Wednesday, May 26, 2010

If Someone Says This ONE SENTENCE…. They Like You. אם מישהו/מישהי אומר/ת לך את המשפט הזה סימן שהיא/הוא רוצה אותך!!!

If you’re ever talking with your crush, and your crush asks you this one sentence, then there is a 99% chance that he/she likes you, and you’ve got yourself a date!
“Do you have a boyfriend/girlfriend?”
1. The reason people ask this question is because they want to know if you are taken or not!
2. ANOTHER reason why people ask this question is to let you know that they are interested in you!

137 comments:

  1. וואי זה שינה לי את החיים עכשיו הצעתי חברות לילדה שאמרה לי את זה ואני מחבב אותה מאד והיא הסכימה ישר!!!!!!!!אהה וראשוון

    ReplyDelete
  2. הכייי נכון שבעולם!!
    וגם מסקרנות!

    ReplyDelete
  3. איפה רואים?

    ReplyDelete
  4. צוולע וידווע

    ReplyDelete
  5. מי הנכה שלא יודע את זה ? ס.ס

    ReplyDelete
  6. ווואאאווווו אתם לא מבינים כמה חידשתם לי !!!!!
    ממש שיניתם לי את החיים עם המשפט הזה !!
    מפגרים מי לא יודע אתזה ??

    ReplyDelete
  7. חשבתי שתפתיעו עם משהו טוב ..

    ReplyDelete
  8. חחחח אני עם אחד מעליי ^^

    ReplyDelete
  9. די ידוע ..

    ReplyDelete
  10. חח..
    זה ידוע

    ReplyDelete
  11. אוי , זה ברור .....
    למה שהיא תשאל אם היא לא מעוניינתת ><

    ReplyDelete
  12. אוחח מזה החרא הזה? זה ידוע..

    ReplyDelete
  13. לעעעעעעעעעעעעעעעע באמת?

    ReplyDelete
  14. חח אשכרה מי המפגר שלא יודע את זה? זה כלכך ברור שזה פשוט מפגר לפתוח קבוצה על זה....

    ReplyDelete
  15. וואו. אם אין על מה לפתוח קבוצות, אל תפתח.
    נ.ב. התגובה הראשונה היא של ילד בכיתה ג', נכון?

    ReplyDelete
  16. אני המפגרת שלא ידעתי עלזה רק ניחשתי.. . XD
    חחחחחחחחח , אנשים כפרות .
    אל תתפסו תחת .

    ReplyDelete
  17. לעעעעעעעעעעע,
    באמת?!

    ReplyDelete
  18. איזה עמה XD
    גם לעע .. וגם באמת ??!
    חחחחח

    ReplyDelete
  19. איזה עמה XD
    גם לעע .. וגם באמת ??!
    חחחחח

    ReplyDelete
  20. נשבעים?

    זה כזה ידוע וחרוש OO

    ReplyDelete
  21. יאאלה ייאלה כל המתלהבים שאומרים פה "לעע באמתת.?"
    שילכו להזדיין מה אתם חשים פה בואו לקרית מוצקין אני מזיין לכם ת'צורה תשאירו פה פלאפון יא בני זונות!
    מספיק בנאדם אחד שאומר ידוע!!
    מה אתם חשים ילדי פייסבוק?!?

    ReplyDelete
  22. OMGGGGGGG באמת?!

    לעע. >.>

    ReplyDelete
  23. מה הם אומרים??? תתרגמוווו!!!!!!!!

    ReplyDelete
  24. "נ.ב. התגובה הראשונה היא של ילד בכיתה ג', נכון?"
    חחחח חזק XD

    ReplyDelete
  25. היום אמרו לי את זה !!!

    ReplyDelete
  26. תקשיבו עם המשפט הזה אני יכול להשיג כל אחת זהווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו

    ReplyDelete
  27. החיים שלי מתחלקים לשני חלקים - החלק שלפני המידע הקיצ'י והמיותר הזה ואחריו

    ReplyDelete
  28. וואו גיליתה לי יש עוד משפט כמו יש לי משהו לדבר איתך משהו אישי

    ReplyDelete
  29. וואלה..
    אין מצב..
    שוק..
    הלם..
    חוסר שיווי משקל..
    -____________________-"
    ד''א ידעתם שרוב מקרי השריפה נובעים מ - אש????

    ReplyDelete
  30. אה והזה מקרית מוצקין..
    אתה בכלל שב בשקט למה אתה לא יודע מי קופץ לך מהפינה חח
    אל תחשוב שאתה הכי גבר בעולם למה יבוא לך איזה אחד ידפוק לך כדור בראש.. מה תעשה.. תאיים על ילדים מסכנים? XD
    חח וואלה בדיוק מה שאמרת אתה עושה..

    ReplyDelete
  31. חח כן אה.. העיקר הוא שם "אנונימי" XD
    איזה הומו חחחח

    ReplyDelete
  32. חחח דייי תשבעוווו!

    ReplyDelete
  33. נשבע לכם במי שאתם רוצים, שלפני שהסתכלתי על זה אמרתי לעצמי, זה בטח יהיה משהו כמו "יש לך חברה?". נו באמת כאילו שאי אפשר להסיק מזה לבד מה הולך פה..
    חוץ מזה אפשר לבדוק בפייסבוק אם כתבת שם Single חח..

    ReplyDelete
  34. לההההה ! לא אז ישאלו אתזה בשביל הידע הכללי ! אייייזה מפגרים בחיי L:

    ReplyDelete
  35. זה הדבר הכי מפגר בעולם !!
    גם ככשאת שואלת ילדה שאת לא מכירה זה אומר שאת מעונינת בה ( עם בת אומרת ) ... חרטה

    ReplyDelete
  36. אמרתי את זה לכמה בנים והם ישר אחרי זה הציעו לי חברוות! חח

    ReplyDelete
  37. מה אתם מפגרים ?! לא ידעתם את זה קודםם !?

    ReplyDelete
  38. מה זה "הציאו לי חברות" מה קוקסינלים עד כיתה ד מציאים חברות.... ואתה מקריית מוצקין אתה יכול לבוא למצוץ לי מה אתה חש גבר יא קוקסינלבוא לעפולה ידחפו לך זין שייצא לך מהאוזניים אז שב בשקט

    ReplyDelete
  39. אתה מקריית מוצקין תקשר לפלא הזה:0526085808 קללה אחת ואני מפוצץ לך את הפנים

    ReplyDelete
  40. ואם זה ילד או ילדה שיודע שאין לי חבר/ה ????

    ReplyDelete
  41. תכלס נכון אבל אם הם כבר יודעים שאינלי חבר\ה??

    ReplyDelete
  42. נשבע בלי לשים אגרופן ולהוריד לכם תראש כוסעמו עם הקבוצות המפגרות חשבתי משהו רציני

    ReplyDelete
  43. לא תמיד אני אחרוןןןןןןןןןןןן בנתיים

    ReplyDelete
  44. תגיד, יש ל חברה?

    ReplyDelete
  45. כן זהו מי לא ידע את זה ?
    ולא נכוון לא תמיד זה ככה, לפעמים מישהי מבקשת ממנה לבדוק את זה...
    טעוייווות ענקייות יכולות לצאת מזה

    ReplyDelete
  46. חחח ואיי ידעתי את זה כבר מלפני 3 שנים לפחות :)
    למה אני תמיד אחרון אהה?

    ReplyDelete
  47. אחת שיודעתMay 27, 2010 at 4:56 PM

    לעע תשבע !!
    מי לא יודע את זה
    לא שואלים סתם ת'שאלה המטומטמת הזאת ><

    ReplyDelete
  48. רציני מי העקום שלא ידע את זה ? -.-"

    ReplyDelete
  49. עאאלה שיקפצו לי כוולם

    ReplyDelete
  50. תירגום בבקשהה !!??

    ReplyDelete
  51. לאלה שמבקשים תרגום ידבעעים , מתחת כתוב גם בעברית .
    ואיזה אחד חתיך רצח אמר לי את זה אבל הוא שנה מתחתיי חחחחחחחח .

    ReplyDelete
  52. יאווו גילת לי את אמריקה!!!!!!!!.......יא גיזז..!

    ReplyDelete
  53. עכשיו רציני..לכל מי שלא ידע את זה קודם..
    צאו מהמחשב. האינטרנט זה לא מקום לבני 6

    טמטום של אנשים...

    ReplyDelete
  54. חחחח האמת שזה מה זה נכון ! (:

    ReplyDelete
  55. "כי אוטיסט תמיד נשאר אוטיסט"
    הזה שכתב ת'תגובה הראשונה ?
    אני בטוחה שחברה שלך כבר זרקה אותך ,
    מטומטם .

    ReplyDelete
  56. מה אכפת לכם בכלל ?? לא עזר לכם בעיה שלכם מה יש ???

    ReplyDelete
  57. חרטה מטורפת

    ReplyDelete
  58. אנונימי אמר/ה...
    יאאלה ייאלה כל המתלהבים שאומרים פה "לעע באמתת.?"
    שילכו להזדיין מה אתם חשים פה בואו לקרית מוצקין אני מזיין לכם ת'צורה תשאירו פה פלאפון יא בני זונות!
    מספיק בנאדם אחד שאומר ידוע!!
    מה אתם חשים ילדי פייסבוק?!?!~~!!!!
    הייללד שרשמם את זה אני מזיין לך תחיים יבן זונה כוס אימא שלך בוא לירושלים פותחים לך תחיים ויגזרו לאבא שך תזיין יבן מנייאק כוס אימאמאמא שלך יבן שרלילה!! אני פותח לך קבר יבן שילינג!!!! ככחה אימא שלך על כיסא גליגלים!!!!בן שרמוטה!!!

    ReplyDelete
  59. דניאלוש זגורי :)May 27, 2010 at 9:52 PM

    איזה חידוש..
    תגיד לי את\ה רציני\ת ?
    גם ילד בכיתה א' יודע את זה !

    ReplyDelete
  60. זה המשפט הכי דפוק ששמעתי בחיים שלי!!!!

    ReplyDelete
  61. חחח זה חרטא פעם ידידה לא רצתה אתי ושאלה אותי הייתי בטוח שהיא רוצה אותי כמעט קיבלתי מכות מחבר שלה
    אחד שיודע

    ReplyDelete
  62. זה לא הוגן
    מגרד לי בפופיק ולאף אחד לא אכפת...

    ReplyDelete
  63. "זה לא הוגן
    מגרד לי בפופיק ולאף אחד לא אכפת..." --> נפטרתי!
    ולאוטיסט בעל האתר... ?
    תעיף תעיף תאתרר בטח מכפכפים אותך בבצפר י'מסכןןןןןן

    ReplyDelete
  64. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מי שכתב את זה : "ד''א ידעתם שרוב מקרי השריפה נובעים מ - אש???? " ענקקקקקק !
    נקרעתייייי חחחחחח D=

    ReplyDelete
  65. יאאלה ייאלה כל המתלהבים שאומרים פה "לעע באמתת.?"
    שילכו להזדיין מה אתם חשים פה בואו לקרית מוצקין אני מזיין לכם ת'צורה תשאירו פה פלאפון יא בני זונות!
    מספיק בנאדם אחד שאומר ידוע!!
    מה אתם חשים ילדי פייסבוק?!?!~~!!!!
    הייללד שרשמם את זה אני מזיין לך תחיים יבן זונה כוס אימא שלך בוא לירושלים פותחים לך תחיים ויגזרו לאבא שך תזיין יבן מנייאק כוס אימאמאמא שלך יבן שרלילה!! אני פותח לך קבר יבן שילינג!!!! ככחה אימא שלך על כיסא גליגלים!!!!בן שרמוטה!!!
    שמע ילד , אתה ערס רצח !! חחחחחחחחח "יאלה לעסק" D:

    ReplyDelete
  66. תקשיבו טוב כל אחד פה סתם צומי אלוהים וזה שעם התגובה הראשונה ילד כאפות בכיתה ט' ששום ילדה בטח לא מסתכלת עליו ואינלו חברים באמאשלי כי רק כאלה יכולים לכתוב במקומות כאלה כי הם מחפשים לעשות את עצמם גברים והם לא

    ReplyDelete
  67. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  68. חחח הכי חרא שאתה אוהב אותה היא אומרת לך כזה וואי אני וX אתמול התנשקנו היה מזה כיף ואז אתה כזה אומר בהתאנחות כזות עצובה אה יש לך חבר?

    ReplyDelete
  69. אני מסכים, אני חושב ששינית להרבה אנשים פה את החיים.
    כל האנשים האלו שהולכים לקחת קורסים, של איך להתחיל עם בנות, כל האנשים שמקימים את הקורסים.. אף אחד בחיים לא חשב על זה. הצלת אותנו

    ReplyDelete
  70. חחחחח זה שמעליי שרוט בתחת..

    ReplyDelete
  71. יבני זו... לא עבד
    אמרו לי את זה

    ReplyDelete
  72. אייזה חזקק ! XD

    ReplyDelete
  73. אני חושב שאנונימי צוק

    ReplyDelete
  74. אני הזה מקריית מוצקין ועם מישהו חושב שהוא גבר שיבוא לקריית מוצקין אני יפרק אותו!!!

    ReplyDelete
  75. שיואו זה כ"כ ברור .
    גם כשבנים שואלים את זה זה אומר שהם מתעניינים .

    ReplyDelete
  76. ווואי איך חיידשתם ללי ..
    חשבתי תבייאו משפט משפט .. :O

    ReplyDelete
  77. איזה ילדים בגן ! מה אכפת לכם ?

    ReplyDelete
  78. בונאה כל מי שהגיב פה חתיכת מושפע
    ילדים קטנים,
    כולכם מושפעים שהגבתם פה,
    כן ואני? הגבתי פה כי הייתי חייב,אתם חבורה של ילדי כאפות,כולכם!
    בעיקר אלה מירושלים,קרית מוצקים עפולה וכדומה
    עברייני מקלדת,בטח סתם אפסים שלא מעיזים להרואת תפרצוף שלהם,ובמחשב מרגישים הכי גברים שיש.

    ReplyDelete
  79. פיייייייי חידשתם לי את אמרייקההה

    ReplyDelete
  80. פשש אחי אתה פשוט גאון

    ReplyDelete
  81. חידשתם לי

    ReplyDelete
  82. חחח אמרו לי את זה.....

    ReplyDelete
  83. תקשיבו - גם אני ידעתי את זה לפני זה, אבל אני לא מתחילה להמציא כל מיני משפטים שיראו כמה שידעתי את זה ומי שכתב את הדבר הזה הוא טיפש. בין אם אני חושבת ככה ובין אם לא, באמת שאין צורך בכל הירידות האלה. זה לא עוזר, באמת. אם כבר ידעתם את זה ואין לכם מה להגיד חוץ מירידות וכל הדברים האלה, אז בבקשה אל תגיבו. מה ייצא לכם מלרדת על אנשים ככה? זה בשביל הכבוד שלכם או משהו כזה?

    ReplyDelete
  84. זה לא תמיד נכוןן ...........

    ReplyDelete
  85. ואם היא שואלת אותי את זה ויש לה חבר?

    ReplyDelete
  86. נוווווו דיי !? באמממת

    ReplyDelete
  87. זה מקריית מוצקין...
    יש לך חברה ?
    חחח סתתתתתם D:

    ReplyDelete
  88. וואיי מלא שואלים אותי את זה...וכל פעם מחדש..חחחחח
    אני זאת מלמעלה...

    ReplyDelete
  89. תשבעעעעעעעעעעעעעעעעעעו

    ReplyDelete
  90. חחחח איזה טמטום O.o

    ReplyDelete
  91. תשבע באמא ש'ך...

    ReplyDelete
  92. ואוווווו
    אני לא מאמין!! פשוט גאוני!!! איך לא חשבתי על זה קודם!!!
    -_-"
    בולשיט...אני שואל לפעמים רק מעניין בלי קשר לאם אני רוצה מישהי... שטויות...

    ReplyDelete
  93. נו פסדר... אז לא חידשו לכם.. אזזז???
    בשביל זה לרדת אחד על השני? מה יוצא לכם מזה??

    ReplyDelete
  94. תשבעוווווו .__.

    ReplyDelete
  95. ההוא מקריית מוצקין
    י'חתיכת מוצץ בתחת !! נראלך אני מפחד ממך ?
    לעע לא יודע אני אגיד גם על האמאמאמאמחאמאאאאאאאא שלך !
    י'בזנונה בולבולאקי
    לך לך תמצוווווווץ י'קקי גם כן בנזונה
    כושלהאמאשלך י'פחדן הומו

    ReplyDelete
  96. כווווווולכם שתקו.
    התלהבתם יותר מידי חלאאס !
    O:
    וזה שכתב על השרפות שנועבעים מאש חחח וואיי ניקרעתיי

    ReplyDelete
  97. מי הטמבל הראשון שאמר שהוא הציע חברות מי מציע חברות

    ReplyDelete
  98. אני עשיתי את כל הבנות בעולם מוהאהא

    ReplyDelete
  99. זה שרשם על קריית מוצקיין יבן זוונה בן אלףף אני יזיין אוותך בווא תרשווום מספר יבן שרלילה : 05265221 ואין שם אפפחד יבןן זוונה אמא שלך שרלילה עוומדת בצוומת עשיתי אוותה P:

    ReplyDelete
  100. וואו חידשתם לי את אמריקה.... אבל זה באמת נכון....

    ReplyDelete
  101. זה לא תמיד נכון... לפעמים שואלים את זה סתם מסקרנות או כי אין על מה לדבר...

    ReplyDelete
  102. ליאוריי הכוסיית ^^May 29, 2010 at 1:30 PM

    לעעעע XD
    מה אתה אומר ?!

    ReplyDelete
  103. ואו עכשיו ניסיתי את זה וזה עבד ,


    חחחחחחחח הצחקתם אותי , חשבתי יבוא איזה משפט שבחייים לא היייתי חושב עליו

    ReplyDelete
  104. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    חייידוש מטורף.

    ReplyDelete
  105. בוואו לאיילתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
    נזין לככם תתחת יהוומאיים מכועריים ילדים טמבלים ילדיכאפות מפגרים

    ReplyDelete
  106. יאאלה סתמן תפה אלק מי לא יודע אתזה כול אחד משחק לי אותה זין יחטואים

    ReplyDelete
  107. חחחחחחחחחחחחחחחח איזה סתומייייייייייים חשבתי שזה איזה משפט טוב פתאום אתם באים לי עם החרא הזה וד"א זה לא נכון אולי סתם הוא\היא סתם רוצים לדעת עם יש לו\לה חבר ולא קשור לאהבה.

    ReplyDelete
  108. תשבע באמאש'ך.. לא ידעתתי יאוו.. =\
    מה אני יגיד לך אני עכשיו הולכת לשאול את זה..

    ReplyDelete
  109. באמת שלא ידעתי...
    נו,ניראה לכם?!

    ReplyDelete
  110. תבואו לקרית מוצקין יבני זונותת אני אזיין פה אחד אחד....אם ישלכם ביצים תוך רבע שעה אתם פהה

    ReplyDelete
  111. נכוון חיחי XD

    ReplyDelete
  112. תקשיב יחתיכת מזדיין
    בו לקרית אתא נראה אותך יחתיכת חרא
    יבן זונה
    תשב בבית בשקט יחרא קטן

    ReplyDelete
  113. יבני זונות כולכם פהההה בלי הרבה תגובות למה עשיתם לי כאב ראש האלה שעושים מעצמם גברים אל תשחקו לי אותה גברים אני מחרבן פה על כולכם אז שבו בשקט לפני שאני יחטוף ת'כריזה שלי ילה עופו לי מהפנים דרך אגם מוזמנים לבוא לדלית אל כרמל למה לא תצאו בשלום

    ReplyDelete
  114. דיייי, גיליתם - מטומטמים

    ReplyDelete
  115. זה ממש נכון וזה לא כזה מובן מאליו :O

    ReplyDelete
  116. היפה שבנשיםMay 30, 2010 at 8:10 PM

    חלש מאוד. וואלק סלאמת

    ReplyDelete
  117. ציפיתי ליותר ..
    בנדוד שלי שבן 8 יודע את זה ><

    ReplyDelete
  118. אני ה129!!!
    סתם באמת חבל שלא הבאתם משהו חדש =[

    ReplyDelete
  119. מה אתם מפגרים א- יש מצב שהיא שאולת בישביל חברה שלה כי בת תיתביש לישאול את זה בשבילה אני בת ואני יודעת!

    ReplyDelete
  120. אויש, לאו דווקא ..
    יכולים לשאול כי באמת סתם מתעניינים ! מה אתם זה? !
    כולכם פה בכלל לוקחים הכל רציני.

    ReplyDelete
  121. חבל על הלייק ..

    ReplyDelete
  122. ככה סבא וסבתא רבא שלי הכירו! מה זה.....

    ReplyDelete
  123. חחחח זה טימטוםםם אתם יודעים כמה פעם ביום שואלים אותי אתזה סתם לידע כללי וגם אני שואלת אנשים סתם ככה וזה ממש לא אומר שאני מעוניינת בהם או משהו חחח אולי המשפט הזה עובד רק על המעפנים שבניינו

    ReplyDelete
  124. שתדעו , אם בת \ בן רוצה אותכם משפטים לא יעזרו
    תוכלו לראות את האהבה שלהם כלפיך במעשים ובמיוחד
    בהתנהגות שלהם לידך . אם תשאל או ישאלו אותך : יש לך חבר\ה זה לא ישנה כי אהבה אמיתית זו אהבה חזקה
    הם יהיו מוכנים "לזרוק" את בני הזוג שלהם למענכם !
    מה שאני מנסה להעביר : אל תוותרו אף פעם על האהבה ,
    היו עצכם ואתם לא צריכים להיכנס לקבוצות בפייסבוק
    שיאמרו לכם איזה משפט להגיד ואיזה לא , איזה יעבוד
    אל אהובכם\אהובתם . תחשבו טוב , ספרו עד עשר ותאמרו
    את הדבר הנכון בעיניכם בלי השפעת מישהו אחר

    ReplyDelete
  125. כולכם מצחיקים פה אחד אחד ממשש

    ReplyDelete
  126. לי זה חידש ^^

    ReplyDelete
  127. תשבעו?? -________-"
    איזה יצורים><"

    ReplyDelete