Sunday, May 2, 2010

The expensive house in the world הבית הכי יקר בעולם



חלום!!

26 comments:

  1. חחח זה הבית שליXD

    ReplyDelete
  2. לא מצחיייק ! עללאק הבית שלך טיפשה או טיפש

    ReplyDelete
  3. כמה הוא עולה?

    ReplyDelete
  4. הבית שווה בערך 5 שקל

    ReplyDelete
  5. בהחלט שווה ..

    ReplyDelete
  6. זו אחוזה !

    ReplyDelete
  7. ראיתי ולא הפסקתי לבכות

    ReplyDelete
  8. חח מה אתם לא רואים שזה הבית שלי?!

    ReplyDelete
  9. איזה מוזר

    ReplyDelete
  10. אני לא מאמינה !!! למה פרסמו את הבית שלי? תקנאו כוולכם ! ת ק נ א ו !!

    ReplyDelete
  11. מי צריך כזה בית גדול?!?!?!

    ReplyDelete
  12. איזה שקרנייייים כל מי שאומר זה הבית שלו, זה הבית של סבתא שלייייי!
    XDA

    ReplyDelete
  13. בשביל מה זה ?....עודד אחד שגר לבד עם בית כזה גדול !!!

    ReplyDelete
  14. זה הבית שלי מי מתערב איתי שזה הבית שלי

    ReplyDelete
  15. ת'אמת ב10 שקל לא היתי קונה אותו מזה הבית המסריח הזה של שנות ה50

    ReplyDelete
  16. מזההה הביתת הזה הייתי הולכת שם ךאיבוד :D

    ReplyDelete
  17. מה מתי הייתם בבית שלי?!?!

    חח סתאאם :) יותר מידי גדול.

    ReplyDelete
  18. לא חבל על הכסף!!!!

    ReplyDelete
  19. זה הבית של ביל גייטס ..

    ReplyDelete
  20. הבית לא שייך לאף אחד הבית פנוי
    (ואני לא חושב שהוא למכירה)

    ReplyDelete
  21. בית דפוק , למה מישו צריך מאה בריכות בבית בשביל להראות שיש לו כסף?S:

    ReplyDelete
  22. מי המטומטמם שאמר שזה הבית של ביל גייטס??
    ומי שרצהה להתערב שזה הבית שלו אני מצערבת איתך שזה לא הבית שלך..
    וכל מי שמחרטט שזה הבית שלו שילך #^$%&#^%*3

    ReplyDelete
  23. מה מצאתם בבית הזה , תורידו את הבריכות נראה כמו בית-כנסת ... סתם טירה

    ReplyDelete
  24. חחח כול אלה שאמרו שזה הבית שלהם אז ממש לא תחלמו בחלום שיהיה לכם בית כזה חהחהחהחחה!!!
    5.7.2010 23:10

    ReplyDelete
  25. איזה 5 מיליון הבית עולה הרבה יותר יש בתים בישראל שעולים 5 מיליון יש מקום בישראל ששבים עולים שם 10 מיליון אז איך הבית הזה יכול לעלות 10 מיליון????

    ReplyDelete