Wednesday, June 2, 2010

הטרנד הנורא שחזר לאופנה!! הבנות יהיו עצובות והבנים יהיו שמחים :)


הנה משהו מהאייטיז שקיווינו שלא יעשה קאמבק לעולם: חולצות בטן. אבל הן לא הקשיבו לנו, וחזרו משוחררות ומכוערות מתמיד. האם למישהי יש סיכוי להיראות טוב עם הפריט הזה?

 

 ריהאנה בחולצת בטן (צילום: Getty Images ,Getty images)


בריטני ספירס בחולצת בטן (צילום: Getty images ,Getty images)לינדזי לוהן בחולצת בטן (צילום: Getty images ,Getty images)דיאן קרוגר בחולצת בטן (צילום: Getty images ,Getty images)דוגמנית עם חולצת בטן (צילום: האתר הרשמי)דוגמנית עם חולצת בטן (צילום: האתר הרשמי)

403 comments:

  1. ראשונהה ((:
    לא אהבתי ..

    ReplyDelete
  2. ראשווון!
    חחח למה דווקא קטלני..!

    ReplyDelete
  3. ראשונההה איך זה מכוער בטירופפפ...

    ReplyDelete
  4. איכסססססססססססס שונאת שונאת שונאת חולצות בטן ...זה דבר מגעיל רצחחחחחחח

    ReplyDelete
  5. לריאהנה מתאייייייייייייייייייםםם !!
    ואאי היא ממש יפהה

    ReplyDelete
  6. הכי טוב זה בלי חולצה בכל!(ובלי חזייה או משהו) וגם מכנסיים ותחתונים זה מיותר...אבל רק עם את כוסית!

    ReplyDelete
  7. מהההה ?!
    זה אחד היפים שנים אני מחפשת כאלה ולא מוצאת!

    ReplyDelete
  8. מה זה זה מכוער רצח לא אהבתי בגרוש חולצות בטן זה כמו חזיה וחזיה זה לים!!!!!!!בנים מתים על זה אבל בנות לא סובלות את זה (הכי אהבתי את של ריאנה)

    ReplyDelete
  9. זה הכי יפה בעולםםםםםםםםםם
    איפה ישש לקנותת.????

    ReplyDelete
  10. אחחחחחחח מתי יבהוא היום וכולנו להיה נודיסתים ככה כולם ערומים

    ReplyDelete
  11. ממ..יש כמה יפים ויש כמה מכוערים..אבל מי אמר שאם זה באופנה חייבים ללבוש את זהה???

    ReplyDelete
  12. ואו זה סטייל, חיים בסרט ! יש כאלה מלא בטופשופ
    אעמוווות

    ReplyDelete
  13. בולשיטטט!! ממתי חזרו חולצות הבטן? התעדכנתי לאחרונה במיני חנויות בארץ ובחו'ל ולא ממש שמתי לב ולו לחולצת בטח אחת, אלא אם כן הופכים את הווסטים שמעל החולצות לחולצה בפני עצמה!
    חולצת הבטן לא ניראתה בשנים האחרונות מאז תקופת היט מי בייבי וואן מור טיים של בריטני ותוכלו לראות אותה רק על ילדות בגילאי 12 מקסימום! תודה

    ReplyDelete
  14. איככ איזה זוועה זה נראה על בריטני ספירס!בעעע
    ובכללי חולצות בטן זה מכוער ברמותת!

    ReplyDelete
  15. איכס הלבוש הכי מזעזע שהאדם יצר

    ReplyDelete
  16. גועל נפש . רק לריאנה זה יפה

    ReplyDelete
  17. איכסס הן לבושות נורא!!
    חולצות בטן לא לובשים עם גיזרות גבוהות בריטניי!!

    ReplyDelete
  18. איכסססססססס!
    זה פשוט מכוער , אני בחיים לא אלבש כאלה!~

    ReplyDelete
  19. כולן נראות דווקא טוב עם החולצה הזו ..
    חוץ מבריטני ספירס נראית כמו ג-ב-ר!

    ReplyDelete
  20. אני לא סובלת חולצות בטן...מקווה שהן יישרפו בגהינום

    ReplyDelete
  21. חח אני זוכרת את עצמי בתור ילדה קטנה עם חולצות בטן... אבל עכשיו? אין סיכוי

    ReplyDelete
  22. התמונה האחרונה ביא פוטו שופ כי תסתקלו על החולצה למטה..

    ReplyDelete
  23. איכססססססססססססססססססססססססססססססססססססססססס חולצת בטן זה גועלייייייייייייייייייי

    ReplyDelete
  24. סטייל עם רמה ולא קשור ובטן וכול זה סטייל שחיבים להחזיר!

    ReplyDelete
  25. איכס זה סתם מכועעעעער (בן)

    ReplyDelete
  26. זה חרטה התמונות לא מופיעות אצלנ אז יש איקס וכתוב משהו פוטושופ

    ReplyDelete
  27. איזה ילדיי כאפות אחד אחד!!! מהפוטושופ מההה????
    לא כל דבר בחיים זה פוטושופ יא עולים חדשים!! תפסיקו לחיות בסרט שהכל פוטושופ!!
    גם הכוס של אחותכם זה פוטושפ איך אני??!!!
    עם אין לכם מה להגיד חוץ מפוטושופ אז סתמו תפה ושבו בשקט!! חפרתםםםם

    ReplyDelete
  28. סבייייייר , לא מדהיימ כלכך . (=)

    ReplyDelete
  29. לאאאאאא תמיד שנאתי את האופנה הזאתי אני בחיים לא אלבש את זה

    ReplyDelete
  30. רק חסר לי שחברה שלי תתחיל להתלבש ככה, פיי..

    ReplyDelete
  31. איייכס איזה מכוער!
    יאללה מי ילבש את הדבר הנוראי הזה?!?

    ReplyDelete
  32. דווקא אני מתה על חולצות בטן !
    אבל אולי עלי זה נראה טוב ..אבל לא נראלי שבנות מלאות ירצו להראות את הפופיק שלהם ברבים D:

    ReplyDelete
  33. אייייייייכס זוועתי בייותר
    ועווד חולצות בטן?1 זה הדברר הכי מגעייל שייש אני בחיים לא ילבש את זה..

    ReplyDelete
  34. קטלני ~! ( חוץ מהאדומה )

    ReplyDelete
  35. הכי אהבתי של ריאנה זה מהמם אבל של כולם זה מכוער...

    ReplyDelete
  36. פחח אני ידעתי את זה אפחד לא רואה חדשות הבידור

    ReplyDelete
  37. אייייייכס מזה הגועל הזה ?? !! ?? לא יכלתם לעצב משו יותר נורמלי מזה

    ReplyDelete
  38. מה הבעיה ?

    ReplyDelete
  39. שייטטט עכשיו גם כל השמנות יתחילו ללכת עם זה!!! לא מספיק הן שמות טייטס?!?!?!?!??!??
    נו באמת!!
    צריך לעשות קוד לבוש לבנות כוסיות וקוד לבוש ניפרד לשמנות (בלי להעליב..)

    ReplyDelete
  40. אני בת ואני לא מבינה לדעתי זה ממש יפה !!!

    ReplyDelete
  41. לי יש סיכוי להראות טוב עם זה יטמבלים ..
    עם אתם רוצים כאלה ויותר טובים ,

    TOPSHOP אנשים עוד לא שמעתם ?!

    ReplyDelete
  42. מה ישלהן להיות עצובות ומה לנו יש להיות שמחים לא הבנתי?!

    ReplyDelete
  43. לא יהיה באופנה חתום

    ReplyDelete
  44. אל תשאלו איזה עצובות אנחנו.. אני ממש בוכה פה

    ReplyDelete
  45. זה יכול להתאים לבנות עם מבנה גוף בן זונה :) אהבתי רצח

    ReplyDelete
  46. ליייייייייייייייייייק (:

    ReplyDelete
  47. אני אוהבת חולצות בטן ולובשת אתזה.. ושתדעו זה נראה עליי פצצצההההה

    ReplyDelete
  48. זאת שמעלי את מטומטמת.
    וזה יפה, למה בנות לא יאהבו? D:

    ReplyDelete
  49. אווווו ניוטון אווו ניוטון... יבני זונות מי רוצה למצוץ ךי מי זונה פה??? מישהי רוצה לעשות כסף?.

    ReplyDelete
  50. זזה סבבה אבל תלוי איזה חולצה מתאימים לזזה

    ReplyDelete
  51. לאאא כי הטרנד של הגזרה הגבוה מה זה יפה מה אני אגיד לכם..

    ReplyDelete
  52. מי שמעלי... אתה בן אדם חולה.

    ReplyDelete
  53. זה מהממם !

    ReplyDelete
  54. איייייכס !! ישלומ לי אני לא אלך עם זה :S

    ReplyDelete
  55. אהבתי רק תחולצה בתמונה הראשונה של ריהאנה אבל רק אם היתה לה גופייה שחורה אם כתפיות דקות למטה זה היה מהזה פצצה

    ReplyDelete
  56. אנונימי אמר/ה...
    איזה ילדיי כאפות אחד אחד!!! מהפוטושופ מההה????
    לא כל דבר בחיים זה פוטושופ יא עולים חדשים!! תפסיקו לחיות בסרט שהכל פוטושופ!!
    גם הכוס של אחותכם זה פוטושפ איך אני??!!!
    עם אין לכם מה להגיד חוץ מפוטושופ אז סתמו תפה ושבו בשקט!! חפרתםםםם
    ---
    אמרו טופושופ, לא פוטושופ. אתה יודע, שם של חנות -.-"

    ReplyDelete
  57. לדעתי זה ממש יפה יכול להחמיא לגוף תלוי איך את נראתת! אם את כוסית זה יפה לך! אם את שמנה עם צדדים.. אולי את לא תהיי "עצובה" אבל השאר כן! חחח

    ReplyDelete
  58. מה חדשש זה מממזמן !
    וזה מהמם

    ReplyDelete
  59. אייייכככססס!!!!!!!
    שששווונאתת אתתת זההה !!!
    זהה היה מכוווער ונשאארר כככהה...!

    ReplyDelete
  60. זה לא מכוער בכלל יש פשוט בנות שמתאים לגוף שלהן ללבוש חולצות בטן ויש כאלה שלא ..

    ReplyDelete
  61. ללריהאנה באמת מתאים נורא יפה לה[=

    ReplyDelete
  62. בטחלס? רק לריהאנה זה יפה =]

    ReplyDelete
  63. יאללה לקחתם קשה ... כולה חולצות בטן .. (: גם לאלה שהן לא כוסיות על כמו ריהאנה, זה יכול להיות ממש סקסי ....(:

    ReplyDelete
  64. תקשיבוו זה אחד ה-דברים :)
    זה יפה רצחח וכבר התחלתי ללכת עם זה וזה פפצצצהה!

    ReplyDelete
  65. אני בת, ואני חולהה על גופיות בטן. הן נוחות, יפות, ומשוחררות. יש את הדמגים הזנותיים אבל בתכלס, אחלה המצאה לחום ההורג של עמק בית שאן ;)

    ReplyDelete
  66. לדעתי חולצות בטן מתאימות רק לבנות
    עם בטן שטוחה לגמרייי!!!! (ואני בת)
    -♥♥♥-

    ReplyDelete
  67. ררררררררררררררררררררררררררררק לריאנה זה יפה (: (:

    ReplyDelete
  68. תלוי למי

    ReplyDelete
  69. אייייייכס !
    מזה לא אהבתי את זה בעייכס !\
    ריאנה נדירה בזה -555- רק לריאנה זה יפה [:

    ReplyDelete
  70. סתמו יא כאפות מה אתם מבינים זה הכי יפה שיש !
    איזה בנות בדיוק יהיו עצובות ? בנות עם גוף מגעיל אולי בנות עם גוף פצצה [אני] ישמחו ללבוש אתזה (;

    ReplyDelete
  71. לא שזה מגעיל.....
    זזזזזזזזזזזה גועעעעלללל ללננפפשותתתת !!!
    בחיים אני לא ילך אם חולצה בת כזאאאאתתת !!!!!!

    ReplyDelete
  72. פוטושופפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפפ!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  73. כוסיתת בואי ואחח כעע אחח וכעע נעיםם!

    ReplyDelete
  74. חחחחחחחחחחחחח הבנים עכשיו מתלהבים כי הם רואים את התמונות האלה... אבל עכשיו כל הפרחות השמנות יתחילו ללכת עם זה ואז הם ייגעלו רצח... XDDD

    ReplyDelete
  75. החולצות בטן זה יפה מה שמכוער זה הגזרה הגבוה.... זה דווקא הבנות שמחות לגביו והבנים לא , בגלל הגזרה הגבוהה הזו

    ReplyDelete
  76. אתם לא מביננים שכולכם הומואים מזדיינים !?!

    ReplyDelete
  77. החולצת בטן של לינזדי מהממת!!! *~*

    ReplyDelete
  78. אייייייייכס כבר עדיף להסתובב ברחוב עם ביקיני !

    ReplyDelete
  79. אוי פשוט לאאאאאאאאאאאאאאא!!!!
    חוצמזה.. נראה לי שרובנו עברנו את שלב הללכת לפי האופנה...

    ReplyDelete
  80. אוווייי :S מקווה מאווד שזה לא יחזור לאופנה...אבל לריהאנה זה מהמממם +++ (:

    ReplyDelete
  81. פרחי ביותר...><

    ReplyDelete
  82. לפי דעתי הבגד של ריהאנה הכי יפה אני ממש האהבתי את האופנה הזאת

    ReplyDelete
  83. לפעמים זה סבבה ולפעמים זה זוועה.
    על דיאן קרוגר פה זה נראה מדהים!!

    ReplyDelete
  84. פשוט מהמם למה נורא !אני בת ואני חושבת שזה מהמם ולמה לא ללבוש את זה ? ! ?

    ReplyDelete
  85. טפייייי גועל נפשש

    ReplyDelete
  86. קונים את זה בטיאנטי..
    אבל לא התלהבתי מהרעיון

    ReplyDelete
  87. אז יפה למי שיש בטן יפה וגוף גיטרה ככה סתם זה מכוער רצח....
    אנשים בדרך כלל לא יודעם להתלבש..

    ReplyDelete
  88. דוווקא ייפה D:

    ReplyDelete
  89. איכ זה מכוער- ואני בן.
    לא שהם מי שבתמונות מכוערות או משהו כזה זה, אני גם אוהב מחשופים זה המצאה נחמדה D:
    אבל זה פשוט יושב עליהם כאילו נפל עליהם וילון עם חור לראש.. זה לא ממש מחמיא להם.

    ReplyDelete
  90. ממש אבל ממש מכוער !!!!

    ReplyDelete
  91. אני יודעתתת על מי זה יראה יפפפה ר ק על ריאנה וגם זה כי כל מה שהיא לובשת יפע עלייה 3>

    ReplyDelete
  92. יותר טוב מגזרה גבוהה

    ReplyDelete
  93. חולצות בטן זה ממש יפה שתקווווווווווווו
    יש לי מלאאא

    ReplyDelete
  94. באמת לא משהו ... זה רק לחטובות שבינינו (:

    ReplyDelete
  95. ב"ה שיש קצת דתיים בארץ שלא מתלבשים בצורה הזוועתית הזאת!
    ולא-הבנים לא יהיו שמחים!....
    *אחד שאכפת לו*

    ReplyDelete
  96. דווקא יפה!

    ReplyDelete
  97. פאק זה אחד המכוערים XD
    (ואני בן, אמנם הומו, אבל בן)

    ReplyDelete
  98. אומייגד , חבל שהן חזרו :/
    ובתכלס של ריאהנה הכי יפה אבל עדיין לא משו :|

    ReplyDelete
  99. חח דווקא נראה לי אחלה ככה = ]
    אני אוהבת את זה D:
    חחחח אני אישית מתעעלזהה !!!
    אנונימייתתת P:

    ReplyDelete
  100. איכס . מכוער , אינמצב שאני הולכת עם זה XO

    ReplyDelete
  101. איייייייכס מה זה החרא הזה אני בחיים לא ילבש את זה עדיף ללבוש שקית זבל ולא את זה והתמונה השנייה איך היא מתלבשת?! מה היא זונה !?O:

    ReplyDelete
  102. חחחחחחחחחחחחח "אני בן, אמנם הומו, אבל בן" ^.^
    בריטני יצאה שמנמנה למדי .___.

    ReplyDelete
  103. דווקא של ריאהנה מממששש יפפפפפההה... לפחות עליההה!! :)

    ReplyDelete
  104. רק של ריאנה היה יפה וכול השאר איכס ס-ו-נ-ע-ת חולצות בטן !!!! ><

    ReplyDelete
  105. בנותת?????
    מה אתם בסדראם אני הייתי בת אז הייתי שם בלי חולצה ומכנסים וגם בלי חזיה ותחתונים אפילו... אם הייתי כוסית ברוררר וגם כשאני בן והייתי רואה מישהי בלי חלק עליון ותחתון היתי אומר ה אפשר לגעת זה פשות דורששש וגם סקס עם אפשר... חחחחח

    ReplyDelete
  106. איכככ ילד איזה דוחה יאלההה לך יסוטההההה ולפי דעתי הסיגנון דוחה ברמות קשותתתת

    ReplyDelete
  107. איככככככככ ילד ידוחה וחוץ מזה האופנה איככככ

    ReplyDelete
  108. ילד עם אתה רוצה בלי חלקים בוא אלייי

    ReplyDelete
  109. מה איכככ ,בכיף נשמה איפה גרה?

    ReplyDelete
  110. בכוס של אמא שלך זונההההההה דוחה אחדדד

    ReplyDelete
  111. חחח נכנס בוו חזק חחח

    ReplyDelete
  112. אחחד היפים מה אתם עושים צחוק תמיד רציתי שיחזור לאופנה .
    ואני בת (:

    ReplyDelete
  113. ברור למה ניראה צלווו בעעעעעעע

    ReplyDelete
  114. תשמעו, זה שדוגמניות וזמרות לובשות את זה לא אומר שזה האופנה או משהו...

    ReplyDelete
  115. ריאנה כוסית בכול מצב

    ReplyDelete
  116. אממ..חולצות בטן זה נחמד...אבל לא הבנתי,מה הקטע של החולצות בטן עם הגזרה הגבוהה??

    ReplyDelete
  117. נכון...... עם גבוה זה מכוער אבל לינדזי לוהאן דווקא נראית ממש סבבה ככה =]

    ReplyDelete
  118. האחרונה ניראית עם זה מעולה דווקא D:

    ReplyDelete
  119. חולצות בטן זה הדבר הכי מכוער שקיים EVER כל מי שלובש אותם אינלו טעם בבגדים , ואגב זה ממש לא האופנה ואני מבינה באופנה!!!1 יאאלה סתםם קבוצה חראא 3>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

    ReplyDelete
  120. ואוא זה ממש יפה איזה כיף שזה חזר אני חרמנית מתה עכשיו חחח עכשיו הרבה התחרמנו על זה :PPPPPPPPPPPP

    ReplyDelete
  121. מה הקשר עצובות??????? מה אכפת לנו מה באופנה, אם זה באופנה ובנות לא אוהבות את זה, הן לא ייקנו את זה וזה כבר לא יהיה באופנה. מה אכפת לי לכל הרוחות, אני לובשת מה שבא לי, מה שמחמיא לי ומה שיפה לי. חוץ מזה, העובדה שתפסתם כמה מפורסמות לובשות חולצות בטן, לא אומרת שזה חזר לאופנה.

    ReplyDelete
  122. זה רק אני או שיש לשנייה [לג'ינג'ית] פס כבוד?.....

    ReplyDelete
  123. איזה יפה בריטני ספירס

    ReplyDelete
  124. אופססס התכוונתי לשלישית....
    יש לה פס כבוד סתכלו

    ReplyDelete
  125. >פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח!
    אני רוצה לראות מי תלבששש את זה, דומה לטוטה מבסוטטטהה!

    ReplyDelete
  126. ריהאנה נראת טוב ממש

    ReplyDelete
  127. בנות אם אתם לא אוהבות חולצות בטן אז תבואו בלי חולצות בכלל!

    ReplyDelete
  128. נחמד מאוד.. כמובן לא החולצות המכוערות האלה.. אבל.. נחמד מאוד.. :)
    סוף סוף אפשר להראות קצת תבטן ואת הקוביות שעשיתי כל הקיץ..
    רק מה שכן שמנות יתחילו ללבוש את זה גם ויהיה בדיוק מה שקרה עם הטייץ..

    אוי כמה שזה עצוב.. :P

    ReplyDelete
  129. למה שלא תעתיקו גם את הסמל של מאקו? גנבתם אתת הכתבה והתמונות תגנבו גם את הסמל!
    חסרי חייםםם ויצירתיותתתת

    ReplyDelete
  130. רק לריאהנה זה יפה אבל בגלל שזאת ריאהנה בכללי זה מכועעעעעעעעעעעעעעעער !!!! בעעעעעעעעע

    ReplyDelete
  131. זה יפה רק על ריהאנה D:

    ReplyDelete
  132. הראשונה והאחרונה יפות רק אם לא היה מקושקש עליהם איך שמקושקש ,
    יעני הדוגמה עצמה יפה P:

    ReplyDelete
  133. סעמק לא משנה בכלל שיש לי בטן שטוחה ויפה... זה פשוט מכועררררר אין דברים מכוערים כמו חולצת בטן.... =\

    ReplyDelete
  134. טווווובב טרנד עלק..מי המטומטמת שתילך ככה?!

    ReplyDelete
  135. מתה על הסגנון הזה!!כל הזמן האמת רציתי שזה יחזור...אבל זה אל עוזר לי...אני דתיה...אני בכל זאת לא יילך עם זה....חוץ מבים!!ח.....אבל זה אחד היפים!!מתה על זה:)

    ReplyDelete
  136. איייייכ גועל נפש !!

    ReplyDelete
  137. מי שהגיב ראשון הוא אוטיסט איך הוא לא יודע שהמהממת בתמונה הראשונה זו ריאנה??. כוללללללםם מכירים את היפיופה הזו!!

    ReplyDelete
  138. בנות?!?!? צריך להתחיל דיאטה!!!!

    ReplyDelete
  139. בעעעעע O =
    אני לא ממש אוהבת חולצות בטן .. זה דיי מראה " הזנחה " .. P=

    ReplyDelete
  140. סקסי ברמות

    ReplyDelete
  141. וואי איך רואים שעשו ללינדזי לוהן פוטושופ בעיניים!! אין מצב שיש לה כאלה עיניים כחולות!! סתכלו..

    ReplyDelete
  142. אני מתה על חולצות בטן!
    הכי כיף בקיץ עם העגיל שלי בטבור P:
    וזה גם נוח P:

    ReplyDelete
  143. כרמל הרטמןJune 2, 2010 at 5:14 PM

    סקסיי אש!

    ReplyDelete
  144. אני בת וזה מגעילל!!!!!!

    ReplyDelete
  145. כל מי שכתבה שזה לא באופנה ולא יפה- שמנה.
    אני מצטערת להיות זאת שמודיעה לכן את זה אבל זה שיא האופנה. דיאטה תואיל לכן.

    ReplyDelete
  146. רק את של ריהנה עוד אהבתי ..
    חחחחח ולמה שנלך עם חולצות בטן :D

    ReplyDelete
  147. אנונימי אמר/ה...
    מתה על הסגנון הזה!!כל הזמן האמת רציתי שזה יחזור...אבל זה אל עוזר לי...אני דתיה...אני בכל זאת לא יילך עם זה....חוץ מבים!!ח.....אבל זה אחד היפים!!מתה על זה:)

    חחח דתיים לא נכנסים לים גם עם בגדים ארוכים ? XDD

    ReplyDelete
  148. פשוווווווווווט גווווווווועל נפששששששששש!!

    ReplyDelete
  149. כןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן!!!!

    ReplyDelete
  150. ג'סטין ביבר החתיךךךךךךךךךךךך אני מתה עליו!!!!!!!!!!! וכל הבנים שאומרים שהוא הומו הלוואי וכולכם היו נראים שרים וחמודים כמו ג'סטין אתם פשוט קנאיים!!!!!!!

    ReplyDelete
  151. חחחח כל הבנות אומרות שזה מכוער, ברגע שזה יכנס לאופנה באמת...אין אחת שלא תלבש את זה...כמו שהיה עם הסקיני ועכשיו עם הגזרה הגבוהה..

    ReplyDelete
  152. זה תלוי איזו חולצת בטן... של ריהאנה סקסית אש :)
    של השאר מכוערות תחת..

    ReplyDelete
  153. זה ממש מכוערר.....

    ReplyDelete
  154. ת-ק-ש-י-ב-ו אנשים! אם זה חזר לאופנה או לא מזה משנה?????
    תלבשו מה אתם רוצים ותפסיקו להתסכל על מה שכולם לובשים! תלבשו מה נוח לכם וזהו!!!

    ReplyDelete
  155. פאק מאיפה אתם בארץ אנשים??????????.
    זה כבר מזמן חזר לאופנה כולן בתלאביב לובשות חולצות בטן

    ReplyDelete
  156. אני בן ואני מממשששש לא ישמח אם זאת תהיה האופנה החדשה אפילו מטושלח לבש בגדים יותר יפים מזה הזין הזה

    ReplyDelete
  157. פשוטטט מהמםםםם

    ReplyDelete
  158. זזזזזזזזזה מהמם :)
    על ריהאנה הכל מדהים אבל הקטע הוא ש יפה גם על אחרות אז סבבה P=
    ו... אם הבנות יתבאסו מזה רצח אז זה לא יהיה טרנד - אפחת לא תלבש את זה D:

    ReplyDelete
  159. Jח זה נחמד ,לא התלעבתי OO:

    ReplyDelete
  160. של ריהאננננננננה מעללף ! ♥
    - X X X -

    ReplyDelete
  161. ואיי זה כולכך יפה (:
    כאילו חלק הכי יפה זה של ריאהנה (:
    אנשים תתחילו להתלבש אחרת מכולם זה הכי יפה (:

    ReplyDelete
  162. למה שנהיה עצובות ?
    זה הכי יפה בעולם !

    ReplyDelete
  163. איייכ גוועל נפש !!
    חווץ מריאנה הייא מהמממת !!!!
    וובניים ? לכו תמצאו זוונה שתלבש את זה !!

    ReplyDelete
  164. זה נחמד... ולמה שהבנות יהיו עצובות?
    ולמה שהבנים יהיו שמחים כאילו מה הם רואים בטן?

    ReplyDelete
  165. יש איזה מגניב זה הכי סקסי

    ReplyDelete
  166. יוואווווו זה כל כךךך מכועערר שונאת את זהההה
    אהבתי רק את זאת האחת לפני אחרונה....

    ReplyDelete
  167. בכייייייייייייייייףףףף !

    ReplyDelete
  168. ריהאנה הכי מהממת אחח כפרעלליה חיימשלי היא חחחחחח
    לא מילה אבל לריהאנה הכי יפה לא קשור לזה שאני חולעלייה חחחחח

    ReplyDelete
  169. וואי להם זה לא יפפה חוץ מלריאנה
    אבל בכללי חולצות בטן זה יפפה:P

    ReplyDelete
  170. זה ממש יפה!!!
    איפה אפשר להשיג כאלה?

    ReplyDelete
  171. חחחחחחחחחחחחחחחח באמא שלי איזה טימטום ..זה שזה חזר לאופנה אומר שהבנות צריכות ללבוש את זה?? אם לא אוהבים לא לובשים למה מזה אופנה...אפשר להתלבש יפה גם אם זה בגדים שלא קשורים לאופנה...

    ReplyDelete
  172. טוב נתחיל דיאטה D:

    ReplyDelete
  173. ג'סטין ביבר ששווולללטטטטט!!!!!!!♥♥♥♥

    ReplyDelete
  174. רקק חולצות בטן של ריקוד, היפהופ למשל!!
    חוצמיזה - איככססס!

    ReplyDelete
  175. חחחחחחחחחח
    nice (;

    ReplyDelete
  176. למה שנהיה עצובות?
    גם אם זה חזר לאופנה זה לא אומר שכולנו נכריח תצבמנו ללבוש את זה?!
    וחוץ מזה... זה מהמם!
    מה כלכ ך נורא בזה?? אוייש רואים לי תבטן!
    אני עצווובההה.
    טיפשים!

    ReplyDelete
  177. בקשה לכל הבנות
    בבקשה ממכם אם אתם שמנות או סתם יש לכם בטן מכוערת בבקשה תעשו טובה לכולם שימו חולצה רגילה אתם לא חייבות לשים חולצת בטן כשאנחנו הבנים מסטולים מיצידי לכו ערומות זה לא משנה הרבה :P

    ReplyDelete
  178. יחי חולצות הבטן!!!!

    ReplyDelete
  179. מה אתן משחקות אותה ביכלל זה בדיוק מה שאמרתם בהתחלה על גזרה גבוה שחזרה ובדיוק מה שאמרתם בהתחלה על סקיני ג'ינס שזה של פרחות אז יאלההה תעשו לי טובה להזכיר לכם שפעם לבשתם גרבי ברך כי זה היה באופנוע סתמו תוך חודשיים כולכן לובשות את זה !

    ReplyDelete
  180. ואיייי דווקא ממש נחמד (:

    ReplyDelete
  181. אני כבר יכול לדמיין את השמנות שילבשו את זה במחשבה שהם כמו חברות שלהם XD

    ReplyDelete
  182. מי שרוצה זונה לחפש בדפי זהב משפ' ביטון ברמה"ש

    ReplyDelete
  183. איככככככככככככככככככס
    מה קורה בזמן האחרון, גם גזרה גבוהה וגם חולצות בטן... אנחנו לא באייטיז וזה מכוער! (ואני אומרת את זה בתור אחת עם בטן שטוחה)
    ועכשיו השמנות יתחילו ללבוש את זה ביחד עם המכנסיים המאוד צמודים שלהם ואם קודם החולצה הייתה מסתירה את הצמיגים עכשיו אנחנו נוכל "להתפעל" מזה בלי שכלום יסתיר את זה... יש:\

    ReplyDelete
  184. כמה דברים ! :) :
    1.אני בת !
    2.כולן לבשו את זה עד לקו של השדיים ..
    3.כולן לבשו את המכנסיים ממש גבוהה אז ברור שזה יראה לכן ממש מוזר .
    4.אם יש בנות שזה מפריע להן אז שפשוט לא ישימו את זה ממש גבוהה ..

    ReplyDelete
  185. עלובים זה שזה טרנד לא אומר שכולם צריכים ללבוש!
    סתם זנותי, לא מתאים קיצר לאאאאאאאא גדול חיחי
    LESS IS NOT MORE
    וזה

    ReplyDelete
  186. איייככסס שונאתת את החולצות האלו הבנים אוהבים את זה בגלל שזה קצת חשוף

    ReplyDelete
  187. למה מכוער????דווקא יפהההההההההההה באלי כבר חולצת בטן

    ReplyDelete
  188. לאלאלאלאלאלאלאללאאללאלאלאלאלאלאלא לובשת את זה בחיים =\

    ReplyDelete
  189. אף אחת בחיים לא תלבש את זה!!!!!!!!!11
    זה מ-ג-ע-י-ל!1111111111111

    ReplyDelete
  190. אני אהבתי זה סקסי אררררררררררר

    ReplyDelete
  191. כל אחת והסטייל.. לבוש זה דבר שבנאדם בוחר לעצמו לא צריך להיות מושפע מהאחרים !
    מה שנראה לך יפה אפילו אם זה קוריי עכביש, לבשי זאת

    ReplyDelete
  192. אנונימי 2 ביוני 2010 12:51

    בואנה חרמן אתה הא? xD

    ReplyDelete
  193. ~בת~
    לדעתי זה ממש מכוער...
    ולא אני לא אתחיל לחתוך ורידים עכשיו כי זה חוזר לאופנה.. זה שזה חוזר לאופנה זה לא אומר שאני אתחיל ללבוש את זה ואסבול .. :\
    תתחילו להתאים כותרות יותר נורמליות ...

    ReplyDelete