Sunday, May 23, 2010

Can you see the young lady? 90% can not! אתם רואים את הנערה הצעירה? תשעים אחוז לא רואים



אישה צעירה: אם אנחנו יכולים לדמיין את הגברת הצעירה לבדוק אחורה. זה שערה השחור. העין של הזקנה, האוזן שלה עינו השמאלית של הגברת הזקנה (צפו מנקודת המבט של הצופה) היא העין של הגברת הצעירה. האף של הזקנה הוא סנטרה של האדם הצעיר. הגברת הזקנה: הסנטר של הגברת הצעירה הוא האף של הזקנה, השחור מטה המפלגה, כחול ושחור הוא הפה של הזקנה. סגול "אותה קליפה", או איך קוראים לזה. הגברת הצעירה של האוזניים = העין של הזקנה.

87 comments:

  1. יייפפפפפהההה!
    חח אני ראשוןןןןןן XD

    ReplyDelete
  2. חח זה קל :P ראיתי בלי ההסברים

    ReplyDelete
  3. ווואי זה קל בלי הסבר בלי כלום

    ReplyDelete
  4. חח זה הדבר הכי קל בעולם :O

    ReplyDelete
  5. אני לא רואה את הזקנה!!

    ReplyDelete
  6. אניי מייד קלטתי את הצעירה אני אפילו לא מצליחה לראות את הזקנה..

    ReplyDelete
  7. איך 90 אחוז לא רואים את זה מה הם מטומתמים

    ReplyDelete
  8. קודם ראיתי בכלל את הצעירה ><

    ReplyDelete
  9. מוואאווה!!:*May 23, 2010 at 6:07 PM

    חחחחחחחחחחחחחלש...מוווכרר ומממפפגרר לאללה!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  10. כל העולם מכיר את זה! שלישי!

    ReplyDelete
  11. כן ראיתי את הצעירה אבל אם את כוסית כדי שלא כמו הצעירה פה יותר ואת חרמנית תוסיפי אותי לסקייפ nonamexxx1010

    ReplyDelete
  12. מי לא מכיר??

    ReplyDelete
  13. הבעיה זה לא לזהות זה סתם הקטע ...
    הקטע פה זה שזה תעתועי ראייה רואים כמה דברים בתמונה אחת - זההההההו !

    ReplyDelete
  14. לא ראיתי........... ראיתי רק את הצד.................................... תסבירו איפה האישה......... אההההההה ונכוןןןןן אנייייייייייי מלכההההההההההההההההה??????????????????????????????????

    ReplyDelete
  15. לקח לי שעתיייייייייייייים להבין מההסבר חחחחחחחחחח מילה שלא ראיתי :OO

    ReplyDelete
  16. בא לי לחפור כאן אזזזזזזזזז........... תסבלו אנשנושיםםםםםםםםםםם P: אאאההההההההה ושוב אותה שאלה.............. נכווווווווווןןןןןןן אנייייייייייייי מלכהההההההההההההה???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    ReplyDelete
  17. נווווווווו תענוווווו נכוןןןןןן אנייייייייי מלכהההההההההההההההההההההההה?????????????????

    ReplyDelete
  18. איפה הזקנה?

    ReplyDelete
  19. קודדדם את הצעיירה , אחרככך ת ' זקנה .

    ReplyDelete
  20. ראיתי גם את הצעירה וגם את הזקנה!!!

    ReplyDelete
  21. מצאתי את הכול (:
    זה קל .. איך 90 אחוז ??

    ReplyDelete
  22. זה שרשם את המספר שלו בסקייפ: זה ציור!!! אתה מפגר זה ציור היא לא אמיתית

    ReplyDelete
  23. חחחחחח אני על ההתחלה ראיתי
    ת'צעירה... חשבתי שהצעירה הזאת
    אמורה להיות זקנה וואי XD
    איזה טמטום...

    ReplyDelete
  24. אוי מגניבבבבבב ביותר!!!!!
    ראיתי את הצעירה קודםםם רק אחרי שהסבירוו ראיתי את הזקנה ענק!!

    ReplyDelete
  25. מווווווווווכככככככרררררררררר

    ReplyDelete
  26. מי לא מכיר?

    ReplyDelete
  27. ראיתי את הנערה ישר! לא קראיתי את ההסבר

    ReplyDelete
  28. מי א מכיר יש פה גם נערה וגם זקנה ישר רואים

    ReplyDelete
  29. זה הדבר הכי קל ומוכר בעולם מי הטמבל שלא רואה שהאוזן זה העין של הזקנה?

    ReplyDelete
  30. זה פשוט עם תמצאו את הנערה קודם היא האף של הזקנה
    ועם תמצאו את הזקנה האף שלה זה הנערה

    ReplyDelete
  31. מוווככככככרררררר

    ReplyDelete
  32. לקח לי זמן עד שראיתי הזקנה..

    ReplyDelete
  33. ואיי זה קל מצאתי אותה ברגע...

    ReplyDelete
  34. ראיתי!, אם תסתכלו טוב, לא בטוח שתראו, אבל ראיתי גם איש זקן, תכתבו אם ראיתם.

    ReplyDelete
  35. חח בהתחלה הצלחתי לראות רק את הצעירה,
    ואז קראתי למטה ולקח לי קצת זמן למצוא את הזקנה ^^"

    ReplyDelete
  36. גם אני התחלה ראיתי את הצעירה ואז את הזקנה...

    ReplyDelete
  37. ת'צעירה אני רואה >< ת'זקנה אני לא רואה ><"
    אני לא בסדר אני , XD

    ReplyDelete
  38. חחח הצלחתי בשניהם =]

    ReplyDelete
  39. חחח נחמדד אבל קללל

    ReplyDelete
  40. ראיתי את שניהם

    ReplyDelete
  41. גם אני לא ראיתי תזקנה בהתחלה ממש קשה לראות אותה
    אם תחסמו עם היד את האזור שבין האף של הצעירה ועד למעל האוזן של הצעירה (וכמובן את כול החלק שמעל) תוכלו לראות את הזקנה
    (עובד בקלות בתמונה הציבעונית)

    ReplyDelete
  42. בראשון ראיתי ת'זקנה !

    ReplyDelete
  43. בראשון ראיתי ת'זקנה ובשני ת'צעייירה D:

    ReplyDelete
  44. אני ראיתי בשתי התמונות את הצעירה ולא את הזקנה .. (: .. רק עכשיו ראיתי את הזקנה = O

    ReplyDelete
  45. זה גם ישן וגם קלל

    ReplyDelete
  46. אנונימי יא בן של זונה ! D:

    ReplyDelete
  47. מה מה מה??? איך רואיםםם ומה רואיםם?!~~... וואלה גם עם ההסבר לא הבנתי מישוו יכול להסביר לי??...

    ReplyDelete
  48. איזה מוזר ראיתי את הצעירה בשניות ולקח לי זמן לקלוט את הזקנה...

    ReplyDelete
  49. אני מצאתי רק בראשון ובשני לא מצאתי, ולא הבנתי את ההסבר...

    ReplyDelete
  50. בהתחלה לא ראיתי בכלל את הנשים הזקנות..

    ReplyDelete
  51. הראו את זה במובילים זה מוכר לכולם

    ReplyDelete
  52. ממש מוזר.. הצלחתי לראות את הצעירה בשניהם והייתי צריכה לחפש את הזקנה אחרי זה /:

    ReplyDelete
  53. חחחחחח , דווקא לקח לי הרבה זמן למצוא את הזקנה !
    ישר ראיתי ת'צעירה . חיפשתי ת'זקנה 5 דקות לפחות חחחח

    ReplyDelete
  54. ראיתתי בשניווות את שתהיין =] מקירה את זה..:)

    ReplyDelete
  55. איזה זקנה?

    ReplyDelete
  56. לא ראיתי כלום D:
    מה זקנה מה צעירה ? :(

    ReplyDelete
  57. ווואווו לקחחח לי איזהה 10 דקות לקלוטטט
    אבללל חזקק אש

    ReplyDelete
  58. יותר קל למצוא את הנערה מאשר את הזקנה .

    ReplyDelete
  59. רואים קודם את הנערה שעה לקח לי למצוא את הזקנה!!!!

    ReplyDelete
  60. אני ראיתי את הצעירה ולא את הזקנה :S
    לא הבנתי בכלל מה הקשר "מצאו את הצעירה" רואים אותה ישר.. אם כבר "מצאו את הזקנה" /:
    חלששש

    ReplyDelete
  61. מי לא רואה!!

    ReplyDelete
  62. נראה לי 90 אחוז לא רואים תזקנה חחח

    ReplyDelete
  63. חחחחחחח הצלחתי!!!!!

    ReplyDelete
  64. אני בהתחלה לא ראיתי את הזקנות...

    ReplyDelete
  65. אני ראיתי קודם את הצעירה ואז את הזקנה!!
    אבל מכיר!

    ReplyDelete
  66. טרילילי יובל P=May 27, 2010 at 2:43 PM

    אני בכלל לא רואה ת'זקנה OO"

    ReplyDelete
  67. קלוול מהה 90 אחוז לא מצליחים לראות ?????? 90 אחוז כהה מצליחים לראות

    ReplyDelete
  68. יואו ההסבר זה בשפה מה זה צולעת XD
    אני לא מצליחה לראות ת'זקנה,אין לי כוח לנסות וגם זה כבר עשה לי כאב ראשש P:

    ReplyDelete
  69. מוכרררררר!

    ReplyDelete
  70. אוי זה כל ישןן!!
    וחוץ מזה ממש קל למצוא את זה..

    ReplyDelete
  71. קודם ראיתי את הצעירה ורק אז את הזקנה חח

    ReplyDelete
  72. ווווווואאאאייייייי,
    לקח לי מליון שנ להבין איפה הזקנהההההההההההההה!!!!
    עד שהבנתי

    ReplyDelete
  73. השאלה היא לא איפה הצעירה - אלא איפה לעזאזל הזקנה?! P:

    ReplyDelete
  74. חחחחחח חמוד אש.....

    ReplyDelete
  75. בקושי מצאתי את הזקנה... את הצעירה ראיתי מייד חח
    ככה זה כשנמשכים לצעירות ולא לזקנות

    ReplyDelete
  76. את הצעירה ראיתי ישר, לא בעיה,
    אבל אמורה להיות פה זקנה ? חחח

    ReplyDelete
  77. פעם ראשונה שאני רואה ת'זקנה ._.

    ReplyDelete
  78. מוכר.....
    יש גם כזה עם נערה ,זקנה וגם איש עם שפם...

    ReplyDelete
  79. חחח ראיתי גםם תנערה וגם תסקנה ממש קל

    ReplyDelete
  80. לא מצאתי תזקנה ><

    ReplyDelete
  81. לאנונימי הזה :
    אנונימי אמר/ה...

    אני לא רואה את הזקנה!!
    בתמונה 1 : אם תסתכל טוווב טווב אז תראה שהצוואר ( הגרון זה לא משנה ) אז הוא כאילו הפה שלה והאוזן זו העיין ( :
    בתמווונה 2 : זה בדייוק אותו הדבר !


    ולאליייין : גממממממממממממני יכוווווווווסית שקסייייייית סקסיייייית אין לי מייייייילים !
    בתמוווונה שלך את מעלפפפפפת יש פייייייס כוווווסע שללי ?
    אם כן אני אדוה שילה !
    יש שתיייים אני היללדה השקסיייית שלא מצטלמת מווול המראה !
    מתתתתתתתתתתתתה עליייייך אהבת חיי הסקסיייייייייית לסבייייית !
    מתתתתתה עליייך זנזווונת !

    ReplyDelete
  82. מוזר דווקא אני ראיתי קודם תצעירה ולא מצליח בכלל לראות תזקנה :O

    ReplyDelete