Thursday, May 6, 2010

hypnose היפנוזה

45 comments:

  1. וואי לגמרי בולשיט חחח זה סתם משעמםםםםםםםם

    ReplyDelete
  2. נירדמתיייי עובד 100% בדוקק

    ReplyDelete
  3. זה מעייף כמעט נרגמתי..

    ReplyDelete
  4. ברור עובד!!! זה ממש ממש משעמם

    ReplyDelete
  5. וואי זה עובד אני כותב עכשיו מתוך שינה

    ReplyDelete
  6. זה כלכך משעמם שאתה נרדם.. לא טריק כלכך מיוחד..

    ReplyDelete
  7. אמאלהה הייתי בהרגשה ממש ממש מוזרה ! :S

    ReplyDelete
  8. משעמם תחחחחתתתתתתת
    אני קונה אייפוד טאץ' מחר ואתם לאא!!נהנהנהנהנ

    ReplyDelete
  9. טחחח אייזה מכווערייייייים אמא סעוסעו מפה בייייייייייי

    ReplyDelete
  10. עלאק היפנוזה

    ReplyDelete
  11. מעפן משחקים אותה עלאק קח אוויר מהאף לכו זדיינו

    ReplyDelete
  12. כל הדוסים בני זונות אמן ימותו חילים מתים בשבילם והם כמו קוקסינלים לא עושים צבא ואומרים שלא צריך להיות צבא כי יש להם את ה' חבורה של בני זונות שומרים עליהם והם לא מעריכים בני שרמוטות קוקסינלים וכן אני דקרתי את דוד אברהמוביץ'

    ReplyDelete
  13. מסכים איתך במאה אחוז זה שכתב על הדוסים אני איתך אחי ולאר יודע מיזה דוד אברהמוביץ' אבל הדוסים הומ ואים!!!!!

    ReplyDelete
  14. חח בולשיייט (: גם הכתוביות מפריעות הן מוציאות מריכוז...

    ReplyDelete
  15. מה בולשיט אני כימעט נירדם פה מהשעמום לא מהיפנוזה כל הכבוד אכשיו אני הולך לישון !

    ReplyDelete
  16. 8 דקות בישביל כזה שעמום

    ReplyDelete
  17. כמעט נירדמתי מהשעמום

    ReplyDelete
  18. בואנה, יא חיים בסרט!
    יש הבדל בין כל ה"דוסים"! יש דתיים, יש חרדים ויש ויש.
    דתיים כןןןןןןן עושים צבא! ועוד איך עושים צבא! הם שומרים עליך ועל החברים שלך, שבטח גם הם אומרים עלינו ככה, בזמן שאתה יושב ורושם תגובה כפויית טובה כמו זאת.
    לידיעתך, כל החברים והמשפחה שלי שהם דתיים, הולכים ליחידות הכי קרביות בצה"ל (דובדבן,גבעתי,כפיר, שייטת).
    ובכלל, אתם מדברים על עם-ישראל, על אחים שלכם! נכון שזה לא מעשה נכון שהחרדים לא עושים צבא (אגב, כן יש חלק די משמעותי מהם שכן מתגייס), אבל שקלו מילים.
    במקום לדאוג לכל מה שקורה בחוץ, ולמלחמות, תבדקו שאין מלחמות ביניכם! פשוט גועל נפש!!
    ותדעו כבר לעשות את ההפרדה בין הדתיים לחרדים! אנחנו מ-מ-ש לא אותו דבר!

    ReplyDelete
  19. וואי בזכות זה ישנתי 4 שעות.. אחלה דבר !
    חחחח דבעים שחיים בסרט...

    ReplyDelete
  20. הבנתי את הרעיון... זה הופך אותך להיות משועמם ואז אתה עייף מזה ונרדם. וזה לא מה"היפנוזה"

    ReplyDelete
  21. יאווו אמלה רציייני זההה מרדיים הייתי בהרגשהה מזה מווווזרה יאוו חח והלוו לא לרדת עלל דתיים!!

    ReplyDelete
  22. היי :] , מי שקורא את זה ומחפש ילדה בת 10 , 11 , 12 מוזמן להתקשר למיספר : 0544743011 .. אנחנו נישמח לעשות לכם כייף

    ReplyDelete
  23. כן.. מרדים משעמום.. לא הרדים אותי הדבר הזה..

    ReplyDelete
  24. מה זה החרא הזה זה בכלל לא מרדים איזה דפוק זה

    ReplyDelete
  25. אני רוצה את ה8 דקות ו 16 השניות שלי בחזרה :(

    ReplyDelete
  26. עשה לי בחילות יותר משהרדים אותיי :D

    ReplyDelete
  27. היי כולם זה כל כך מגניב ! סתם לא נרדמתי... מה קורה ? מה נשמה ? מה עושים ? מה קרה ? אתם נרדמתם ? אני לא ! : ] אתם אנשנושים מש חמודים ! <3 אוהבת אותכם הכי בעולם אתם פשוט אנשים מושמים חתיכים שלי ! ! אני חולה עליכים כפרות יפיפיות שלי :) מתה עליכם ! ! : ] : ] : ] : ] : ] : ] : ]

    ReplyDelete
  28. wtf?! was i suppossed to fall asleep or what?
    fuckin' crap...

    ReplyDelete
  29. זה מעייף כל כך את העיניים...

    ReplyDelete
  30. בולשיט מרוב שעמוות נרדמים

    ReplyDelete
  31. הייתי בסוג שינה ועירנות כזאתי וואי וואי זה ממש עובד!!!

    ReplyDelete
  32. אמללללהה העיניים שלי נעצמו

    ReplyDelete
  33. מיזהההההה המסכן הזה שהגיב על הדתייםםםםם כל הדתיםםםםםםם עושים צבא ומזה יש להם את ה ' למה לחילונים אין את ה ' חייייי בסרטט רע אתה מכניסים לך בולשיט לראש

    ReplyDelete
  34. אאאאאיייזה שטווויות ]]] ;

    ReplyDelete
  35. ראיתי את כל הדברים בבית זזים כאלה..

    ReplyDelete
  36. אמאאא .... באמת כמעט נרדמתיי .. ממש מעייף ...

    ReplyDelete
  37. מי שכתבה את זה "היי כולם זה כל כך מגניב ! סתם לא נרדמתי... מה קורה ? מה נשמה ? מה עושים ? מה קרה ? אתם נרדמתם ? אני לא ! : ] אתם אנשנושים מש חמודים ! <3 אוהבת אותכם הכי בעולם אתם פשוט אנשים מושמים חתיכים שלי ! ! אני חולה עליכים כפרות יפיפיות שלי :) מתה עליכם ! ! : ] : ] : ] : ] : ] : ] : ] "



    מה לקחת ?! גמאני רוצה להיות אופטימית!!!!!

    ReplyDelete
  38. המטומטם שאמר שהוא רונה אייפוד טאץ' . מה אתה מתלהב ינעל בית !
    גמלי יש !@$ . אז מה ? יקוקסינל ^^

    ReplyDelete
  39. ביי הלכתי לישוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן עובדדדדדד החחררררראאאא הההזזהההההההה!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  40. תסתקלו לאמצע כמה שניות ואז תסתכלו על הקיר ותראו כזה פרח אדום כחול

    ReplyDelete
  41. א נ י ע כ ש י ו כ ו ת ב מ ת ו ך ש י נ ה ! ! !
    א נ י ז ו מ ב י ז ה ל א מ צ ח י ק !! !! ר צ י נ י

    ReplyDelete
  42. חח כל הזמן הסתכלתי על האמצע ונרדמתי XD

    ReplyDelete