Friday, June 18, 2010

98% מהגברים לא יכולים לראות את הגבר שבתמונה!! אתה יכול?


115 comments:

  1. ראשון!!!! חחח חזק

    ReplyDelete
  2. אני בחורה ואני לא יכולה :P

    ReplyDelete
  3. אין פה גבר בכלל!

    ReplyDelete
  4. אהבתיייייייייייייייייייי

    ReplyDelete
  5. ח-ז-ק!!!!!!!!!!!!!!!!
    ~ רביעית ~

    ReplyDelete
  6. רביעי חחחח אחד המצחיקים גיא תורג'מן המלך

    ReplyDelete
  7. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    חזקקקקק !!

    ReplyDelete
  8. כמה שזה נכון לא רואים גבר רואים רק כוסית D:

    ReplyDelete
  9. איפה הגבר ?

    ReplyDelete
  10. חחח מה אתם חופריים זה ג'סטין ביבר הזה D:

    ReplyDelete
  11. חחח מה אתם חופריים זה ג'סטין ביבר הזה D:

    ReplyDelete
  12. אין פה גבר!

    ReplyDelete
  13. מה גבר אפו גבר ???????? :X
    נירלי עובדים אלי אלק 98% היתי אומר גם 100% :X

    ReplyDelete
  14. יופי עכשיו יש לי קקי

    ReplyDelete
  15. חחחח אהבתייי !!

    ReplyDelete
  16. איזה יצורים רואים שהכל מקנאההה! וזה לא שאני כזה מתה על ג'סטין אני אוהבת אותו כי יש לא שירים יפים והוא חמוד אבל למה הקנאהה!??!?!?!????????!!!


    לינוי נהרי לנסינאנייי

    ReplyDelete
  17. חזק הוא סתם זמר מעפן!!!!

    ReplyDelete
  18. איפה רואים גבר????

    ReplyDelete
  19. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אהבתתיייייייי!

    ReplyDelete
  20. חזק!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  21. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח עלקקק חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חזק

    ReplyDelete
  22. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח האהבתי!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  23. לא סובלת את גסטין מתה על גו גונאס ולא רואה כאן שום גברJune 18, 2010 at 2:22 PM

    אההבבבתיתיתי לייק בטירוףף חזק שולט ואני לא רואה פה שום גבר אני רק רואה חופר במוח!!!!!!!!!!!(אני בת)

    ReplyDelete
  24. חחחח איזה כוסית!!! אין פה שום גבר..☺

    ReplyDelete
  25. זה לא 98% זה 99.9% :)

    ReplyDelete
  26. איפה רואים פה בכלל גבר ?!

    ReplyDelete
  27. אין פה גבר יש פה כוסית

    ReplyDelete
  28. נדירררררררררררררררררררר חחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  29. כל מה שאני רואה זה אישה עם קסדה (:

    ReplyDelete
  30. כל מי שכתב כוווסית או נדיייר זה מממראה כמה שהוא מקנא בו !

    ReplyDelete
  31. חחחח אין שום גבר כאן (:
    -בת-

    ReplyDelete
  32. כל מי שכתב " לא רואים רואים כוסית " או" חחחח נדיר\חזק"
    זה מראה כמה שהוא מקנא בג'סטן ביבר !!

    ReplyDelete
  33. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  34. לא מצחיק בככככככככככככככככללללללללללללללל!

    ReplyDelete
  35. חחחחחחחחחחחחחזקקק

    ReplyDelete
  36. איזה כוסית היא!

    ReplyDelete
  37. אני רואה פה רק זונה ואתם ? חח גסטין ביבר הבן זונה !!
    הבת זונה **

    ReplyDelete
  38. אני בת ו..תעשו טובה דיי עם הפוזות הוא לא נראה כמו אישה אבל הוא כן גיי זה מה שבטוח!
    ואומרים שהוא אנטישמי אז לכל הבנות שאוהבות ותו אתן יכולות להמשיך לחלום שהוא יתחתן אתכן וינשק אותכן!

    ReplyDelete
  39. 1.חחחחחחחחחחח חזק אחי אחד הטובים XDD
    2.אין לו שרירים ב-שיט אז אל תגידי סתם XD (אלא אם את ילדה קטנה וכול מי שאת מכירה שמן אז את אוהבת איך שהוא נראה (בחירה שלך אני לא מתערב לך בטעם ) אבל כדאי באמת שתיראי משהו אמיתי ליפני שאת אומרת שלו יש שרירים =]
    3.חזקקק אחי (עוד פעם סתם כי זה באמת טוב )
    4.אולי הוא לא בת אבל אני רוצה לראות אותכן אומרות שאין לו כול של ילדה (אין בזה שום דבר רע מידי זה פשות ממש מוזר ...=\)
    5.אני רוצה לראות שאתן גם אומרות שהוא לא נראה כמו ילד בן 12 (גם בגובה וגם בפנים )
    טוב בלי יותר מידי חפירות XD חזר אחי

    ReplyDelete
  40. מה הבעיה ישר הסתכלתי וראיתי את הגבר וראיתי שזאת פשוט תמונה של ג'סטין ביבר שנראה כמו בת ואני בן...

    ReplyDelete
  41. לא הבנתי איפה הגבר...

    ReplyDelete
  42. חחחחחחחחח חזק !!! ^___________^

    ReplyDelete
  43. קנאיים ס.ס !
    תראוו איזה מושלם את סתם מקנאים למה איך אתם נראה ?! OO: XD

    ReplyDelete
  44. חחחזקקקק!!!
    אני בת ואני לא יכולה לראותת כן בחורר.....

    ReplyDelete
  45. טוב !!! איזה חזק!!! ורק הומאים כותבים ראשון שני שלישי.... לא4 הבנתי כאילו מה הקטע פה מה אתם רוצים פרס על זה?!?!?!?

    ReplyDelete
  46. הוא מהמם ויש לו בייבי פייס!

    ReplyDelete
  47. איזה הומו הילד הקוקסינל הזה אין פה גבר בכלל בתמונה מה שאני רואה זה שעיר שמקבל בתחת

    ReplyDelete
  48. לעזעזאל! איפה?!?!?!

    ReplyDelete
  49. איפה הוא?!?!

    ReplyDelete
  50. חחחחחחחח ענק בהתחלה חשבתי שתשימו כוסית ואיש אבל הילדה ג'סטינה ביבר חחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  51. חחחחXD מגניב נורא חזק ובאמת איפה הילד בתמונה ורק שתדעו זה לא רק בנים שלא ראו זה גם בנות..

    ReplyDelete
  52. אתם סתם קנאים הוא הילד הכי חתיך בעולם!!!!!!!!

    הייתם מתים להיות כמוהו הוא הכי חתיך שיש יא מכוערים!!

    ReplyDelete
  53. פשוט קנאים מכוערים!!!!!
    הוא הכי חתיך בעולם והוא שר מדהים!!

    ReplyDelete
  54. היית מתה שנקנא בו יא ***
    הוא מכוער!!
    הוא שר מגעיל!!
    והוא בחיים לא יסתכל עלייך אז תמשיכי לחלום

    ReplyDelete
  55. איזה גבר? [ואני בחורה אגב] איזה ילדה קופה... מסכנה באמת קוראים לה ג'סטין? [לא שמעתי על מה שזה לא יהיה כי לא ממש קלטתי אם זה בן או בת]

    ReplyDelete
  56. מי שאמר שהוא שרר מגעיל שקודם יסתכל על עצמו ואז יגיד את מה שהוא רוצה כי לא כל אחד יש לו קול יפה כמוהו אז שקט!!! תחשבו על מה שאתם אומרים!!!

    ReplyDelete
  57. אני לא רואה גבר.....
    אני רואה הומו!!

    ReplyDelete
  58. אני בתוזה באמת לא בן זה נקבהההה לא בעצם הדבר הזה זה דו מיני

    ReplyDelete
  59. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח זה אחד חזק XD

    ReplyDelete
  60. מי לא יודע מי זה אני בת אבל זה ג'סטין ביבר החתיךךךךךך !!!!

    ReplyDelete
  61. חתיךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך וזה בן

    ReplyDelete
  62. אתם סתם מקנאים בוווו ימעפנים בני זונות

    ReplyDelete
  63. איזה גבר יש בתמונה????????????
    אני רואה רק קוקסינל הומו!!!!!!
    תיקון-100% מהגברים לא יכולים לראות את הקוקסינל שבתמונה!!!!
    יש לו קול של תינוק ופרצוף שדורש כאפה

    ReplyDelete
  64. איפה הגבר???????????
    לכל הבנות שמאוהבות בו!!!!רק שתדעו שהוא הודה שהוא הומו!!!!!!ולמה אתם חושבות בכלל שהוא יסתכל עליכן!!!סתכלו עליכן לפני שאתם מדברים עלינו!!!
    וקחו איתכם גם את הילדה!!!

    ReplyDelete
  65. איזה גבר????????
    הילדה בתמונה היא מזה כוסית!!!אש

    ReplyDelete
  66. רואים את הילד הזה מאיזה שיר ....
    זה ילד ....

    ReplyDelete
  67. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח מקנאים חמודות?
    הוא נראה כמו זין של סוס..
    מלא היה חתיך אולי היינו מקנאים ..
    אבל הוא? חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    ברור אנחנו מתפוצצים עוד רגע מהקנאה פשוט

    ReplyDelete
  68. זה ממש רוע מצדכם, או קנאה בהצלחה שלו מצד שני...

    ReplyDelete
  69. וואי חזק וגאוני XXD
    ממש כבוד :)

    ReplyDelete
  70. אוייש נו באמת מה חזרנו לכיתה א'?!?!
    תעשו לי טובה ג'סטין ביבר אחלה זמר והוא בנאדם חתיך ומוכשר מאוד תפסיקו לקנא בוא או לחוש תעצמכם יותר טובים מימנו כי אתם לא!!

    ReplyDelete
  71. אחד הגברייםםJune 20, 2010 at 6:29 PM

    פש... איזה יפה אכמ' אכמ' סליחה איזה מכוערת בתמונה הזאת היא דומה לבת הג'סטינית הזאת

    ReplyDelete
  72. בבקשה תעזרו לידידי השנון....
    אם הוא ינצח זאת תהיה מתנת היומולדת שלי בשבילו... יש לו מחר יומולדת.... קדימה חברים!! לחיצה קטנה ששוה זהב!!!
    http://apps.facebook.com/firstfbhotel/?vote=819172085

    ReplyDelete
  73. חהחהחה מצחיק ג'סטין ביבר החתיייך !
    כולכם קנאים מסריחים הייתם מתים להראות כמו החתיייייייייך המושלם הזה !! לוב יו ג'סטין 3 >

    ReplyDelete
  74. חחחחחחחחחחחח חזקק אהבתיי ביותרר
    סתם זמר מסריח הוא שונא יהודים הבן שרמוטהה

    ReplyDelete
  75. חחחח אהבתיי D; וכל הבנות המושפעות למיניהן? תנוחו סתם גיי מסריח שלא יודע לשיר ><" -ואני בת-

    ReplyDelete
  76. בלאט איזה בני זונות אתם....יש כאלה שאוהבים אותו יש כאלה שלא אז תפסיקו לחפור..הוא לא הומו..למרות שיש שירים שיש לו קול של בת..הוא חתיך הוא בן!!!!ומספיק תפסיקו לקנאות משועממיים..

    ReplyDelete
  77. איזה חזק !!!!!!!!

    ReplyDelete
  78. חחחחחח חזק ונכון! הומו מסריח שמקבל בתחת..

    ReplyDelete
  79. אני לא רואה פה שום גבר, אני רק רואה איזה הומו מסריח מכוער ששר זוועה!!!!! (ואני בת ואני בחיים לא יקנא בדבר הזה כי אין לי במה!!!)

    ReplyDelete
  80. גם אני לא רואה פה גבר אני רואה אישה מחופשת לגבר ואני נערה שלא תטעו חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח כזאת מכוערת עוד לא ראיתי......

    ReplyDelete
  81. שתקו כבר!
    גסטין ביבר חתיך ואין על זה ויכוח!!
    והוא שר ממש יפה ! אז עזבו אותו כבר

    ReplyDelete
  82. כללללללללל מי שמקלל את ג'סטין ביבר מקנא בו משו אשששש ! (במיוחד הבנים ובגלל זה רשמו 98% בנים)
    למה ?!
    1. כי הוא חתיך
    2. יש לו קול מעלף(ובגלל זה הוא מפורסם ולא אתם)
    3. כולן רוצות אותו
    ו- 4. זה שיש לו פנים של ילד קטן , זה מה שעושה אותו חמווווד כזה (פנים של בייבי פייס - הוא כולה בן 16 לא 80)

    אזזז במקוום לקלל ולהגיד שהוא הוומו תסתמו ת'פה !!!

    ReplyDelete
  83. אני רואה רק פדיק

    ReplyDelete
  84. מהגברים? אנ יבת גמאני לא מצליחה....

    ReplyDelete
  85. בת'כלס,
    גם הבנות לא מצליחות לראות פה את הגבר.

    ReplyDelete
  86. סתם אחת מהפייסבוק (:June 27, 2010 at 9:49 PM

    אוקי תקשיבו גם אם אתם אוהבים או אוהבות את ג'סטין ביבר מה אתם מקללים את כולם?! זה בהומור מה הבעייה שלכם יחסרי חוש הומור!!!!!!!
    אינ לא אוהבת את ג'סטין ביבר אני חושבת רק שיש לו שירים די יפים ובקשר לתמונה: חחחחזזזקקק ביווותרר!!!
    ליייק עננקייי

    ReplyDelete
  87. אני בת ולא רואה פה גבר XD

    ReplyDelete
  88. איפה גבר? לא שמעתי על....זה.... שניה אז זה בחור או בחורה? לפי התגובות פה זה בחור אבל לפי התמונה לא הייתי מנחשת.... תשמעו הוא ניראה הומו אבל אני לא מכירה אותו אז מה אני יגיד לכם? הוא ניראה כמו ילד בן 8 והוא לא כזה יפה... בדוגרי דיי כונפה...

    ReplyDelete
  89. כלל מי שמקלל כאןן הכול בקטע של ה=ו=מ=ו=ר בלבד !!
    חחחחח חזקק XDXD אוקיי אז ככה:
    1.גם אם זה בקטעע של הומר וזה די לרדת עליייו
    2.גמני חושבת שיש לו שירים יפים ואני ש=ו=נ=א=ת אותו ובגלל שהוא נוצרי ומי שהוא לא יהודי יקבל ממני יחס כמו כל יהודי אחר
    3.כל אלה שרשמו מה הבעיה למצוא בן זה ג'סטיין ביבר מה אתם סתומים או שאתם משחקים אותה ?!? זה הכול בצחווק
    4.הוא לא דומה לבת ונכון הקול שלו עוד לא התחלף בגיל 16 וזה מוזר אבל הבנו מה הקשר לקול של בת והומו יש מלא הוכחות שהוא לא אז אל תגידו שכן שכולם יודעים שלא!
    5.תקשיביי ג'סטין מגרבץ.. כל תמנוה שלו היד שלו שם בכל ההופעות היד שלו שם.. חרממן הילד O:
    6.מי חיה בסרט ואמרה שיש לג'סטין שרירים?!?! *.*
    7.זאתת בת שכחתי להגיד D;
    8.וכל אלה שניסו להצחיק (כמו זה שמעליי) לא הצלייח לכםם!!
    9.הוא חתייך שקרן מי שאומר שלא1! אני שונאת ואני חושבת שיש לו פנים יפות..
    1.אני חושבת שאם הגעתם עד כאן אז הפנמתם הכול !! :@

    ReplyDelete
  90. א-ד-י-ר!!! ^ * ^
    @

    ReplyDelete
  91. חחחח מפגרים יש לו יופיי של בתתתת אבל הוא בסדררר (:

    ReplyDelete
  92. ענקקק אהבתי אני לא מבינה איך כל שאר הבנות חושבות שהוא חתיך...:S הוא קוקסינל!!

    ReplyDelete
  93. ווואאאייי קטלניייי

    ReplyDelete
  94. מישהו שישלח תשובה...לא רואים שום גבר!!!

    ReplyDelete
  95. וואי איזה חתיך יאאן מושלם אמא מה יש לי XDDDD

    ReplyDelete
  96. אולי תעזבו אותו!! אני גם לא ממש אוהבת אותו אבל בכל זאת הוא בן והוא גם *בן* אדם וזה שיש לו קול כמו של בת לא אומר שהוא הומו!! או שהוא בתת!

    ReplyDelete
  97. חזזזזזזזקקקקקק רצצצצצצצח האבתי ! ! !

    ReplyDelete
  98. חחחחחחחח אני בת וואני לא רואה בןןן אני רואה בת חחחח הומוו

    ReplyDelete
  99. חתיךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך
    כוסון נשמה אין עליו פשוט חתיך!!!!!

    ReplyDelete
  100. זה לא כוסית זאת בת מכוערת או איזה קוקסינלל!!!

    ReplyDelete
  101. מה גבר אפו גבר ???????? :X
    נירלי עובדים אלי אלק 98% היתי אומר גם 100% :X


    צודק! מה זה הבולשיט הזה?

    ReplyDelete
  102. מי שכתב את זה הוא גיי בהכחשה והוא סתם קנאי מסריח שאין לו מה לעשות בחיים ואין לו עוד שום דרך שאנשים אחרים יאהבו אותו חוץ מלרדת על בן אדם .
    גם עם הוא הומו -זאת לא סיבה לשנוא אותו .
    גם עם הוא מכוער -זאת לא סיבה לשנוא אותו .
    גם עם יש לו קול מכוער -זאת לא סיבה לשנוא אותו .

    והוא לא שום דבר מכול הנ"ל !

    ואני גבר , סטרייט ! שנמאס לו כבר מהקטע הזה !

    ReplyDelete
  103. אני בת ואני לא מוצאת פה שום גבר ..
    אני רק רואה בחורה מכוערת .. ><
    והזה שמעליי? ^^^^
    לך תמצא לעצמך חיים XDXDXD

    ReplyDelete
  104. אין פה גבר זו ג'סטין ביברית

    ReplyDelete
  105. "חחח... ממש הצחיק אותי...." מפגרים סך הכל ילד חתיך עם פונטציאונל מצליח לכו תמצאו לכם חיים.....

    ReplyDelete
  106. חחח מגניייב (:

    ReplyDelete