Tuesday, May 25, 2010

PLAYSTATION 4! LEAKED IMAGE! פלייסטיישן 4 תמונות דלפו


17 comments:

  1. אבל אם הם מייצרים חדש אז גם אלה שיש להם סוני יקנו את החדש וגם אלה שאין להם סוני יקנו את החדש

    ReplyDelete
  2. זה אמיתי אבל זה קונספט של איזה בחור מאוסטרליה...
    פעם קראתי על זה כתבה לפני חצי שנה בערך :)

    ReplyDelete
  3. לשתי תגובות מעליי אתה פשוט גאון
    איך עלית על זה שמי שיש לו סוני ומי שאין לו סוני יצטרכו לקנות סוני אם יצא אחד חדש
    אם הם רוצים את החדש כמובן

    באמת שאתה גאון אני גאה שאתה מהעם שלי :)

    ReplyDelete
  4. בן זונ השל דבר :)

    ReplyDelete
  5. זה 50 % חרטא או 50 % אמת
    כל מעצב גראפי טוב יכול לעצב תמונה כזאת בפוטושופ.
    נחכה שיצא ואז נראה
    ותודה על הפרסום .

    ReplyDelete
  6. לא זה אמיתי קניתי כזה בסין אחד החזקים עד שהוא יגיע לארץ יקח קצת זמן 3:

    ReplyDelete
  7. לזה שמעליי זיין שכל
    סוני לא מתכננים עדיין שום דבר והמנכ"ל אמר במסיבת עיתונאים שאין להם תוכניות לגבי סוני 4 עד לפחות 2012 וחוץ מזה התמונה הזאת זה של מעצב אוסטרלי שעשה אילוסטרציות לדור הבא של האקסבוקס ווי והסוני

    ReplyDelete
  8. שתיים מעלי סתום תפה יא הומו פלייסטיישן 4 אפילו לא בתכנונים וכבר קנית אותו? יא זיין שכל מניאק

    ReplyDelete
  9. השלט לא נראה לי כל כך נוח...

    ReplyDelete
  10. זה סופר נוח זה ניראה מגניב וזה שולט קניתי כזה אתמול יש לי את זה בבית עכשיו יש לי את כל המישחקים וזה מגניב עם לייזר

    ReplyDelete
  11. לענונימי שמעליי אתה אידיוט עוד לא יצא סוני 4 אז בטח שאין לך את השלט הזה יאידיוט מתומטם לך תמות

    ReplyDelete
  12. לתומר:
    מה ישך מה אתה סתם מגדף???
    אני אתמול הייתי אצלו ושיחקנו אצלו
    אני אומר לך שיש לו סוני 4 ואם אתה לא מאמין בו ותראה בעצמך!!

    ReplyDelete
  13. 26 במאי2010 14:49
    יא גאון

    ReplyDelete
  14. זה לא הסוני 4 זה מכשיר שיתחרה נגד הwii. הסוני הזה זה על אותו קונספט כמו הwii

    ReplyDelete
  15. משיחק מגניב http://www.xpango.com?ref=92403150

    ReplyDelete