Wednesday, May 26, 2010

טרנד בארה"ב מתלבשים כמו זאבים WTF

113 comments:

  1. זה דפוק לגמרי

    ReplyDelete
  2. חולי נפש!!!!! איכס :/

    ReplyDelete
  3. מה אכפת לכם איך הם מתלבשים??שיתלבשו איך שבא להם!!

    ReplyDelete
  4. כן ממש דפוק...

    ReplyDelete
  5. פריקיםםםםםםםםםםםםםםםםם מסריחים!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. פריקייםםםםם

    ReplyDelete
  7. חחח אמאלההה יותר חמוד מהמצב אצלנווו!!

    ReplyDelete
  8. עלק בקרוב אצלנו מה הקשררררררררררררר

    ReplyDelete
  9. זה נורמלי !
    אבל הזנננב !?
    משוגעים !

    ReplyDelete
  10. אני מקווה שלא יהיה את זה אצלנו... אייייייכס הם חולי נפש או מה?? שילכו לגור ביערות וזהו..!

    ReplyDelete
  11. כל אלה שאומרים "פריקים" לכו זדיינו מה אכפת לכם??פריק זה ס-ט-י-ג-מ-ה!!אני כמעט בטוחה שחצי מאלה שרשמו את זה הם "ערסים" או "פאקצות"!!

    ReplyDelete
  12. איככככסססססססססססס פריקים מפגרים, אמריקאים חסרי חייםםםםםם......... הייתי מעדיף להתאבד מאשר להיות אחד מהם... מגעיליםםםםםםם..

    ReplyDelete
  13. מהההגניב!!!!

    ReplyDelete
  14. לפחות זה עדיף על ערסים...

    ReplyDelete
  15. איכס שונא פריקים רוצים צומת לב אז הם מתלבשים כאילו מכים אותם עם סנדלי עור בחדר

    ReplyDelete
  16. מה רע בערסים? עדיף על המגעילים הללו. בעעעעעע.

    ReplyDelete
  17. למה פריקים מסריחים זה ממש מגניב אהבתי את הזנב :)

    ReplyDelete
  18. יפההההה! אהבתי רצחחח!!! אני גאה בהם.....! גמאני רוצצה!!!! [אני בת]

    ReplyDelete
  19. איזה יפההה באלי גםםםם

    ReplyDelete
  20. גועל נפש

    ReplyDelete
  21. NICE אהבתי תזנב!!!

    ReplyDelete
  22. כל ה"ערסים" וה"פרחות" יכולים ללכת להזדיין..
    כל אלה שאומרים איכס ולא אצלנו כנ"ל..
    זה נקרא חופש הביטוי, וכל מי שאומר איכסה וכל השטויות האלה בטח לא בוגר יותר מ16 אז יאללה לכו תעשנו נרגילה בגנים ציבוריים ותשמעו מזרחית ותשירו מהתחת.. אף אחד לא ייעצור אתכם כי יש לכם את החופש והזכות לעשות את זה..(אפילו שזה קקה)

    ReplyDelete
  23. סתם יצורים חחח

    ReplyDelete
  24. חחחחחחח חזקק ביותר אהבתיי

    ReplyDelete
  25. חחחחחחחחחחח וואט דה פאקק
    הדבר הבא שהם יעשו זה לשאוג בירח מלא..

    ReplyDelete
  26. קווווווווווווווווווווווווווול,
    אהבתי אחושלוקיםםםם, גם אני רוצה להיות אחת מהםםם
    וואי זה כזה חמוווד D:

    ReplyDelete
  27. כל הפריקים האלה צריכים למות!!!
    עושים עכשיו "סטייל" חדש....
    כאלה מכוערים....
    עם אני יראה כזה ילד\בן אדם שמתחפש לזיין הזה אז הוא יהיה ז"ל

    ReplyDelete
  28. רק שזה לא יגיע לישראל XD

    ReplyDelete
  29. חחחחחחחח איזה גיייז לא יאמן צאו מהסרט שאתם חיים בו ואי איזה מושפעים , אימואים עם זנב מה הלאה? אנשים שמתחפשים לספיידרמן ובאים לבית ספר לטפס על הכיתות? האנשים האלה דחוף צריכים זיון או חברה לפחות

    ReplyDelete
  30. חחחחחחחחחחחח אמריקאים מצחיקים... נשרטו לגמרי

    ReplyDelete
  31. נייס!!!!! לייק ברמות!!! XDDD
    ותרגיעו עם העלבות שלכם נגד פריקים, כולנו אחים.
    אם אנחנו ה"פריקים" מכבדים אותכם, תכבדו גם אותנו.

    ReplyDelete
  32. יאאאאאאאאאאאו כל כך אהבתייייייי
    איזה סטייל *__________*
    שיביאו לארץ!
    וכל אלה שאומרים פריקים.. מה אכפת לכם מי שואל אותכם בכלל? לכו דחפו נרגילה לתחת

    ReplyDelete
  33. חח איזה חיים בסרט..
    אבל בכל מקרה זה גם זכותם לעשות את זה..
    חחח אבל מעניין מה יהיה הדבר הבא שהם יעשו ,
    יתחפשו לביצים?! D:

    ReplyDelete
  34. ואי איזה מגניב אני גם רוצה,וואי מקווה מ-א-ו-ד שהאופנה הזאת תגיע לארץ זה כלכך שווה!!
    אהבתי תניבים ותעיניים !!!!!!!
    אני גם רוצה (אני בת)
    ולכו זדינו כל מי שאומר"איכס פריקים" זונות,למה ערסים ופרחות יותר טוב??!?!? לאאא!!!!!!1
    אז שבו בשקט ותאלו תחרא שלכם !!
    בקיצור...אהבתי מאוד!!!! ^__^

    ReplyDelete
  35. חחח מאגניב.. :D
    וואי כל "הערסים ו"הפרחות" למינהם יכולים לקפוץ..
    זה מאאגניב רצח.
    "פריקים" / "אימוהים" / "גוטים" או וואט אבר זה סתם סטיגמה.. לכו תשמעו את המזרחית המסריחה שלכם.. :PPPP

    ReplyDelete
  36. איזה חמודדדד :PPPP
    אני מתה על נקומימי 33>
    הלוואי שיגיע לישראל, אני אהיה אחת מהם D:
    פרחות, ערסים, פאקצות, זדיינו מיפה O:

    ReplyDelete
  37. גאווניי!!!! אני מתההה על הסגנון הזההה!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  38. שכולם ילכו לעזאזל !
    מה אכפת לכם איך הם מתלבשים ?
    חבורה של יוצורים חייסרי חיים !
    נימעס כבר מכל הטיוגים האלה פריקים , ערסים , אימוים !
    לכו לעזאזל כולכם זאת מדינה חופשית וכל אחד יתלבש והתנהג איך שהוא רוצה !
    ועוד משו אחד ! .... העדשות קטלניות רצח *~* ^^

    ReplyDelete
  39. חייב לתהות... איזה סמים טובים יש באמריקה...

    ReplyDelete
  40. חח ענק כולם להוזייז תטוסיק

    ReplyDelete
  41. גאד דאמנ איזה שיער יש לכוסונים האלה!!!!!
    emo?my lovee!!!
    לא כלכך אימו בעצמי אבל שכל הפרחוליות כאן יודו שהם חושבות שהאימואים הכי חתיכים!!!

    ReplyDelete
  42. אני זאתי מ-26 במאי 16:41

    סתם רציתי להוסיףXD
    חעחע כל הפאקצתיות(מילה שווה,אהה?)למינהם יכולות לקפוץ לי!!!
    (שלא תטעו אני בת 12) ואולי לא שמתם לב אבל כמעט כל הביצפר שהראו שמה לובש סגנון "פריקי"..!! לפחות הם לא חרא ששומעים מזרחית אלא אנשים עם טעם(במוזיקה)אני אומנם לא כלכך אוהבת את הסטייל הזה עליי אבל אני אוהבת את מי שיש לו אומץ להתלבש ככה!!!
    אהה ומוזיקה של אימו הכי שווה,סקרימו רוק Three Days Grace(אתמול נידבקתי ללהקה הזאתי,אל תתיחסו!!)

    ReplyDelete
  43. חחחחחחח מגניב רצח!! למה פריקים מסריחים?? כל הכבוד להם שהם מתלבשים איך שבא להם ולא היכפת להם מה חושבים עליהם:)
    הזנב מגניייייייב

    ReplyDelete
  44. ממטטווממטטממייםם!!!!! ועוד עם זנב!!!
    אידיוטים מטומטמים שעושים צחוק מעצמם חולי נפש

    ReplyDelete
  45. מאאאגניב!!!!אני מתההה על פריקים!!!!♥♥

    ReplyDelete
  46. אני גם רוצה זנב :)

    ReplyDelete
  47. אני גם רוצה !! זה שקסי:D אבל מה הקטע של האימו? כן אני אוהבת פריקים אבל.. שילוב? נה אה אה

    ReplyDelete
  48. חחחחח חזק XD
    ולכל מי שאומר איכס פריקים....
    מה הסיפור שלכם? ופרחות וערסים זה יותר טוב?!
    יאלה לכו תחפשו תחיים שלכם במקום אחר.... תחזרו למזרחית המסריחה שלכם....

    ReplyDelete
  49. אהבתי שהתגובות מתחלקות ל"פרייקייייייים"
    ו"ערסים" XDDD
    מה לעשות שהעולם הזה בנוי מאנשים ששמים תוית על בני אדם שרוצים להתנהג איך שהם .
    אם מישהו חושב שלי למשל אישית אכפת מהדעה שלו על איך שאני נראית *אם היא גרועה* אז הוא טועה וחסר חברים .
    כל הערסים והפריקים למינהם סתם יוצרים מלחמה ,
    אני אישית אוהבת רוק ,מטאל כבד וכל הסיגנונות האלה ולא אוהבת מזרחית אבל לא צריך לקלל כל הזמן זה מראה על חוסר טאקט XD

    ReplyDelete
  50. אני לא פריק, לא ערס ולא שום דבר מזה... אבל מה שכן- אהבתי את הלוק הזה של הזאבים... נשמע מגניב!! וכמובן אני לא סובל מזרחית ומתעב ערסים ככה שבאמת ערסים לכו תשמעו תמזרחית שלכם ותדחפו נרגילה לתחת כמו שאומרים פה!!!!!חחחחחחחחחחחחחחחחחחח...............

    ReplyDelete
  51. איזה חמוד הזנב *_____*
    אבל שיעשו לעצמם טובה ולפחות יעיפו תשיער מהעיניים, חבל S:

    ReplyDelete
  52. מה אכפת לכם איך הם לבושים???
    שיתלבשו איך שבאלהם ומה הקטע ב"פריקים" מהזה זה שיש להם סגנון לבוש שונה וטעם במוזיקה אחר זה אומר שהם "פריקים"? זה כזה מטומטם ולפי דעתי גם "ערסים" ו"פרחות" או וואט אבר.. הם "פריקים"(פריק=שונה, מוזר)כי גם להם יש סגנון מוזיקה ולבוש שונה מה לא?!?!
    אז תפסיקו להגיד את זה.שכל אחד ילבש מה שהו רוצה וישמע מה שהוא רוצה למה צריך לקרוא להם "פריקים"?!?!?!

    אהה.. ודרך אגב אני לא "פריקית"!!!

    ReplyDelete
  53. פאק יא סתומים..
    חבורת ערסים וחבורת וונאביז חסרי חיים..
    מה כולכם חשים ת'צמכם ?!
    זה שאתם חשים שאתם שומעים מטאל ורוק לא אומר שאתם אימואים כי מתערבת איתכם שבחיים לא חשבתם מזה אימו באמת.. אימואים הם מושפלים שחותכים ורידים וערסים הם מושפלים שחושבים שהכל מגיע להם.. תתבגרו כבר ותקלטו שאתם לא צריכים לחוש בשביל שיאהבו אותכם כי לפי מה שראיתי: כולכם סתם מתלהבים מעצמכם וחושבים שאתם שווים מכולם אז זהו.. שלא...
    אהה ולא קשור ^^ לפי דעתי הסגנון הזה מגניב 3:

    ReplyDelete
  54. חחח למה זה מזהה חמודדדדדדדדדדדד *~*
    אהבתי אחושרמוטה ת'שיניים :$
    דייי הזנב כלכך חמוווווווווווווד אמממממאאא'להה התאהבתיייי *~*

    ReplyDelete
  55. מושפעים מסרטים!!

    ReplyDelete
  56. בואנה למי יש בעיה עם פריקים?
    הם אוהבים את זה, תשתדלו לכבד!
    כולכם ערסים מסריחים חשים ת'צמכם!
    זה נכון?
    חוץ מזה... זו פרווה אמיתית?!

    ReplyDelete
  57. דווקא אני די אוהבת את האופנה הזאת, רק לא הבנתי את הקטע של הזנבות. ואני ממש מקווה שזו לא פרווה אמיתית.

    ReplyDelete
  58. WTF!!!! מי מתלבש ככה??????
    אבל אם זה מה שעושה להם טוב... שיהנו

    ReplyDelete
  59. ערסים תמיד הייתם ותמיד תהיו אותו דבר אותו סגנון כל החיים לפחות אפשר קצת לגוון ..
    ואין כזה דבר "פריקים" או "אימואים" יש כזה דבר אנשים עם סטייל מיוחד שלא מפחדים להביע את עצמם ולהראות מה שהם אוהבים
    אתם כנראה כולם מתחת לגיל 16 כי אתם כאלה תינוקות PP:
    וכל הערסים שאומרים "אני יזיין אותך יהומו" הורגים אותי חחח אין שכל אין דאגות אה ? DDDD;

    ReplyDelete
  60. כל מי שאומר פריקים וטיפשים וכאלה מטומטמים וזונות...

    ReplyDelete
  61. פרייייייקים

    ReplyDelete
  62. שיואו י'מכוערים ! אזמה אם הם לובשים שחור וניטים וכאלה >> הם חמודים והם מבטאים ת'צמם אתם סתם ערסים מכוערים רצאח "אני יזיין אותך ! י'הומו" גמכן מכוערים >> ._________________.

    ReplyDelete
  63. יואו איזה מגניב..שיבוא גם אלינו!! אני אשמח לשים זנב..ראאררר.. *ך*

    ReplyDelete
  64. הם כל כך סקסיייםםםםם אני לא מאמינה....

    ReplyDelete
  65. ממש אהבתי...^^
    ומה הבעיות שלכם עם פריקים? עשו לכם משהו? זה כמו שאם מישהו יבוא ויגיד משו על ערסים אז יפוצצו אותו מכות הם לא שטחיים כמוכם ולא שופטים לפי מראה...וערסים זה בעעע...XDD

    ReplyDelete
  66. מה קשור אימואים או גותים או פריקים ?! זה פאקינג חופש ביטוי!!!!! שיתלבשו איך שבא להם כל אחד והטעם שלו אי אפשר לריב על טעם.
    ותאמינו לי שהם לא שמים זין בשיט !

    ReplyDelete
  67. *********תקרא את התגובה הזו לפני שאתה מגיב******













    וואיי חולנייי D:
    (ולא התכוונתי לזנוות:S)
    איך שהם מתלבשים והכל..פשוט קטלנייי רצח..
    הזנבות מזעזעים (אם זה מפרווה אמיתית)







    ......תודה שקרעתD:..........

    ReplyDelete
  68. זה כזה מגניב *-*
    הלוואי שבארץ יהיה גם כזה דבר! D:

    ReplyDelete
  69. לכל הערסים והפרחות, לכו תתפסו תחת על מישו אחר, ותעשנו נרגילה כי אתם חושבים שזה יעשה אתכם גברים, כל הפקאצות לכו תמצצו לערסים שלכם!
    (בטח גם ככה לא נשאר שם כלום מכל הזבל שאתם מעשנים... ><")
    חוץ מזה העדשות והניבים יצא חזק D:

    ReplyDelete
  70. איכסססססססססס גועל נפששששש...
    אשכרה פריקים!!

    ReplyDelete
  71. פפפפפריקים מזדייינים
    גוועעל נפש הדבר הזהה
    מה הם לא עושים כדי להיות מוזרים יותר

    ReplyDelete
  72. פריקים מסריחיים!!
    עלק בקרוב אצלנו, רואים אצלנו אחד כזה זוקרים עליו אבנים!

    ReplyDelete
  73. אני גם פריקית ! חחחח..אבל הם הגזימו יותר מידי אם כל הניטים והאיפור והשיער הזה ! WTF ! מה הם חשבו לעצמם שהם יתחפשו לזאבים ושמו ניבים בונאה הם חיים בסרט ! אבל אני מתה על אמריקיים !

    ReplyDelete
  74. אווי מזה תרגיעוו כול אחד שיעשה מה שהוא רוצצצצצצצצצה

    ReplyDelete
  75. חזקק... אהבתיי... במיוחד את הזנבב..XDXDXD

    ReplyDelete
  76. מה הבעייה שלכם אם פריקים ?!
    כל אחד והטעם שלו .
    אני בטוחה שכל מי שרשם את זה זה ערסים ופקאצות
    שחולים על מיזרחית וכל החרא הזה.אTז תיסתמו תנו להם לעשות מה שבא להם.
    מה אכפת לכם ביכלל ?

    ReplyDelete
  77. וואי אהבתי את הקטע עם העיינים !! D:
    ולכל אלה שאומרים "פריקים" , גאד אתם מגעילים אותי.
    זה כל כך ילדותי ותסלחו לי על המילה, מטומטם ברמות, להדביק לאנשים סטיגמה.
    אם תקשיבו לחלק האחרון של המאמר אומרים שם שהם בדיוק כמו כל חבורת תיכון אחרת...אז איך הם שונים מה"ג'וקס" הספורטאים למיניהם שלובשים את המדים שלהם ברחבי הבצפר?
    אני חושבת שזה ממש מגניב , במיוחד אם אתה מושפע מטיילור לאוטנר *_*

    ReplyDelete
  78. יווווו זה ענק!!!!
    אני הייתי הולכת ככה לכול מקום.זה ממש מגניב!!!
    אולי הזנבות זה טיפה מוגזם.....
    אבל השיער,הניבים, האיפור והלבוש ממש מגניב!!!
    וכל מי שאמר "פריקם מסריכים" וכול זה...
    לכו תזדיינו!!
    :)

    ReplyDelete
  79. גאוניייייייייי XDDDD

    ReplyDelete
  80. קטלני רצח באלי גם חולה על זאבים ונקווה שזה לא פרווה אמיתית :O
    ןלכל הערסים למיניהם יש לכם תסטייל שלכם ולפריקים יש את שלהם וגם ככה לראפרים יש את שלהם אז למה אתם מציקים לנו לא אוהבים אותנו אל תסתכלו עלינו פשוט ואם יש לכם בעיה אז תהנו להידקר D:

    ReplyDelete
  81. חמוד ..
    חוץ מהזנבותת ..
    אהבתי תעיינים :))

    ReplyDelete
  82. אצלנו בבצפר יש כאלה שמתנהגים כמו ערפדים
    יותר מגניב (:

    ReplyDelete
  83. ואהבתי גם את זה

    ReplyDelete
  84. כל הייפי נפש האלה של ה"שיתלבשו איך שבאלהם", שתקו. הגיע באמת הסטייל שמזה מצדיק את המילה "פריק". אחד המוזרים קיצר

    ReplyDelete
  85. פפפאאק!!!!!!!!! *זה כזה יפהה! *סגידה* אני כל כך פאקינג רוצה את העדשות האלה...אהבתי פחוץ את הזנב אבל זה ממש חמודסקי^^
    וכל הערסים והפרחות למונייהם. אתם יכולים לקפוץ לי ולכל מי שתומך בסגדי ההזאת לכו תעשו מה שאתם טובים בוא (לא נראלי שיש כזה) ותדחפו את הנרגילה שלכם ואת הקובי פרץ שלכם לתחת!!!! חתיכת טפשיים חסרי חיםם!!!! DXX

    ReplyDelete
  86. וואוו יפהההה!!!!
    זה ממששש יפהה זה כאילו סטייל אימו-זאב כזה...
    סטייל פשוט גאוני...
    ואל תגידו לי עכשיו...שלהיות ערס...עם כל הקובי פרץ ומשה פרץ ודודו אהרון...ויוסי בארון...וכל השטויות האלה של המזרחית שלכם..זה יותר טוב מכל הסטייל הזה...
    כל ה"להקות" זאבים האלה זה כאילו קבלה של אחד עם השני...ומין סוג של משפחה...וזה מה שמקרב אותם...
    כל הערסים העבריינים..מה שמקרב ביניהם זה לרדת על אחרים ולנסות לגרום לעצמם להיראות גדולים יותר ויותר "גברים" בשביל ש"יכבדו אותם". כולנו יודעים שאם אתה ערס לא יכבדו אותך באמת...
    סתם זבלים שחשים את עצמם...
    רציני..

    ReplyDelete
  87. ואייי איזההה ייפפפהה !!!!
    ערסים ופרחות מה קרה ?
    אני מעדיפה יותר פריקים אימואים וגוטים ולא אותכם סתומים חחח XD

    ReplyDelete
  88. אוויי איזה מגעילים אתם!! כיאילו מה הקטע ?? הם אוהבים את זה! למה מה תעשו להם?? פריקים זה אחלה =]

    ReplyDelete
  89. אין לי בעיה עם הלבוש הפריקי כל אחד והטעם שלו ,
    אבללל טוב שלא- זנבות זה כבר טימטוםם!

    ReplyDelete
  90. אהבתי את העיניים והשיניים

    ReplyDelete
  91. They just like Jacob Black from New Moon so they dress like werewolves.

    ReplyDelete
  92. הם אדירים!!

    ReplyDelete
  93. מה קרה ערסים\פרחות קטנים שכמותכם?
    נראה לכם שאתם נראים יותר טוב?
    ממש לא מעניין אותי מה שתאמרו, לדעתי זה שיא המגניבות, -במיוחד הזנב!-
    הלוואי גם פה בישראל!

    ReplyDelete
  94. *---** בזמנים כאלה אני -ממש- רוצה לגור שם!!

    ReplyDelete
  95. יותר מגניב מכםMay 30, 2010 at 4:37 PM

    זה הרבה יותר מגניב מהאיכסה הצמוד שכל הפקאצות לובשות פה!!! וואו!!! *0*

    ReplyDelete
  96. חחח אני איתך זה שמעלי.. .:)

    ReplyDelete
  97. חח וואי זה כזה חמוד =]
    כל הערסים והפרחות פה יכולים ללכת להזדיין...

    ReplyDelete
  98. כל הערסים והפרחות לכו זדיינו אמן זה יבוא לארץ אני בטוח יהיה אחד כזה זה סטייל זה פשוט ענק!

    ReplyDelete
  99. למה לחכות שזה יבוא לארץ בואו נביא את זה לארץ בואו נעשה את זה מי איתי?!!!

    ReplyDelete
  100. כל הערסים והפרחות לכו לעזאזל! "איכס פריקים" לא כאילו אתם יותר טובים!?
    זה כלכך מגניב ומקווה שזה יגיע אלינו בקרוב הטרנד הזה :P
    זה סטייל ענקקקקקקקק
    יאללה בואו נעשה את זה בארץ? אני רואה שיש ביקוש לזה חחח =]]]]]]]]

    ReplyDelete
  101. חולי נפש!!!!
    אבל זה אחד המגניבים חחח :P

    ReplyDelete
  102. יואאאווו איזה גיזענים מה איכפת לכם אם הם פריקים או לא!!!!!!!!!!!!
    זכותם שיתלבשו איך שבא להם !!!!
    יא גיזענים מסריחים !!!!

    ReplyDelete
  103. וואו איזה יפה זה !!
    אהבתי תרעיון D:
    וערסים, פרחות וכל החרטה האלה עופו מפה למה אתם יותר טובים?! מגעילים!!
    אימואים/ גוטים / פריקים = שליטטטטההה

    ReplyDelete
  104. emo שליטעעעעעעעעעע

    ReplyDelete
  105. יש לכם בעיה עם פרקים ???? אז תפתרו אותה בעצמכם על תרדו עלינו אחייי זה מעצבן!!! נתלבש איך שרק נרצה!!!!!!!!

    ReplyDelete