Sunday, June 6, 2010

אני לא מאמין שהוא עשה את זה! ועוד קיבל על זה מיליון דולר פאקקק!

22 comments:

  1. ראשון!!!!!

    ReplyDelete
  2. סתם גסטין ביבר הבחורה הזה שכושים זיינו אותו בתחת ואמא שלו הבת זונה היזדיינה עם משוגע הומו ולכן הוא יצא כזה מפגר ניטחן בתחת כל היום עוברים עליו חמורים מפליקים לו בתחת

    ReplyDelete
  3. איזה סקסיייייי אניייייייייי מילהההההה

    ReplyDelete
  4. ייא כעע אתה סקסי!? מענין לי אתה יודע את מה

    ReplyDelete
  5. עלק סקסי אתה רק אתמול יצאת מהארון

    ReplyDelete
  6. אז הוא אומר שהוא סקסי אזמה?! זה אומר שזה נכון? סתם הומו XD

    ReplyDelete
  7. גאד מה לעזזל קשור היטלר לג'סטין ביבר ?!

    ReplyDelete
  8. ג'סטין ברבי XD

    ReplyDelete
  9. להומו מלמעלה --- יש'ך בעייה עם כושים?!
    יא חתיחת גיי מסריח אני רוצה לראות אותך אומר משהו על כושים ליידי למה מפרק אותך יא חתיחת דפוק

    ReplyDelete
  10. רדו מג'סטין יא חסרי חיים!
    הוא לא בחורה והוא לא הומו!
    וכל הבנים שאומרים את זה רק מקנאים בו אז סתמו כבר .מפגרים!
    זה שמעליי צודק.הוא באמת ילד דפוק
    אבל מה הקטע לרדת על הומואים?!?!?!?1

    ReplyDelete
  11. חחחחחחחח עלק ג'סטין ברבי..

    ReplyDelete
  12. איזה דבר דדפפווקקקקקקק

    ReplyDelete
  13. וואייי כוסאמאמאמאשלכםם !
    נמאסתם כבברר דייי לרדת עליוו !!
    הייתם מתים מתייםם להיות אפילו הציפורן בבוהן שלו !1
    אז תוריידו ת'פוזה ומהר ... !
    ובקשר לסרטון שהוא לא ידע מזה , אז אז מה כי מה אני יגיד לכם אתם מזה חכמים !
    אז תורידו ת'פוזה המזוינת שלכם ותרגיעוו טוב !?

    ReplyDelete
  14. כוסס אמא שלכםם קנאיים !!
    גסטיןן בייבר ימוושלם !! :-*
    לכול הקנאים ?!?! לכוו דחפוו טוושים לתחת !

    ReplyDelete
  15. בואנה כולכם פו מפגרים הם לא שאלו אותו איפו או מזה גרמניה הוא אמר מילה שקשורה לכדורסל והוא אמר שלא אומרים את זה באמריקה ...... תילמדו אנגלית

    ReplyDelete
  16. מעניין לי את הזין הגדול והעבה והסקסי שאני מכניס כל יום לנשים אוו גבריםם, הזין שאיתו אני מאונן כל רגע, כל דקה, כל שניה, ממש ברגע זה. אם הייתי יכול הייתי מוצץ לעצמי.

    ReplyDelete
  17. אז אתה אשכרה מפגרררר

    ReplyDelete
  18. כולכם פו מפגרים הם לא שאלו אותו איפו או מזה גרמניה הוא אמר מילה שקשורה לכדורסל והוא אמר שלא אומרים את זה באמריקה ...... תילמדו אנגלית
    ???

    וואלה?! תלמד אתה אנגלית!!! הוא שואל אותו אם זה נכון שביבר זה כדורסל בגרמנית והוא יוצא טאמבל כי הוא אומר שהוא לא יודע מה זה גרמנית ושלא אומרים את זה בארה"ב אבל הוא טאמבל כי מי לא יודע מה זה גרמנית, וכן, גם בארצות הברית!!!
    טאמבל...

    ReplyDelete
  19. אחרי שהאיש הזה שאל אותו ג'סטין ביבר אמר אני אוהב כדורסל אם זה מה שאתה שואל והוא אמר טוב אתה טאמבל

    ReplyDelete
  20. והוא לא שאל אותו אם ביבר זה כדורסל בגרמנית

    ReplyDelete