Wednesday, May 19, 2010

It takes most people atleast a MINUTE to SPOT the GHOST this PICTURE !!!

128 comments:

  1. זיין באמת יש שמה רוח בין שתי הבנות למטה

    ReplyDelete
  2. אחלה פוטושופ

    ReplyDelete
  3. איפה הרוח?!?!
    סתם חרטא....

    ReplyDelete
  4. its just the wall or something.....
    but maybe its really a ghost....
    cool [:

    ReplyDelete
  5. לי לקח בערך דקה לגלות שיש גם ילדה קטנה בתמונה למטה ..........חומר טוב XD

    ReplyDelete
  6. ראיתי דברים יותר מוזרים..זה הגיוני שיש שם רוח =]

    ReplyDelete
  7. יבאלהההה!........

    ReplyDelete
  8. אייפה כווס ראאבק

    ReplyDelete
  9. shitbrix.com
    הכל פוטושמוק

    ReplyDelete
  10. אימאלההההההההההה

    ReplyDelete
  11. אההה תראו בין הרגליים
    לכך לי איזה 5 דקות כוסאמק חח

    ReplyDelete
  12. לקח לי עשר שניות למצוא את הרוח... וכן זה יכול להיות לגמרי אמיתי במיוחד עם התמונה צולמה בחוץ לארץ..

    ReplyDelete
  13. לא כול כך מפחיד :)

    ReplyDelete
  14. מה הקשר לזה שזה צולם בחוץ לארץ?אהה בארץ יש רוחות רפאים ובישראל אין?!

    ReplyDelete
  15. איפה שיש שלוש בנות מתחבקות אזז האמצעית בינהם והזאת שיש אחריה עוד אנשים למטה ברגלים

    ReplyDelete
  16. יאוו אני בכלל ראיתי את הדבר הכחול הזה וחשבתי שהיא כאילו מפליצה וזאת הרוח.. חחחחחח XD !

    ReplyDelete
  17. איזה רוח מסתננת...לפחות שתגיד שהיא פה
    (לא יפה מצידה)

    ReplyDelete
  18. HAHAHA SHEKER ֱ

    ReplyDelete
  19. קוראים לי משה ?!?!?!

    ReplyDelete
  20. חחח חשבתי שהתינוק הוא הרוח

    ReplyDelete
  21. חח ראיתי שיר מה הבעייה

    ReplyDelete
  22. או שזה תינוק מתפלח או פוטושופXD

    ReplyDelete
  23. לקח לי שעה למצוא לא פחות ולא יותר

    ReplyDelete
  24. קשור כי הקב'ה נתן ציווי לרוחות לא להיכנס לארץת אז אסור להם ובארץ אין רוחוות ואין מכשפות וכו'

    ReplyDelete
  25. חארטהה אש ותוך שניה מצאתי את "קספר" וכן כאילו גם נאמין שיש רוחות עוד מעט יעשו גם תוכנית שיגידו שיש חייזרים

    ReplyDelete
  26. חמוד לקח לי פחות מ 10 שניות לקלות את הדמות

    ReplyDelete
  27. אחרי 5 שניות מצאתי , אפילו פחות ... (אני בן)

    ReplyDelete
  28. אוייייי...
    מגניב גדול אהבתי בריבוע!!!
    אבל לקח לי זמן לראותת.....
    (בת)

    ReplyDelete
  29. איזה פחדדדדדדדדד

    ReplyDelete
  30. זה מלחיץץץץץץץץץ ברמה שאני לא ישן הלילהההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

    ReplyDelete
  31. מלחיץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץץ רצחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  32. זה פוטושופ פסיכופתים

    ReplyDelete
  33. חחח...קטלני...למרות שאני די בטוחה שאו שזה פוטושופ או שזה פשוט ילד אמיתי...
    מה שבטוח-הליילה אני לא ישן.. D:

    ReplyDelete
  34. חזקקקקקקקקקקקקקקקקק

    ReplyDelete
  35. חח ראיתי רק אחרי שקראתי ת'תגובות XD

    ReplyDelete
  36. מה אתם ילדים קטנים ???????.
    נותן לכם מילה שלי שזה לא אמיתי אבל זה די חמוד אחלה עבודה של פוטושופ

    ReplyDelete
  37. לי לקח שניה חחח

    ReplyDelete
  38. עעאעאעאעאעעאעאעאא זה מפחייייד ומה יש פה אנישם שהגזימו מה 10 דקות ראיתי את זה תוך רגעע זהה מפחייידדדד

    ReplyDelete
  39. איזה שטויות ברור שבארץ יש רוחות רפאים ..

    ReplyDelete
  40. מה אתם דפוקים לגמרי אה? זה לא רוח זה סתם ילדה שישבה שם, אתם לא רואים שיש ילדה קטנה שבוכה בתמונה ויש עוד ילדה בין הרגליים שאומרים שהיא רוח אבל היא סתם ילדה קטנה אמיתית! ובקטע שהיא ישבה היה קצת חשוך אז זה יצא "כאילו" יש שם רוח... איזה חארטות אנשים אוכלים.

    ReplyDelete
  41. תוך שניה וחצי זה הילד איפה הרגליים

    ReplyDelete
  42. אם הבנתי נכון אתם מתכוונים בכלל לוילון מאחורה חחחחחחח?

    ReplyDelete
  43. אמא איזה לחץ !
    לSIMON למה לעזאזל נראה לך שזאת עוד ילדה?
    אם כבר הייתה אומר שזה איזה משהו מאחורה בקיר היינו מאמינים, אז כפרה עלייך או שתגיד דברים הגיוניים או שתפרוש לדוקים ~אני ממליץ על האפשרות השנייה D:

    ReplyDelete
  44. סתמו ת'פה שלכם עאלק פוטושופ מה אתם מבינים מהחיים שלכם רואים תמונה ילד וילדה ביחד''וואי איזה פוטושופ''
    נמאס כבר מאנשים כאלה!!!!!!!!

    ReplyDelete
  45. אאאאמממאאאא מלחחחחחחחחיייץץ...!!!!!!!

    ReplyDelete
  46. מצאתתי תוווך שננייה :P

    ReplyDelete
  47. לאא תסתכלו טוב זה הקפלים שבג'ינס שלהם ושטח של קיר! תסתכלו טוב טוב

    ReplyDelete
  48. לכך לי אולי 7 שניות

    ReplyDelete
  49. חלש חלש חללללללללללללללללש!
    אה...ולקח לי כמה שנים למצוא אותה !

    ReplyDelete
  50. מזה איזהה לא נורמלייי

    ReplyDelete
  51. חח לקח לי איזה 7 שניות למצוא .. ><
    חחח נוו זה יכול ליהיות אמיתי ויכול לא ליהיות אמיתי אפח'ד לא יודע .. :))

    ReplyDelete
  52. לקח לי 10 שניות : )

    ReplyDelete
  53. פ-ו-ט-ו-ש-ו-פ למדתי איך לעשות כזה דבר בפוטושופ לפני שבועיים

    ReplyDelete
  54. "אחרי 5 שניות מצאתי , אפילו פחות ... (אני בן)"

    מה הקשר שאתה בן?! האא.?

    ReplyDelete
  55. עזבו אתכם פוטושופ - יש ילד קטן בתמונה מקדימה..
    אז מה הבעיה שיהיה אחד מאחורה? כולה הפלאש קצת מחשיך אותו וחרא מצלמה...

    ReplyDelete
  56. כזה דפוק מצאתי אתזה על השניה(בן)
    בולשיט ברמות רואים שזו השתלה של תמונה אפילו די פטטית

    ReplyDelete
  57. זיין אני בן ומצאתי תוך 10 שניות

    ReplyDelete
  58. או פוטושופ גם יכול להיות אמיתי לי במשפחה קרה משהו דומה אבל גם משפחה שגרה בחו"ל וזה באמת לא פוטושופ בחו"ל זה יכול לקרות לא פה.. הנשמות של הגויים לא עולות למעלה הם נישארות בעולם הזה זה ההסבר למה רק בחו"ל

    ReplyDelete
  59. זה לא חלק מהוילון כי הווילונות הם בכלל בצדדים וזה לא חלק מהג'ינס כי הוא בצבע אחר

    ReplyDelete
  60. לא לקח לי איזה דקה אבל לקח רת זמן
    אתם יודעים איך אנכנו הבנים חרמנים או לא בנים
    כמובן דמיינתי אותם בלי בגדים

    ReplyDelete
  61. זה לא רוח זאת ילדה

    ReplyDelete
  62. זה נראה כמו רוח אבל זה בעצם משחק עם הצל שבתמונה...^^ חמוד

    ReplyDelete
  63. יחבורה של ילדים מסכנים מזה התגובות האלה אני לא ישן בלילה .. אני הולך להקיא ... ימכוערים רצחחחחחחחחח בול פוטושפ של ילד בן 9 !!!

    ReplyDelete
  64. וואי לא כול דבר זה פוטושופ יא מפגרים אתם יודעים כמה תמונות קולטים רוחות.בהתחלה חשבתי שהילדה בתמונה זו הרוח כי סתכלו את הפנים שלה חח ואז ראיתי בין שתי הבנות יש למטה רוח

    ReplyDelete
  65. אני לקח לי 7 דקות וגם היסתכלתי על תגובות קראתי לאחותי היא מצאה תוך 5 שניות

    ReplyDelete
  66. חחחחחחחח אני חשבתי שמסתכלים על הילדה שתקעה לעצמה גלידה בפרצוף XD

    ReplyDelete
  67. זה בין הרגלים

    ReplyDelete
  68. זייני שכל, פוטושופ אבל מלחיץ רצח

    ReplyDelete
  69. רק שתדעו אני מתעסק בפוטושופ וזה לא כזה קל לעשות דבר כזה אז תתחילו להאמין.....

    ReplyDelete
  70. או שזה פוטושופ או שלא אבל בכל מקרה... זה מלחיץ.... חוצמזה לקח לי בדיוק שנייה וחצי למצוא את זה...

    ReplyDelete
  71. יא דפוקים איך זה ילד אם זה ירוק?

    ReplyDelete
  72. חחחחחחחח ישר ראיתי אותה P:

    ReplyDelete
  73. לקח לי שתי שניות למצא את הרוח וזה סתם עריכה בפוטושופ

    ReplyDelete
  74. חח לך לי בידיוק 5 עד 7 שניות למצוא את זה! דקה עלק! למטה בין הרגלים ודרך אגב אחלה פוטושופ למי שעיצב...

    ReplyDelete
  75. יאא אז פוטושופ מכפתלכם ?!

    נ.ב.
    אייזוו חמווודה !
    הכיי סקסית ביקום .
    ^ הרוח :D ^

    ReplyDelete
  76. איזה מפחיד מה זההה

    ReplyDelete
  77. אחחלה של פוטושופ דפקתם . D :

    ReplyDelete
  78. זה קל
    לקח לי שניה!

    ReplyDelete
  79. לקח לי שנייה לראות תרוח

    ReplyDelete
  80. לאחד שאמר שאלוהים אמר לרוחות לא להיכנס לארץ.
    אתה גם מאמין שאליהו הנביא שותה מהכוס בחג?
    תכף תגיד לי שהיטלר שליח של אלוהים כדי להעניש את עם ישראל יא זומבי שטוף מוח תפסיק להאמין לשטויות.
    ודרך אגב הפנים שלה באמת מלחיצות חח אם זה פוטושופ אז סחטיין על ההשקעה ואם זה לא פוטושופ אז מגניב XD

    ReplyDelete
  81. הרוח בין הרגליים של שתי הבנות ?

    ReplyDelete
  82. באמת יש שם רוחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח :S

    ReplyDelete
  83. לקח לי איזה 15-20 שניות חח..אם לא פחות..

    ReplyDelete
  84. חחחחח מה הוא נדחף??

    ReplyDelete
  85. אמאל'ההההההההה
    אבל לא נראה לי זה באמת!

    ReplyDelete
  86. 6 שניות.. (כבוד לגברים)

    ReplyDelete
  87. אמאללללהההה חחחחD:

    ReplyDelete
  88. אתם מתכוונים אולי
    It takes most people atleast a MINUTE to SPOT the GHOST this PICTURE !!!
    and it takes 5 minutes to understand it's a mittle child and not a ghost

    ReplyDelete
  89. אדוונניי בין הרגליים של השתי בנות..

    ReplyDelete
  90. 4 שניות... (בן)
    ובלי קשר שזה פוטושופ בדוק, זה לא כזה קשה לשחק עם השקיפות של התמונות...

    ReplyDelete
  91. בולשיטטטטטט!! ראיתי ילד חמוד שנדחף בין הרגליים אחרי איזה שניה אמרתי חמוד אבל איפה הרוח לא מצאתי אמרתי נלך לתגובות ואתם אומרים שזה הקטן הנדחף תמשיכו לחיות בסרט אפל אנשים אתם רואים יותר מידי סרטים אני לא אומרת שאין תמונות עם רוחות ויש כאלה פשוט מגניבות אבל הם בודדות ובטח ובטח שלא סתם ככה בבית של משפחה אמריקאית\ישראלית\צרפתיה\ ענארף חמודה כלשהי אז תפסיקו לבלף... וכל אלא עם ה- "לקח לי 5 שנות ואני בן " השם של הדף ושל התמונה כמו כל הדפים עכשיו זה בשביל למשוך אותך אז אתם לא חייבים להגיב כל שניה שהצלחתם את זה מהר זה בסדר בנים יקרים אנחנו יודעים שאתם לא טיפשים (או ככה לפחות אנחנו מקווים).....=) ליל"ט וסורי על החפירה של החיים....

    ReplyDelete
  92. לאנונימי מה 20 במאי 2010 22:41

    גם אני מתעסקת בפוטושופ ואפילו מלמדת את התוכנה...
    והייתי מצליחה לערוך את התמונה ב 20 שניות בדיוק כדי לעבוד על אנשים שיש שם "רוח"...

    דבר שני התמונה קטנה ומפוקסלת טילים, ככה שכל אחד יכול לדמיין מה שבא לו אפילו בלי לעשות פוטושופ

    ReplyDelete
  93. עדיין לא הבנתי איפה יש שם רוח ..

    ReplyDelete
  94. באמת פוטושופ נחמד,אבל היו צריכים לעשות אותה טיפונת יותר בולטת :P מטאליקה היה אדיר!!!! רוק און דוד !! מטאל!! יויו :P :) חחח אין היה אדיר!!!

    ReplyDelete
  95. סממממממעק \: באמת יש ששם רוח \: יייייבא P:

    ReplyDelete
  96. איי איי איי איי...
    מתי תפסיקו לחרטט?! מתי..?!?!?

    ReplyDelete
  97. זה יכול להיות אמיתי .. גם התינוק בוכה ואל תשכחו שתינוקות יכולים לראות רוחות .

    ReplyDelete
  98. תינוקות רואים רוחווות והתינוק בוכה מפחחחחחחחחחחד !!!!

    ReplyDelete
  99. בין 2 הדבות

    ReplyDelete
  100. אמאללללללללה מפפחיד !
    לקח לי איזה עשרים שניוווות לראות אתזה [אני בת]..
    וווואי מלחיייייייץ רצח !

    ReplyDelete
  101. הרוח בטלוויזיה!!!!!!!

    ReplyDelete
  102. XDDDDDDDDDD סתם נראה ככהMay 24, 2010 at 5:40 PM

    אממ.. לקח לי דקה לראות את החרא הזה ואני בת.. וזה רק נראה כמו רוח זה ממש לא. זה משהו מהחלון מאחורה. אבל גם פוטושופ יכול להיות D:
    קרע אותי זה שאמר שילדים רואים רוחות והילדה בוכהXDD

    ReplyDelete
  103. פאק!!! לקח לי איזה 5 דק' ורק אז אני קולט את ה6 רוחות ואת הרוח של הילדה הקטנה!!!
    אחד המפחידים!!!!

    ReplyDelete
  104. מה שיש לי להגיד זה : "מצלמה גרועההה,מסכן הילד שרצה לצאת בתמונה ואומרים שהוא רוח"
    ברור שזה לא אמיתי!!!
    אני מאמינה קצת ברוחות אבל אין מצב שרואים אותם...
    ראיתי תוכנית בטלוויזיה לפני שנה שזה תוכנית של מישהי שהיא מדיום ואנשים מזמינים אותה לבתים וזה מזה מפחיד כי הטלוויזיה זזה ונוגעים בהם לפעמים אבל לא ניסו לעשות רע אלא זה בית של אהוב של הרוח שמת בים!!!
    זה תוכנית יפה

    ReplyDelete
  105. חחחחחח ענק באמת לקח לי איזה שתי דקות למצוא אותה XD

    ReplyDelete
  106. איפה כוסומו?!?!?!? שעה אני מחפש!! אם אתם מתכוונים לילדה הקטנה שבוכה בצד ימין אז מה רוח?!!? ואם אתה מתכוונים למה שיש בצד שמאל למטה בין הרגלים זה סתם.. אהה.. משו.. חח אין לזה צורה מוגדרת אפילו XD

    ReplyDelete
  107. אמאללהההה רוח רפאים

    ReplyDelete
  108. סתכלו טוב על הראש של הילד הקטן תיראו את הרוח

    ReplyDelete
  109. לקח לי 10 שניות :)
    וואי תמונה מפחדיה חח :O

    ReplyDelete
  110. זאת תחפושת....

    כנראה של הלואין....

    ReplyDelete
  111. פוטושופ
    לקח לי 10 שניות..זה כמו "מצא את אפי" רק הגירסא המפחידה.

    מה הקשר "אם זה מחו"ל אז זה יכול להיות אמיתי" חחח יש פה אנשים עם בעיות!!

    למי שלא מצא את הרוח...בין הרגליים של הבחורה השניה והשלישית מצד שמאל, הכי למטה.

    וגם מצחיקים אותי הילדים שמפריכים את הקביעה בצורה מצחיקה "לקח לי פחות מדקה (אני בן)" חחחחח קורע אותי כל פעם מחדש!!

    ReplyDelete
  112. אנשים כל החרא הזה פוטושופ רוח אמיתית אי אפשר לראת לבני אדם בעיקר לרגילים למה ניראלכם שמצלמה תוכל לתפוס אותה ?

    ReplyDelete
  113. כולה ילדה קטנטונת שנדחפה בין הרגליים של כולם :)
    והצל נתן לה את המראה של רוח XD

    ReplyDelete
  114. מצאתי .
    זה בווילון לטה או בספה מה שזה לא יהיה . !

    ReplyDelete
  115. לקח לי 3 שניות למצוא את הרוח !!!! חהחהחה

    ReplyDelete
  116. לא עברו 5 ששניות ומצאתי..

    ReplyDelete
  117. אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאמא היא מפחידה..

    ReplyDelete
  118. מטומטמים אין דבר כזה רוחות רפאים!
    ואל תלחצו ולתתנו לתגובות של הפסיכים האלה להפחיד אותכם.

    חוץ מזה כול מי שכתב שיש רוח רפאים משוגע!

    ReplyDelete
  119. וואו לקח לי איזה שנתיים למצוא את הרוח!

    ReplyDelete
  120. איזה חזק זה אבל הם אמרו שבנים ימצאו את אחרי הרבה זמן ישר הסתכלתי ומצאתי הרוח מתחת לרגליים שלהם

    ReplyDelete
  121. ח-א-ר-ט-ה ר-צ-ח !!!!
    אחלה פוטושופ

    ReplyDelete
  122. זה תיק לבת דודה שלי יש תיק כזה

    ReplyDelete
  123. קיייייייייייייייייצר יש שם רוח בין הרגליים של הבנווותתתת ולקח לי איזה 2 ד'ק לראות ואני בת!! חחח אאאז כול מי שאומר שיש רוחות ד-פ-ו-ק אין בישראל כי ה' שומר עלינווו! ובכלל אין אז תפסיקו לחרבש (: יאאלהההההה בייייייי ממני - אילנה היפפפהפההה !

    ReplyDelete
  124. מכירה את התמונה וזה ממש לא נכון בקשר ל''בנים בנות '' כל אחד רואה בקצב שלו לא משנה אם זאת בת או בן ;) - רוב הסיכויים שזה פוטושופ

    ReplyDelete
  125. יוו איזה זונות דבר ראשון לא הכול חייב להיות פוטושופ
    ודבר שני ילדים תפסיקו לחשוב שזה ככה כי אתם לא באמת יודעים מזה פוטושופ
    ויש דברים שאי אפשק לעשות עם פוטושופ אז שקט
    במיוחד הילדים בני 12 שמשחקים אותם מאוני הדור ><

    ReplyDelete