Thursday, May 13, 2010

shity dad



62 comments:

  1. חחחחחחחחחחחח איזה אבא שפיץ!!!!!

    ReplyDelete
  2. מה רשוםם שםם?! חחח לא מביניםם כלוםםםםםם!

    ReplyDelete
  3. מהה זה אומרר??

    ReplyDelete
  4. תרגום בבקשה :) תודה

    ReplyDelete
  5. ועכשיו תרגום....

    ReplyDelete
  6. מה הוא רשם לה אני לא יודע אנגלית

    ReplyDelete
  7. תרגום!!!!בבקשה

    ReplyDelete
  8. מישהו יכול לתרגם חח....

    ReplyDelete
  9. שהוא עם טיטול חח נו באמת..

    ReplyDelete
  10. תרגום בבקשה

    ReplyDelete
  11. האבא אומר לבת:תחליפי את התמונת פרופיל את דומה לאמא שלך וזה נורא מכוער.

    הבת:חחח אתה צוחק נכון?

    האבא:ממש לא את מכוערת אני ואני מתכוון לזה

    תסתקלו טוב טוב לתמונת פרופיל של הבת היא צילמה את עצמה שוכבת ומראה את התחת

    ReplyDelete
  12. בקיצור שהיא מכוערת כמו אמא שלה...בערך

    ReplyDelete
  13. האבא: מותק בתמונת פרופיל את ניראית בדיוק כמו אמא שלך..אני לא יפסיק את זה עד שתשני ת'תמונה...
    הילדה: אני יודעת שאתה צוחק...נכון?
    האבא: לא אני לא צוחק, את מכוערת ואני מתכוון לזה..

    מזה שפיץץ !!!!!!

    ReplyDelete
  14. kt vcb,h fkuo ,rduo cceav hhhhaaaaa!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  15. האבא אומר שהתמונה של הבת שלו מזקירה לו את אמא שלה ו אז היא אומרת אני יודעת שתה צוחק אתי נכון ? ו הוא אמר שהוא לא צוחק שהיא תחליף מהר ו שהיא מכוערת

    ReplyDelete
  16. הוא אמר לה בשבתמונה היא נראית כמו אמא שלה ושהוא לא יפסיק עד שהיא לא תשנה אותה ואז הוא קרא לה טמבלית ואז היא אמרה "אתה צוחק נכון?" ואז הוא אמר: "לא אני לא, את כל כך מכוערת אני מתכוון לזה" בקיצור חרא של אבא חחחח

    ReplyDelete
  17. זין גדול זין קטן ל שיפרה יש פיטמה אחת קטנה

    ReplyDelete
  18. האבא אומר לבת:תחליפי את התמונת פרופיל את דומה לאמא שלך וזה נורא מכוער.

    הבת:חחח אתה צוחק נכון?

    האבא:ממש לא את מכוערת אני ואני מתכוון לזה

    ReplyDelete
  19. בלבול גדול בולבול קטן הזין של יקיר הוא קטנטן

    ReplyDelete
  20. סתם בן זונה בןזונה גדול בן זונה גדול מאוד

    ReplyDelete
  21. ה אבא אומר יו איזה שדים גדולות יש לך בתמונה
    הבת אומרת אני יודעת תודה ?
    ואז האבא אומר מה זה בלי לזין לך את השדיים!!

    ReplyDelete
  22. כאילו שאבא שלה נראה יותר טוב

    ReplyDelete
  23. זה בתגובה שלפני ?! מה אתה סרווט ?! מה קשוור ?! תראה את כל התגוובות ותדע מה כתוב ! אל תתחיל לנחש !

    ReplyDelete
  24. תרגום - אבא : תחליפי מיד את תמונת הפרופיל שלך כי את נראת כמו אימא שלך, חור תחת !
    ילדה : אני יודעת שאתה צוחק, נכון?
    אבא : ברור שאני מתכוון לזה ! ואת מכוערת, אני מתכוון לזה.

    חח גדול!

    ReplyDelete
  25. יווואו איזה אבא מגעיל מה הוא אומר לה את זה עוד בפייסבוק איזה מטומטם!!!! זה כזה מביך ולא נעים!!!!!!

    ReplyDelete
  26. תרגום !
    האבא מגיב לה ואומר בייבי בתמונת פרופיל שלך את דומה בידיוק לאימא שלך ! אני לא אפסיק עד שתשני את התחת הזה שלך ..
    הבת רושמת לו : חחחח אתה צוחק נכון ?
    אבא : לא אני לא ,את מכוערת אני מתכוון לזה .

    ReplyDelete
  27. האבא אומר לה:מותק תחליפי את התמונה את דומה לאמא שלך שם [יצאת מכוער]
    הבת:אתה צוחק איתי נכון?
    האבא:לא אני את באמ מכוערת..
    אם תשימו לב הבת מצולמת בלי תחתונים או מכנסיים ורואים לה את התחת.. אז אולי הוא מתכוון שהיא מזכירה לו את אמא שלה..

    ReplyDelete
  28. הוא רוצה לזיין אותה האא הבנתי הוא רוצה לחטט לה בכוס

    ReplyDelete
  29. ורצה לדחוף לה זין בכוס ובתחת ושהיא תמצןץ לו תזין כוס של האמא של כולכם נמאס להזדיין!!!!!!!!

    ReplyDelete
  30. חחחח...איזה אבא ענק!!!

    ReplyDelete
  31. תרגום לילדים דיסלקטים וטמבלים
    אבא : בייבי תחליפי בבקשה תמונה את ניראת כמו אמא, אבל בסדר !!!! אני לא אפסיק עד שתשני את התמונה
    בת: חח אני יודעת שאתה צוחק נכון?
    אבא: לא, את באמת מכוערת ואני מתכוון לזה



    :P

    ReplyDelete
  32. hhahaha you freaks go an learn english Lol

    ReplyDelete
  33. חח הוא אמר ללה את זה בצחוק, הוא לא באמת התכוון !!!

    ReplyDelete
  34. איזה שפיץץץ חחחח

    ReplyDelete
  35. ך[


    ךך
    ך
    ך

    ך
    ך
    ךך

    ך
    ךך

    ךך

    ך
    ך



    זה חארטההההה
    אם הוא אבא שלה איך אין לשניהם אותו שם משפחהה

    ReplyDelete
  36. חחחחח בן אלף P:

    ReplyDelete
  37. אפסים,תלמדו אנגלית

    ReplyDelete
  38. כל אחד אומר תרגוום אאחר! :\

    ReplyDelete
  39. יואו!! איזה ילדים דיסלקטים יש פה!! לא מבינים מילה אנגלית!!

    ReplyDelete
  40. תירגום : אבא: חמודה , את נראית בדיוק כמו אימא בתמונה ואני רוצה שתשני אותה
    ילדה: חחח אבא את צוחק נכון ?
    אבא:לא אני מתכוון לזה , את ממש מכוערת

    ReplyDelete
  41. אוקיי..
    אבא:מותק עם התמונה הזאת את ניראת כמו אמא שלך,אבל בסדר!
    בת:חח אני יודעת שאתה צוחק,נכון? :(
    אבא:לא אני לא,את ממש מכוערת ואני מתכוון לזה.

    ReplyDelete
  42. לא רואאאים את השמותת !

    ReplyDelete
  43. אאיזה רעע !

    ReplyDelete
  44. אבא: עם התמונה הזאת את ניראת כמו אמא שלך,ובסדר!
    אני לא יפסיק את זה עד שתשני את-זה ,מפגרת.

    בת: חח אני יודעת שאתה צוחק נכון?

    אבא: לא,אני לא. ואת כל-כך מכוערת אני מתכוון לזה

    ReplyDelete
  45. היא לא מראה ת'תחת, סתם שוכבת על הבטן בג'ינס וחולצה שחורה, שום דבר חושפני. האבא סתם פוץ מניאק.
    יש להוסיף, שאנחנו לא יודעים הבכלל מה העבר , הרקע והסיבה למה שאנחנו רואים. אז אין ממש נתונים כדי לקחת כל צד בעניין.

    ReplyDelete
  46. מזה??????????????? איזה חרא של אבא!!!!! הוא כניראה לא יודע שאישתו עברה סבל בשביל הילדה הזאת והוא גם מקלל את האמא!!!! הוא צריך להיות מאושר שיש לו ילדה ושיש לו ביכלל מישהי לעשות איתה ילד אז אם היא "יותר מידי מכוערת בישבילו" שיחשוב פעמיים מה הוא היה עושה בלי ילדה..... (רמז-ממש ממש ממש לא הרבה)

    ReplyDelete
  47. אתם צוחקים עליי?! מה שפיץ ? איזה מינאק .. אבל זה בכל זאת קורע.

    ReplyDelete
  48. חחחחחחחחחחחחחחחחח חרא אבא איזה זבללללללל כאילו הוא ניראה יותר טוב עם השפם הזה :D:D:D

    ReplyDelete
  49. עלק ערוך וחותמת לכם על זההההההההה!

    ReplyDelete
  50. תרגום:
    האבא אומר ''איזה תינוקת את נראת בתמונת הפרופיל ואת נראת בידיוק כמו אמא (זאת אומרת מכוערת)ואני מקווה שתשתני עד שתהיי יותר גדולה''
    הילדה:''אבא אתה לא מתכוון לזה נכון???''
    האבא:''אני מתכוון לזה את מכוערת לגמרי''


    איזה אבא זבל!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  51. מאיו הרושMay 16, 2010 at 9:54 AM

    אוי אני במקומו עושה טיפול 10000 לפני שאני מרשה לעצמי לדבר על אחרים
    אבל לא אשמתה שזה אבא שלה

    ReplyDelete
  52. יש תרגום למה שהוא אומר

    ReplyDelete
  53. מילות היחידות שנכונות האבא הכי מגעיל שבעולםם והכי חרא..!

    ReplyDelete
  54. טחח אתם מושפעיייייים .
    משההההההו מטורף כאילו ! @ # ^ :O
    יאו כאילו מה קורה לכם זה אבא שלה ראבק אל תהיו מטומטמיייייייייייים !@#$%^&

    ReplyDelete
  55. כל מי שמבקש תרגום הוא מכוער אחושרמוטה מה אתם ילדים מוגבלים תדעו טיפה אנגלית יחתיכת בטניקים מטומטמים

    ReplyDelete
  56. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מניאקקק..

    ReplyDelete
  57. קיצר ..
    האבא : " אז מותק , עם התמונת פרופיל שלך את נראית בדיוק כמו אימא ואוקי ! , אני לא אפסיק עד שתשני את זה טיפשה .. " [ ככה הוא כתב בסוף XD ] !
    הבת : "חהחה , אני יודעת שאתה צוחק נכון ? :("
    האבא : " לא אני לא , ואת כל מכוערת אני מתכוון לזה .."

    חחחחחח ><

    ReplyDelete
  58. חוצפן.....

    ReplyDelete
  59. http://t-war.co.il/index?ref=1383

    המשחק שיעביר לכם את השעמום,תאמינו לי

    ReplyDelete
  60. http://t-war.co.il/index?ref=1383

    המשחק שיעביר את השעמום,תאמינו לי

    ReplyDelete
  61. אוקיי רובכם רשמתם תרגומים כבר 8 פעם, אבל מכיוון שזה חלא היה מדוייק אני גם רוצה לתרגם D:
    האבא: אז מותק, עם התמונת פרופיל שלך את נראית בדיוק כמו אימא, ובסדר!!!! (באנגלית זה כמו יש גבול) אני לא אפסיק את זה עד שתשני את זה, חלאה
    הבת: חיחי אני יודעת שאתה צוחק נכון? :(
    האבא:לא אני לא, ואת כל כך מכוערת אני מתכוון לזה

    בכל מקרה, ידוע שהאבא עשה את זה בציניות =.= אז אל תהיו כאלה סתומים.. ואגב, אם שמתם לב, הצילום מסך הוא של הבת, כלומר היא צילמה את הסטטוס והעלתה את זה לאינטרנט.. זה אומר שאין לה במה להתבייש, אבא שלה צחק איתה.

    ReplyDelete