Thursday, June 3, 2010

הדרך לנשק כל בחורה שתשתגע אותה ותתאהב בך מידית! עובד כמו קסם

התחלה הסתכלו לה בעיניים ואז התקרבו לאט לאט התנשקו איתה צרפתית רגילה לא יותר מדי לשון אבל גם לא קצת מדי ....
באמצע הנשיקה תתפסו לה את הראש ביד אחת מאחורה אני מתכוון לתפוס כזה בלחי חצי ראש
קשה להסביר בטקסט..
לאחר מכן תעברו לאט לאט לצוואר ותנשקו את כל מה שתתקלו בדרך על לצוואר
ושם לא לעשות לה היקי זה סתם
אבל נשקו אותה בצוואר בעדינות לא כמו נשיקה בפה כמובן...

תחזרו לפה לאט לאט ושאתם מסיימים את הנשיקה סיימו בנשיקה רגילה על הפה
תסתכלו עליה כמה שניות
והשמועה אומרת שהיא תתאהב בכם אחרי שבוע מקסימום
אם לא תתאהב לפחות תידלק מאוד וכל השאר אתם צריכים לעשות

יאלה תהנו אהה?

88 comments:

  1. פאאק נראה לי שעשו לי את זה

    ReplyDelete
  2. חחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  3. בונאה אתה מעאפן רצח.."גג אחרי שבוע היא תתאהב בך"...וואי כמה שאתה מטומטם...

    ReplyDelete
  4. חח זה נכון עשו לי את זה

    ReplyDelete
  5. התאהבתי רק מלקרואא :D

    ReplyDelete
  6. וואו..... תסתכלו סרט ותראו שהם עושים אותו דבר בסרטים איזה קבוצה של שרמוטות זונות

    ReplyDelete
  7. חחח מי ההומו שכתב את זה ?? XDD

    ReplyDelete
  8. אני חושבת שאני מאוהבת במי שכתב את זה...רק מלקרוא את זה, גאד...

    ReplyDelete
  9. זה כ"כ נכון ואני בת...מי שגבר ויש לו כוונות אמיתיות שיעשה את זה זה כ"כ אמיתי...

    ReplyDelete
  10. עשו לי את זהה

    ReplyDelete
  11. ואי תיברחו : D מי אמר שהיא תיזרוםםםםםםם איתו בנשיקה בכלללללל ... עלק תתאהב אחרי שבוע :D:D
    חנקתתתתתתתתם

    ReplyDelete
  12. מי שכתב את זה בתול בדוק!

    ReplyDelete
  13. עלאק בחיים זה לא יצליח לשום בן זה לסוטים....
    בטח היא תתאהב אחרי שבוע...לך לך חפש תחיים שלך חתיכת אידיוט..!!

    ReplyDelete
  14. חחחחחחחח איזה הומו יווארדייי !!!
    תקשיב לי טוב טוב אני בתור בת באוותו שניה שאיזה גבר יבוא וינשק אותי אני מעיפה לו פצצה לתוך הראש מי שתזרום איתו בטח אחת שאף אחד לא רוצה אותה או אחת זונה שמפשת מי שיעשה אותה על 8 אבל עם את ילדה נורמלית זורמת קשה להשגהה אזז יתאהבבו בך באמתת!
    קיצר סתם איזה ילד בתול בכיתה א' שמחפש צומי מילדות בטח הוא ניסה על ילדה צולעת שלא יכולה לרוץ אחריו אז יאאלה מותק תפסיק עם השטיוות שלךךך!!

    ReplyDelete
  15. ווארדייי סתם ילד מסכן בתול בכיתה א'!!!
    יאאלה מתוקים תפסיקו עם השטיות שלככם

    ReplyDelete
  16. ללממה נייראה ללכם
    עםםם היא אווהבת אוותו הייא תזררום אייתו
    אבבל עם לללא היייא תחתתיף לללא תכאאפפה של החחים שלוו
    זהה לא ממשנה מה הוא עוושה זה מששנה מיי הוווא

    ReplyDelete
  17. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח כן שניה אני אמצא איזה כוסית ברחוב אני אנשק אותה פתאום !!! שניה היא מתאהבת בי !

    ReplyDelete
  18. נכוווון (: זאת הנשיקה שכל בת מדמיינת !
    ואני בת P:
    זה בטח פורסם ע"י בת ..
    אבל נראה לי בתור נשיקה ראשונה הקטע עם הצוואר מוגזם מדי ><

    ReplyDelete
  19. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    יילדה נורמאלית ישר תדביק לו ברכיייה !.
    זונה תזרום עם הקטע המסריח הזה ..
    בנים אוהבים לנצל בנות תמימות X:

    ReplyDelete
  20. פחחחחחחחחחח בואנה אתה ילד דבע באמא שלייי

    ReplyDelete
  21. בשביל זה הבחורה צריכה לחבב אותו מקודם,יענו שהיא תסכים

    ReplyDelete
  22. ג' אוהב את י'June 3, 2010 at 2:25 PM

    חזק.. אולי אני ינסה על מי שאני אוהב.. אבל לא יותר מדי להתחרמן חחח..

    ReplyDelete
  23. חחחחחחחחחחחחחחחח נכון רצח =\
    עשו לי את זה .

    ReplyDelete
  24. חן ינקו:
    ישן רצח באמא שלי
    היתי עושה את זה בכיתה ו'
    ויש דם דרך לגרום לבחורה להגייה לאורגזמה זה לנשק לה תתנוח של העוזן עובד בדוק

    ReplyDelete
  25. וואי וואי ההבנים של היום אוהבייםם להתווכחח יש פה בנות שאומרות לכם שזה נכוןן אז חלאסס לחושש מבינים

    ReplyDelete
  26. תקשביו בנים נכון סבבה אבל אל תנשקו אותה ככה עם אתם לא זוג

    ReplyDelete
  27. תפסיקו לשחק אותה .....בתול רשם את זה בלה בלה בלה
    חחחחח כל אחת בטח יושבת אומרת כמה שזה מעפן ולבד מתה לקבל אחת כזאת...הבנים אותו דבר .....בטוח מתים לנסות את זה....

    ReplyDelete
  28. נירא לי אם אני אתקרב באיטיות לילדה היא תקלות

    וגם אם אני אנשק לה תצוואר היא תעיף לי כאפה

    ממתי אפשר לנשק ילדה שאתה לא בקשר איתה
    מסקנה: אתה חי בסרט וזהו

    ReplyDelete
  29. רק אם זה הבן זוג, מי תתן למישהו לנשק אותה בלי שיש משהוו ?!

    ReplyDelete
  30. קרה לי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  31. חחח עלוב..ועלובים כל מי שהצטרף לקבוצה הזאת

    ReplyDelete
  32. ניראלי עברתי כזה (אופפפסי) ...

    ReplyDelete
  33. חחח עברתי את זה אבל זה לא ממש גרם לי להתאהב במישהו חח
    המילים שהוא אומר ושהוא מחבק זה מה שגורם לי לאהוב אותו ♥

    ReplyDelete
  34. עשו לי את זה, לא עבד....
    זה שטויות לגמרי, זה יעבוד על סתם מפגרות...

    ReplyDelete
  35. שיט
    עשיתי את זה לחברה שלי ובצוואר הבאתי לה ביס
    פגעתי בעורק ראשי והיא מתה
    תודה רבה לך על המדריך!!

    עכשיו ת'כלס
    יש היום בנות רגילות ושרמוטות
    רוב הסיכויים שכולם ייפלו על שרמוטות
    אז למה ,להשקיע,
    תגיד לה שהיא כוסית וזרו
    אם היא מתאהבת בך אחרי הזרימה
    זה אומר שאתה זורם כמו שצריך

    ReplyDelete
  36. זה אמיתי!!! עשו לי את זה פעם

    ReplyDelete
  37. רפאל חווווווווווושקל עשה לי את זה היה אחד האדירים !

    ReplyDelete
  38. חחחחחחחחח הרגתם יכאפות.
    "עשו לי את זה עשו לי את זה"
    בסדררררררר שמענו, אם היו עושים לך את זה לא היית כותבת כלום פה כי היה לך קצת כבוד.
    חחחחחחח יאללה מכוערות עלק בתול מה אתן חשות יאללה ביי .

    ReplyDelete
  39. שחק נחמד תרשמו
    http://t-war.co.il/index?ref=7

    ReplyDelete
  40. בואנהה אתה עלובבבבב חחחחחחחחחח חרטהה רצחחח!

    ReplyDelete
  41. זה כל כך נכון .. זה מה שקרה לי XD

    ReplyDelete
  42. איזה הומואים !!
    זה יעבוד רק לסוטים !
    זונות XD

    ReplyDelete
  43. חחחחחח כל מי שאמר שעשו לא את זה הוא ילד חתיכת המאוהבים

    ReplyDelete
  44. אממ.. ניראה לי שכדאי בלי הצוואר לנשיקה ראשונה ><

    ReplyDelete
  45. חח למה הומו? אני בן ומנסיון זה עבר לי =]

    ReplyDelete
  46. זה דווקא נכון!!! היתי מתה שמישהוא שאני אוהבת יעשה לי את זה אבל לא בנשיקה הראשונה...

    ReplyDelete
  47. וואי חזק עשו לי את זה פעם!

    ReplyDelete
  48. החבר החתיך שלי עשה לי את זה :-))))

    ReplyDelete
  49. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  50. נכון רק במקרה שהיא לא מאוהבת במישהו אחר.. שווה לנסות, הרי מילא אין מה לאבד........
    *אני בת*

    ReplyDelete
  51. זה שיאא הנכוןן ואניי בת אבל לא בנשיקה הראשונה בשנייה ככהה שאתם עוד קצת מכיריםם ותאמינו לי לזרום עם זהה

    ReplyDelete
  52. ייאלה מה הבעיה שלכם עם מי שכתב את זה , פתאום "מי ההומו שכתב את זה" חחחחחח מצחיקים אתם עובדה שזה גרם לכם להיכנס "ההומו הזה" ... אחחח 'הנוער של היום ...'

    ReplyDelete
  53. מה הקשר בין מישהי שתזרום עם מישהו בנשיקה לזונה .
    אנשים פה צריכים טיפול .
    ומה הבעיה עם זונות בכלל D: תכלס זה מקצוע (: .

    ReplyDelete
  54. איייייייייייייייייזה מטוומטם !
    זה מממממש לא נככככון ..
    עם הם יסתקלו אחד לשני בעעניים 90 אחווז הם מיתנשקים וזה ..
    אבל מיי אממר שזה באאמת ייעבוד ?
    היא סתם יכוולה לנננשק ולייזרום ,,
    או ... לחכות שהווא ייסייים ת'ננשייקה הייא תייתן לו ככזאאת כפפפפפפפפפפרה לפפררצוץץ חחבל ל הילד שיייעשה אתזה !

    ReplyDelete
  55. יואוווו חזק http://thebigbrotherisrael.blogspot.com/2010/06/blog-post_03.html

    ReplyDelete
  56. אני עשיתי את זה נשיקה ראשונה ובאמת התאהבה בי אבל לא כמו איזה ילד מוכה אחרי שבוע באותו רגע !!!
    זה טוב הדבר הזה אבל לא צריך את זה כדי לדעת מה לעשות אתם ילדים מושפלים בלי חיים!!!

    ReplyDelete
  57. יש לי פת עם סקסאפיל D:

    ReplyDelete
  58. זה ממש נכווון!
    כל עוד אין לה בעיה שיאנסו אותה,
    וחוץ מזה לאן הגענו? להשיג בנות דרך נשיקה שלמדתם מ(שלב אחרי שלב) מקבוצת פייסבוק?!?!
    זה ממש ממש נמוך....

    ReplyDelete
  59. חח החבר שלי תמיד עשה ועושה לי את זה...בדרך כלל אנחנו עוברים למיטה אחרי זה... זה כל כך נכון!! שמשגע כשעושים את זה!! בנים תקראו ותלמדו!!! גם עם היא מאוהבת בכם... ולא לשכוח.. אל תעשו את זה כל 10 דשקות כי אז זה יהפוך ליהיות משעמם...

    ReplyDelete
  60. טוב ילדים מטומטמים שכמוכם
    הכוונה זה שאם יש משו בינכים
    ואתם ישובים לבד
    חוצמזה אני בטוחה שכול הבנות יכולות להסכים איתי
    שאם מישו שמנשק חרא ינשק אותם זה יוריד להם הכול ממנו אלה אם הם ממש אוהבות אותו
    ואם ינשקו אותם כמו שצריך אז יהיה איזה משו

    ReplyDelete
  61. אמאלה רק אני קראתי את זה וכבר באלי שמישו יעשה י את זה :]
    זה נראה כיפי חחחח^^

    ReplyDelete
  62. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  63. מי אמר שהיא תיתן לך ביכלל לנשק אותה ככה מלא? אלא אם כן אתם אוהבים אחת את השני וזה עוד לא יצא לפעול שתיהיו ביחד זה יגרום לה לחשוב על זה ולהיתאהב בך עוד יותר ואז תיצאו מזה חברים כמובן שלא רק ביכלל הנשיקה אתם תיהיו חברים אבל היא כן תחשוב על זה לטובה!

    ReplyDelete
  64. חחח תיקון אני אנונימית
    כל בת באמת תואהב את זה ותירצה שיעשו לה את זה
    ולגבי זה או זו שמעלי יש בזה משהו... וגם אם רק הבת אוהבת ת'בן זו חבייה שהיא לא תשכח כי היא מאוהבת בו חח... :P
    3>
    אבל בעיקרון כל בת חולמת על זה

    ReplyDelete
  65. איזה מטומטם. ואם אתה מגעיל רצח והבחורה בכלל לא רוצה שתתקרב אליה, שלא לדבר על לנשק אותה?
    תחזור אליי כשתהיה מעל גיל 13.

    ReplyDelete
  66. משעמם לי בחיים אז אני קורא את כול החרא שלכם...June 8, 2010 at 11:33 PM

    היי היי אני מעל 13 :)חחחחחחחחחחחח משעמם לי...בלה בלה בלה...

    ReplyDelete
  67. מה אתם מקללים י'ערסים דוחים ?
    דבר ראשון אם הבחורה אוהבת אותו אז היא תיזרום כשהוא יעשה לה אתזה ..
    וגם אם אתה כבר חבר של אותה ילדה אם תעשה לה אתזה אתה תפנק אותה ,
    בקיצור זה לא שיטה שיתאהבו בכם זה סתם שיטה איך לנשק עם רגש ..

    ReplyDelete
  68. (אני בת)
    ט'חחח כל כך לא נכון לי עשו אתזה וזה לא גרם לי להתאהב בשיט חוצמזה יכול להיות שהייתי רוצה שיעשו לי אתזה אבל לא כל אחד אם יש מישו שאני דלוק עליו או משו אז סבבה אבל אם זה סתם איזה דפוק שנטפל אליי אז.....><

    ReplyDelete
  69. כוס אמאמאא של כולכם יבני זונות בנאדם בא לתת לכם טיפ מה אכפת לכם אתם רוצים תיקחו אתם לא רוצים אל תיקחו ... וגם כן כל הבנות המכוערות האלו שמשחקות אותה " אני יתן לו בעיטה לביצים .. " " אני יעיף לו כאפה" מה אתן משחקות אותה ימכוערות הייתן מתות שמישהוא בכלל יסתכל עליכן יא'עקמות פוסטמות !

    ReplyDelete
  70. נראלי שעשו לי את זה .. מממ באמת התאהבתי בו אחרי זה (:

    ReplyDelete
  71. במקקום להגיד שהוא הומו , בנים
    תלמדדו ממננו

    ReplyDelete
  72. וואוו זה כ"כ נכוווןןןןן

    ReplyDelete
  73. חח אני לא יודעת מה לגבי שאר הבנות אבל אני קודם כל מתאהבת במישהו ורק אחרי שאני כבר מאוהבת בו אני מעדיפה שהוא ינשק אותי.. נכון שזאת אחת הנשיקות אבל עדיף שאת תתנשקי ככה עם מישהו שאת כבר מאוהבת בו..

    ReplyDelete
  74. וואלה עבד החרא הזה פ'ששששששששששש
    למה נראלכם מה זה החרטה הזה נודר נדר שעשיתי את זה ואחרי כמה זמן היא ניתקה איתי תקשרררררררר ...

    ReplyDelete
  75. בחיים על תנסה את זה על בנות! כי הן יעיפו לך ברכייה ותאמינו לי כי אני בת :)
    רק אם אתם חברים או שאתה יודע שהיא מאוהבת בך כי החברות הכי טובות שלה אומרות לך את זה.....
    וחוץ מזה הקטע של הצוואר ממש אבל ממש מוגזם המילים שתגיד והדרך שתחבק אותה ותנשק אותה היא תתאהב בך קשות!!!!!!!!

    ReplyDelete
  76. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  77. אה...לא צריך נשיקה כדי לגרום למישהי להיתאהב בך....

    ReplyDelete
  78. למה כל פעם שמשהוא מפרסם משהוא התגובות חייבות להיות איזה הומו או מפגר או מעפןן תזכרו שמלכתכילה אתם אלו שנכנסת לראוות מה קרה קשה לפרגן?! יאלה אם אין לכם משו נחמד לומר אל תגידו כלום!!

    ReplyDelete
  79. הלוואי שיעשו לי את זה!!!!!!!!!!! פאקקקקקקקקק
    אבל בחיים לא יעשו לי...באסה

    ReplyDelete
  80. שטויות זו לא דרך לגרום למישהי להתאהב בך היא תעיף לך סטירה!!

    ReplyDelete
  81. אני נחשבת חננה בשיכבה שלי,אז כולכם תשתקו כי רק מלקרוא את זה התאהבתי!
    ואני האחרונה שאפשר אפילו לחשוב עליה שהיא אוהבת דברים כאלה!

    ReplyDelete
  82. בואנה אני כזה משועמם שאני קורא את כל הטינופת שלכם חחחח השם ישמור כמה טימטום יש במדינה שלנו
    גג שבוע היא מתאהבת חחחחחחח

    חחזזזקקקקק
    היה לי מוות קליני עכשיו!..גדול אתה אח שלי

    ReplyDelete
  83. הוא גררר בתל ברוך חעחעחעחעחע
    תלמד איך לזיין הכי קל

    ReplyDelete
  84. תשמע אתה דפוק אורגינל

    ReplyDelete