Sunday, June 6, 2010

חחחחח אמא יורדת על זה שלבן שלה יש זיקפות ליד כולםם!! איזה בושהה!


16 comments:

  1. חחחחחחחחחחחחחח קטלניי XD

    ReplyDelete
  2. וזה למה אסור שלאמא יהיה פייסבוק

    ReplyDelete
  3. אפשר תרגום???

    ReplyDelete
  4. חחחחחחחחח חזקקקקק ושלישי:)

    ReplyDelete
  5. זה לא פייס בוק אתה לא רואה
    זה failbook

    ReplyDelete
  6. ה - failbook זה סתם דבר כזה שהם שמו , זה כאילו אומר " טעיות של הפייסבוק , זה רק בשביל לצנזר את התמונות .
    אמא : זה פשוט מוציא אותי מדעתי שלבן שלי יש זקפה
    בנאדם 1 : ( אני חושבת שהמחוק זה השם של הבן שלה ) גם לבן שלי יש ככה !
    בנאדם 2 : אומיייגד כמה חמוד !!!!
    מקווה שעזרתי לכם (:

    ReplyDelete
  7. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    XD
    אני מקווה בשבילו שהחברה שלו לא ראתה את זה חחחחחחח

    ReplyDelete
  8. חחחח... חזקקק לייקק!!

    ReplyDelete
  9. חחחחח עלק יש אחת שאומרת איזה חמוד זה!!
    אם זה חמוד אולי תמצצי???

    ReplyDelete
  10. מה זה זיקפה ?

    ReplyDelete
  11. חחח זקפה זה שהזין עומד לך

    ReplyDelete
  12. חח איזה מפגרים אתם, היא אומרת שזה מוזר שכבר יש לו זקפה, לדעתי הילד עוד בן שלוש... אין לו חברה ולא כלום

    ReplyDelete
  13. בקשר לתגובה של SEAXEA, מה זה זין?

    ReplyDelete
  14. איכסס זה בכלל מגעיל שפתחו קבוצה על זה איזה גועל נפש!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  15. זאתי שלמעלה^
    מה את אף פעם לא ראית זין ?
    ילדה בת 10 שמתה מתה לראות זין ולא מצליחה
    כולה זקפה , מה קרה ?!
    בלאט שונאת אנשים ילדותים כאלה.

    ReplyDelete