Friday, June 11, 2010

26 בני נוער התאבדו אחרי שראו את התמונה הזאת!


29 comments:

  1. חחחחחחחחח מי מתאבד בגלל תמונה כזאת..?
    היא אפילו לא מתקרבת להיות מפחידה.

    ReplyDelete
  2. חחחח את זה אני רואה בכל סרט אימה טוב

    ReplyDelete
  3. בתור אדם רציונלי אני מודיעה רשמית שהתמונה הזאת היא פוטושופ או תוכנה אחרת.
    ברור שזו הייתה תמונה רגילה של בחורה עם משקפיים וגשר, ומישהו משיעמום "שיפץ" אותה כך.
    חבל על ההשקעה בעריכה. יש דברים יותר טובים לעשות בחיים.

    ReplyDelete
  4. לא יחול להגיב כי אני מת.............. מצחוק....(:

    ReplyDelete
  5. איזה חמוווווווווווווווד
    חחח XD
    למה נראה לכם שמישהו התאבד
    ועוד בני נוער..
    מי שמאמין לזה מפגר!

    ReplyDelete
  6. לא!!!!!!!!!!!!
    אני לא מסוגל יותר!!!!!!!!
    המראה!!!!!!
    האימה!!!!!
    אני מתאבד!!
    טוב אז ..
    יאללה ביי..

    ReplyDelete
  7. עעעעעעעעעעעעעעעעעלק
    26 בני נוער התאבדו מכזה דבר .
    איזה שטויות . מי שעשה זה חתיכת אדיוט מטומטם חסר חיים וחברים .
    פ ו ט ו ש ו פ !@#$%^&*)(_+
    תאמינו לי , הילדים של היום , תקועים כל אחד בכיתה ד' .
    כוסעמממממק , תתבגרו כבר !
    היייתי פו ,
    הלכתי מפו , וכ"כ מהההההההההההר ^^

    ReplyDelete
  8. גם אם אני אתאבד אחרי שראיתי את התמונה הזאת....זה לא יהיה בגלל התמונה...

    ReplyDelete
  9. ראשוווווונה :)

    ReplyDelete
  10. מי שהיתאבד סתם מפגר

    ReplyDelete
  11. חח בטח כבר רצה להתאבד .

    XDDD דביל .

    ReplyDelete
  12. פשוט אוטיסטים ינעל אבא של מי שהעלה ת'תמונה מקשור להתאבד י'גייז

    ReplyDelete
  13. טוב אתם מעפניםם לאלהההה :OOOOOOOO

    ReplyDelete
  14. ששקקר !
    ממממה הקשששששר ?!
    לללההתתאאבדדדד !
    יייחחסרי חיייייייייייייייייייים !!!!

    ReplyDelete
  15. לאא אימלההה אני לא יכולה עוד
    חשבתי שהחיים יפים והם נקטעו בשניה
    ניפגש למעלה

    ReplyDelete
  16. תשנו ל-27 , אני מתאבדת :DDDDDDD

    ReplyDelete
  17. זה נראה כמו החנון של הזומבים

    ReplyDelete
  18. לכבוד המטומטמים ששמו את התמונה:
    א. אתם מפגרים.
    ב. אתם טיפשים.
    ג. אתם אידיוטים.
    ד. אתם דבילים.
    ה. אתם כל כך, אבל כל כך אהבלים, שאני לא יודע מה לומר.

    ReplyDelete
  19. חחחח אבל ראסמי כולכם נבהלתם אפילו טיפה כשראיתם את זה (:

    ReplyDelete
  20. אני רצה להתאבד :D
    חחחח אני פשוט מתה מפחד ., אשכרה מפגרים !

    ReplyDelete
  21. הלכתי להתאבד ..

    ReplyDelete
  22. אימאלה ! אני הולכת להתאבד !
    חחחחח למה שמישהו יתאבד בגלל תמונה שאפילו לא מפחידה ?...

    וגם עם היא הייתה מפחידה למה שמישהו יתאבד בגללה ויאבד את כול מה שהיה לו כי הוא ראה משהו מפחיד ועוד במחשב . אויש תיהיו רציניים ותכתבו דברים נכונים תפסיקו לעבוד על כולם כול הזמן יאללה...

    ReplyDelete
  23. שנייה אני פה , מתאבדת ובאה .. חכו לי

    ReplyDelete
  24. טוב בסדר זה קפץ לי על המחשב והרגשתי פעימת לב אחת קצת חזקה מידי, אני מודה

    ReplyDelete
  25. זהו הלכתי להתאבד , בי :(

    ReplyDelete
  26. רגע אני מביאה אתה האקדח.. מה נראה לכם תגידו??!

    ReplyDelete
  27. איככ! יש לו עיניים אדומות. גועל!

    ReplyDelete
  28. אגב אולי זאת סתם תאונה ש26 בני נוער היו בקומזיץ ומישהו הביא לפטופ והם מצאו אתר עם התמונה הזאת ואז כשנסעו חזרה היתה איזה תאונה שהרגה את כולם (נשמע מטורף אבל יותר הגיוני מש"26 בני נוער התאבדו בגלל התמונה הזאת")

    ReplyDelete