Sunday, June 6, 2010

האשליה האופטית הכי סקסית ומהפנטת! אני אישית לא הזזתי את הראש לחצי דקה!!


41 comments:

  1. מהה הקטטע פעעעעע?!

    ReplyDelete
  2. גם אני לא הבנתי .....XD

    ReplyDelete
  3. מה סקסי בנמר??? ואיפה האשליה?

    ReplyDelete
  4. איזה דפוקים זה שום דבר

    ReplyDelete
  5. מי שעדיין לא הבין האף של הנמר זה גוף של אישה שציירו עליו והעיינים זה סדינים צבועים ברקע..
    תשימו לב שהאף שלו הוא גוף של בחורה כשהתחת החמוד שלה
    הוא הקצה התחתון והכתפיים זה הקצה העליון

    ReplyDelete
  6. זה נראה כאלו יש לאישה מלא קמטים חח

    ReplyDelete
  7. לא הבנתי...

    ReplyDelete
  8. מה האשליה??!!!!1

    ReplyDelete
  9. למי שאמר שזה אישה וסדינים וחרטט לנו פה
    אתה הומו אתה בטח ילד כאפות אז סתום ואל תנסה לעשות כאיללו אתה חכםםםםםםםםםםם!

    ReplyDelete
  10. אני הסתקלתי מלא זמן והכל נהיה צבעוני

    ReplyDelete
  11. חחחח ממשוועמם!!

    ReplyDelete
  12. מי שחושב שהגוף של האישה הוא הפואנטה בתמונה בזאת צריך סקס ודחוף !!

    ReplyDelete
  13. חזק ביותר!!!! אני ראיתי!!!

    ReplyDelete
  14. וואוו כולם סתוומייים רצחחחח תתמקדו בתמונה תיראו את הגוף של האישה אייזה יפהה זהה וואיי איך רואים שכולכם גברים כולכם מפגריםםם!

    ReplyDelete
  15. אני לא ראיתי כלום סתם חרטההההה

    ReplyDelete
  16. את גבר מפגר!

    ReplyDelete
  17. חחחחחחחחחחחח אני רואה פרפר על האף שלו...............

    ReplyDelete
  18. זה נראה כאילו הנמר זז או נושם :)

    ReplyDelete
  19. הפה שלו זה התחת שלה ! וואי איזה תחת

    ReplyDelete
  20. קטלני רצח זה בהמהת תחת מושלם ואשר זה סדינים =)

    ReplyDelete
  21. באמת יש שם אישה הגב שלה זה האף

    ReplyDelete
  22. איך אתם רואים אישה תסבירו !!

    ReplyDelete
  23. הנמר נראה עצוב..

    ReplyDelete
  24. תקשיבו, אלו 3 אנשים. האף הוא טוסיק של אישה והעיניים זה גבים של שני אנשים. אני ראיתי את ה"מאחורי הקלעים" של התמונה הזאת

    ReplyDelete
  25. אווו מייי גאד!!!
    זה הנמר אם המבט הכי חמוד שראיתי מעולם!!!!!!!! =] D: P:

    ReplyDelete
  26. איזה תמונה מדהימה,הוא כל כך יפה הנמר הזה ♥

    ReplyDelete
  27. התשובה:תסתכלו ממש תתמקדו בתמונה והנמר נראה כאילו הוא נושם וזז קמצ..הוא נראה כאליו הוא חי זה אשליה בגלל הנקודות והצבעים..אין שום בחורה סתם חארטה

    ReplyDelete
  28. מזה??1!!?!?! כוסעמק למה לא רואים

    ReplyDelete
  29. האשליה זאת הבחורה.
    יש עוד אשליה פה שאם מסתכלים בערך 30 שניות התמונה נהיית צבעונית.
    אבל בתכל'ס ? זה סה"כ נמר. (;

    ReplyDelete
  30. יש בחורה !! תעלימו עם הדמיון את העניים וקצט מה שליידם וישאר לכם גב של אישה ערומה יושבת מה שיש באמצע השפה למעלה של הנמר זה החור תחת

    ReplyDelete
  31. חחחחח זה אישה יושבת הפוך הפה זה התחת והאף זה הגוף

    ReplyDelete
  32. סלחו לי אבל אתם מטומטמים מה הקשר גב של אישה עיניים של שני גברים סך הכל תמונה של נמר. גברים אתם טיפשים ברמות ומה הקשר מי שחושב שבחורה זה הפואנטה צריך סקסס דחוףף בואנה אתה חיי בסרט אם אתה חרמן לך תשה סקס מה הקשר יא חולה נפשש סתם חארטה תמונה של נמר לא אישה ולא נעליים.

    ReplyDelete
  33. ועוד אתם מאמינים לזה שאמר אני אישית לא הזזי תראש חצי דקה דודו חמוד זה שאתה טיפש לא אשמה של אף אחד הריי ידוע שאתה פאתטי מבין חולה בראש עלק לא הזיז תראש חצי דקה רק תבדוק שלא ניתפסז לך הצואר מהטימטום יא מפגר וזאת אני רויטל רשמתי ואל תשלח לי בקשת חברות לפייס כי אני לא מעוניינת!

    ReplyDelete
  34. מפיתאום תיראו את זה הפוך זה זין

    ReplyDelete
  35. חחחחחחחחחחח האף שלה זה הגוף לקח לי הרבה זמן לראות אבל תראו זה הגוף של האיייישה = ]

    ReplyDelete
  36. אנשים אתם על פטריות אחו שרמוטה מה יש לכם..
    חחח תחזור תחזרו להודו לאכול פטריות

    ReplyDelete
  37. חחחחחחחח הבנתי גדולל

    ReplyDelete
  38. חחחחח סופסוף הבנתי .. בואו אני יסביר למי שלא הבין - יש פה גוף של אשה שנראה מהגב הפה זה יענו התחת ושימו לב תעלו לאט למעלה ותראו שהאף של הנמר זה הגוף יענו מהגב והעיינים יוצאות כזה מתחת לכתפיים שלה והלחיים של הנמר זה יענו הרגליים שלה יש מבין?

    ReplyDelete
  39. איפפפפה אתם רואים אישה יא הזויים ? עם איזה אנשים אתם מסתובבים :/

    ReplyDelete
  40. אוקי,אחרי שעה של קריאת תגובות מחורבנות של אנשים שהתחרמן להם השכל,אני בת ואני לא רואה בכלל שום הגיון שזה יגיע לאישה,באיזה הזיה אתם נמצאים? איך לעאזאזל הגעתם לאישה איך?
    תאמינו לי,אתם רואים יותר מדי טלוויזיה ופרונו....מפגריםם!!!!!!
    אתם אנשים פשוט מחורמנים שעשו יותר מדי סקס בחיים שלהם,או שהם פשוט רוצים....מי יודע?!

    ReplyDelete
  41. חחחחחחחחחח רואים תחת של אישה עם אתם מתמקדים באף של הנמר עד לפה שלו חחחחחחחחחחחחחחחחח קטלני אשש...

    ReplyDelete