Sunday, May 9, 2010

teachers on facebook

לחצו על התמונה כדי להגדילה


49 comments:

  1. חרטהההההההההההה למורה אסור לעשות את זה!

    ReplyDelete
  2. מותר לו חח

    ReplyDelete
  3. חרטה אחושרמוטה XD

    ReplyDelete
  4. זה דפוק למה שמישהו יכתוב משו כס כשהוא יודע שהמורה שלו חבר שלו בפייסבוק

    ReplyDelete
  5. מה כתוב שם ? מה היא אומרת ומה הוא אומר?

    ReplyDelete
  6. לא רואים כלוםXD

    ReplyDelete
  7. מה כתוב , לא הבנתי .

    ReplyDelete
  8. ברור שמותר לו לעשות את זה

    ReplyDelete
  9. באמת??
    מה את/ה אומר/ת??
    ועם אני יגיד שאסור לו לעשות את זה ומי שאומר שמותר לו לעשות את זה הוא :טפו עליו גם על פניו כל חתול יחרבן עליו מי שמסכים שיעשה: :)

    ReplyDelete
  10. היי מה קורה כפפעערותת !! ?? ?!!???!! !
    אני מתה עליכן נשמות שליי !!!

    איזה ילדה ומורה מפגריםםם יאאאל אאאלל אלללעעע .... .

    ReplyDelete
  11. אסור לו!!!!! אני מכימה :)

    ReplyDelete
  12. איזה ילד מטומטם XD

    ReplyDelete
  13. חחח מה רשום ?

    ReplyDelete
  14. ינאלל אחותכםם...תפרשוו ליי אני בקושי יודע לקורא ולכתוב בעיברית אתם רוצים שאני יקרא באנגלית????!!
    שמישהו יפפררש אתת זההה ! :D

    ReplyDelete
  15. נועה :
    אדון מרטין המורה הכי טיפש שיש ..
    הוא אמר 'הבעיה הזאת עומדת להיות הרבה יותר קשה ' , אז אמרתי 'זה מה שהיא אמרה ' ..
    כל הכיתה צחקה והוא אפילו לא הבין ...

    סטיבן : לאדון מרטין אין פייסבוק ?
    תמחק את זה .. אבל כן זה היה קורע

    סלינה : ~הבנתי רק שהיא אמרה שהמורה טיפש ~

    המורה שלהם : מאוד מצחיק נועה . ובכן , יש לי הפתעה בשבילך בכיתה מחר .
    את תקבלי תרגיל שונה , וזה הולך ולהיות הרבה יותר קשה מתרגילים רגילים שכולם מקבלים . עכשיו את הולכת להגיד 'זה מה שהיא אמרה ! ' ?
    ~לא הבנתי תמשפט ... ~
    ובשבילך סלינה - אני אדבר איתך מחר ..

    סלינה : אדון מרטין ! אני מצטערת ! לא באמת התכוונתי לזה !

    ג'סיקה : דאמנ , המורה תפס אותך (או מש'ו כזה XD)


    מספיק ברור ? (:

    ReplyDelete
  16. התרגום לא ממש נכון ,
    זה לא נועה, זה נוח [בן].

    סטאטוס: מר מרטין הוא המורה הכי טיפש בעולם. הוא אמר "הבעיה הזאת הולכת להיות הרבה יותר קשה" [קשה באנגלית = עומד] אז אמרתי "זה מה שהיא אמרה!"כל הכיתה צחקה והוא אפילו לא הבין.

    סטיבן: למר מרטין יש פייסבוק, לא?
    תמחק את זה. אבל כן, זה היה מצחיק.

    סלינה: בנאדם, מר מרטין חתיכת מטומטם.

    מר מרטין: מצחיק מאוד נוח. ובכן, יש לי הפתעה מיוחדת בשבילך בכיתה מחר. אתה תקבל מבחן שונה, והוא יהיה הרבה יותר קשה מהמבחן הרגיל שכולם יעשו. אתה הולך להגיד שובפעם "זה מה שהיא אמרה!" ? תביא לי התנצלות רשמית ואולי אני אשקול לשנות את זה. ובנוגע אלייך סלינה, תהיה לי שיחה איתך מחר.

    סלינה: מר מרטין! אני מצטערת! לא באמת התכוונתי להגיד את זה!

    ג'סיקה: דאמ, המורה אכל אותך [אכלת אותה..]

    בקשה (:

    ReplyDelete
  17. אתם מפפגרים ,זה סתם חארטטה...הוא לא יכול לעשות את זה .

    ReplyDelete
  18. בני זונותת ?

    ReplyDelete
  19. אסור לא לעשות את זה !!!!!
    הוא כתב את זה בפייסבוק זה לא קשור ללימודים !!!
    מה זה המורה הזה ?!?!

    ReplyDelete
  20. סתמו ת'פה בטח שאפשר לעשות אותי זה .
    אותי השעו מבצפר ליומיים בגלל שכתבתי על מורה שהיא זונה בוואל של חברה ולמורה בכלל אין פייסבוק מישו הלשין .

    ReplyDelete
  21. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    איזה תלמיד אחד מהכתה שלי כתב שהוא העתיק והמורה של אותו מקצוע ראתה את זה.. הוא חטף על זה בראש חחחח זה היה מצחיקק!!!(בצפר הולץ ת"א :P )

    ReplyDelete
  22. מוווווווורה בנזווווונה ! [ ;
    מסכנייים הילדייים, ! : [
    אבל גמלי נראה שאסור למורה לעשות ת'זה ! ( :

    ReplyDelete
  23. אסור לו לעשות את זה כל מה שאחרי בית ספר לא קשור אליו ולא צריך להיות קשור אסור לו לעשות את זה....................... :@

    ReplyDelete
  24. תפרשו את זה לעברית ואז נדברר....

    ReplyDelete
  25. לא הבנתי את הקטע של המצחיק במה שנוח אמר...
    זה חא מצחיק.. הוא אמר שהבעיה הולכת להיות הרבה יותר קשה ואז נוח אמר "זה מה שהיא אומרת" והוא אפילו לא הבין את זה. (זה מה שכתוב בסטטוס..)
    אבל מה מצחיק פה?

    ReplyDelete
  26. הומור אמריקאי מטומטם שאפחד חוץ מהאמריקאים עצמם לא מבין...
    חחחחחח הרג אותי המורה! XDDDD

    ReplyDelete
  27. חחחחחחחחחחחח דיי להיות כאלה מכוערים :D:D:D שמעו זה לא אמיתי ..

    ReplyDelete
  28. וואייי וואיי ..
    :O

    ReplyDelete
  29. מסכןן גם לי זה קרא וכמעט העיפו אותי מהבצפר....
    אבל באמת אין לו זכות למורה הבן זונה הזה שילך להזדיין מי שמסכים איתי שיעשה LOL...

    ReplyDelete
  30. LOL וואי מסכןן באמת שילך להזדיין השרמוטה הזהה איזה מורה חראא

    ReplyDelete
  31. גאד - דאמט קרה ללללי כתבתתי על אייזה ממורה שהיא זונה אחוושרמווטה ואייזה מישששששששו הלשים עלליי והיא בדקה אתזה בוואל שלי והשעו אותתתתתתי לכמעט שבוווווווע אבל אז הלשני ךמנהלת [ חחח ] שלמורה אסור לעשות אתזה ולהתתערב בחיימשללללי אזז העיפפו תמורה /:

    ReplyDelete
  32. חחחחח נו למה להרוס לי תתרגום הטוב ? (:
    בערך אותו דבר XD

    ReplyDelete
  33. אסור לו לעשותת את זה מפגריםם!..
    אם הוא יעשה את זה זה נקרא "אפליה" לטובתו האישיתת של המורהה.. הוא לא יכול לתת לתלמיד לעשות מבחן שונה מהאחרים במיוחד קשה יותר XDD קיצר דפוק.... וגם באמת למה הוא כתב כזה דבר כשדהוא יודע שיש לו אותו בחברים.. מעפן! וגם לכל הילדים המפגגרים שאומרים שזה קרה להם "וכמעט העיפו אותם מבצפר" אז ..... אתם מפגרים XDDDD כי אסור לעשות את זה..

    ReplyDelete
  34. חחחחחחחחחחח דייי מסכן הילד xD

    והבדיחה מאוד ברורה! חח
    למי שלא הבין "HARDER" - זה קשה.. קשה באנגלית זה עומד.. יענו עומד הזין חחחחח ואז נוח אמר "זה מה שהיא אומרת.." חחחחחחח נו באממת X)

    גדווול , רציני P:

    ReplyDelete
  35. פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  36. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מגניב

    ReplyDelete
  37. מטומטמים
    זה לא נועה
    זה נוח (בן)
    O::::
    חוצמיזה למורה אסור לעשות אטת זה

    ReplyDelete
  38. גדול!!!!!
    חוקי ביותר

    ReplyDelete
  39. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזעההה פדיחההההההההההההה חחחחח

    ReplyDelete
  40. פאדיחה רצינית!! עכשיו אני לא יוסיף את המורה שלי לאנגלית..... היא ממש מפחידה מעצבנת נותנת הרבה שיעורים ונותנת לכתוב הרבההה חתיכתתתתתתת זבלללללל ה- mrs lolita הזאתי

    ReplyDelete