Saturday, May 22, 2010

Girls ONLY like guys for these 2 reasons… | בנות אוהבות בנים רק בגלל 2 הסיבות האלה!

1. להיות מצחיק. יכול להיות לך את כל הביטחון שבעולם אבל זה לא שווה כלום אם אתה לא יכול להצחיק את
הבחורה. להיות מצחיק זה הדרך הכי טובה לבדר אותה . אבל אל תהיה ליצן!

2.להחמיא לבחורה, הם אוהבות את זה יותר ממה שאתם חושבים!

3. לפעמים לעשות כאילו אתם פחות בעניין וזה מכניס מתח והיא מנסה להבין למה זה קורה והיא תנסה
כבר שתחזרו להיות בעניין קצת לשחק בה זה לא רע אבל לא יותר מדי...


1. Being funny. You can have all the confidence you want, but it isn’t worth anything if you can’t entertain the girl. Being funny is a girl’s best source of entertainment from you. But don’t be a clown.
2. Complimenting the girl. They love this much more than you think.

352 comments:

  1. טוב אחי ..

    ReplyDelete
  2. כל כך עלוב,כל אישה אם מה שהיא מרגישה יש כאלה בלי חוש הומור ויש כאלה שאוהבות בדיחות כל אחת שונה
    אהבה זה דבר אינדיבידואלי לכל אדם

    ReplyDelete
  3. סתומים עד כדי כך סתומי להרוג אותכם !

    ReplyDelete
  4. רק השלישי נכוןן בערך ..

    ReplyDelete
  5. חמור זה 3 וגם סתם שטויות הסוד להתחיל עם בחורה זה לזרום וזהו

    ReplyDelete
  6. מסכימה עם שני אלה שמעליי. T.T דבילי לגמרי.. והבנות שאישרו את זה?? דמות רדודה בלי אופי.

    ReplyDelete
  7. ואם אין לך איך להצחיק אותה תן בדיחות אחי

    ReplyDelete
  8. ממש צודקת זאת מלמעלה ^
    אצל כל אחת זה שונה וכל אחת עם מה שהיא אוהבת [:

    ReplyDelete
  9. זה לא נכון..אני בת ואני בחיים לא אתאהב בבן שיעשה כאילו הוא לא בעניין שלי!!!אני אוהבת בנים ישרים שומרים את האמת בפרצוף..אם הם אוהבים אותי שיגידו..שיהיו כנים כי כמו שאמרתם בנות אוהבות מחמאות (לא יכולה להכחיש) ולדעת שמישהו אוהב אותך ומעריץ אותך זאת אחת המחמאות הכי גדולות והכי יפות שיש!!!אז בנים תיהיו כנים..

    ReplyDelete
  10. אווי הסיבה השלישית כ"F דבילית . בנות שונאות שעושים להם את זה !

    ReplyDelete
  11. אבל לא כנים מידי... עכשיו היא מתעבת אותי ><

    ReplyDelete
  12. לזאתי שמעליי... נראה לי את נראית שלא נדע D:
    בכל מקרה דבר מפגר ביותר כי לכל אחת יש את מה שעושה לה את זה ..
    וחוץ מזה אמרתם 2 סיבות ויש כאן 3 סיבות XD

    ReplyDelete
  13. כע אהה את קטנה מדיי זאת שמעליי

    ReplyDelete
  14. לדעתי 1 ו2 נכונים.. אבל 3 ? די מפגר..

    ReplyDelete
  15. אני בחיים לא יתאהב במישהו שהוא לא בעניין שלי אני פשוט יעבור הלאה ואני גם לא יתאהב במישהו שיצחיק אותי כאילו מה הקטע את יודעים כמה פעמים בנים הצחיקו ואני לא מאוהבת בהם!

    ReplyDelete
  16. בולשיט... כל אחת זה משהו אחר!
    והאמת? אם כבר הסיבה השלישית איכשהו הגיונית..

    ReplyDelete
  17. סתומים אם בחורה אוהבת אותך היא תצחק מכלללל בדיחה שתספפר גם הכי מעפנה בעולם S =

    ReplyDelete
  18. וואי מי הבת שאישרה את זה? רק השרמוטות והדפוקות בשכל שהולכות עם ערסים או ילדים קטנים חושבות ש3 זה נכון .. 3 זה ממש ממש ממש לא נכון ,
    איזה אהבלים .

    ReplyDelete
  19. כל מי שהגיב פה (חוץ ממני ) בן זונה !
    והסיבה השלישית מטומטמת וזאתי שמעלי ממש מכוערת ראיתי אותה מלא פעמים ישלה חצ'קונים !!!
    ומי שכתב אתזה חבר שלי והוא גם מכוער ! ישלו קקי בתתחת כל היום כי הוא לא מנגב את התחת שהוא יוצא מהשירותים , איכסה !

    ReplyDelete
  20. אנחנו אוהבות שמשחקים בנו אבל ממש לא יותר מדי .
    אוווהבות שמחמיאים לנו , ושונאות שלועגים לנו !
    הקטע של להצחיייק לא נראה לי!
    אנחנו רוווצות מישהו רצייני ורומנטי בעיקר!

    ReplyDelete
  21. זה לא כזה נכון.. ואני בתת!!.. ><

    ReplyDelete
  22. 3 זה שקר
    1 ו2 תלוי בבחורה..

    ReplyDelete
  23. בא לי - לקרוע את מי שכתב את זה לשניים, אחר כך לקרוע כל חלק לעוד שניים, לשפוך על ארבעת החלקים בנזין ולשרוף אותם! מה זה החראאא הזה?!

    ReplyDelete
  24. 3 זה נכון אחושרמוטה כמה שתגידו שלא בסוף יימאס לכם שהם כל הזמן רק רודפים אחריכם

    ReplyDelete
  25. כל כך נככככון.. סתמו כולם !

    ReplyDelete
  26. 3 ממש לא נכון....
    הבנות שאישרו את זה ממש מפפגגררוותת!!!
    כל בתת והאופי שלה... D:
    2 באמת נכון.....
    1- לא כזה נכווןן.. :/

    ReplyDelete
  27. אצלי נכון הכל!! אבל 3 קצת פחות..

    ReplyDelete
  28. דבר ראשון..לא יודעת מה איתכם אני רואה שלוש סיבות למרות שרשמו שיש שתיים..
    דבר שני, כל כך רואים שבנים טיפשים כתבו את זה..
    כי אף בת לא תאהב שישחקו בה..
    להחמיא עוד בסדר.. אבל בקטע של להצחיק,
    אתה לא חייב להיות מצחיק, אומנם זה יבוא לטובתך אם יהיה לך את זה..אבל היא צריכה לאהוב אותך קודם
    גם אם תהיה הכי לא מצחיק בעולם.
    קיצר, טיפשות לא חסרה אצלכם בנים

    ReplyDelete
  29. כל ככךךךךךךך ללא א ניי רקק בקטע של בנים עם פווני ושיהיו מצחייקיםםםםם

    ReplyDelete
  30. לייייייייייייייקקקקקקק

    ReplyDelete
  31. תכלס - אני בתת וזה נכון (:

    ReplyDelete
  32. מי האוטיסט שרשם את זה ..!?!?!?

    ReplyDelete
  33. חחח...פוני מה את ילדה בת 3

    ReplyDelete
  34. אפשר להסכים איכשהו עם הראשון.. אבל לא עד כדי כך..
    יש המון סיבות למה בנות מתאהבות בבנות (אני בת אז אני יודעת)
    בת שתסכים שבן יזלזל בה והיא תהיה איתו ממש רדודה!
    וכל אחד יכול להחמיא.. גם החבר הגיי יכול להחמיא לבחורה אבל היא לא תתאהב בו!
    אז תחשבו על הסיבות, כל אחת ודעתה!

    ReplyDelete
  35. אהבתי.... זה נכון...
    במיוחד 3..!!

    ReplyDelete
  36. מה? זה הדבר הכי אדיוטי ששמעתי בחיים שלי בנות לא אוהבות שמשחקות בהם בנות לא אוהבות שמחמיאים להם יותר מידי פה ושם זה בסדר אבל יותר מידי זה כבר נותן לנו לא להעריך את הבן אדם כמו שצריך ולהצחיק? כן חשוב שיהיה צחוק אבל לא יותר מידי

    ReplyDelete
  37. פיגור שכלי ומי שכתב את זה באמת לא מבין כלום :]]]

    ReplyDelete
  38. 3 ממש ממש לא נכון , מה זה השטויות האלה ?
    חחחחח ומי הבנות המסכנות האישרו את זה ? גאד
    1 ו2 עוד בסדר .. : ]

    ReplyDelete
  39. כפרעלייייייייייייייייייייייייייייייייייMay 22, 2010 at 4:44 PM

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה שטויותתתתתתת איזה ילדים מפגריםם!!

    3 זה הכי לא נכוןן

    ReplyDelete
  40. חרא יא מטומטמים!
    מפגרים!

    ReplyDelete
  41. וואו זה שיא הנכון..!!!!
    רוב המקרים לפחות, אבל הבחור צריך להיות מטופח ויפה.

    ReplyDelete
  42. כל אחד והתכונות שלו הוא צריך להיות הוא עצמו ולא לשחק אותה מישהו אחר למה זה מה שיגרום לבנות להגעל ממנו ואם הוא יהיה עצמו....תמיד תהיה מישהי שתאהב אותו....לא חייב כולן...אבל לפחות אחת... (;

    ReplyDelete
  43. הראשון .. הוא נכון רצח ;)

    ReplyDelete
  44. אהה ומי שכתב את זה למעלה ^ זאת בת [חח..זאת אני ] :)

    ReplyDelete
  45. מה קשור?????????????????!
    בנות מתאהבות בבנים בגלל שהם מתנהגים רגיל ולא עושים פוזות או מתנהגים כמו ערסים !
    עם כל הכבוד ואין הרבה תחסכו מאיתנו את השטויות האלה...

    ReplyDelete
  46. חח בעצם שניים למעלה XD

    ReplyDelete
  47. בעצם שלושה XD

    ReplyDelete
  48. זה לא אמיתי.. זה תלוי בבחורה ואמרתם שתי סיבות.. אנשים צריכים ללמוד לשקר טוב יותר אתם מתחילים להימאס עליי

    ReplyDelete
  49. נוו את זה כתבתי [אני בת חח] :"כל אחד והתכונות שלו הוא צריך להיות הוא עצמו ולא לשחק אותה מישהו אחר למה זה מה שיגרום לבנות להגעל ממנו ואם הוא יהיה עצמו....תמיד תהיה מישהי שתאהב אותו....לא חייב כולן...אבל לפחות אחת... (;"

    ReplyDelete
  50. תיהיו עצמכם אם לא תמצאו את עצמכם גרושים שנה אחרי החתונה

    ReplyDelete
  51. 3 נכון רקק לחלק .
    אם מי שאני אוהבת יעשה לי קטע כזה D :
    אני אחזיר לו .
    אני אגרום לא לקנאא ..
    ואז הוא יחזור אלי על 4 אם הוא באמת אוהב אותי ..
    ואם לא ?
    אזז שיהנה ..

    ReplyDelete
  52. שמעוו ... הכל נכון חוץ משלוש !!
    אני לא מכירה בת אחת אפילו שתתאהב במישהו שלא בעניין שלה...
    זה נכון שכל בת אוהבת משהו אחר וסוג אחר של בנים... אבל זאת השיטה שתעבוד על כל אחת :
    בנות אוהבות שמחמיאים להן הרבה !! ואין בת שלא אוהבת את זה , וזה נכון.. וכל מי שאומרת שלא סתם מחרטטת ...
    אם אתה מצחיק זה מוסיף לך המווון !! אבל אף את לא תתאהב בך רק בגלל שאתה מצחיק, אתה צריך להיות אליה נחמד, ורומנטי (:
    אם תראה למישהי שאתה לא בעניין שלה היא כבר לא תהיה בעניין שלך... בנות לא אוהבות שהן צריכות לרדוף אחרי מישהו, הן צריכות שיראו להן שאוהבים אותן....
    קיצר - אם אתה דלוק על מישהי אל תשחק אותה שאתה לא שם עלייה - הפוך ! קודם כל תנסה להתקרב אליה תוך כדי שאתה מצחיק אותה הרבה ומחמיא לה על דברים כמו האישיות שלה והיופי שלה ~ זה ירמוז לה שאתה בקטע שלה, לא להחמיא על בגדים !! ~ זה לא מעניין אף בת אם אתה אוהב את החולצה שלה, הן רוצות לדעת מה אתם חושבים עלינו..
    ואחרי שאתה מרגיש שאתם ממש קרובים ~ תגיד לה שאתה אוהב אותה ... בנות צריכות לדעת שאוהבים אותן זאת המחמאה הכי גדולה, אם תגיד למישהי שאתה אוהב אותה אתה תעשה לה את השבוע 3> כאלה אנחנו... מסובכות.. אבל כשמכירים אותנו מספיק טוב זה כבר לא כל כך קשה לכבוש אותנו (:
    בהצלחה D:

    ReplyDelete
  53. דווקא זה נכון . אני אוהבת שבנים מצחיקים אותי , ואני אוהבת מאוד שמחמיאים לי :) .
    חייים שלי !? אתה אהבת חייי !!

    ReplyDelete
  54. ואי השליישי הזה כל כך גרוווע כאילו בת בחייייים לא תסכיים שיחשקו באה וזה להפך יפפפפפגע באה יותר ~~ עלוווב !

    ReplyDelete
  55. בנים, פשוט תהיו עצמכם. היא תאהב אתכם? יופי, לא תאהב? כנראה היא לא בשבילכם. תעברו הלאה ותמצאו את האחת שבאמת מתאימה לכם ושלא תצטרכו לשנות את עצמכם ולנסות להרשים אותה

    ReplyDelete
  56. חחח חברה היום זה ביגלל כםף,יופי ומחונית טובה

    ReplyDelete
  57. WTF אמרו בגלל 2 סיבות ונתנו 3 !!

    ReplyDelete
  58. פחחחח ..
    די די להיות משועמממיים !

    ReplyDelete
  59. תפסיקוו לרשום הרצאוות !
    אין לכםם חיים ?!

    ReplyDelete
  60. רק 3 נכון איך שהוא

    ReplyDelete
  61. אני רוצה *גבר* לא סמרטוט !
    זה מה שחשווב !

    ReplyDelete
  62. למי שכתבה את זה "אני בחיים לא יתאהב במישהו שהוא לא בעניין שלי אני פשוט יעבור הלאה ואני גם לא יתאהב במישהו שיצחיק אותי כאילו מה הקטע את יודעים כמה פעמים בנים הצחיקו ואני לא מאוהבת בהם! "
    את כניראה לסבית אחותי XD

    ReplyDelete
  63. כל בתת והדעות שלהה
    לדעתיי זהה די נכון :)
    חוץ משחייבים להיות מצחיקים... כל כך לא ! אם יהיה בן שהוא לא טוב בלהצחיק והוא ינסה להצחיק הוא יצאא מפגרר לגמרי.. אם באלו טבעי להיות מצחיקק סבבה .. אבל לא לפי זה אנחנו בוחרות=]

    ReplyDelete
  64. WTF זה כזה בולשיט..
    אם תצחיק את הבחורה יותר מידי היא לא תיקח אותך בתור מישו רציני.. זה כזה בולשיט ><
    וכשמחמיאים לבנות אז לעשות את זה ברצינות ולא סתם כדי להתחיל איתן.
    זה פשוט שטות אחת גדולה..

    ReplyDelete
  65. א=מ=י=ת=י אין מה להוסיף!

    ReplyDelete
  66. אל תהיו מפגריים .. חתיכת חירטוט הביאו לכם פה ,
    תהיו חמוודים זה הככככל (:

    ReplyDelete
  67. קודם כל ! .. להצחיק בחורה זה דבר מדדהים ! .... וזה עוזר חבל על הזמן ..
    להחמיא כאילו ברווור אבל לא יותר מידי .. הילדה לא תיקח אתזה יותר ברצינות ..
    לכל הבנים תקשיבו זה חשוב : בחיים אל תגרמו לבת להרגיש שאתם לא בקטע שלה כדי שהיא תתקרב זה כל כך לא עוזר .. הבנות מבינות לאט מי בקטע שלהם ומי לא .. אני בת וזה קרה לי כ"כ הרבה פעמים .. הבנים ניסו לגרום לי לקנא בזה שהם הלכו עם בנות אחרות .. ואני בהתחלה די אהבתי אותך אבל אחרי שהם עשו אתזה זה גרם לי לשכוח מהם לגממרי ! ..
    זה כזה דפוק לעשות אתשה .. אתם מראים לה שאתם לא אוהבים אותה אז היא תקננא ?!?!?! למה נראללכם ?!
    אנחנו לא עם פשוט זה ידוע אצל כל ילדה יש דברים שמדליקים אותה .. דברים שונים מילדות אחרות מה לעשות .. אף אחת לא דומה לשנייה ..
    קיצר אולי אצלכם הבנים זה עובד שאנחנו גורמות לכם לקנא ואז אתם רצים אלינו ! .. זה נכון !
    אבל חוץ מזה כל אחת והבקשות שלה ..
    שיהיה לכם יום טוב ונעים ..:)

    ReplyDelete
  68. טווווווב אחייייייי .
    מזה אנחנו חנוניות ?!
    1.חתיייייך ויפה אשששש
    2.נחמד , אוהב , דואג , לא מסתכל על בנות אחרות .

    ReplyDelete
  69. ישקרנים חארות ....!

    ReplyDelete
  70. זאת שמעליי ( התגובה הארוכה) .. לייייק ! XD

    ReplyDelete
  71. יאווווו איך נכוןןן D:

    ReplyDelete
  72. מה אתם רציניים ??
    מה בנות כל כך אוהבות בבן שמשחק בהן? גם אם זה קצת! (ואני בת) זה הכי לא נעים בעולם שמשחקים בך

    ReplyDelete
  73. יש פה 3 סיבות כפרה

    ReplyDelete
  74. רק הסיבה השלישית נכונה, אני בת, ובאמת שצריך קצת לשחק בבנות בשביל להכניס מתח ואקשן . אולי לא כולן אוהבות את זה, אבל אני כן D:
    ובאמת שמחמאות יכולות לעשות לנו את היום, אבל אני לא אתאהב במישו רק כי הוא מחמיא לי :P

    ReplyDelete
  75. למה קטלניות עצותת בני זונות פשש אהבתיי

    ReplyDelete
  76. עכשיו אני יהיה מהלא קשורים האלה:
    ראשון!!!!!!!!!!
    (;

    ReplyDelete
  77. גם אני בת ואני לא סובלת שמשחקים איתי
    זה כל כך מוריד לי מהבנאדם כשעושים את זה!

    ReplyDelete
  78. אני בת ו...הראשון מממאוד נכון!! D;
    והשני..קצת נכון...זה לא כזה חשוב...זה פשוט יותר חשוב לבנות מאשר לבנים:P
    והשלישי....בולשיט אחד *גדול!!*
    אני נפרדתי מהחבר שלי בגלל הסיבה השלישית .באמאשלי

    ReplyDelete
  79. כ"כ נכון הכל!! חוץ מ3 שאני לא ממש מסכים

    ReplyDelete
  80. כלכך לא . ><"
    בנות מתאהבות בבנים בגלל מי שהם .

    ReplyDelete
  81. אתם חיים הסרטטט הדבר האחרון שבנות אוהבות זה שמשחקים בהםםם

    ReplyDelete
  82. בן שמנסה להראות כאילו הוא לא בעניין של משהי היא תעשה כמעט הכל כדי להשיג אותו ושהיא תשיג אותו ירד לה ממנו
    !!!
    מניסיון

    ReplyDelete
  83. כל כך כן ..הכלנכון כלהבנים שיש להם הרבה ידידות...יש להם אתהאופי הזה זה ופי מצויין אם כל הבנים היו ככה

    ReplyDelete
  84. אישה צריכה מגבר שהוא יאהב אותתתתה !!!!!

    ReplyDelete
  85. נכוון בייווותתתרר

    ReplyDelete
  86. ממשש לללאאא .....
    ממש אבל ממש ממש לא !

    ReplyDelete
  87. בולשיט... כל אחת ומה שעושה לה את זה, יש כאלו שלא אכפת להן אם מצחיקים אותן או לא, ויש כאלו שזה שמחמיאים להן יותר מידי רק מביך אותן יותר, ואני אישית שונאת כשמשחקים בי, אני אוהבת כשישירים איתי ולא מתעלמים ממני כדי להתחיל איתי, כל אחת והטעם שלה.

    ReplyDelete
  88. הראשונה והשנייה נכונות אבל במידה!
    והשלישית אני הייתי ניפרדת ממישהו אם הוא היה עושה את זה!
    בקיצור,כול אחד יהיה מי שהוא ואם היא אוהבת אותו אז יש לו מזל ואם לו שחררו...
    :)

    ReplyDelete
  89. כלכך לא נכון , :|

    ReplyDelete
  90. מה הקשרררררררררררר?!
    אם אני יראה שהבן לא מעוניין בי אז אני ממשיכה ..

    ReplyDelete
  91. זה ממש אבל ממש לא נכון !!
    אני לא אתאהב בילד רק בגלל הסיבות האלה !

    ReplyDelete
  92. אחת שיודעת 3>May 22, 2010 at 7:12 PM

    כל אחת איך שהיא מרגישה ..
    לא צריך להראות נלהב מידי בקשר אבל גם לא להתנהג כמו דביל ש''לא אכפת לו'',
    צריך להחמיא אבל לא יותר מידי להתחנף
    וכן מצחיק זה טוב אבל לא רק ..
    קיצור תתנהגו בטבעיות <3

    ReplyDelete
  93. אבל זה 3 סיבותXDD

    וחלק נכון..

    ReplyDelete
  94. כאילו איככ.. כמה שזה לא נכון הדבר היחיד שנכון זה 2 וגם לא במקרים של כולן....

    ReplyDelete
  95. ראשון.. הבן לא חייב להיות מצחיק אבל שלא יהיה אדיש..
    שני... כל כך נכון!! הדבר שבנות הכי אוהבות זה מחמאות אבל לא בהגזמה
    שלישי... לאא!! בנות אוהבות ישירות.. אבל לא יותר מדי זה יכול ליגרום לה להיות מובכת..

    ReplyDelete
  96. פאק , זה כלכך נכוווווווווווון .
    לפחות אני חוושבת ככה ;]
    אבל גם חשווב מי הבנאדם , הוא יכול להיות חרא של בנאדם אבל מצחיק . מה זה יעזור לי בחיים ?
    חחחחחח ~ חפרתי ~ .
    ביייייייייייייי =]

    ReplyDelete
  97. איזה בולשיטטטטטטטטטט!!!!

    עלוב ביותר...!

    ReplyDelete
  98. אם יעבדו ככה מהתתחלה , למה לא ?
    יש כאלה נדבקים לתחת , ואז נזכרים במה בכללים האלו , להיות קשים.. שזה הכיי מוריד!!
    גבר שרודף אחרייך ורק אחר כך נזכר להיות קשה..
    אז תתחילו עם הכללים האלו מהתתחלה , רוב הסיכויים שזה באמת יעבוד!

    ReplyDelete
  99. יש 3 סיבות יא קוקסינללל וחוץ מזה רוב הבנות יאהבו בנים רק בגלל מי שהם.. לא יותר מזה.. !!

    ReplyDelete
  100. עצה לחיים -
    1, 2 זה טמטום גמור
    3 זה עוד איכשהו נכון חלקית (אם עושים את זה נכון)

    ReplyDelete
  101. חח להיות מצחיק עלק..יש סוגים של הומור חלק גורמים למשיכה חלק לא תלוי..בנאדם גם יכול להיות מצחיק ולהיתפס כסתם ידיד בדרן נחמד בעיני הבחורה..(וזה רע!)
    ומחמאות עובדות לפעמים ברגעים המתאימים וכאשר הן באות בכנות..בינינו כמה פעמים בת זרמה עם מישהו שישר החמיא לה פחח לא עובד סתם ככה..
    האמת היא שהסיבה השלישית הכי נכונה מכל הסיבות למרות שהיא נשמעת הכי מופרכת..אבל זה עובד על בנות בין אם הן מסכימות עם זה ובין אם לא חח..תאמינו לי:]

    ReplyDelete
  102. כ"כ לא נכוןןןןןןןןןן !
    מי הדפוק שכתב אתזה *O*

    ReplyDelete
  103. 1 ו3 זה יותר לסטוצים וכאלה ו2 זה יכול ליהיות גם וגם

    ReplyDelete
  104. שום דבר ממה שכתוב פה נכון !
    זה ממש בולשיט
    1- בנות אוהבות שמצחיקים אותם..אבל לא כל בת מתאהבת בכל בן שמצחיק אותה.. אם זה היה ככה.. בנות היו מתאהבות ב20 בנים באותו הזמן.
    2- סבבה בנות אוהבות שמחמיאים להם אני לא מכחישה..
    אבל מצד שני אם מחמיאים יותר מידי והבת לא בדיוק מחבבת את הבן הזה.. זה כבר מתחיל להעיק ולהציק.
    3- שום בת בעולם לא אוהבת שמשחקים בה ושגורמים לה לקנא. הבנות שאוהבות את זה הן שרלועות רדודות וחסרות אופי לחלוטין.
    אם בת רואה שבן לא בקטע שלה היא ממשיכה הלאה..!

    ReplyDelete
  105. האמת שאחד הדברים שבאמת אניי מחפשת בבנים זה אחד שמצחיק ..
    כל השאר חרטטה !
    אם בן יבוא ויגרום לי לחשוב שלא בא לו עליי , אני יחשוב שלא בא לו עליי ולא יכריח אותו לאהוב אותתי ! :S ובקשר למחמאות , ברור שאני לא רוצה שלא יחמיא לי אף-פעם , אבל גם לא ברמה שזה כבר יהיה מגעיל ...

    ReplyDelete
  106. וואי כמה חפירות,זאת הסיבה שאסור לתת גישה לבנות לטיפים של בנים בשביל בחורה.

    ReplyDelete
  107. מסכימה עם זה!
    וגם שיהיה כישרון או תחביב..לא בנאדם משעמם כזה..

    ReplyDelete
  108. אני אוהבת מישהו שיצחיק אותי הרבה,
    שיהיה ג'נטלמן, שלא יהיה חנון, שיהיו לו טרנדים מגניבים כאלה, והכי מושך אותי מישהו שבנות אחרות גם אוהבות אותי ואז אני מקנאה ורוצה גם :P

    ReplyDelete
  109. זה נכון בדיוק כמו העובדה שיש לי חצ'קו ענקי אדום בתוך העיין(ואין לי) אז ככה שאתם יוכלים להסיק בעצמכם

    ReplyDelete
  110. 1.איזה בנות אישרו את זה?!XD
    2.למה אתם חושבים שאלו הסיבות היחידות בעולם?
    3.חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח למה רק כמה בנות מאשרות את זה וחושבות שזה ככה אצל כול הבנות??
    4.אם כבר אז רק 1 ו 2 נכונים
    5.זאת קבוצה דפוקה חחחחחחחחחחXD

    ReplyDelete
  111. אבל זה נכון שעם אתה מחמיא למישהי היא יותר בעניין
    ועם אתה מצחיק אתה נמצא במרכז וכולם מצידך
    יפה אחי אהבתי את של הסיבות וזה נכון:)

    ReplyDelete
  112. גם בגלל החיוך !!

    ReplyDelete
  113. בידיוק מילה=]

    ReplyDelete
  114. דיי נכון..
    רק שאת שלוש הייתי משנה ל"אל תהיו שפוטים מידי!!!"
    זה דיי דוחה

    ReplyDelete
  115. לדעתי.. מצחיק, גברי (לא ערס גברי חח שלא יהיה בלבול) ומכבד :)
    אבל מה שכתוב נכון אבל זה לא הכל :)

    ReplyDelete
  116. הכלל נכון אבל השלישי לא בדיווק .. :]
    וייש עוד :
    1. אופי לא של בחור שחש תעצמו
    2. החיוכים שהוא מביא לך (:
    3. לחבקק המוןן (:
    4. לומר שהוא אוהב אותך (:

    וייש עוד . ><"

    ReplyDelete
  117. מפגרים ! זה כאילו 3 סיבות במקום 2 וזה אומר שבנות טיפשות כי הן לא יודעות לספור ! איזה שוביניסטים !!!

    ReplyDelete
  118. כל כך נכון !
    דור בנימין

    ReplyDelete
  119. זה כ"כ דפוק!מי שכתב אתזה לא מבין כלום מהחיים שלו!!
    אולי בנות אוהבות בנים מצחיקים-אבל יותר מדי זה מעצבן...
    ומחמאות זה סבבה-אבל יותר מדי זה נשמע מלקק ושקר...
    ואם בנים ישחקו עם בנות-הן ירדו ממנו [או יפרדו תלוי אם הם ביחד]..מניסיון!!בנים שמתחילים עם אחרות גורמים לבנות לעבור הלאה [הוא לא פנוי-צריך לרדת מזה]

    ReplyDelete
  120. זה ממש נכווןןןןןן :( וזה עצובב (במיוחד השלישי)

    ReplyDelete
  121. "קצת לשחק בה זה לא רע אבל לא יותר מדי..."

    אזזז אממ זהה רעע מאווווווד ! בנות ממש לא אוהבות אתת זהה !

    ReplyDelete
  122. הזאת המגניבהMay 22, 2010 at 9:06 PM

    אתם טיפשים ממלא סיבות אבל שתיים עיקריות:
    1) יש 3 סיבות לא שתיים
    2) הם מטומטמות
    3) הם לא נכונות

    ReplyDelete
  123. כ"כ נכון!!

    ReplyDelete
  124. מה שדפוק זה שאתם באמת מקשיבים לדברים כאלה...
    דברו עם חברים שלכם, תגיעו למסקנות יעילות יותר מאלה...

    ReplyDelete
  125. פיי איזה נכון זה!!!!!!!!!!!!!!1

    ReplyDelete
  126. שטויות , כל בת והקטע שלה

    ReplyDelete
  127. חחחחחחחחחחחחחחח איזה שטיות ..

    ReplyDelete
  128. טוב אחי, אהבה זה דסר הרבה יותר מורכב מזה,
    תאמין לי, יש מספיק אנשים בעולם שהם לא מצחיקים ולא משחקים אותה קשים להשגה שמצאו אהבה. אז חמודים, אם זה מה שאתם חושבים שיגרום לבחורה להתאהב בכם מיד אתם חיים בסרט, ודרך אגב, לכל בחורה יש את הסיבות שלה להתאהב במישהו וככה גם גברים.. אז צאו מזה..

    ReplyDelete
  129. אוקי , חלק נכון .
    אבל לשחק בנו זה דבר לא יפה ! נו נו נו !
    תנסו להיות רגישים כי אז נרצה אותכם
    וגם תהיו חמודים , ג'נטלמנים , תסתכלו עליינו ותחייכו חיוך יפה כזה...קיצר תהיו מה שאתם מרגישים כלפינו זאת לא שיטה זאת הרגשה

    ReplyDelete
  130. זה בכלל לא נכון ..
    זה תלוי באיזה בחורה ..
    אהבה זה לא אותו דבר..
    זה הרבה יותר מורכב מזה !

    ReplyDelete
  131. בתור בת אם ככה חבר שלי היה מתחיל איתי לא נראה לי שהיינו חברים
    עצות מטומטמות...תהיו אתם...אבל הדבר היחיד שהייתי לוקחת זה תמחמאות...אבל לא לחרטט בכל אחת יש משהו יפה, משהו שאתם אוהבים, תגידו לה את זה

    ReplyDelete
  132. מי ההומו שכתב את זה? אני רוצה לדעת איזה בת תצא איתו?חחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  133. בערך נכון..

    ReplyDelete
  134. האמת ש כולום אומרים שטויות שטויות
    אבל ה3 זה הכי נכון..ו1 גם
    כאילו מי רוצה בתכלס שהחבר שלה יהיה רציני כזה?
    הכי כיף\זה חבר מצחיק שטותניק (במידה) שאפשר להתנהג כמו 2 סתומים ביחד ולזרוק על הכל זין.
    ו3? זה פשוט ככה..אם זה בא בקלות זה הולך בקלות,תהיו בטוחים.
    הספק הזה שהבן משאיר לבת גורם להשתגע..

    ReplyDelete
  135. יש שלוש אחי מה אתה לא יודע לספור?

    ReplyDelete
  136. זה מוסיף מאוד להיות מצחיק ובוא נגיד שזה יתרון גדול ביותר, אבל לא להיסחף מתוקים -
    אם יש מישהו לא מצחיק, זה לא אומר שאני לא אתאהב בו ...
    2 ו 3 נכונים,
    אבל יש עוד מיליון סיבות שיגרמו לי להתאהב בגבר ...
    בטח שלא רק אלה !

    ReplyDelete
  137. חבר'ה... 3 זה לא... אנחנו לא אוהבות שמשחקים בנו.... זה מרתיע.

    ReplyDelete
  138. אני בתתתתת ואניי כל כךך שונאתתתת שבנייםם גורמייםם
    להרגישש שמשחקיםםם בייייי..!!! 2 זהה יכולל להיוותת הכיי נכוןןן!

    ReplyDelete
  139. חחחח כולם פה ילדים קטנים
    אתם כל כך קטנים שאתם אפילו עוד לא מבינים כמה שזה נכון מה שכתוב פה..
    כל הבנות שאומרות "אני בחיים לא אתאהב במישהו שיהיה מגעיל אלי" פחח טוב בסדר וממש ידליק אותך שהוא יהיה סמרטוט ויגיד לך שהוא אוהב אותך ולא מפסיק לחשוב עלייך... GIVE ME A BREAK

    ReplyDelete
  140. חחחחחחחחחחחחחחחחחחח יואו שבו שבו בשקט למה מה אתם מבינים בחיים ?
    ומי הבנות הדפוקות שאשרו את זהההההה ?
    חחחחחחחחח שטויות !

    ReplyDelete
  141. זה דיי שטויות... כי כל אחת והקטע שלה לא כולם אוהבות את הבנים האלא כל אחת שונה מהשניה..

    ReplyDelete
  142. אז כנראה שאתה התנהגת מגעיל אם אתה מדבר ככה...
    ואני בטוחה שיש פה גדולים ממך....

    ReplyDelete
  143. אני בתת ואני יודעת מה:

    1.חתיך
    2.אישיות (כל אחת והאישיות שהיא אוהבת בו )

    ReplyDelete
  144. זה כזה חרטה... אני לא מאמינה שבנות אישרו דבר כזה.... בת שרואה מישו שהוא לא בעיניים שלה יורדת מזה....ו2 הסיבות הראשונות זה כל בת והאופי שלה...

    ReplyDelete
  145. בת שמבינה עניין .May 22, 2010 at 11:01 PM

    ~ אני בת , ויישלי גם חחבר רק שתדעוווו . ~
    קראתי פה כל תגוובה ותגוובה באמת !!
    ואני חייבת להגייייב !
    אאז ככה .
    1 ) נכון , בהתחלה .. מה שמושך בנות זה החוש הומור של הילד .
    2 ) ככן . אני לא אכחיש . כשחבר שלי מחלק לי מחמאוות , אני מאווד אוהבת אתזה .
    3 ) אווקי . בנים , זה בשבילכם !!
    בחיים , אבל בחיים אל תעשו אתזה !!
    אם תעשו אתזה , פשווטו כמשמעו .. הבחוורה לא תהייה שלכם ! אפפעם . היא תמשייך הלאה .
    ~ ~ ~
    והנה טיפים לכם , הבנים . מה בנות הכי אווהבות ?
    1 ) אנחנו אוהבות בנים שמכבדים אותן .
    2 ) אנחנו אווהבות בנים עם ריח טוב [ זה חשווב ! ]
    3 ) אנחנו אווהבות בנים רוומנטים [ לא רומנטי קיטשי , אבל חמווד כככזה > < . ]
    4 ) אנחנו אווהבות שאתם מתייחסים אלינו . רק אלינוו . כל התשומת לב - אלינו .
    5 ) אנחנו אוהבות את הבנים שיש להם אופי טווב .
    ^ ותווספת קטטנטטנה . גם יופי לא יזייק ! DDD : ^

    ReplyDelete
  146. שטויות... שטויות... שטויות.... !

    ReplyDelete
  147. בולשיט. מישהו כתב את זה והחליט להוסיף "בנות אישרו שזה נכון" כדי להשיג עוד קהל. את מי שאלת, שתי ידידות (אם בכלל)?
    כל אחת נמשכת לדברים אחרים (ואגב גם למראה אחר... למשלאני כן חושבת שבראד פיט חתיך, אבל הוא לא הטעם שלי ולא הייתי נדלקת עליו אם הייתי רואה אותו במציאות, מה לעשות).
    אותי מושך שכל. האיבר הכי סקסי אצל הגבר. אני גם נמשכת לגברים שיודעים לכתוב יפה. הדברים האלה נורא אישיים אצל כל אחת ואחד.

    ReplyDelete
  148. טוב מפגרים, אם אלו הן כל הסיבות אז הרגע עשיתם ממני מקצוען

    ReplyDelete
  149. הכיייי שלללללללללללללללללללללא !
    אני בת ותאמינו ליי אני יווודעת שזה הכי שלא בגלל זה !
    זה תלוי בכל בת והטעם שלה בבנים תלוי מה בת מחפשת בבן !
    יש כאלה שמחפשות ערסים וילדים רעים ויש כאלה שמחפשות מצחיקים ושלומדים טוב!

    ReplyDelete
  150. איייזה בוולשייט!!
    כל בת והטעם שלהה!!
    חוצמיזה בנוות שונאוות שמשחקים בהם מבחינתנו
    אתה רק מסתכל על מישי אחרת כאילו יישר ביי!!

    ReplyDelete
  151. פשוט צריך שיזרום לכיוון הנכון ! ושכן יצחיק אותך כי זה גורם לפתיחות : )ושיהיה חתיך מה לא ?

    ReplyDelete
  152. מסכים עם אנונימי
    מסכים עם אנונימי
    מסכים עם אנונימי
    מסכים עם אנונימי
    מסכים עם אנונימי
    מסכים עם אנונימי
    מסכים עם אנונימי
    מסכים עם אנונימי
    מסכים עם אנונימי
    מסכים עם אנונימי
    מסכים עם אנונימי
    מסכים עם אנונימי
    מסכים עם אנונימי
    מסכים עם אנונימי
    מסכים עם אנונימי
    מסכים עם אנונימי
    מסכים עם אנונימי
    מסכים עם אנונימי
    מסכים עם אנונימי
    מסכים עם אנונימי
    מסכים עם אנונימי
    מסכים עם אנונימי
    מסכים עם אנונימי
    מסכים עם אנונימי
    מסכים עם אנונימי
    מסכים עם אנונימי
    מסכים עם אנונימי
    מסכים עם אנונימי
    מסכים עם אנונימי
    מסכים עם אנונימי
    מסכים עם אנונימי
    מסכים עם אנונימי
    מסכים עם אנונימי
    מסכים עם אנונימי
    מסכים עם אנונימי
    מסכים עם אנונימי
    מסכים עם אנונימי
    מסכים עם אנונימי
    מסכים עם אנונימי
    מסכים עם אנונימי
    מסכים עם אנונימי
    מסכים עם אנונימי
    מסכים עם אנונימי
    מסכים עם אנונימי
    מסכים עם אנונימי
    מסכים עם אנונימי
    מסכים עם אנונימי
    מסכים עם אנונימי
    מסכים עם אנונימי

    ReplyDelete
  153. זה 3 סיבות בכלל

    ReplyDelete
  154. משועממת... =)May 22, 2010 at 11:49 PM

    אני חושבת שזה נכון...
    ומי שאמרה שזה דמות רדודה בלי אופי היא כזאת בעצמה..

    ReplyDelete
  155. 1+2 זה כלכך נכון אימאלהה . אבל 3 מפגר.בנות אוהבות שרודפים אחריהם אבל גם לא בהגזממה .

    ReplyDelete
  156. לדעתי יש פה עובדה אחת שהיא ברורה :בנות תמיד הולכות על הבחור שנראה טוב הם בחיים לא הולכות על הבחור שנראה שמנמן. זה מגעיל אותי הקטע המסריח הזה שבנים צריכים לקרוע את התחת כדי שמישהי תסתכל עליהם

    ReplyDelete
  157. לאנונימי שמעליי...
    גם בנות קורעות את התחת בשביל שבנים יסתכלו עליהן!
    ויש בנות שאוהבות בנים שמנמנים...
    ודבר שני...
    השלישי הכי פחות נכון.

    ReplyDelete
  158. ה' שפירא
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  159. חחחחח די בנות להודות !! זה נכון וזהו אנחנו מתות על בנים מצחיקים !!

    ReplyDelete
  160. בנים צריכים לגרום לאישה לחושב קצת יותר מידי, אבל לא לשחק בה !

    ReplyDelete
  161. חחחחחחחח כ"כ נכוןןןןןןןןן!!!

    ReplyDelete
  162. אנונימי חכמהMay 23, 2010 at 1:48 AM

    או-קי בואו נבהיר משהו כאן הכול בולשיט !!!
    אצל כול אחד זה שונה ומיוחד הרי זה אהבה ואם אצל כולם זה היה אותו דבר אז מה מיוחד פה בדיוק באהבה?

    ReplyDelete
  163. דבר אחד שהוא באמת ממש נכון - המחמאות
    כל בחורה צריכה לשמוע מחמאות, כל הזמן!!

    ReplyDelete
  164. כ"כ לא . 3 הכי לא

    ReplyDelete
  165. אלה תכונות אופי, אם זה היה נכון היו כמה בנים שכל הבנות היו מתאהבות בהם, ובכל השאר אף אחת לא היתה מתאהבת. אבל זה לא ככה.
    בוווולשיט.

    ReplyDelete
  166. מממממממממממממממממממממממשששששששששש לא נכוןןן !
    אני לא אוההבתת ששמחמאים ליי בכלל לאא .ואני ניראת דיי טוב ..
    דבר שניי בנות אוהבות גבריים ביישנים דבר שקשה למצואא ..
    חרטההההההההההה

    ReplyDelete
  167. לא הכל נכון!!!!!!!!!!רק 2 נכון כל השאר לאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאא

    ReplyDelete
  168. כל כך נכון! אבל לא השלישי, לא הבנתי את השלישי

    ReplyDelete
  169. הסיבה השלישית ממש לא נכונה!
    הבנות רואות שהבנים לא בעניין ויורדות מהעניין של הבנים...
    ואני אומרת את זה מנסיון אישי.. מישהו עשה את זה לי ואני ויתרתי עלייו כי לא רציתי לאהוב מישהו שלא אוהב אותי..
    עצה שלי, צריך לרמוז קודם ברמזים ואם אתם רואים שהבחורה בעניין אז נשקו אותה:)

    ReplyDelete
  170. חחח...לדעתי זה ממש נכון (לגבי XDD)

    ReplyDelete
  171. אני בת ועלי באופן אישי אני חושבת שרק הראשון יעבוד.
    אם חבר שלי חמיא לי על משו שהוא שונא אני יעדיף שהוא יהיה איתי כנה ככה אני יותר יאהב אותו...
    ואם הוא ישחק בי אני יחשוב שהוא ילד קטן

    ReplyDelete
  172. שטויותת!!!!!

    אף בת נורמלית לא היתה מאשרת את זה!

    ואלא הסיבות האמיתיות:
    1. חוש הומור
    2. יופי- לא תמיד
    3.מחמאות
    4. והכי חשוב- כנות!

    ReplyDelete
  173. הדבר היחיד שיגרום לבנות לאהוב אתכם זה רק אם תהיו אתם!! ♥

    ReplyDelete
  174. 1 2 נכוניםםם 3 הכי ללללא
    אם הוא יהיה בעניין ואחר כך ישחק לי אותה זה כל כך יוריד לי ממנו ..

    ReplyDelete
  175. ממש לא!!!מי הטיפש\ה שרשם את זה?!?!?!?!

    ReplyDelete
  176. כל אלה שכתבו לא נכון וטיפשים וכאלה זה בנות חח

    ReplyDelete
  177. זה כל כך שטויותתתתתת , בתור בחורה אני יודעת שאני מעדיפה גבר רגיש, שייתן לי את כל הביטחון שבעולם , שיהיה אוזן קשבת

    ReplyDelete
  178. זה שטויות מי אישר שזה נכון ?!

    ReplyDelete
  179. זה לא נכון..אני בת ואני בחיים לא אתאהב בבן שיעשה כאילו הוא לא בעניין שלי!!!אני אוהבת בנים ישרים שומרים את האמת בפרצוף..אם הם אוהבים אותי שיגידו..שיהיו כנים כי כמו שאמרתם בנות אוהבות מחמאות (לא יכולה להכחיש) ולדעת שמישהו אוהב אותך ומעריץ אותך זאת אחת המחמאות הכי גדולות והכי יפות שיש!!!אז בנים תיהיו כנים..אבל לא לגמרי:)
    וגם אני חושבת שהבנים קצת יכולים לשחק אבל לא להגזים וגם לא להיות כנים מדי......

    ReplyDelete
  180. אמרו 2 סיבות, למה יש 3 ?

    ReplyDelete
  181. תגידו מה שתגידו .. זה נכון חח

    ReplyDelete
  182. לייק על הסיבה הראשונה!

    ReplyDelete
  183. ואו איזה סיבות טובות !
    אני עכשיו רצ לנסות על כמה " יזיזות "
    תודה אחי !

    ReplyDelete
  184. אני היחידה שמסכימה O: ?

    ReplyDelete
  185. אני התאהבתיי במישוו בגלל 1 ואניי אוהבת אותו כמעטט שנהה =] אבל זה כל אחת והטעם שלה יש כאלה שזה משפיע ויש כאלה שלא... ו-3 דפווק רצח ! אםם הוא יראה שהיא לא בענייין היא תפגע ותנסה לעבור הלאה ! גרוע אל תנסו ב ח י י י י ם

    ReplyDelete
  186. יאו אחי מזה תודה רבה !
    העצות האלה פיקס תאמין לי!
    אני הולך לנסות את זה על כמה " יזיזות "
    חחחחחחח תודה ( :

    ReplyDelete
  187. יכול להיות הרבה יותר טווווווווב ...
    חוש הומור זה נחמד , אבל שלא יעשו צחוק מאיתנו S=
    ו3 תלוי בבחורה , אבל תכלס בנות לא אוהבות שמשדרים חוסר עניין .

    ReplyDelete
  188. לאנונימי ?
    יש אייסי נצ'מה ?
    ואנונימי שנייה מסכימה למה ?

    ReplyDelete
  189. זה כל כך נכווון ^_^

    ReplyDelete
  190. בטח שיהיה יותר טוב ?
    לאנונימי האחרון : יש אייסי נצ'מה ?

    ReplyDelete
  191. ***פיק אפ***

    ReplyDelete
  192. מזה אני פה לבד ?
    למי שמעוניינת למערכת יחסים רגשית
    שתפנה למספר הבא : 0524618715
    מדובר בנער בן 14 נאה עד מאוד
    עיניים כחולות שרירי מחפש גם נערה בת גילה
    יותר גדולה יהיה נחמד.
    נ.ב העונה לשם דור

    ReplyDelete
  193. הראשן נכון בהחלט לגבי.... אבל 2 ו-3 לא הכי אבל אולי גם.... :P

    ReplyDelete