Friday, January 15, 2010

כנראה שגם בתור עבריין לא היית הברקה...



"אם לא הייתי עורך דין הייתי עבריין" זוהי עדות המופת, אשר ממרום ערכה המוסרי והאינטלקטואלי שופט סער את סביבתו. כמוהו גם שאר החבורה רבת הפעלים וההוד המונה את שרה, ארז, איילה ותומר.

לא היה מזיק להן, לנשמות הטהורות, אם היו מקבלות מעט השראה מדרכה של הילה. לטעות זו חכמה קטנה מאד. הגדולה היא לבקש סליחה, להכיר בטעותך, להבין את המגרעות של עצמך ולשאוף לתקן. להיות אדם טוב יותר. הילה ריגשה מאד וגילתה אצילות נפש. הם... הם יצאו כמו תומר...

בעיוורונם הם נטפלים לפרטי העדויות האישיות של חבריהם לבית. משחירים אותם עד כלות, מאפסים אותם ומלגלגים עליהם מתוך חזירות וולגרית, לא אינטליגנטית בעליל ומתנשאת. כל זאת מתוך התכחשות מוחלטת לעובדה כי קטעי הוידיאו של דיירי הקבוצה היריבה להם, מחווירים אל מול המגרעות הנשקפות מהעדויות שלהם עצמם.

מדהים לראות כיצד הופכות בעיני חבורת המתלקקים הזולה, אמיתות פשוטות למגרעות בעוד את ההתנהגויות המזעזעות שלהם הם מחליקים בקלות בלתי נסבלת למען השייכות הקבוצתית.

בצביעותם הם נדהמים לשמוע כי אלירז בא בשביל המיליון, אך מתעלמים באלגנטיות מדבריה של איילה. זו מעידה על עצמה במילים יפות וגבוהות, כי היא בעצם סוג של בחורה תל אביבית אבודה וטיפוסית. בחורה אשר נוטה לכונן מערכות יחסים רבות מאד וקצרות מאד והמבין יבין...

בעילגותם הם מנתחים את דבריה של אלין. סער אף מגיע למסקנה כי היא שיקרה לו כאשר אמרה לו שהיא רוצה לחזור לצבא מאחר וחודשיים לפני דיברה אחרת. זאת כאשר הייתה נתונה במציאות שפויה יותר... תן לי לומר לך משהו סער יקירי: אם הייתי סגור איתך בבית האח למשך חודשיים, כנראה שהייתי מפתח בעצמי רצון להתגייס לצבא הכורדי...

השיא מגיע בעדותו של תומר. הבחור שאיבד את אישיותו במהלך מקבץ הפרסומות הראשון בפרק בו נכנס אל הבית, ניראה ב"וי. טי. אר" כאשר הוא יורק לחבריו היישר בפנים. כתמורה על כך שאפילו לא ביקש סליחה, הוא מקבל חיבוק מארז.

המחזה הלא יאומן המשיך דקות רבות לקול צווחותיה של הניצבת איילה: "אני בהלם! אני מתה." ומסתיים באמירתה הכל כך מדויקת ומלאת האירוניה: "התפקיד שלנו עכשיו זה להראות ולחשוף את הפרצוף האמיתי של האנשים".

הפרצוף האמיתי נחשף עד כדי רחמים. רחמים עליכם סער ואיילה, על התנהלות כשל זוג בני עשרה אשר מאמינים בפנטזיית מלך ומלכת השכבה. רחמים עליך תומר על שהפכת בעצמך לניצב ועוד בהצגה העלובה בעיר... ההצגה של סער. שרה וארז, במקרה שלכם... רחמים עלינו... נרות זה כבר לא מושג הקשור רק לחנוכה או שבת ויש לנו סיוטים מהמחשבה כי ארז "המחשמל" יקבל אורגזמה בשידור... איבדנו את התום.


מקור: הבלוג של דודי מליץ זוכה עונת הVIP



18 comments:

  1. פששש כתבה טובה.

    ReplyDelete
  2. חולה עליך דודי... לא אכזבת!!! יאללה אלירז המלך למיליון!!!!

    ReplyDelete
  3. לא לחינם לקחת את המיליון חביבי... מילים כדורבנים ודורבנות כאחד, כל הכבוד.

    ReplyDelete
  4. פגעת בול!פשוט חבורה של פתטיים.שרה הנוראה מכולם.באמת שלא מגיע לה לחיות.יצור רע

    ReplyDelete
  5. שרה השרמוטטטטטטטטטטה !!!

    ReplyDelete
  6. דודי כל מילה בסלע!!! כל הכבוד.. אני מסכימה איתך בכל מילההה :)

    ReplyDelete
  7. שאלוהים ייקח אותה , נבללהה !

    ReplyDelete
  8. דודי אני מאוהבת בך!

    ReplyDelete
  9. אוי כמה שאתה צודק...
    שכחת את הרחמים על הצופים שמסמסים לחבורת הזבל הזאת..

    ReplyDelete
  10. קל לשפוט אנשים כשאתה היית רק חודש שם ...

    ReplyDelete
  11. כל הכבוד אין ספק בכלל שסער וכל קבוצת המתחנגלים הזאת צריכה לעוף הביתה אלירז לוקח את המיליון וזאת המציאות!!!!

    ReplyDelete
  12. איזו פרשנות דלוחה חסרת בסיס וטעם, קל לך לשפוט אנשים , להזכירך אתה עשית קרקס ממערכת היחסים שלך בשידור חי אז מי אתה שתשפוט?
    איילה מקסימה אמיתית ואמנם קשה לעשות התבוננות פנימית במצב כזה וקשה לי לדמיין את עצמי במקומה אבל בתור בחורה תל אביבית אני יכולה לומר לסער ואלירז ביחד תתקדמווווו.

    ReplyDelete
  13. כל מילה חקוקה בסלע.

    ReplyDelete
  14. ענק!! כל מילה נכונה!

    ReplyDelete
  15. אלירז המלך, וסער אתה צ'יקמוק ואפס מאופס!

    ReplyDelete
  16. דודי כל הכבוד . ולחשוב שמה שכולם מגלים רק
    עכשיו אלירז כבר גילה לפני חודש ורק לפי אינטואיציה אישית ..זה משהו נדיר .

    ReplyDelete
  17. לא ברור לי מי בעולם הזה מוכן שסער יהיה עורך הדין שלו, סער לא מסוגל לייצג את עצמו, יש לו חוסר אינטיליגנציה ברמות שעדיין לא נראו על המסך.
    איך הוא לא מבין שההתנהגות שלו היא כלכך ילדותית שכל לקוח נוכחי שלו רק רוצה להעיף את התיק שלו ממשרדו של סער, כלכך טיפש.
    שימו לב לקו התביעה של סער, אני מצטט אותו "אני רוצה להדיח את גואל, הסיבה היא שגואל הוא המסכסך הראשי ביני לבין אלירז. האדם השני שאני רוצה להדיח הוא אלירז" אני היחיד שלא מבין איך משפט כזה יכול להתקיים? על מה אתה מדבר? במידה וזה היה משפט אמיתי השופט היה זוקר אותו מהאולם על חוסר אינטיליגנציה בסיסית.

    ReplyDelete
  18. אישה בגיל של שרה לא מתנהגת ככה .. אם סבתא שלי הייתה מתנהגת כמו שרה אני הייתי הורגת אותה ..
    גועל נפש של אישה פשוט מציגה את כל הסטיגמות על הפולניות

    ReplyDelete