Thursday, May 20, 2010

The longest Sandwich in the world! Hungry?



11 comments:

  1. חחחח...
    ענק!!!!

    ReplyDelete
  2. תרתי משמע...

    ReplyDelete
  3. שלי יותר גדול חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח



    סתםםםםםם לא צחקתי באמת שלי יותר גדול

    ReplyDelete
  4. יש לי כזה בבית יותר גדול...

    ReplyDelete
  5. זה יותר דומה לבגט!! יואו אבל איזה ענק הייתי מסיים אותו אחרי שבוע לפחות או שלוש ימים ואם כול היום לשבת ולאכול אותו אז משהו כמו יום ומיים XD

    ReplyDelete
  6. סתכלו טוב זה הוט דוגג!!!!!
    אם הייתי שם הייתי זוללת אותו עוד באותו היום P:
    יאמיייי ^^
    (תתעלמו מהעובדה שאני לא אוכלת הרבה,זה לא תקף לגבי הוט דוג :) )

    ReplyDelete
  7. הבלוג המזדיין הזה הרס לכולם את הפייסבוק!! תפסיקו כבר, זה לא מעניין אף אחד אם 3% מהאנשים יכולים לראות את האבטיחים, או אם מישהו כתב סטטוס שממש ריגש אתכם!

    ReplyDelete
  8. חחחח טואוובב!!

    ReplyDelete
  9. חחח גדול!!

    ReplyDelete
  10. יאאאאאאאממממ!!

    ReplyDelete