Thursday, May 6, 2010




לחצו על התמונה כדי להגדיל אותה

146 comments:

  1. תרגום!!!!!!!!!!!!!!!!☻

    ReplyDelete
  2. כנ"ללל :( לפחוט +-

    ReplyDelete
  3. גדווווווווווווווווווווווווווווווווווללללל XD
    עלקק היא מסריחהה XD
    מסכנה בטח זה מזה משפיל לקרוא את זהה!!

    ReplyDelete
  4. O_O אומיגאד XDDDD

    ReplyDelete
  5. ת-ת-ר-ג-מ-ו!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. ? תרגוום ?

    ReplyDelete
  7. זה כזה כיף לחשוף אנשים ככה ?
    אני לא מבין/נה

    ReplyDelete
  8. ווווווואי הוא הרג אותי עלק יש לה ריח של אישה זקנה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  9. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  10. חחחחח יא אללה איזה צחוקים רצים בפייסבוק(;

    ReplyDelete
  11. ואוו אין מילים

    ReplyDelete
  12. מיייי פהה ממההפייסבוקק?!

    ReplyDelete
  13. טוב אז ככה חברה שלו פתחה משתמש בפייסבוק אם תמונות של כוסית וזה שמצאה ב GOOGLE קיצור הוא התלהב הוסיף אותה ותהחיל איתה אחרי זה היא זרמה איתו (וזאת חברה שלו) וזה.. קיצור היא שאלה אותו אם ישלו חברה והוא אמר שייש לו אבל הם מתכוונים להיפרד כי נמאס לו ממנה וזה ובסוף היא באה לא ביציאה "יבן זונה ישרמוטה מזדיין" והיא גילת לו שזאת היא בעצם חברה שלו וככה הם נפרדו

    ReplyDelete
  14. מלכה!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  15. אופפס
    לא נעים חח

    ReplyDelete
  16. O.M.G !
    איזה מסכנה !
    חחח , אבל זה אחד הקורעים XD

    ReplyDelete
  17. איזה בן זונה זיינה לו את התחת

    ReplyDelete
  18. חחחחחחחחחחחחחחחממש מלכה !!!חחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  19. וואי מלללכה !
    אבל לא חבל לה שהיא בחנה ככה את החבר שלה ? ...

    ReplyDelete
  20. ארוךך לתרגםם אבל בקיצורר היא המציאה מישהי והתכתבה עם החבר שלה על ובכל ההודעות ביניהם הוא יורד על החברה שלו כשהוא לא יודע שהוא מתכתב בעצם איתהה
    בהודעות האחרונותצ הוא קובע איתה פגישהה .....
    ואז היא זורקת אותו

    ReplyDelete
  21. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח הרגההה אותייייי
    אין מלכה!!!עלאק מריחה כמו אישה זקנהההXDDD

    ReplyDelete
  22. יאווו איזה בן זונהה !

    ReplyDelete
  23. איזה בן זונהה!!
    איחחח איזה בנים מסריחים יש בעולםם...
    הוא כיאלו אשכרה מעדיף איזה כוסית..אני כיאלו מזה שונאת בנים כאלה מגעיליםם!!!

    ReplyDelete
  24. אווץ'!!!
    פאק פתחה לו תצורה!!

    ReplyDelete
  25. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אדירה!!!!!!

    ReplyDelete
  26. אווצ' OOOOOOOOOOO: חחח ווואי זזבבבל של בנאדדדם ! זה רק מראה כמממה בניים מסריחים והדבר היחיד שהם רוצים זה -סקס . פשוט גועעעל נפפפפפש ! ככה בנאדם מדבר על מי שהוא אוהב אחרי 8 חודשים שהם יצאו ביחד בשביל סטוץ' !

    ReplyDelete
  27. מה תרגום מה אתם נכים?

    ReplyDelete
  28. חחחחחח ענק , לא מאמין שהוא כזה אפססס
    תתתתחחחח עבדה עליו

    ReplyDelete
  29. איזה בת שרמטוטה.!

    ReplyDelete
  30. חחח מה לעזעזל מלכה בה?! הוא רק יורד עליה וזה השפלה בשבילה לא בשבילו! היא יצאה מטומטמת ומסכנה רצחח, הוא לא הפסיד כלום חוץ מהתקווה לזיין(:

    ReplyDelete
  31. חחח הרגה אותי ,
    מגיע לו !

    ReplyDelete
  32. איזה בן זוננה

    ReplyDelete
  33. מה היא טיפשה ? משעמם לה בחיים ?
    שתדבר איתו פנים אל פנים המ היא מתחזה לאנשים ומבררת ,
    פחח פגומה .

    ReplyDelete
  34. מייייי הגייעע לכאאןן מהפייססבווקק תתענווו!!!?!

    ReplyDelete
  35. חח וואלה אהבלה , אכלה אשפלה עכו שרמוטה חחחחח , כל הכבוד לו , לפחות הביא בא השפלה לפני שזרקה אותו :)

    ReplyDelete
  36. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יוווווווווווווואו הרגו אותי , !

    ReplyDelete
  37. אנייי גםם יננסה אתת זהה!!! מי הגיע לכאן דרך הפייסבוק תענווו דחוףף

    ReplyDelete
  38. שני מפגרים הוא על איך שהוא ירד עליה והיא על זה שהיא פתחה את הפייס הזה... ואם הם כלכך לא סמכו אחד על השני וכלכך לא אהבו אחד השני למה הם היו ביחד 8 חודשיםםם.. אין להם אומץ לזרווקק

    ReplyDelete
  39. למממהה אתם ללאא עוונייםםם?!?!? מישהוו?!?!?! נווו?!?!?!

    ReplyDelete
  40. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח גדולללללללללללללללללללללללללללללללללללל

    ReplyDelete
  41. וואו איזה זבללל..... ואיזו מלכה חחחחXDXDXD

    ReplyDelete
  42. איזה טובההה היאא! XDD

    ReplyDelete
  43. ככווללככםם חחראאותתת מהה הבעייההה לעענותת מי מההפייססבווקקקקקק?!?!?!?!?!?!?!?!

    ReplyDelete
  44. אני :)
    ווואיי מסכנה איזה חרא בן אדם

    ReplyDelete
  45. נועוווש :)May 6, 2010 at 5:07 PM

    מלכככה (:

    ReplyDelete
  46. חחחחחחחחחחחחחחחח קטטלניייייייי

    ולאלה שאומרים שככה זה בנים תחשבו טוב...אולי היא באמת מסריחה עם ריח של זקנה ושימו לב שהוא גם אומר שהיא מבאסת אותו ולא רוצה לעשות איתו כלום וזה,קיצר עזבו תבנאדם הוא לא אהב אותה בכלל למה אם מישו אוהב את חברה שלו הוא לא יבגוד בה

    ReplyDelete
  47. תלמדו אנגלית , איזה סתומים

    ReplyDelete
  48. מי שאמרר אנייי זה בן או בבת?!?!?!?

    ReplyDelete
  49. אמאלההההההההההה חזק ביותר אהבתי !
    היא פאקינג יצאה מלכה DD:
    ו יא עצלנים תתחילו לקרוא וללמוד אנגלית
    מאשר לבקש מאנשים שיתרגמו לכם !!!!!
    אבל וואי היא יצאה מלכהההההההההההההההההה
    אין עליה , הרסה אותו !! DDD:

    ReplyDelete
  50. או מיי גאד...קראתי את זה ולא האמנתי שזה נכון...אין איזה מלכה!!!!איך היא יצאה עליו...מסכן!!!!
    חחח ואנשים מה אתם מבקשים תרגום??זאת אנגלית ברמה הבסיסית!!!!!!מה יש לא להבין פה???

    ReplyDelete
  51. היא חתיכת אדירה!!

    ReplyDelete
  52. :) פאקינג לייק .
    תותחית !

    ReplyDelete
  53. איזה איש דפוק זה כבר נהיה די ברור אחרי פעמיים שהיא ענתה לו וגם אם לא סתם ככה ללכת לאיזה מישהי שאתה לא מכיר יכול להיות זה איזה מחסל!!!

    ReplyDelete
  54. יווווו איזה אנשים
    גדווולה הילדה הזאת הכניסה לו טווווב

    ReplyDelete
  55. לכל אלא שמבקשים לתרגם:: תלמדו אנגלית!! חח זה לא כזה קשה..

    ReplyDelete
  56. חחחחח אין היא חתיכת מלכה!!
    זאת הוכחה חיה שמראה שבנים הם עם חרא!!!!
    אבל לא משנה כמה הם כאלה אי אפשר איתם ואי אפשר בלעדיהם....

    ReplyDelete
  57. יאוו איזה בנאדם זבלל..!
    ותכלס, אפשר להבין אותה למה היא עשתה אתזה.. אבל יצאה מסכנה.. עכשיו לא יהיה לה ביטחון להיות עם אף אחדד..=/

    ReplyDelete
  58. חחחחחח ואו זיינה לו תתחת XDD
    הורגים אותי יותר אבל אלא שמבקשים תרגום מה אתם בני 4 תלמדו אנלית

    ReplyDelete
  59. חייחיחיחיחיחיחחיחיחיחיחיחיחיחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחיחיחיחיחיחיחיחייחיחיח
    חעחעחחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחעחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחעחעחעחעחעחעחעחעחחעחעע

    ReplyDelete
  60. חזק ביותררררר!

    הייתי מושך את זה יותר זמן ממנה...

    ReplyDelete
  61. וואי מסכנה אבל אחלה רעיון... סתם ><
    משהוא יכול לתרגם את הדבר האחרון שהיא אמרה?
    יענו את הקטע שהיא נפרדת ממנו אם כל הקללות והזה.. :)

    ReplyDelete
  62. חחחח דאממממממ הייתי רוצה לראות את הפרצוף של הבן אדם אחרי זה XD

    ReplyDelete
  63. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  64. מי עושה כאלו מבחנים?!
    כל גבר יפול ממבחנים כאלו...

    ReplyDelete
  65. היא יצאה בסדר גמור.. וטוב מאוד שזה יצא ככה ולא אחרת.. היא לא אכלה השפלה בכלל! הוא זה שיצא מגעיל מההתחלה ועד הסוף..
    ואני לא אלוקים ואני לא יכולה לשפוט אף אחד מהם וגם אתם לא!!

    ReplyDelete
  66. חחחחח מריחה כמו אישה זקננההה!!
    יואוו אבל איזה מלכה היא איכהיא קיללה אותו!

    ReplyDelete
  67. גדווווווולה מהחייםםם !!!!
    רעיון אדיר !!!
    חחחחחחחחחחחח נפל בפח המניאק

    ReplyDelete
  68. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  69. מה הפרידה הכי רעה? הוא עמד להפרד ממנה אז איך זה פרדה רע זה רק חסך לו את הצורך לדבר איתה.
    אם כבר היא מטומטמת כי הוא מעליב אותה.ותכלסת היא חסרת חיים אם היא עשתה את כל זה בשביל להבין שהוא לא אוהב אותה.ותכלס? מזה 8 חודשים ביחד?בשביל זה לעשות את כל מה שהיא עשתה? אם זה היה 8 שנים אז פסדר...ואי חפרתי...בכל מקרה לא ממש נשמע אמין

    ReplyDelete
  70. חחחח omg :O

    ReplyDelete
  71. חחחחחחחחחחחחחחחחחח דיייייי היא גדווולה @!!
    מסכנה אבל! אייזה משפיל זה לשמוע את חבר שלך אומר עלייך דברים כאלה ! חחחחח בן זונה .
    בואנה הייתי שוברת לו ת'פרצוף המזדיין שלו.

    חחחחחחח אחד הטובים אבל!@ היא ג-ד-ו-ל-ה בחיי!

    ReplyDelete
  72. איזה שטויות את מי החרה הזה מעניין שיבושם להםםם

    ReplyDelete
  73. איזההה מלכההה!

    ReplyDelete
  74. אאאאאאווווווווווווווו חחחחחחחחחחחחח ענק ענק איזה נעל הוא יצא חחחחחחחחחחחחחחחחחח תזהרו לא ליפול בעצמכם חחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  75. בתאכלס חרא של בנאדם...
    הבחורה יצאה מלכה ואני מסכימ/ה עם איך שהיא זיינה לו תצורה בדרך הזו

    ReplyDelete
  76. גמאני מהפייסבוק ... וחוצמזה זה שאני מבקשת תרגום לא אוומר שאנ'לא יודעת אנגלית רק ת'מילים האלה לא (: חחחחח ואייזה בן של שרמוטה הוא !!

    ReplyDelete
  77. מה מצחיק בזה ?

    ReplyDelete
  78. XXXXXXXXXDDDDDDDDDDD

    ReplyDelete
  79. חחח איזה מלכהה!!
    וואי הוא יצא מזה זבללל

    ReplyDelete
  80. כמה FUCK ב13 שורות מסכנות XD
    יאצה גדוללה אבל בתכלס הוא גמככה רצה לזרוק אותה אז מההתחלה היא הייתה צריכה לצאת עליו XD

    ReplyDelete
  81. אחמ .. תרגום בקשה : )

    ReplyDelete
  82. חחחחח אוייי שווה ביותר !! הבת אכלה אותו

    ReplyDelete
  83. יש לה פה זאתי .

    ReplyDelete
  84. כל מי שמתרגם פה עבור ילדים - בבקשה לא להשתמש במילים הגסות!!! אם הם לא בגיל של ידיעת אנשלית אז הם גם לא בגיל של לקרוא מילים כאלה. מה בכלל מעניין אותם פרידה של מישהו? אין להם איזה תוכנית ילדים לצפות בה?

    ReplyDelete
  85. חח , האמת שכל ההתכתבות הזאת נראית מזוייפת.. אבל אם זה לא ... וואי וואי וואי
    (:
    שיחקה אותה "אשלי" D:

    ReplyDelete
  86. ענק!!!!!! למרות שאני לא בטח במאה אחוז שזה אמיתי אחרת בקטע האחרון היה מפוצץ בסימני קריאה. אבל חפיף, עדיין קורע

    ReplyDelete
  87. עודד השפיץ..May 6, 2010 at 10:39 PM

    חחחח ענק... מגיע לו.. חחח
    משעמם לי.. אז תרגום מלא:
    אשלי: היי... מה קורה?
    ביל: הי, מה המצב? אישרתי את בקשת החברות שלך... את נראית מוכרת ולמרות זאת אנלא מצליח לקשר מי את בדיוק. תעזרי לי בזה.. נפגשנו בעבר? בואי נדבר בצ'אט של הפייסבוק.
    אשלי: חשבתי שהתמונת פרופיל שלך חמודה אז הוספתי אותך... מקווה שזה לא מלחיץ אותך. אני בטוחה שלא נפגשנו בעבר. אתה נראה די טוב בתמונות שלך..
    הייתי רוצה לדבר איתך בצ'אט של הפייס אבל הוא כל הזמן נתקע לי.. שלח לי הודעה בחזרה... נשיקות... 3>
    ביל: חח... את נראית טוב בעצמך... למעשה ממש לוהטת... יש לך חבר?
    אשלי: לא... אבל כתוב בפרופיל שאתה בקשר..
    ביל: המ...אני וחברה שלי בתקופה ממש רעה כרגע.. אנחנו ממש לקראת פרידה בזמן הקרוב.. אז זו לא בעיה. מה המרחק שלך מוושינגטון הבירה?
    אשלי: אני מבולטימור.... בדרך כלל 35 דק' נסיעה. למה אתם לקראת פרידה?
    ביל: נחמד.. זה ממש קרוב אלי..יותר משחשבתי..
    המ... החברה.. בקרוב האקסית.. די משוגעת...אין לה מצב רוח כל הזמן.. בחיים לא רוצה לעשות שום דבר.. הי די תלויה בי ודבוקה אלי..והיא ממש לא הגיינית.. היא מתקלחת פעם ביומיים-שלושה.. ותמיד מריחה כמו אישה זקנה כי היא בחיים לא משתמשת בסבון כי יש לה אלרגיות..
    אז היא לא בעיה.. מה דעתך להפגש היום בבירה וללכת לאיזה פאב?..
    אשלי: אולי.. אתה רוצה לבוא אלי הביתה אחרי זה..? נכייף קצת..
    ביל:אני ממש בקטע של לבוא אלייך אחרכך.. אני אשלם על המונית.. מה המספר שלך?..
    אשלי: אני אתן לך אותו רק אם תבטיח שאתה הולך להשקיע/לתת כל מה שיש לך כשנגיע אלי..
    ביל: ואו אשלי... את מדליקה אותי לגמרי (אני חרמן אש..)... גם אני רוצה אותך לגמרייי..!! אני מבטיח שתקבלי את כולי והכללל הלילה!!
    אשלי: יופי כי אני הולכת (כתב מודגש:) להרוג אותך בילי.. אני הולכת להרוג אותך לעזאזל!! יבן זונה.. מה לעזאזל לא בסדר איתך?? י'חולה נפש.. הקשר שלנו???????. אתה צוחק??! זה לא עניין רציני?? (הקשר) זה חדש לי!!! מתי לעזאזל עברנו לתקופה קשה כלכך??? רק בגלל שהזין הקטן שלך והמזויין שלך לא מצליח להגיע לכוס חוץ משלי אני מניחה שתזיין כל דבר שיזחול אליך.. כמו הבחורה המזוייפת הזו.. כן! היא מזוייפת.. כל התמונות שלה מגוגל! התמונות לא קיימות!ממש חשבת שהצלחת כאן, אה??? ידפוקקק.. אל תתקשר אלי בחיים ואל תנסה ליצור איתי קשר לעדדד!! יחזיר אפס.. זו הפעם האחרונה שתדבר איתי לעזאזל.. אחלה דרך לזרוק קשר של שמונה חודשים..

    החברה "האקסית" שלך עכשיו.

    ReplyDelete
  88. א.כן זה דיי גדול!
    ב. זה גם דיי מוזר כי בכל זאת רוב הבנים שאני מכירה כן היו מוסיפים בחורה כזאת למרות שיש להם חברה וכן אומרים שהם הולכים להיפרד ממנה לטובתה!רוב הסיכויים שהם לא יפרדו אלה רק יבגדו בה!
    ובנים אני ממש לא מנסה לרדת עליכם אבל היא פשוט הביאה את זה על עצמה!

    ReplyDelete
  89. חחחזקק רצחח!! בןן של זווננהה..זרקה אותו כמו שצריך..

    ReplyDelete
  90. בן של זונה.

    ReplyDelete
  91. המשפט האחרון עשה את הכול

    ReplyDelete
  92. שתי טיפשיםםם=0=0

    ReplyDelete
  93. היההה תרגוםם למעלההה ואיזהה בןן זוננהה

    ReplyDelete
  94. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח טואוב D:
    תותחית!

    ReplyDelete
  95. חחחחחחחחחחחחחחחחחח ענקקקק!
    איזה תחמון היא דפקה לחבר שלה יאללה אהבתי

    ReplyDelete
  96. מי שמהפייסבוק שיכתוב אני,ועם הוא בן או בתת בבקשהה?! ועם אתם מסכימים את השם

    ReplyDelete
  97. חחחחחחחחחחחחחח חזקקק XD

    ReplyDelete
  98. שיואו ! הוא כזה דוחה .
    חחח אבל מצחיק .. אני הייתי עושה אתזה אם הייתי במצב שלה

    ReplyDelete
  99. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  100. מגיייייייע לללללו !!!!

    ReplyDelete
  101. ענקקק איזה מלכה!

    ReplyDelete
  102. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אוייי אייייזה מגעיל , מגיע לו מכוווות הוא היה מקבל אם הוא היה חבר שלי ((((((:

    ReplyDelete
  103. חח ענק יצאה מנצחת בסוף איזה דפוק בילי...
    זה התירגות (קרדיט לעודד תודה!)
    אשלי: היי... מה קורה?
    ביל: הי, מה המצב? אישרתי את בקשת החברות שלך... את נראית מוכרת ולמרות זאת אנלא מצליח לקשר מי את בדיוק. תעזרי לי בזה.. נפגשנו בעבר? בואי נדבר בצ'אט של הפייסבוק.
    אשלי: חשבתי שהתמונת פרופיל שלך חמודה אז הוספתי אותך... מקווה שזה לא מלחיץ אותך. אני בטוחה שלא נפגשנו בעבר. אתה נראה די טוב בתמונות שלך..
    הייתי רוצה לדבר איתך בצ'אט של הפייס אבל הוא כל הזמן נתקע לי.. שלח לי הודעה בחזרה... נשיקות... 3>
    ביל: חח... את נראית טוב בעצמך... למעשה ממש לוהטת... יש לך חבר?
    אשלי: לא... אבל כתוב בפרופיל שאתה בקשר..
    ביל: המ...אני וחברה שלי בתקופה ממש רעה כרגע.. אנחנו ממש לקראת פרידה בזמן הקרוב.. אז זו לא בעיה. מה המרחק שלך מוושינגטון הבירה?
    אשלי: אני מבולטימור.... בדרך כלל 35 דק' נסיעה. למה אתם לקראת פרידה?
    ביל: נחמד.. זה ממש קרוב אלי..יותר משחשבתי..
    המ... החברה.. בקרוב האקסית.. די משוגעת...אין לה מצב רוח כל הזמן.. בחיים לא רוצה לעשות שום דבר.. הי די תלויה בי ודבוקה אלי..והיא ממש לא הגיינית.. היא מתקלחת פעם ביומיים-שלושה.. ותמיד מריחה כמו אישה זקנה כי היא בחיים לא משתמשת בסבון כי יש לה אלרגיות..
    אז היא לא בעיה.. מה דעתך להפגש היום בבירה וללכת לאיזה פאב?..
    אשלי: אולי.. אתה רוצה לבוא אלי הביתה אחרי זה..? נכייף קצת..
    ביל:אני ממש בקטע של לבוא אלייך אחרכך.. אני אשלם על המונית.. מה המספר שלך?..
    אשלי: אני אתן לך אותו רק אם תבטיח שאתה הולך להשקיע/לתת כל מה שיש לך כשנגיע אלי..
    ביל: ואו אשלי... את מדליקה אותי לגמרי (אני חרמן אש..)... גם אני רוצה אותך לגמרייי..!! אני מבטיח שתקבלי את כולי והכללל הלילה!!
    אשלי: יופי כי אני הולכת (כתב מודגש:) להרוג אותך בילי.. אני הולכת להרוג אותך לעזאזל!! יבן זונה.. מה לעזאזל לא בסדר איתך?? י'חולה נפש.. הקשר שלנו???????. אתה צוחק??! זה לא עניין רציני?? (הקשר) זה חדש לי!!! מתי לעזאזל עברנו לתקופה קשה כלכך??? רק בגלל שהזין הקטן שלך והמזויין שלך לא מצליח להגיע לכוס חוץ משלי אני מניחה שתזיין כל דבר שיזחול אליך.. כמו הבחורה המזוייפת הזו.. כן! היא מזוייפת.. כל התמונות שלה מגוגל! התמונות לא קיימות!ממש חשבת שהצלחת כאן, אה??? ידפוקקק.. אל תתקשר אלי בחיים ואל תנסה ליצור איתי קשר לעדדד!! יחזיר אפס.. זו הפעם האחרונה שתדבר איתי לעזאזל.. אחלה דרך לזרוק קשר של שמונה חודשים..

    ReplyDelete
  104. הפתעה לבחור השפלה לבחורה

    ReplyDelete
  105. גדול!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  106. חחחחחחחחחחחחחחחחחחח קרעה אותי אם יא בן זונה יא שרמוטה אאמא שלך כלבה יא בן זונה היא התחילה לקלל אותו חחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  107. גאד O.O
    דרך טובה לבדוק את היחסים

    ReplyDelete
  108. חחחחחחחחחחחחחחחחחח מסכככככןןןן !!

    ReplyDelete
  109. תותחח!!!
    LIKE IT!!!!

    ReplyDelete
  110. חחחחחח וואי ענקק!!!!!!!!!!!!!!!!! מגיע לו בנזונהה מסריחח שימות חחח היא גדולה!!! :)

    ReplyDelete
  111. פאקקקק אני לא מאמין!
    אני לא יודע מי יצא יותר מסכן מהסיפור הזה, הוא או היא.. חח

    ReplyDelete
  112. חחחחחחחחחחחחחחח ואי זה גדוללללל
    הוא לא אהב אותה,והיה לה ריח של זקנה.. אז מה פאקינג אתם רוצים מהבנאדם :O

    ReplyDelete
  113. איזה כייף למי שהבין:\

    ReplyDelete
  114. חחחחזזזזקקקק חחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  115. אניייייי [=

    ReplyDelete
  116. חחחחחחחחחחחחחחחחח.. הוא ממשששש לא מסכן.. היא מסכנה.. הוא השפיל אותה..

    ReplyDelete
  117. קששה : (
    מסכנה ! - איזה חבר חרא היה לה .
    היא בטח מזה מושפלת :O
    בגלל זה צריך להכיר טוב את החבר שלך
    כמו ששלי ( מקווה ) !

    ReplyDelete
  118. חחחחח....מסריחה חחחח הרג אותי
    מסכנה הילדה

    ReplyDelete
  119. רואיםם קטןן ו-ש-י-ת-ר-ג-מ-ו-!!!!!!דחוווף

    ReplyDelete
  120. היא יצאה מלכה ברמות!

    ReplyDelete
  121. יצא מטומטם וחרא של ילד אבל גם מה שהיא עשתה לא היה כל כך נקי.....היא בחנה אותו כי היא התחילה איתו.... אם הוא לא היה זורם היא הייתה יוצאת עלובה אבל בגלל שהוא זרם הוא יצא עלוב.
    נ.ב.
    לזאת שרשמה "זה רק מראה כמממה בניים מסריחים והדבר היחיד שהם רוצים זה -סקס ." זה בולשיט. אני רווק ולא מעניין אותי כל הדברים האלה, מעניין אותי מישהי עם אופי טוב, תכונות כמו שלי וביישנית ולא אכפת לי סקס וכל זה....

    ReplyDelete
  122. אחושלוקי...זה שאמר:
    "נ.ב.
    לזאת שרשמה "זה רק מראה כמממה בניים מסריחים והדבר היחיד שהם רוצים זה -סקס ." זה בולשיט. אני רווק ולא מעניין אותי כל הדברים האלה, מעניין אותי מישהי עם אופי טוב, תכונות כמו שלי וביישנית ולא אכפת לי סקס וכל זה...."
    בן כמה אתה?80?בנים רוציםש אחנו הבנות נהי עם תחת ציצים וכוס וגם רזות...וכל השאר בשבילהם זה סתם פלוס...

    ReplyDelete
  123. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    אתה תזיין כל דבר שיבוא אליך בזחילה חעחע XDDDDDDDDDDD

    ReplyDelete
  124. יואו ניקרעתי אין מילים !!!!
    מי שלא הבין שפעם הבאה לא יבריז משיעורי אנגלית

    ReplyDelete
  125. חח *חזזזזק* !

    ReplyDelete
  126. גאאאאאד!! חחחD:

    ReplyDelete
  127. אומייגאד .... איזה מיליםם ... ואיזה בן אדם דפוק ! בסדר . גם היא לא ממש בסדר , אבל הם אפילו לא התקרבו לפרידה והוא מתחיל עם אחרות ... ועוד בפייסבוק !

    ReplyDelete
  128. בואנה יצאאה מלכה.. איזהה זבבל הוא והיא צודקתת בסופו של דבר.. אחלה תרגוםם חח תודה על התרגוום :OOOOOOOOOO

    ReplyDelete
  129. חחחחחחחחחחחחחחחע

    איזהה מלכהה היא ! איךך דפקה אותוווו!!
    ח גם אני יעשה אתת זה לחבר שליי..

    ReplyDelete
  130. אשלי : היי מה קורה ?
    בילי: היי, מה המצב ? אני אישרתי את בקשת החברות שלך, את נראית לי מוכרת אבל אני לא מצליח לקשר בין הפנים לשם... תעזרי לי ? נפגשנו בעבר ? כדאי שנדבר בצ'אט של הפייסבוק.
    אשלי : חשבתי שהתמונת פרופיל שלך בפייסבוק חמודה מאד אז הוספתי אותך :) מקווה שזה לא מפחיד אותך ! אני דיי בטוחה שלא נפגשנו בעבר. אתה נראה חמוד מאד בתמונות שלך :) הייתי רוצה לדבר איתך בצ'אט של הפייסבוק אבל הוא תמיד נתקע או לא פועל. תשלח לי הודעה בחזרה <3
    בילי: חחחח את דיי יפה בעצמך, אפילו כוסית. יש לך חבר ?
    אשלי : לא... :) אבל אני רואה שאתה במערכת יחסים :(
    בילי : ובכן, אני והחברה שלי עכשיו בתקופה קשה, ובכל מקרה אנחנו ניפרד בקרוב, אז זה באמת לא עניין גדול... כמה רחוק את גרה מוושינגטון ?
    אשלי : אני מבלטימור, וזה בערך במרחק 30-45 דקות נסיעה.. :)
    בילי : נחמד, זה דיי קרוב אליי. הרבה יותר משחשבתי :) ובקשר לחברה, שבקרוב תהיה אקסית, היא דיי משוגעת. תמיד במצבי רוח רעים, אפעם לא רוצה לעשות שומדבר, ונהייתה מעמסה בחיי. היא מתקלחת אחת ליומיים- שלוש ותמיד מריחה כמו איזה זקנה בגלל שהיא משתמשת בסבון מיוחד לאלרגיות שלה. אז זה באמת לא סיפור גדול. אולי כדאי שניפגש היום בערב ונלך לשתות משו בבר ? מה את אומרת ?
    אשלי : אולייייי :) אתה רוצה לבוא אליי אחר כך ? בשביל קצת כיף ;)
    בילי : חחחח אני מאד אשמח לבוא אלייך אחר כך. אני אשלם על המונית. מה הטלפון שלך ?
    אשלי : אני אתן לך אותו בתנאי שתבטיח לתת כל מה שיש לך היום כשנחזור אליי הביתה :) <3
    בילי : אשלי, את תקבלי כל מה שיש לי. גם אני רוצה אותך, את כוסית אש. אני מבטיח לתת לך כל מה שתרצי הלילה.
    אשלי : טוב מאד, בגלל... שאני פאקינג הולכת להרוג אותך ביל ! אני פאקינג הולכת להרוג אותך ! חתיכת בן זונה מזדיין ! מה לא בסדר איתך ?! חתיכת משוגע. המערכת יחסים המזדיינת שלנו ????? אתה פאקינג צוחק ?! זה לא עניין גדול ?! טוב, זה חדש בשבילי, מתי לעזאזל כל זה התחיל ? ומתי זה הפך לפאקינג "תקופה קשה" ? רק בגלל שהזין הדק שלך לא יכול להשיג שום כוס חוץ משלי, אני מניחה שאתה תזיין כל מה שתוכל. כמו הנערה המזוייפת הזאת. כן היא פאקינג מזוייפת, כל התמונות שלה מגוגל. היא לא קיימת. אתה בטח חושב שהשגת פה משו, חתיכת פריק. בחיים שלך שלא תנסה להתקשר אליי או ליצור איתי קשר שוב. אתה חזיר חסר ערך. זאת פאקינג הפעם האחרונה שאתה הולך לדבר איתי. למה לזרוק פאקינג 8 חודשים לפח ?! מהאקסית "החדשה" שלך.

    ReplyDelete
  131. יואווווווווו זה ענק!!!!!!1
    איזה מלכה!!!! חחחחח

    ReplyDelete
  132. יווווו איזה מסכנה !!!!

    כמה פעמים היא אמרה פאקקקק חחחחחחחח!!!

    אבל הכי אהבתי תסוףף "מהאקסית 'החדשה' שלך "

    ReplyDelete
  133. פחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  134. חחח חרוש אבל מצחיק ואתם ההומואים שלא יודעים אנגלית תורידו תוכנת תירגום ותתרגמו מילה במילה

    ReplyDelete
  135. מגיע לא חרא של חבר כל הכבוד לה מלכה!!!!!

    ReplyDelete
  136. חחחח מגיע לו XD

    ReplyDelete
  137. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    היא כ"כ חכמה שעשתה את זהה

    ReplyDelete
  138. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    ReplyDelete
  139. Referral Link: http://www.xpango.com?ref=92403150

    ReplyDelete