Saturday, May 29, 2010

ואו המכונית הכי קטנה בעולם חחח

31 comments:

  1. נדייייר , אייך בא לי כזאת עכשיו ! ראשוונה [:

    ReplyDelete
  2. בואנה יא זונות זה הרבה יותר גדול מבימבה

    ReplyDelete
  3. שני!!! רצתי להיות ראשון...:(

    ReplyDelete
  4. ראשוןןןןן

    ReplyDelete
  5. יא בני זונות למי בא להזדיין יוצא לי כבר שפיח!!

    ReplyDelete
  6. חחח מכונית ממש חמודה באלי כזאת יואווו

    ReplyDelete
  7. ראשון אמא שלכם!!!
    גדול!!

    ReplyDelete
  8. ענקקקקקק

    ReplyDelete
  9. איפה קונים כזאת

    ReplyDelete
  10. חח מעניין אם צריך רשיון נהיגה בשביל לנהוג בזה XD

    ReplyDelete
  11. מוכר מטופ גיר

    ReplyDelete
  12. איזה חמודה :)

    ReplyDelete
  13. י'שרמוטות מי רוצה להיזדיין איתי יצא לי שפיך

    ReplyDelete
  14. ראשוונה :]

    ReplyDelete
  15. שלישי=] חח עלק פחות קטן מבימבה חירטוטים

    ReplyDelete
  16. ttyhhddffgddddddddddddgjgjghjfg

    ReplyDelete
  17. חחחחח יואו בלי כזה XD

    ReplyDelete
  18. קלנועית לזקנים !!!!

    ReplyDelete
  19. אנונימי אמר/ה...
    איפה קונים כזאת
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הרגת אותי ידביל

    ReplyDelete
  20. חח נו איפה זה שיגייייד שזה פוטושופ , ? : D

    ReplyDelete
  21. מה זה הבימבה הזה?!?! חח

    ReplyDelete
  22. זה שאמר שיצא לו כבר שפיך והוא רוצה להזדיין :

    אז שיזדיין אם אמ אממא שללו ושפיך יוצא אחרי שגומרים זיוון .. יחתיכת חמור

    ReplyDelete
  23. זה שקילל את זה שאמר להזדיין ושפיח והכל תאכל חרא יא הומו מזדיין בתחת תמצוץ לאמא שלך חתיכת כלב מזדיין יא בן זונה כוס אמא שלך ואם בא לי להזדיין זה לא עינייך אז לך תחפש תחברים שלך (הנמלים שיש לך בזין) ותזיין אותם!!! ומה אתה ממש מומחה לעינייני שפיח אני מבין שעשית שמח שהקשבת לעצה שלי שמצצת לאימא שלך וזיינת את חברך הנמלים.

    ReplyDelete
  24. מכונית מצוייה באיטליה

    ReplyDelete
  25. חחח מוציאים את היד המכונים מתהפכת ^^

    ReplyDelete
  26. זאת לא המכונית הכי קטנה בעולם!! המציאו מכונית בגודל של מולקולה!!!

    ReplyDelete
  27. במכונית בגודל של מולקולה אי אפשר להיכנס יסתומה

    ReplyDelete
  28. חחחחח זאת שמעלייי קרעת אותי ממעניין עם צריך רישיון נהיגה לזה

    ReplyDelete
  29. לא נכנסים למכונית אבל היא יכולה לנסוע

    ReplyDelete