Friday, January 15, 2010

מכתב מרגש מאחותה של איילה

כבר חודשיים שאני יושבת דבוקה למסך (עד כמה שזמני מאפשר לי), וליבי יוצא אליך. אני צוחקת איתך, בוכה איתך, רואה אותך כפי שאת באמת ומשתוממת. משתוממת על האומץ שלך להיות כ"כ חשופה ולהביא את עצמך נטו, בלי אסטרטגיות (למרות שלפעמים הייתי רוצה שיהיו לך), בלי מסיכות, להרגיש דברים באמת בסיטואציה שבשביל רבים היא רק משחק. משתוממת על החוסן שלך במצבים שבהם אני הבוגרת ממך בשנים רבות כבר מזמן הייתי מרימה ידיים ובורחת. אני רואה את הקרביים שלך חשופים והדמעות זולגות.

מאז ומעולם היינו קרובות על אף פער השנים הגדול בינינו. הקשר המיוחד שלנו התחיל עוד כשנולדת ואני קיבלתי אותך בובה קטנה לשחק איתה ונתתי לך את שמך – איילה. תמיד יכולתי להיות שם בשבילך וכשבגרנו גם את בשבילי, ללא סייג וללא תנאי. עוד בעודך ילדה קטנה היית מזדחלת אלי למיטה כשחלמת חלומות רעים ואני יכולתי לחבק וללטף, במלחמות קטנות מול ההורים כשאני הגדולה מייצגת אותך הקטנה וסוללת את הדרך, במשברים שלך או שלי עם בני זוג היינו אחת בשביל השנייה ובאמת בכל תקופה קשה וטובה בחיים היינו שם אחת למען השנייה.

ועכשיו, בסיטואציה בלתי אפשרית שכזו אני עומדת מנגד ולא יכולה לעשות דבר. אני צועקת וקולי אינו נשמע, אני מזהירה, מייעצת מדברת איתך מרחוק ואת לא יכולה לשמוע. אני הגדולה שואבת כוחות ממך הקטנה. קטנה שלי, אני מגלה שאת בעצם גדולה! אני נפעמת מהכוחות הנפשיים שאת מפגינה, מהחוכמה שלך, מיופייך, מכך שאינך מפחדת להיות אנושית ופגיעה אפילו בסיטואציה כ"כ הזויה, מכך שאינך מאבדת את האצילות והנאמנות שלך גם ברגעים מאוד קשים. רואה אותך מתמודדת מול הרבה רוע, דעות קדומות, מול אנשים שלא נתנו לך צ`אנס באמת, שקוראים לך מתנשאת בגלל שאת קצת סגורה ומדברת בשפה יפה, שקוראים לך צבועה רק בגלל שאת חברותית (ואילו אותם אנשים לא מפסיקים להכפיש מאחורי הגב), שקוראים לך אינטרסנטית רק בגלל שהשלמת עם מי שליבך משך אותך אליו, מעלים טענות בלתי מבוססות על הכסף של משפחתך שמחזיק אותך שם (איפה הכסף איפה?). מתמודדת גם בימים קשים שחברים הופכים לאויבים ואין מי שיגיד מילה טובה ויחזק. רואה אותך מגייסת כוחות פנימיים אדירים כדי להמשיך ולא לוותר (משקפת את החינוך שקיבלנו בבית לא לוותר גם כשקשה) וגאה בך מעמקי נשמתי.

רוצה לצעוק בקול – את שם בזכות עצמך, אינך מושלמת אבל עדיין את מדהימה וכובשת.

שולחת לך את אהבתנו האינסופית, את אהבתו של איתמר ששואל עליך, עמרי שמסתובב ואומר את שמך, אמא שמזדהה אפילו יותר ממני (עד כמה שזה אפשרי), אבא שכרגיל חזק ותומך בכולם, מיכאל שמעודד, שמוליק שמחזק בדרכו וכל החברים המדהימים שלך שנמצאים שם בשבילך, אפילו מרחוק.

מחבקת ואוהבת הכי בעולם,

אחותך הגדולה


מקור: הבלוג של אחות של איילה רשף

18 comments:

  1. למרות הכל ושלא אהבתי אותך
    אני מאמין שאחותך דווקא סבבה..
    יכול להיות שסתם עושים עליה שנאת חינם

    ReplyDelete
  2. ממש מרגש ,חמודה את פשוט אצילללית

    ReplyDelete
  3. זה עדיין לא נותן לגיטימציה למשחק בגברים חסרי עמוד שדרה, ולא נותן לגיטימציה לעליונות שהיא חשה בכל רגע נתון.

    ReplyDelete
  4. צביעות צביעות ועוד צביעות !!!!!
    היא קראה לתמרה פרחה כששיחקה עם סער כשהיא בעצמה ישנה איתו כככל לילה כשהיא יודעת שחברה שלו בחוץ רואה ובוכה :( אז די כבר איילה היא כזאת צבועה ואינטרסנתית לא עמדה לרגע לצד החבר שלה גואל שכל כך כאב כשהיא עזבה אותו וכשה"חבר" שלה השפיל אותו !!! צ ב ו ע ה !!!

    ReplyDelete
  5. אויש נו זה ידוע שסער גיי בת"א כאילה דהה!

    ReplyDelete
  6. מי יתן ואחותך תגיע אלייך עוד היוםםם

    ReplyDelete
  7. איילה תמותי עדיף שאני לא ימשיך מפה

    ReplyDelete
  8. ברור שאחים יגינו על אחים שלהם לא משנה מי הם גם אם היא תיהיה שרלילה

    ReplyDelete
  9. היא אמיתית מה לעשות תחשבו מה שתרצו אבל היא אמיתית אולי היא קצת סגורה אבל בגלל זה לקרוא לה מתנשאת ?! אני אומרת שאיילה צריכה לזכות במיליון ולא משנה מה תגידו צבועה לא צבועה לא אכפת כברר היא אמיתית והיא תישאר כזאת היא צריכה לזכות ולא אלירז הערס הזה! והילד\ה הזה שאמר שהיא צבועה בתגובה למעלה הוא פשוט מטומטם היא קראה לה פרחה כי היא צודקת מה לעשות!! והיא לא משחקת עם סער הם באמת חברים ותאמין לי אני רואה את האח הגדול live יותר מאחותה

    ReplyDelete
  10. המכתב מרגש,אבל סלחי לי,את עיוורת. אחותך אינטרסנטית,נצלנית,מתנשאת ואף פרוצה,לאו דווקא בגלל הסיבות שציינת כאן.אלין לעומתה,לא כל כך חכמה,ולא יפה כמותה,אך בכל זאת,ליבה ישר והיא לא פוגעת במי שעומד בדרכה.

    מצטערת

    ReplyDelete
  11. הנה מה טוב ומה נעים שבת אחים גם יחד!! אז כדאי שתיקחי את אחותך הביתה כי שם היא צריכה להיות. איזו דוגמא היא נותנת לבנות ישראל!! אלין עולה עליה פי מליון ילדה טובה וגם תהיה טובה כשתגדל יותר. חוץ מזה על מה היא תיקח את המיליון מה בדיוק היא עשתה בתכנית הזו חוץ מאשר להראות כמה היא יפה רוקדת ומענטזת בגופה ומפתה ומגרה את הגברים אחת כמוה היא מסוכנת ביותר בבנות. היופי החיצוני שלה לא משקף את היופי הפנימי שלה. היא מכוערת!!!! אין בה שום דבר יפה. שתיקח דוגמא מאלין יפה מבפנים ומבחוץ! נ ק ו ד ה!!!!

    ReplyDelete
  12. איילה היא הטיפוס הכי מתנשא שיש חושבת שהיא מלכת העולם-אז שלא!!!!ממש מכוערת שנהנת להיות מעל כולם וחושבת שהיא מושלמת. וזה שסער "נופל" לקסמיך זה רק כי הוא מנצל אותך בתוך אובייקט מינית, בחוץ הוא לא היה שם עליך תהיי בטוחה.ותשחחרי אותו כבר יה חופרת קדחת אותו מה לא ברור בזה שהוא אומר לך שהוא לא מאמין לך . אל דאגה סער מחר סוף סוף תוכל לישון בשקט ולהשתחחר מהרצועה כי איילה בע"ה הולכת מחר הבייתה!!!

    ReplyDelete
  13. מגעילה שטלתנית חייבת להיות במרכז מושפעת נשחפת אחרי אחרים מגעיל היה לראות איך שהיא התחננה לסער שיחזור אליה מה היא נזקקת חסר לה חברים בחיים גועל נפש של בחורה נקודה

    ReplyDelete
  14. יקרתי , את נשמעת לי בחורה אינטלינגנטית אבל התמונה שאת מציירת של אחותך אינה קשורה למציאות. אחותך היקרה עשתה מספר בחירות במשחק הזה שאינן מכבדות אותה ובראשן התעקשותה התמוהה לדבוק בגבר אלים גס ומעורר בחילה. אני מאוד מקווה שתהיו שם בשבילה כשתצאה והמראה שהאח הגדול יציב מול תתנפת לה בפנים. היא תצטרך אתכם . בהצלחה

    ReplyDelete
  15. איילה היא לא בחורה רעה אבל פשוט היא צריכה לדעת להיות הכי הכי אמיתית שיש..לדעתי כל הדיירים כשייצאו מהבית אם הם לא ישלימו עד אז לדעתי הם ישלימו באירועים מיוחצנים וישלימו ביניהם כאילו לא היה כלום,אני חושבת שהכל זה משחק..לדעתי איילה צריכה להוריד מעצמה ולהשלים עם אלירז,בשביל ההרגשה הטובה,לא אמרתי שתהיה חברה שלו אלא שהיא זאת שתיזום שיחה בנונשלנטיות כזאת,שיראו שהיא יוצאת הבסדר כאן ,אבל היא לא עושה את זה,המחנה של אלירז כן חשבו על סולחה ולדעתי איילה היא הכי שפויה בכל המחנה שלה,אם סער יילך תהיה לה הזדמנות לשנות שם הכל.
    בכל מקרה היא הגיע רחוק,מאחלת לה להמשיך עד הסוף,למרות שכולנו כבר יודעים מי יהיה הזוכה של התוכנית,יזכה הבנאדם הכי הכי אמיתי בבית ושהכי מכבד את כולם שם והוא גם הכי גזעי,אני מדברת כמובן על אלירז.
    בכל מקרה המון הצלחה לאיילה ולכולם.

    ReplyDelete
  16. איילה סתם ילדה צבועה רכלנית שלא יודעת לקחת אחריות למעשים שלה וצמאה לתשומת לב.. והיא תדרוס כל אדם אפשרי בשביל זה. בהתחלה זה היה דרך הריבים עם סער ועכשיו זה דרך ההתחברות הצבועה שלה איתו. יאללה שתעוף כבר, לא סובלים אותה!

    ReplyDelete
  17. מה עוד אפשר לכתוב עליה שלא נכתב.
    כאם לשתי בנות, לא הייתי רוצה לבנותי חברה כמו איילה.
    אין לה שמץ של כבוד עצמי.
    כמה רחוק אפשר ללכת (או לרדת לרצפת המקלחת) בשביל
    גבר??????????
    מלאה בחשיבות עצמית, אגואיסטית,מניפולטיבית,עצלנית,נצלנית,ועוד.
    אין לה עמוד שדרה, בשביל התכנית (מי שויתרה על כבודה העצמי בשביל גבר שהשכם והערב מדבר על החברה שלו) יורדת על בירכיה ומתחננת שיסלח לה, אף על פי שהיא אומרת לו אבא שלי לא ירצה אותך לחתן, אתה מבוגר,אתה לא בוגר ועוד כהנה וכהנה.
    גם לא תסתכל עליו בחוץ וגם הרסה לו את הסיכוי עם בולבולון, כמה רוע יש בבחורה הזו, כמה חוסר התחשבות מצדה, כמה לא הוגן מצדה, כמה לא חברי.

    ReplyDelete
  18. הגדולה מכולם

    ReplyDelete