Wednesday, May 26, 2010

Paris Hilton In 50 Years - פאריס הילטון בגיל 50


28 comments:

  1. ראשון
    והרגתה אותי XDDDDDD

    ReplyDelete
  2. ראשוןןןן

    ReplyDelete
  3. הגזמתםם..היא תראה ככה לפחות בגיל 60 פלוס אפילו 70!!!!!

    ReplyDelete
  4. hhhhhhhhhhhhhhhhhh חזק ביותר

    ReplyDelete
  5. XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
    קטלנייייייייייייייי

    ReplyDelete
  6. לשלישי זה בעוד 50 שנה התירגום לא נכון in50 years מציין בעוד 50 שנה

    ReplyDelete
  7. חחחחחחחחחח אמאלה!!

    ReplyDelete
  8. חח נחמד (:

    ReplyDelete
  9. זה עוד 50 שנה XDD לא בגיל 50

    ReplyDelete
  10. יש לה מספיק כסף כדי לא להראות ככה בחיים

    ReplyDelete
  11. צודק....... היא תעשה ניתוח פלסטי..

    ReplyDelete
  12. היא תיראה כככה בכיל 90 על מה אתם מדברים?

    ReplyDelete
  13. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  14. איפה ראיתם מישהי עם חשבון בנק כמו של פריס הילטון שנראית ככה?!?

    ReplyDelete
  15. יוווווועאאאאאאאו XD
    קרעעעעעעתם אותי XDDDD

    ReplyDelete
  16. חחחחחחחחח התמונה קורעת מיצחוק משהו חבל על הזמן,
    אני די בטוחה שאם כל המאק אפ שהיא שמה יש סיכוי גדול שבגיל 50 תיראה כחה ועוד אחריי כל הניתוחים שעשתה לא כל רופא יכך סיכון לתביעה רצינית אם יפשל

    ReplyDelete
  17. היא לא תראה ככה בגיל 60 כי היא תעשה ניוחים פלסטיים

    ReplyDelete
  18. אם היא תחייה עד אז ולא תמות מרוב טמטום אז נראה ..

    ReplyDelete
  19. חחחחחח אבל מה פתאום הגזמתם בגיל 50.. בגיל 70 אומשוו P:

    ReplyDelete
  20. אההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה

    ReplyDelete
  21. אני מחקה לזה :)

    ReplyDelete
  22. זה לא בגיל חמישים!!! זה בעוד חמישים שנה!!! סתומים

    ReplyDelete
  23. כתוב באנגלית שככה היא תראה עוד חמישים שנה, לא בגיל 50

    ReplyDelete
  24. טוב...
    זה יעשה סיוטים בלילהXD

    ReplyDelete
  25. וואלה הייתי עושה אותה בתחת..
    כל עוד הציצי עומד לא אכפת לי היא כוסית אש!
    אני יזיין אותה

    ReplyDelete
  26. פחח.. ממש כולה לקחו תמונה של זקנה..

    ReplyDelete