDelete
  34. איזה יצורים אנשיםם !!
    אז אמרו גפ אז הוא היה נראה טוב...ביג דילל...
    עלק גיי ..!!

    ReplyDelete
  35. תפסיקו להשלות את עצכמם יא חסריי חיים
    הוא הגבר הכי סקסי בארץ והוא לא הומו.
    והוא ניראה טוב מאוד בתמונת מחזור שלו אז אני לא מבינה מה כל כך שוק פה

    ReplyDelete
  36. מה זה מענין קנאים

    ReplyDelete
  37. חחחחחחחחארטה הוא לא גיי גם בספר מחזור אין שומדבר שאומר את זה אז תפסיקו לזיין תמוחח סלמתאאקק???!!
    יאללה רדו ממנו סקסי ברמות מקנאים בו שייזדינו ..(:

    ReplyDelete
  38. הוא מעשן וינסטון בכלל

    ReplyDelete
  39. מה יקנאים מממממממה ? משעמם לכם כאילו מה הבעיה שלכם איתו הבנאדם חתיך מפורסם תעזבו אותו !
    במקרה גם אני לומדת בבית ספר שלו ובתמונות הוא מממש אבל ממש אבל ממש חתיך ! אולי שונה אבל חתיך !
    קיצור תפסיקו ימשועממים כל מי שמעלה תתמנוות תסטטוסים וכול הבולשיט החרא הזה ! תקנאווווווו בשקט!

    ReplyDelete
  40. הוא מהסרט באזז

    ReplyDelete
  41. חחחח ס'ה חתיךךךך :)
    הוא לממד בבצפר שלי....במגמה שלייייייייייי!
    מגמת קולנוע....המורה שלי לא מפסיק להשוויץ מזה חחח XD

    ReplyDelete
  42. ווואייי אתם חיים בסרט..
    70 אחוז מהבנים שיש בעולם ניסו עם גברים..
    ויש את החשים הערסים האלה שאומרים איייכ הומואים וזהה..
    אז הוא ניסה עם גברים זה לא אומר שהוא הומו..
    זה רק כדי לנסות אתזה ולא לפתח אהבה..

    ReplyDelete
  43. כפרעליו הוא הכי חתיך שיש -555-
    קנאייייייייייים כולכם

    ReplyDelete
  44. הייתי עושה אותו!! בטח ישלו זין ענק!! שכיף למצוץ והוא הרבה דוחף לכוסיות בכוס שלהן ברכיבה על הזין הענק שלו אוי איזה מציצות הוא בטח קיבל בענק שלו!!!!

    ReplyDelete
  45. חבר'ה זה עוז זהבי אני מבטיח שאני התבע תבן' אדם שרשם עליי את כל החרא הזה בכל זאת שנה טובה לכולם יאלה בייי חברים

    _______________
    עוז זהבי .

    ReplyDelete
  46. חברה יש רק עוד שאלה אחת אם כולם יצאו איתי למה אתם אומרים שאני גייי יאלהסלאמת ע ל העולם

    ReplyDelete
  47. שלום לכולם זה עוז זהבי האמיתי .
    ראיתי באינרנט כל מיני הפצת שמועות שאני גיי .
    אז בואו אני יענה לכם על השאלה - לא, אני במפורש לא גיי . שנה טובה לכולם והמשך שנה נהדרת ולכל התגובות החמות שקיבלתי באתר הזה ובכלל ברשת כולה אני מודה לכולם ובעיקר לכולן !
    עוז זהבי =]

    ReplyDelete
  48. תפסיקו להשמיץ אותו אתם עושים רע לו ולכל מי שמעריץ אותו אם אתם מקנאים לכו תדפקו תראש בקיר כי אתם לא הוא כי עוז יש רק אחד אז לכל מי שאומר שהוא גיי כולם יודעים שאתם חולים לו על התחת אז אל  תנסו לעשות את עצמכם קולים בזה שאתם יורדים עליו. לכו תבנו לו מקדש בחדר עם תמונה שלו בלי חולצה ועם נרות רייחנים ותתפללו שיום אחד יצא לכם מזל לראות אותו .איש דגול

    ReplyDelete
  49. כולם יודעים שאתם לא באמת עוז אז תפסיקו להשלות את עצמכם

    ReplyDelete
  50. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, איך רואים שזה ממש ממזמןן רק הוא גיי בססדר הכי גבר שישש

    ReplyDelete
  51. הוא הומו מה אתם לא רואים והוא אמר שהוא שכב עם גברים וגם עם נשים בנות 40 הוא הומו וסוטה זה מה שיש לי להגיד עליו

    ReplyDelete