Friday, June 18, 2010

אם אתה צוחק מזה אתה חולה בראש עם פוטנציאל למשוגע!! מחקר מדעי מוכח!


57 comments:

  1. חחח ראשון!!!!!!

    ReplyDelete
  2. שניייה
    וזה קצת מצחיק ;)

    ReplyDelete
  3. שלישי
    איזה מלך אני!!!
    תודות:
    להורים שתמיד תמכו בי
    לחברים שלי שתמיד עזרו לי
    לכלב שלי שהיה שם תמיד שם בשבילי
    תודה רבה!

    ReplyDelete
  4. ומה מצחיק בזה?!?!!?

    ReplyDelete
  5. זה לא מצחיק זה מוזר..

    ReplyDelete
  6. אהה...לא צחקתי...באמת

    ReplyDelete
  7. לא כזה מצחיק !

    ReplyDelete
  8. ציחקקתי קצתת...

    ReplyDelete
  9. מה מצחיק בזה...

    ReplyDelete
  10. מה יטמבלים מה הקשר בין אם זה הצחיק אותי לאם אני משוגע או חולה בראש?!?!

    ReplyDelete
  11. וזה אמור להצחיק כיי...??!!

    ReplyDelete
  12. חחחחחחחחחחח טייפשים D:

    ReplyDelete
  13. ןלחהחה צחוקים צחוקים ... מה מצחיק בזה ..?!?!

    ReplyDelete
  14. חח.. למה זה מפגר ברמות בקיצור נחמד.. (ואם צחקתי זה לא אומר שאני פסיכופטית!! או אולי שכן?!??!))מוחחחחח סתםסתם תרגו יואווXD

    ReplyDelete
  15. וואי אתה צודק.
    צחקתי מזה ועכשיו האנשים עם החליפות הלבנות באים לקחת אותי

    ReplyDelete
  16. לכו יא מטומטמים מה אתם חושבים שזה משנה?!

    ReplyDelete
  17. דבילי. משועמם מי שעשה את זה חיכה שעה לזבוב

    ReplyDelete
  18. חחחח XD זה פאקין זבוב על אופניים XD!!!!!

    ReplyDelete
  19. וואי זה ממש דפווק ....

    ReplyDelete
  20. נראה לי שהחוקרים דפוקים

    ReplyDelete
  21. מי שלא צחק אין לו חוש הומור

    ReplyDelete
  22. חחח... העלה גיחוח

    ReplyDelete
  23. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ענק עלק זבוב עם אופניים הוא אפילו לא מגיע לפדלים שחכו לשים לו גלגלי עזר

    ReplyDelete
  24. אני חולה בראש כיף לי
    XDDDDDDDDD

    ReplyDelete
  25. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח לא מעניין אותי שאני משוגע זה מצחיק ואני לא משוגע,עדיין

    ReplyDelete
  26. יאהלבייייייים מה אתם מאמינים להםם עאלללק חולה בראש,
    וואלק צחקתיי היתי על הרצפהה לא הפסקתיי לצחוק אני חולה בראש עלקק פסיכי .
    כוס אמא שלהם
    מי שמסכים איתי שירשוםם 999 צודק !!!!!

    ReplyDelete
  27. 999 צודק ברמות!!
    יודעים מה - אני צוחקת מזה אני חולה בראש ומסוגעת חחחחח ייאללה על הזיןן שאין לי . יא שקרנים
    ואתם גם כן אהבלים מה אתם מאמינים להם
    מי שמסכים איתי שירשום 1000 צודקת

    ReplyDelete
  28. תמיד ידעתי שאני משוגע :D

    ReplyDelete
  29. זה ממש ממש לא מצחיק O.ם

    ReplyDelete
  30. זה סתם וכל מי שאומר שהוא לא צחק אז שלא ישקר
    כי אני יודעת שאתם כן אז תהיו * אמיתיים*

    ReplyDelete
  31. לא יותר מתמונה מגניבה ..

    ReplyDelete
  32. זה זבל וזה בכלל לא מצחיק.

    ReplyDelete
  33. זה זבל וזה בכלל לא מצחיק.

    ReplyDelete
  34. כולכם אומרים שזה לא מצחיק כי אתם לא רוצים לצאת טמבלים ..
    זה מאווווווווווווווד מצחיק אני נשכתי על הריצפה מרוווווווווב צחחווק !!
    ממש ! לא כזה מצחיק אבל אם לא הו אומרים לכם שאם אתם צוחקים מזנה אתם חולים בראש .. כל אחד היה מצחקק לוו ולא אומר .. מה מצחיק בזה וכאלה (:

    ReplyDelete
  35. זה לא אמיתי

    ReplyDelete
  36. גרוע!!
    וכל מי שצחוק מיזה גרוע עוד יותר!
    חלשים "זה מצחיק אותי רצח!! זה אומר שאני משוגע!! אבל אני לא משוגעע!! אני משוגע?!?"
    לכו תאכלו בננה ><

    ReplyDelete
  37. חח אבל זה מצחיק..

    ReplyDelete
  38. חחחחחחחחחחחחחח
    משוגע מי שעשה את זהה ?!

    ReplyDelete
  39. יאוו אנשים טמבלים חסרי מוח!!
    יש כמה שמצחיק אותם ויש כמה שלא למשלם אותי זה בכלל לא מצחיק אני אפילו לא רואה מה פה כזה "קורע"!
    תאחלס כולה זבוב שרוכב על משהו שדומה לאופניים! מה מצחיק בזה??
    כל מי שצוחק ואומר שכול העולם ואחותו גם צוחקים אבל מפחדים לצאת מפגרים הוא סתם ילד קטן עם נזלת וחצי ביצה או ילדה עם שניים עקומות חסרת חזה!!

    כל הילדים יאללה עופו מפה המקום הזה לא בשבילכם!!

    אם לא מצחיק אז לא מצחיק תשלימו על זה שאתם פסיכים! יאללה לכו תבקו לאמא!! מעניין לי תתחת כל חרא הזה!!

    ReplyDelete
  40. זה מצחיק אבל לא צחקתי.....

    ReplyDelete
  41. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  42. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח וואי זה כזה מצחיק אני עדיין צוחקת מזה ראיתם את האופניים הם נראלי עשויים ממקלות אוזניים חההההההה!!

    ReplyDelete
  43. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  44. אני צחקתי..ונראלי כל אחד צחק כי זה באמת מצחיק!אז כל מי שחשב שזה מצחיק לא משווגע..XD

    ReplyDelete
  45. בבקשה תעזרו לידידי השנון....
    אם הוא ינצח זאת תהיה מתנת היומולדת שלי בשבילו... יש לו מחר יומולדת.... קדימה חברים!! לחיצה קטנה ששוה זהב!!!
    http://apps.facebook.com/firstfbhotel/?vote=819172085

    ReplyDelete
  46. טווב אחים !

    ReplyDelete
  47. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח עלק זבוב עם אופניים ולא אכפת לי שאני משוגעת הכי כיף להיות משוגע:)!!!!!XD

    ReplyDelete
  48. קורעע מה אני יגיד לכםם נשפכתי יענוו

    ReplyDelete
  49. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    אני צוחקת על התמוה הזאת משו כמו 15 דקוות XD XD

    ReplyDelete
  50. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחD:
    מצחיק א-ש XD

    ReplyDelete
  51. עאעממ... מה זה בכלל ?? זבוב על אוופנים ?

    ReplyDelete
  52. חחחחחח זבוב עם אופנים אני נקרעת חחחחחח

    ReplyDelete
  53. אני מלכה !
    תודות:
    להורים שתמיד תמכו בי
    לחברים שלי שתמיד עזרו לי
    לכלב שלי שהיה שם תמיד שם בשבילי
    תודה רבה!

    ReplyDelete
  54. אני יודעת שאני חולה בראש אבל מה קשור התמונה :S
    אם אתם קוראים לזה חולה בראש אז מה אני ?!
    מוחעעחחעעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחחעחעעחעח D:

    ReplyDelete
  55. חחחח..... ניקרעתי מיצחוק אפילו יריתי במחשב שלי מרוב צחוק!!!!.... זה לא אומר שזה אמית!!!זה חרטאה למה אני מטורף!!!!! מי רוצה כדור לראש?!?!?! אאני ניקרעתי חחחההההה זה קורעQ!!!!!!!!!!!!!!אז הקיצר זה לא אומר כלום כולה יריתי במחשב זה אומר שאני משוגע!!!!!???? נ.ב אני בבית משוגעים!!!~

    ReplyDelete